-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Skacok, ez a felni gyári tpms kompatibilis? [link]
Elvileg M3/S3 gyári felni. Az érdekes 3 kisebb lukkal.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Mukucs
senior tag
Srácok!
Mostanság rükvercbetételkor kivillanik egy pillanatra a hátsó ködlámpa visszajelző lámpa, meg "nagyobb" fékezésekkor is. Érdemes vele foglalkozni!?
-
-
MC Pite
veterán
válasz Mukucs #68304 üzenetére
Ahogy írták, kiszedném hátsó lámpát, összes izzó foglalatot megtakarítani, és a csatlakozót is ami a komplett lámpára megy. Értelemszerűen tömítést is eltakarítani hogy ne ázzon/párásodjon majd be.
Feltételezem nem csak a visszajelzővel van baj, hanem tényleg össze vissza világítanak, nyilván csekkolni kéne (fal előtt vagy segítséggel).Szerk.: jut eszembe, 17es Pragma felnik Sportcontact5-el és tpms szenzorral eladóak ha valaki keresne ilyet
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
Hátsó lámpa csatlakozókat csiszold meg finoman kontaktspray és 2 évig jó.
Nem wd40 mert az nem kontaktspray.Renault power
-
válasz diablo1984 #68307 üzenetére
1.33tce, a 140lovas.
Köszi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Mukucs #68313 üzenetére
5 darab megy bele. Nem biztos, hogy kiégtek lehet kontakthiba. Én százszor szétszedtem mire a megoldás az lett hogy fogpiszkálókat dugtam az érintkezők mögé és beragasztottam, így már ráfeszül rendesen az égőre. Meg a két tűs csatlakozóját kellett szivaccsal befeszíteni, hogy az se legyen kontaktos. Azóta jó. Franciáknak nem megy ez a csatlakozógyártás.
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #68298 üzenetére
Olyat nem találtam, bár mértek azt is kettőt, de nem rakták ki az eredményeket.
Itt van viszont a 2 literesé. Lényegében ugyanaz az ábra, csak magasabb értékekkel. Mivel ugyanaz a motor is, így nagyon nagy különbség nem fog adódni eleve, csak a méretből adódó értékek feljebb csúszása.
-
MC Pite
veterán
válasz Nordik #68261 üzenetére
Az én szívó benya 1.6 offosom kapot vitaminkúrát és egy gyáriasan halk forgatott dobott (célom alul egy kis nyomaték visszaszerzése volt; előtte 1.8as volt, és az utód 1.6on ugyanaz volt a váltó áttétel).
Ott a gyári nyomatékmaximumot padon mérve 3300on már leadta, és persze most is 4000en volt a max, csak természetesen több - azaz kb tíz lovat hozott, és kb 800rpm-el korábban lehívható volt a gyári nyomaték (előtte mérést nem csináltattam).
Ami fontosabb/jobban érezhető, hogy az egész nyomaték görbém egy kb 10Nm-el 'fentebb költözött', kb mintha egyel magasabb fokozatban lennék. Rugalmassági mérés 20%-ot javult, fogyasztás egy picit (kb 5%) apadt. 2/3adban a chip, 1/3adban a dob csere hozta ezt össze (a Picassonak elég sokat fojtott a hátsó dob).Az atc.hu oldalán van három K4M 16V 1.6ossal is mérés; ha úgy érzed hogy már tuti nincs ellustulva (hónapok óta kormolod ki, és már nem javul többet) akkor szerintem megéri vele foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #68322 üzenetére
Köszönöm szépen! Vizsgahelyen is benéznek az ajtón, továbblép, visszalép: mi a fene ez? Milyen twingo?
Kicsit szűkebb lesz most a nadrágszíj pár hónapig, az építkezés vége/költözés miatt, de nem tudtam otthagyni. Az egyetlen épkézláb RS volt a mostani hahu kínálatból.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
rolio1
tag
Én éppen ma cseréltem első fékbetétet, újra. 1000 km-rel ezelőtt kapott új tárcsákat és betétet, de ha bemelegedett, vállalhatatlanul visított.
TRW tárcsa Valeo betéttel nem jó. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #68328 üzenetére
Köszi. Fiam összefoglalója: úúú milyen pici... Aztaaa mekkora kereke van, majd az első combosabb gyorsításkor: úú milyen hangos, ez jó gyors.
shiftyhungar: Igen, 17es pacskerek vannak rajta. Télire biztos valami kisebb lesz.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Morales72
csendes tag
Apropó semmi, mert a kereskedő nem hív a Megane-nal kapcsolatban, nyilván nem is fog. Gondolom, azért mondta, hogy majd ő hív, hogy ne hívogassam. Szóval felejtős.
Más. 2002-es, 1.8-as Laguna Expressionről mit érdemes tudni?
"I'm too old for this sh.t..."
-
Mukucs
senior tag
Sajna Clio 2/2 féklámpában nem lehet izzót cserélni, mert nincs is benne, lévén, hogy LEDszalagos. És még csak külön sem lehet levenni, csak a fekete burkolattal együtt, mert belül fogja még két csavar. Na mindegy, irány a bontó, talán addig nem szaladnak belém..
-
senior tag
Clio II, 2005, hogyan tudom kideríteni, illetve miből derül ki, hogy milyen rendszerű a hátsó fék?
Путин, иди нахуй!
-
Morales72
csendes tag
válasz CactuS #68337 üzenetére
Még az is lehet. Csak ezek a kereskedők akkora betyárok, hogy az ember sosem tudja náluk.
Szerintem elbringázok a kereskedéshez ma délelőtt, megnézem a vasat még egyszer, és beszélek a kereskedővel. Mivel más autó most nem igazán van a látóteremben, azt hiszem, egy átnézetés költségét be fogom vállalni jövő héten, akár megszüntették a visítást, akár nem. Legfeljebb akkor tudni fogom, hogy érdemes-e vele foglalkozni. És talán a szervizben kiszúrják, hogy mi visít.
"I'm too old for this sh.t..."
-
Bass
addikt
válasz rob210 #68346 üzenetére
Szia meg volt a fojtószelep visszaállítás ,annyit csinál még(a leírt hibák megszűntek pl klíma és 3000-s alapjárat) de néha csinál olyat klíma nélkül hogy ha pl beparkolok kb 1100 az alapjárat majd 10-20mp mulva lemegy normál tartományba,mint ha gondolkodna,vagy késne hasonló a váltások között is,nem ejti vissza rögtön. De a kocsi jól megy,fogyi is oké ugye januárba vettem ezt a kocsit,lehet h melegbe ez normális? (Bár az eddigi autoimon ilyet nem tapasztaltam)
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
emre
veterán
válasz rob210 #68346 üzenetére
Köszönöm!
A tömlőt akarom újra cserélni. A motorház zsanérjánál meg ahogy kiér a kaszniból gyakorlatilag teljesen el van öregedve, simán elcsípem a körmömmel. Talán elég lesz a betétet kiszednem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Morales72
csendes tag
válasz CactuS #68337 üzenetére
Elmentem a kereskedésbe.
A klímás nem vállalta el az autót, megnézni sem akarta. Hogy ezt miért nem lehetett telefonban elmondani, az nem derült ki. Annyit mondtak, hogy ha bevállalom, elengednek az autó árából még 30 ezret. Mondtam, hogy mindenképpen át akarom nézetni szervizben, majd ott mondanak rá valamit, aztán majd meglátjuk. Jövő hét elejére kérek időpontot, a srác elviszi, a szerelő nekem majd elmondja az infókat, lefotóztatom az alját stb. Sajnos valószínűleg nem tudok jelen lenni az átnézéskor.
Ha vannak tippek, hogy mit nézessek meg az autón, ami kifejezetten ennél a típusnál fontos, azokat megköszönöm.
De ez majd hétfőn vagy kedden lesz. Mondtam, hogy most már mindenképpen menjünk el vele egy körre, hogy lássam, milyen a járgány. Indítja, indul pöccre, az alapjárat szép. Indítja a klímát is, hogy megint halljuk a visítást. Semmi. Azért hozott valami spray-t, hogy befújja, ha rákezd. Nem kezdett rá. Gázt adott, semmi. Jó, mindenesetre meg fogom ezt is nézetni. (Azt mondta, hogy a héten a jégeső elől átvitték az összes autót egy másik telepre, szóval közlekedtek az autóval. Ő már akkor sem hallotta.)
Kigurultunk, először ő vezetett. Amire egyből felfigyeltem, valami nyekergő, nyiszogó hang volt, ami a két első ajtóból jött, ha átmentünk valami útegyenetlenségen. Ezen kívül semmi különös.
Aztán átvettem a gépet, és vezettem pár kilométert. Teljesen rendben volt. Az autó kényelmes, az útegyenetlenségeket jól elnyeli, eléggé egyben van. Semmi rendelleneset nem tapasztaltam. A váltója nem akadt, minden fokozatot gond nélkül bevett. A fék rendesen fogott. Amikor megálltunk, kicsit égett szag jött a jobb első kerékből.
Ez minden. Mit gondoltok?
"I'm too old for this sh.t..."
-
emre
veterán
Nem nyert.
Alulról a doblemez felől kb. semmihez nem lehet hozzáférni.
A sárvédő ívet az A oszlop meg a motorháztető zsanér közötti részen még fogja valami, de nem látok semmi.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest