-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
rob210 #79658 üzenetére
Ha kétévenként ellenőrzés nélkül cseréled, akkor stimmel a matek. De ez nem így szokott történni, hanem úgy, hogy eccercsak nem indul a verda. Stiftesnél még viszonylag egyszerű a helyzet mentése, de automatánál már nem annyira. A 10 év alatt ez párszor megtörténhet és ez lehet akár feláras mutatvány is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
rob210 #79672 üzenetére
Sziasztok,
Nekem ugye Megane II. van.
De ha beépíted a 2DIN fejegységet ami tök jó, de ha azt nézed vezetés közbe az nem para?
Eléggé lent van a helye nem?
Legalábbis nálam.... Néztem a középkonzolba építhető GPS-ket Androidos mindent is tud, csak aranyárba van.. kb150.000 HUF :S -
sesomaru1989
aktív tag
válasz
rob210 #79676 üzenetére
Szia,
Igen, csak ezek is ahhoz képest drágák.
mert ha 30-40k lenne azt mondom jo egyszer van karácsony 1 évben, de azért ezek jóval többe kerülnek sajna...
És tudom, hogy ezek az androidosok is Android 8-9-el vannak felszerelve, úgy hogy már a 11-es jön köv évbe.
Amit küldtél az mondjuk 5.1 android. régi sajnos, és még adják őket...
Ezekre tuti frissítés se lesz...Nagyon agyalok ilyeneken ami andorid 9-es legalább, de félek is megvenni, mert nem tudom audio teljesítményben mit tud. Van-e olyan szinten mint egy sony pl, Waze-t hogy kezelheti, menynire lehet az os gyors alatta. Gari hogy van erre. Vannak itt kérdések azért
Na pont ezek a leírások retenttenek el
TOP HANGZÁS, SZUPER GYORSASÁG
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #79688 üzenetére
Az Era kuplung kapcsoló nagyon jó!
Kb. 2 hetet bírt, utána xar-kontaktos lett, magamnak kellett megerősíteni-megjavítani. Nem csak a kontakt részen, hanem egyszerűen mechanikailag is több ponton hulladék volt.
Egy ilyen bonyolult alkatrészről van szó:
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Coccolino_O
őstag
válasz
rob210 #79776 üzenetére
Talán D4F782.
Nem tudom, a forgalmija az autónak 74Kw és 100 lóerőt mond, ugyanakkor azt is mondja, hogy ez egy 1.2 GT TCE. Viszont az a típus az internet szerint 75Kw és 102 ló és csak 2011-től kezdték el gyártani. Az enyém viszont 2008-as. De a motorkódja mindkettőnek ugyanaz.
-
-
Coccolino_O
őstag
válasz
rob210 #79801 üzenetére
Gyújtógyertát akartam írni, az a spark plug. Izzítógyerta glow plug és dízel. Angolul tanulok autószerelést.
Aha. Ezt nem tudtam. Mármint, hogy a Bosch nem jó.
Bocs előre is a regényért.
A jelenlegi NGK, de mivel van problémám az autóval, és nem tudja senki sem megjavítani, vagy nem akarja, kénytelen vagyok én megcsinálni v. megpróbálni megcsinálni. Volt már pár helyen, rákötöttek mindenféle diagnosztikát (renault specifikus is), de semmi. Viszont a motor meg egyenetlenül jár szerintem, és a kipufogónál lehet leginkább hallani. Az alapjárat 500 körül van, ami szintén túl alacsony. Szerintem gyújtás v. befecskendezés problémája van és az olcsóbb a kettő közül a gyújtás, szóval megmértem az elektromos ellenállást a gyújtótekercs/gyújtókábel/gyújtógyerta esetében és mindegyik szar. Tehát ezeket cserélném ki első körben.
Szerintem nem éget olajat v. fagyállót a motor, feltételezem, hogy az előbbit látnám a fagyállóban, utóbbit pedig az olajmérő pálcán. Javíts ki, ha tévedek. Viszont biztos, hogy valami el van baszódva, mert a fogyasztáson is látszik, hogy valami nem okés.
Bármi ötlet?
-
Coccolino_O
őstag
válasz
rob210 #79804 üzenetére
Hm. Kb. az egyharmadát/felét mértem annak, aminek kellene lennie. Pontos számokat nem tudok mondani, de kicsit ledöbbentem, mert még az elvárt minimumtól is nagyon messze vagyok.
Azt is olvastam máshol, hogyha a trafó tönkremegy, viheti magával a gyújtógyertyákat is. Nem tudom, hogy van-e alapja, mindegy, úgyis cserélem az egész szettet. Nekem is durrog a kipufogó, ezért irritál, meg látom, hogy 500-at fordul percenként alapjáraton. Abnormális. Ha nem javul meg így sem, csinálok videót a zakatoló motorról meg a durrogó kipufogóról, talán megmondod, mi más lehet.
Amit még kérdezni szerettem volna, hogy melyik ELF olajat kellene megvennem? Bármelyik 5W-30 megteszi? És sebváltó olaj terén mit javasolsz? Nem tudtam, hogy a Renault ennyire "kényes" izzógyerta terén, szóval gondolom, motorolaj/sebváltó terén sem mindegy, hogy mi megy bele.
Tudsz bármilyen weboldalról, ahol fel vannak sorolva a technikai adatok, mekkora nyomatékkal kell meghúzni xy csavart? Volt ilyenem [link] az előhöz, ehhez viszont nem csináltak.
Köszönöm.
Szerk: "Nem a rádugom megnézem a hibakódot című diagnosztika a diagnosztika"
Amennyi pénzzel le lettem húzva, abból már talán én is megcsináltam volna. Valami oknál fogva vagy el vagyok átkozva v. ezek az angol autószerelők teljesen haszontalanok és csak a pénzre mennek...
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz
rob210 #79804 üzenetére
Nem említettem, mert angol fórum alapján "normális" a cliok, twingok esetében, de van puding az olajsapka alatt. Azt olvastam és láttam youtube-n is, hogy kondenzáció is okozhatja a rövidebb megtett távolságok miatt. Megkérdeztem mindegyik autószerelőt, hogy biztos, hogy nem-e hengerfej tömítés, és azt mondták, hogy az lenne az utolsó, amire gondolnának. Az utolsó csinált kompresszió/sürítés tesztet is, és jónak tünik szerinte.
-
Coccolino_O
őstag
válasz
rob210 #79807 üzenetére
Akkor jó. Kicseréltem a gyújtótekercset, gyújtókábelt, gyújtógyerta 0.85mm-re van hézagolva, többre nem mertem, így is tönkretettem egyet, mert feszegetnem kell az alját csavarhúzóval, hogy be tudjam állítani. Ez a bosch, denso-t nem fogok tudni kapni belátható időn belül. A jó hír, hogy az alapjárat 800 fordulat/perc a korábbi 500 helyett. A rossz hír, hogy a probléma még mindig fent áll. Az első videón lévő nyikorgást nem említettem korábban, mert nem mindig jön elő.
Bármi ötlet? 4321 a sorrendem, szóval csak nem kötöttem be rosszul a gyújtókábelt?
Búék.
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
válasz
rob210 #79247 üzenetére
Megnéztem az első ködlámpát a biztosíték rendben van,
a műszerfalon a visszajelző szintén jó.
Az izzók kiszedése mennyire nehézkes ?
Létezik hogy egyszerre kiégett mindkettő?Más:
Két oldalt az első ajtók térkép zsebében találtam némi vízet.
Az jöhet az esőelvezetőből ?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Somatom
veterán
válasz
rob210 #79817 üzenetére
Így van. Tavaszi gyerek vagyok. Meggyőződésem, hogy a gólya Afrikából idefelé
szájzáratcsőrzárat kapott és ezért nem tudott a megfelelő helyen lerakni. Mindent imádok, ami mediterrán tengerpart. Totál szívás, hogy tovább hozott.MC Pite:
Egy tengely visz négy koloncot. Nem sokat számít ott a téligumi. Főleg üresen. A legkisebb emelkedőn vége a dalnak. Lánc, vagy függöny.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #79822 üzenetére
Akkorát nem.
De már több napnyit várakoztam egy egy 2-4%-os emelkedőn elakadt jellemzően magyar kamion miatt, ellenben lengyel, szlovák és osztrák hegyvidékesebb útjain meg a helyi kamionok téli gumival meg vidáman közlekednek (busz dettó).
Plusz Zalában már kétszer majdnem megdöglöttem szemből, dombról ferdén csúszó kamion (Nyerges vontató+pót) miatt, nem kívánom senkinek az élményt/látványt sem.Somaton: Nem magyarosan csak a hajtott tengelyen illene téli/4A/AS gumi.
Amúgy most először nejem 1t kisatójára közép nyárias 4S gumi került, egész évre. Mert ugye télre, azaz az esős fél évre régóta télies négyévszakost használok (igen, Alapokban és hóban is jártunk vele sokat, ott is jó volt, itthon meg én és föld egy télihez képest mikor 20-25⁰ok vannak).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #79840 üzenetére
Odaát válaszoltam.Goodride, Kormorán skippelős, a Fulda se 4, inkább 3 évszakos, és relatív gyorsan öregszik. Apollo se egy erős abroncs, fura felhozatal. Van hasraütött keret, vagy érdekel kb mennyi a jó? 17k-ért van már 4S².
Javaslom hogy 1r felhasználók véleménye nagyobb súllyal azért nézz fel a tyrereview.co.uk oldalra, kb minden gumiról össze vannak gyűjtve a tesztek.
Ha szezonálisból vész is az ember alsóközepes gumikat, elmegy. De egész évben használt guminál ez túl sok kompromisszummal jár
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz
rob210 #79840 üzenetére
A Nexenrôl tudok nyilatkozni, 225/45r17, nehéz OFF autón (Volvo), DOT4818:
- vízen OK,
- havon 1x mentem vele, összkerékhajtással egyáltalán nem volt gond, hátsókerék-hajtással viszont nagyon dobta a fenekét letaposott havon,
- kánikulában 2 napot használtam, maszatolt,
- magyar télen, ősszel, tavasszal teljesen vállalható, hóval óvatosan.
Ami nagy probléma volt nálam, hogy nem lehetett normálisan kiegyensúlyozni, az első közös tél előtt (2019. októberben) 3x vittem gumishoz, ugyanezen a felnin a nyári Michelin nem rázott (utána jött a felni felújítás és görgőzés, a Michelin továbbra is szuper volt). A következő télre vettem másik felnit, arra ment a Nexen, azzal is rázott, itt elengedtem a kérdést.
Aztán az autót is eladtam, mellé adtam "grátisz" a Nexent úgy, hogy nem vállalok érte felelősséget, városba jó lesz, autópályára óvatosan.Én Michelinbuzi vagyok, abban sosem csalódtam.
A Kormorant mindenképp kizárnám, érzésre a kínaiak alá lehet pozícionálva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kedvenc zene a mai napra
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep