-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Uraim a topikból ketten képviseltük a renault gyár márkáját
Köszönöm a részvételt Toldynak, szerintem jól összejött a csapat szép pirosra sültem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A másik adag kép amit a kolléga csinált. Andrew
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30121 üzenetére
Műbizonylatot.
A köhém rendeletet olvasd el benne van minden átalakításra vonatkozó aktuális szabályozás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A választ már megkaptad, csak akkor engem a gps átverr, sebaj időben ugyan annyi volt.
Egyébként az ismerősöddel egyet értek ilyen benzin árak mellett nekem sincs kedvem még autópálya díjat fizetni.
Nyaralni is csak főúton megyünk, 1 óra plussz, de leszarom, drága a matrica, főleg egy napra kifizetni 4etRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Köszi, de nem hiszem, hogy ezen bármilyen pia segített volna.
Eleve nem iszom, ráadásul, a szememet nem szerettem volna pálinkába áztatni.
Hazahozott a gyerek múlt pénteken egy jó kis hasmenős hányós vírust ami rajta át is ment.
Mint kiderült ez a vírus a felnőtteknél 10-ből 3 embernél ráhúzódik a szemre jobb esetben csak az egyikre rosszabb esetben mind a kettőre. (nekem csak a jobbra)
Ráadásul 3 napig 39.5°C al feküdtem, nem hogy pálinkát inni levegőt venni is fájt a torkom.
Egyszóval ezmost nem egy kis himihumi nátha volt....Na de egyre jobban vagyok ma már tudtam ide is írkálni nem ússzátok meg ebbe se döglök bele
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #30239 üzenetére
Amennyiben az osram nem felelt meg akkor ne izzóra gyűjts, hanem lámpára.
Ki kell cserélni, mert ezek szerit foncsorod már nincs és talán a búra is ki van mattulva.
Ha kicseréled más dimenzió nyílik meg előtted.
Az új lámpatestben méga kínai 300.- os izzó is úgy fog világítani hogy el se hiszed a változást.Sajnos ez van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #30251 üzenetére
Nincs mit ez sajnos tapasztalat.
Én nem rég cseréltem kocsit a régiben nekem is 17 éves volt a fényszóró, amikor átültem a mostaniba amiben cserélve volt és 2 éves, hát nem akarom mondani, hogy nem hittem a szememnek, mint ha nappali világosság lenne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #30257 üzenetére
NE röhögj ki de sima fluoridos mentolos fogkrémmel, semmi komoly amodent vagy ilyesmi ess neki kend be szépen aztán puha pamut ronggyal dörzsöld míg el nem fogy nagyon sokat tud javítani a helyzeten.
Neten olvass utána érdemesebb mint 12ért políroztatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha megnézed a webshopokat rögtön megérted, a hajtókar felfogatása tulajdon képpen.
Egy ilyen hajtókar főtengely csapágy csere kombó igazán jó kis móka, gondolom csináltatod.
Egyébként az olajdekli tömitést loctitle tömités ragasztóval kenesd körbe jól, hogy ne könnyezzen majd, mert könnyen képes engedni az olajat, a gyári tömítés is elég kaki szokott lenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30283 üzenetére
Igen ilyet lehet kapni, de minek, ez nem szokott tönkremenni, csak eloxidálódni.
Egy csavar fogja, kiveszed megcsiszolod a két réz érintkezőt, visszarakod aztàn csókolom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #30286 üzenetére
Gondolom nem kented be rézpasztàval így megint eloxidálódott, nyugodt lehetsz az új is elfog. Ha nem kezeled.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
3 bak van ezt már kitárgyaltuk.
2 motor 1 váltó tartó néven. (Az összeszereltség miatt igazándiból mind a 3 motortartó)Azt, hogy kis tétel, meg se hallottam, majd rájössz.
Az egyik ha szembe állsz a kocsival a szervó szivattyú alatt van bal elől.
A másik a váltó alatt jobb elől.
A 3.ik pedig amivel lecumizod magad de a szerelőd is, a váltórudazat felett, a tűzfal és a blokk között hátul középen.Nagyon komolyan nehéz cserélni, még a sebesség jeladót is ki kell szedni, csak aknából cserélhető és a motort is kell emelgetni hozzá.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyszer úgy is a sírba viszel mindenkit
Az első tartóbak a szervó szivattyú alatti.
A bal első a váltó alatti.
A hátsó meg a hátsó.
A váltókar remegni fog akkor is ha hidrós szilentet teszel be, a motor rezgéseit nem lehet teljesen elnyeletni a legdurvább (lágyabb) szilentekkel sem.
Egyszerű leellenőrizni, hogy melyiket kell cserélni.
Megállsz a kocsi előtt megfogod az emelési pontot és megrángatod a motorblokkot.
Ha hallod a kopogást valamelyik irányból, megvan melyik szilent kukás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A PC az mi?
Az egyik jelentését tudom, de biztos nem arra gondoltál.Egyébként abban igazad van, hogy ha a polikarbonát UV-t kap akkor be mattul és ki is repedezhet, no de itt fogkrémes kezelésről volt szó, nem arról, hogy vizes polír papírral leszedjük a külső réteget.
Amit írsz az teljesen igaz, de ha valaki vesz polír szettet akkor abban meg van a végén valami felület kezelő anyag amivel át kell kenni, ha jól emlékszem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #30299 üzenetére
Biztos a flexi cső cserés?
Nem lehet, hogy a motortartó bakok miatt remeg be túlságosan?
Egyébként flexicső van mindenhol. a baj csak az, hogy egybe a katalizátorralHa elmész egy kipufogóshoz az kivágja a régit és tesz be újat, de biztos a flexicső rossz mert akkor hangos a kipufogod és szelel is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #30303 üzenetére
Ha a hátsó dob ver bele a kaszniba akkor neked erre van szükséged.
Ezek a gumi tartó fülek képesek hihetetlenül megnyúlni és utána semmit nem érnek.
A régi megnaeomnál én is megszenvedtem mire rájöttem csak ezeket a 300.- forintos gumi füleket kell cserélnem.
2db van hátul belőle.Illetve érdemes megnézni, hogy a középső dobnál van-e felfüggesztés, mert azt előszeretettel lespórolják.
Az pedig fokozott terhelést jelent a hátsó tartó füleknek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szélzaja van de sokkal kisebb mint ha lehúzott ablakkal mész, nélküle, egyszóval komfort érzet növelő
Ami meg nem elhanyagolható nem kúrj@ szét a fülem a menetszél.Megoldás van csak nem álltam még neki.
Le kell szedni és szépen visszahajtogatni, mert ez egy gumi műanyag csík, sajnos már nem úgy van mint az első generációsnál, hogy műanyag patentokra pattan rá, hanem itt már a csík maga ami tartalmazza a patentet is az egész hosszában peremezve van.Kis hőlégfúvózás után (nagyon ésszel) úgy fog állni ahogy kell.
De gondolkoztam azon is, hogy a régi csíkját felrakom patentjeim vannak még az előző kocsirólEzt meg kikukázom, majd kiderül, melyik verzió lesz.
Egyenlőre nem zavar, bár valóban nem esztétikus.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A vezérlés rád van bízva, van aki erre van aki arra esküszik.
Nekem csak a Gates jöhet szóba vagy a Dayco.
Vízpumpából pedig csak és kizárólag a Dolz.Az "én" áram de jelzem ez az "én" áram volt 36.000.- az alkatrész (Ebben minden benne volt a szimeringek 3db és a hosszbordás szíjj is) és 10.000.- a szerelés, mivel két emberes meló.
Ami nagyon fontos, vízpumpánál azért javaslom, a dolzot, mert az méret azonos.
Nagyon sok után gyártó van aki megcsinálta a vízpumpát méretre pontosan csak egy baki van a vezető görgő belső átmérője 8 as ők meg 10 es csavart adnak hozzá cimborám is így járt ő toprant vett ami magában egy nagyon jó után gyártó, csak nem renaultra szakosodott.
De hallottam már ezt a bakit QH nál és SKF nél is.A vezérlés szettnél pedig nagyon figyelj oda, hogy a két zárdugót (vezérmű tengely dugók jobb oldalt) illetve a főtengely csavart tartalmazza.
Anélkül ugyanis nem lehet vezérlést cserélni, mert az a csavar egyszer használatos! ( a zárdugókat meg nem lehet csak roncsolással kiszedni és anélkül köpni fogja az olajat.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Vezérlés módosító kerék.
A 110 lovas 1.6 os motoroknál lépett be a palettára, tulajdonképpen megnövekedő olajnyomás hatására egy kicsit elfordul a tengelyhez képest ezzel módosítva a szelep vezérlést és így több lóerőt hoz ki a gépből, valamint egyenletesebb a nyomaték leadás, alacsonyabb fordulaton is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor nekünk szőrében ugyan az van.
Abban nincs okoskodóMegtennél nekem valamit?
Lefotóznád a csomagtér ajtódat belülről nyitott állapotban?
Érdekelne, nagyon, hogy neked hogy néz ki a belső fele a csoagtér ajtódnak.Szerencsére nekem cróm léc van rajta, de hozzáteszem, ha nem az lenne nem cserélném, mert nagyon drága.
Eddig csak márka kereskedésben lehetett után rendelni."A hivatalos árlista szerint az első vesék ára kb. 20 ezer, míg a hátsó króm díszlécé 30 ezer feletti, azaz egy Classicon végrehajtott optikai tuning legalább 50 ezer HUF"
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A tiédhez még apró pénzért lehet alkatrészt kapni, ott még semmi extra feszítő huncut megoldás, semmi az ég adta egy világon.
Mivel a kasznink egy te is lekaphatnád nekem a csomagtér ajtód belső felét a kárpitra vagy nem meglétére lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Így fest a Steel Effigy korai béta változata
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen