-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #61442 üzenetére
Én, nem tudom, hogy ez mennyire belátható, de a fotók alapján elég rendesen, tehát itt valami kicseszett nagy figyelmetlenség bejátszott. Függetlenül attól, hogy állítólag a lámpa fehéren villogott, valami ilyesmit olvastam a faszbukon... Sínekre mindig úgy kell felhajtani, hogy előtte körbenézünk, aztán utána gyorsan átmenni rajta, ha minden tiszta, már amennyire ezek az átjárók engedik, mert mindegyikre azokat fektetném, akik megépítették.
Németbe érezni valamit, amikor átmegyek, itthon a legtöbbnél szétesik a futómű... -
senior tag
válasz LamerGyuri #61696 üzenetére
Mire használható pontosan?
Hibakód olvasásra és törlésre pl? -
rwin5
őstag
válasz LamerGyuri #61795 üzenetére
Köszi a tippet, akksi volt vagy akksi töltő, még nem jártam a végére. Lényeg, hogy másikkal már bepöccent, viszonylag hamar, és a központi záras hülyeséggel se volt baja. Őszintén szólva én azt hittem, hogy bekrepált rajta valami elektronika és nem engedi beugrasztani a motort/és ezért van meghülyülve a kp zár is. Az akku garancia papírja meg van még egyébként, majd jövő héten beszélek az autószerelőmmel, csak előtte fel akarom tölteni az akksit egy másik töltővel is hátha csak ennyi baja volt.
Röviden-tömören mégse volt óriási baja
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61937 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget.
Neked is ugyan ebből az évből való az autó?
Ugyan ez a típus?
Csak mert az autó szerelő minden áron azt állítja nincs benne pollen szűrő..
Viszont alkatrész kereső webáruháznál van találat hozzá..
Nem értem.. -
-FLY->
őstag
válasz LamerGyuri #61948 üzenetére
Hali!
Szert tettem egy Mégane II Grandtour Extreme 1.4l autóra.
Valaki esetleg már hackelte eredményesen az első szélvédő alatti esőtálcát (géptető tömítése eláll nálam is ott sajnos)?[ Szerkesztve ]
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61948 üzenetére
Így már érthető. Megnéztem már az összefoglalót. De az ELF olajválasztónál se találom pontosan ezt a típust. Thalia II L35 lehet ez a típus? Viszont évjáratra meg csak 2008-2012-ig írja és ez 2001-es.
Catcar-on meg nem tudom, hogy melyik model a Symbol-Thalia fül alatt..
Sőt a gyári Renault oldalon se találom a kezelési utasításokat ehhez a típushoz.[ Szerkesztve ]
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61951 üzenetére
Az ELF LUB, nekem is azt ajánlja
Olajból én is Elf Evolution 900 SXR 5W-40-et gondoltam vásárolni.
Az általam kiválasztott levegő és olaj szűrő ha jól tudom minőségiek ugye?
Innen szeretném megrendelni őket. Megbízható, kompatibilis terméket árul az oldal? (https://filterabc.hu/)
Mert már sajnos jártam úgy, hogy nem felelt meg az adott alkatrész hiába kimondottan típushoz rendeltem. Szerk.: Természetesen nem erről az oldalról történt a vásárlás amikor nem jót kaptam.[ Szerkesztve ]
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61978 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget.
Én hiszek benne, hogy igazat írnak a Mann minőségéről.
Érdekes, ugyan ezt az olajat a Bárdi, hogy hogy duplajáért adja?!
Legfőképp ezért kérdeztem, hogy ez a bolt megbízható webáruház vagy sem.
Szerk.: Miért az 5W30-at ajánlod a 40-es helyett?[ Szerkesztve ]
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #61978 üzenetére
-
sonny007
tag
válasz LamerGyuri #62004 üzenetére
diablo1984: Köszönöm a választ
Kimondottan nem ott gondoltam feltölteni, maximum csak utána tölteni mert sajnos lent a váltó rudazatnál eléggé ki van a szimering így csöpög az olaj. Gondoltam ott egyszerűbb utána tölteni mint lent a pillangó csavarnál, de akkor tévedtemKöszönöm, a segítséget LamerGyuri, nagyon sok hasznos információval láttatok el az utóbbi időben ami számomra is hasznomra vált.
Az olaj az lesz benne. Szűrőket meg már ugye fentebb leírtam.Érdeklődnék még, hogy azt tudom, hogy a váltóból le kell engedni az olajat ahhoz, hogy lent ki cseréljem a szimeringet. De vajon mennyire nehéz a szimering kicserélése? Gondolok itt arra, hogy mit kell, és mennyi dolgot lebontani hozzá, hogy ki lehessen cserélni? Nem nagyon találtam még ebben érdemi információt semerre.. :/
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #62021 üzenetére
Lehet, bár pont most omlott össze a szerver, de majd valamit alakítok rajta,
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz LamerGyuri #62344 üzenetére
Még nem világít, akkor rosszul írtam. Gyújtás ráadásánál világít egy fél másodpercig csak, máskor még nem láttam működni.
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #62344 üzenetére
Nálam még olyan sose volt, hogy utána elaludt, ha egyszer felvilágosodik akkor már minden indításnál úgy lesz, akárhogy áll, lejt, dől az autó. Mintha megjegyezné.
Régebbi autóimban viszont ja, ott ahogy mozgott a kocsi villogott a jelző is.
Itthoni autókban a check engine után a második leggyakrabban világító visszajelző lehet.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #62504 üzenetére
A Facet nalam egy evet sem birt... Vezmutengelyen.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
BigBlackDog
veterán
válasz LamerGyuri #62520 üzenetére
Köszi a választ.
"A műszerfal felső burkolat alatt nem kell kábelezni; gyárilag oda vannak húzva a csatlakozók a magassugárzóknak." > Gondolom azért hangváltó nincs gyárilag beépítve, így azért azzal még játszani kéne. Megnéztem, hogy az a két kör alakú rácsot le tudom-e szedni a műszerfal tetejéről, de nem úgy tűnt, hogy csak egyben, az egész műszerfalburkolattal együtt jönne le. Annak meg nem merek nekiesni.
Most ami szimpatikusnak tűnik (többek között az egyszerű beépítés miatt is):
- Fejegységnek KENWOOD KMM-BT304
- Mellé pedig két pár Hertz Audio ECX 130.5 hangszóró előre és a kalaptartóba.Kérdés, hogy:
- Ezeket a koaxális hangszórókat teljesen el kéne feljetenem, vagy azért a fenti Hertzel már lehetne elérni a gyárinál sokkal normálisabb hangminőséget is?
- Hátul ugye gyárilag 13 centis hangkeltők vannak. Mennyire megoldható, hogy pl. 16 centieseket esztétikusan be tudjak varázsolni?
- Ha maradna hátul is a 13 centis pár, akkor van értelme egyáltalán oda betenni valamit, vagy csak kössem le a gyáriakat és kész?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #62604 üzenetére
Erre most csak csúnyákat tudnék mondani.
Gonosz vagy, szegény ember nyomorával nem viccelünk!Az a baj, hogy ez az egyik oldal volt, lesz itt még több is
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rayoliviero
veterán
válasz LamerGyuri #62772 üzenetére
A Bosch szervizben mondták, plusz az öcsém, aki szervizvezető (nem 1,5 milliós kocsikat visznek oda) és a Renault szervizben is most azt mondták, hogy csak rá kell tölteni. Én nem mondtam, hogy jobban tudom, én nem vagyok autószerelő. Azt tudom leírni, amit mondtak nekem is.
Hogy érted, hogy a szervizes bejegyzések nagy részét ismerjük már? Renault szervizben meghamisítják a szervizes bejegyzést vagy mit akarsz ezzel mondani?
Itt a Prohardveren a legtöbben azt írják, ha használt autót veszünk, akkor rögtön olajcsere, még akkor is ha számla van. Úgy értik, hogy biztos hamis a számla az olajcseréről?
Ilyenkor érzem azt, hogy egyes emberek túlparázzák a dolgot. Biztos voltak negatív élményeik és azért.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #62797 üzenetére
Nekem MPL még nem volt gondom, ha megkaptam az értesítőt, hogy az a kézbesítőnél van, akkor ki is hozták.
Hát, eddig még nem , szóval majd a párom átveszi, mert kettő után nekem le kell lépnem. De már a Kauffer is írt, hogy a csomag össze van készítve és eddig mindig úgy volt, hogy délután zárás előtt kapok egy mailt, hogy átadták a futárnak, jelen esetben a spinter-t szoktam ott választani.
Azok néha felhívnak, néha nem, de gondom még nem volt velük. -
Robi81
tag
válasz LamerGyuri #63086 üzenetére
Akkor hetvégén felrakom. Én vennék normalis csavart csak ma egy helyen kerdeztem nem tudtak segiteni ezt meg ahogy nézem nem tudom eldönteni jo e vagy nem :-)Merre laksz? érdekelne a csavar :-)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz LamerGyuri #63084 üzenetére
Az a baj, hogy abban se működik már.
-
Gabesz87
addikt
válasz LamerGyuri #63420 üzenetére
Ha be van kapcsolva az automata zárás 7-10km/h-nál, a hátsó ajtók, gyerekzár állásától függetlenül onnantól megálláskor SEM nyithatók belülről.
Hát akkor valami rohadtul nem jól működik perpill, mert ahogy irtam, indulás után a kozponti zár lezár, és a hátsó ajtó ettől függetlenül menet közben is kinyílik.
(#63421) rob210: mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #64223 üzenetére
Rémületikon.
Esetleg azt tudom csinálni, hogy indítás után leállítom és megint indítok rá és újra ez 2-3-5 alkalommal. Ha az első indítás gyenge a többi meg erős mind akkor az önindító a rossz. Ha pár indítás után meg se mozdul akkor meg az akku egyértelműen. Nem szívesen csesztetem így hidegen, de ennyit azért illik kibírnia (a motornak).
[ Szerkesztve ]
-
válasz LamerGyuri #64223 üzenetére
Ezzel a méressünk rá az akkura dologgal én is ezért vagyok szkeptikus, mert az előző autómnál én is beszopt@am.
Elmentem akku boltba, rámértek, még akku százalékot is kiírt a csodakütyü, aztán egyszer csak munkából hazafelé jövetkor nem indult...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz LamerGyuri #64532 üzenetére
Feltételezésem szerint igen ! De éjszakára fent hagyom töltőn. Holnap megnézem mit csinál. Pár havonta töltöttem az akksiba, hogy ne purcanjon meg. Köszönöm az infót. Holnap megírom mi történik.
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #64556 üzenetére
Ja.... Jó. Tényleg.
Egy éves motortól sem nagy szám. Ha nyári gázolajjal rakja el és télen próbálja indítani akkor gondjai lesznek, amúgy meg mennie kell.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz LamerGyuri #64678 üzenetére
Pest Márkaszervíz!
Node, hogyan lehet ezt minden fajta töeés nélkül szépen megcsinálni?
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #64817 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz LamerGyuri #64817 üzenetére
Ha jársz a nagyfaluban (Budapest), akkor nézz be az Azúrba. Én legutóbb egy kilót vettem glicerinből (talán 800-1200 Huf volt), az egy darabig elég lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz LamerGyuri #64817 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #64817 üzenetére
Érdekes. Nekem adtak már több gyógyszertárban is.
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #65500 üzenetére
Mi is arról beszéltünk.
Oké, hogy ez egy magasabb felszereltségű kocsi, meg "elvileg" fel van újítva motorikusan, de akkor is a szervizköltségeit hozzáadni a reális árhoz egy az egyben az azért meredek.
Azért linkeltem csak, mert itt lakok nem messze tőle és eléggé lesokkolt mi eszébe nem jut egyeseknek.
Egyébként nem ez az egyetlen ebből a típusból ami nem kicsit túl van árazva. Azt hiszik néhányan, mert kishaszon akkor már dupla árat el lehet kérni érte.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #65952 üzenetére
Ne is mond, elképzelni nem tudom, hogy mikor kerülhetett oda. Kisebb gondom is nagyobb annál, hogy a turbó mögött lenézzek az aljára napi szinten, viszont azóta meg igen, hála a "spájzolónak"
---------
(#65951) Fehér Farkas
Nem használom a klímát így nincs is gondom vele. Fűteni is ritkán szoktam
Ablakot azért lehúzod néha?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #65952 üzenetére
Azt írja a Wiki, hogy megeszi a hányást is, így nem tartom kizártnak, ha nagyon éhes zsemlét is lop. De az is lehet patkány volt. Mondjuk az autóorientáltság az nyestre vall.
Nálam a kutyák miatt nincs nyest gond. Van helyette csillaggarázs probléma. Bár az még mindig jobb, ha ilyenre porlad a naptól de amúgy működik és biztonságos [link], mintha nyest rágná indításképtelenre vagy vészhelyzetben ellene meg a légzsák, ABS akármi.Viccesek ezek a hirdetések amúgy, az undorító állapotú autóban (mert ezt nem a nap szívta ki az fix) kiemeli fő dolognak, hogy egy kerékcsapágy cserélve lett, egy.... Emlékszem mikor anno Meganet kerestem egy hasonló állapotúnál megemlítette, hogy új a generátor benne. Az nem gond, hogy az autó amúgy bontóból szökött ki.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #66023 üzenetére
Nekem bentvan a "gépműhely" a kocsiba ezért van annyin amennyin meg elől hátul ugyan azon az értéken.
Igaz nem is pattog el a kanyarokban
Az a majd 200 kiló szerszám sokat dob a stabilitáson és csak 0.4 et a figyasztáson.Renault power
-
atosan
addikt
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #66223 üzenetére
Eddig csak elméleti szinten foglalkoztam vele, de én is m2-be a Citroenes fúvókát néztem, konkrétan ezt:
Kis reszeléssel, farigcsálással bele lehetne mókolni M2-be.
CC-nél ha nincs rendesen beállítva, akkor lenyitott tetővel jön a gyümölcsös zuhany, ha álló helyzetben próbálom a madárlátta ablakot lekapatni.Egy ideig finomszövésű acélhálót feszítettem a fúvókára közvetlenül, de inkább csak habosította.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #66587 üzenetére
Legalább tudná leírni helyesen az autó márkáját.
-
Gombinyó
őstag
válasz LamerGyuri #66587 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #66587 üzenetére
Kb. 5 éve kering a neten ez a kép.
Poénnak nem rossz, de sok más autós topikban szent képként kezelik.Renault power
-
atosan
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #66673 üzenetére
Lehet, hogy csak a műszeregységben lévő motor haldoklik.
Kicsi elektromos motor pont olyan mint a fordulatszám mérőé, fel is lehet cserélni, ha akkor a fordulatszám fog rosszalkodni akkor egyértelműen a motor.
(megane esetén, de a műszercsoport kis eltérésekkel u. a.)Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #66673 üzenetére
Nem, én ilyenekre nem gerjedek és mint látható az ábrán ezeknél a motoroknál a tuning az kidobott pénz amúgy is, keményebbre fújom a gumikat meg leveszem a tetőcsomagtartót és ugyanazt elérem ekvivalens módon.
Engem az érdekelt meddig érdemes taposni, hol érdemes autózni vele, mert én nem érzem. Fülre hallom, de az nem 100%, érezni nem érzem, nem vagyok pro meg igazából ennyire minimális különbségeket egy ilyen kicsi motornál ekkora autóban nem is lehet rendesen kiérezni. Én azt érzem, hogy végig full egyenletesen megy, hiába mutatja a teljesítménygörbe, hogy ez gyönyörűen emelkedik és épülnie kéne. Aztán eszembe jutott, hogy hát persze, a menetszél is megjön közben, az pont kompenzálja és így kijön az egyenletes gyorsulás. Szóval igazából egy szépen hangolt motor a bódéhoz.
Egy Clioban biztos kiérezni, hogy az fordulattal egyre jobban ugrik.Nagyjából stimmel amit elképzeltem, ha sietősebb dolgom van 4000-4200, fölötte már tényleg csak akkor ha az ember élete múlik rajta. Lazázva meg 2800-3000.
2200 alatt nem szeret tartósan közlekedni nagy terhelés mellett, ott megzuhan a görbe is (ötödik, negyedik fokozatra értve).
Meg amúgy vicces látni, hogy az ember átlag közlekedését egy ~1200 Kilós autóban kielégíti 45 lóerő. -
mdav88
senior tag
válasz LamerGyuri #66706 üzenetére
Nekem a lagunaban sincs. Csak pumpaval egyben.
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #66726 üzenetére
Torziós rugó van abban is, illeszteni kellett az autóhoz.
-
Gabady
aktív tag
válasz LamerGyuri #66737 üzenetére
Köszi, ebben a hiszemben voltam én is....
De idéznék... "A gyártónak is meg kell különböztetnie valahogy, ha nem, akkor meg hogyan tárolják, szállítják? Ez kékes ez meg zöldes?"[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #66775 üzenetére
A szélvédő és az első oldalsók is színezettek? Nekem csak a B oszloptól. Oda nekem BabyGuard 15 került.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Filmvilág
- Kés topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen