-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #76137 üzenetére
Nem az egy isten verése 3 diag se látja mi a baja.
Minden üzemszerűen megy, de világít a műszerfal.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
-
zeon.hu
nagyúr
válasz LamerGyuri #76424 üzenetére
Ki kell pakolnom belőle, "szerencsére" dugig van...
Pont be akartam állni az udvarra, de az akksi megadta magát, most töltőn van reggelig.#?*@&!
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #76560 üzenetére
Már csak az önfúró lemezcsavar marad hátra
Vettem 22mm-es tépőzár korongokat, amin PS14-es gumiragasztó van. Mivel érzésre, és szemre butil a szőnyeg alja, elvileg pár hét alatt összevulkanizálódik, és leszakítani lehet csak róla. Majd kiderül hosszútávon hogy igaz-e.
(#76561) rob210
Na jó, de mire elbumlizok a város másik túlvégébe az idő, üzemanyag, oda meg elugrok bringával is negyed óra alatt míg a kocsi nem mozdítható, én meg mindig adhoc állok neki mindennek, amikor van időm.
Jah, halál korrekt a xantiás török srác. Leadtam már neki a listát m2 alkatrészekkel amiket itthon nem kapni (alsó szélterelők a lökös sarkaira, középkonzolon OBD takaró, sárfogók, szivargyújtó ajlzat, kormányközép légzsák modul nélkül), és minden IS van. Szivargyújtóból a bontók is csak egyben középkonzolt, könyöklővel hajlandóak eladni. Sőt, egy meg nem nevezett CC-kre ráállt bontós még le is hülyézett, elég paraszt, kioktató módon, hogy külön kormány középrész nincs, nem is lehet szétszedni, és az maga a légzsák. Szívem szerint úgy az arcába tolnám amikor megjön, hogy nesze, akkor most ki a hülye.(#76590) rob210
Ezek már csak ilyenek.
Áhh, inkább nem panaszkodok. Szép az idő, nem esik az eső, süt a nap.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tothjozsi96
addikt
válasz LamerGyuri #76628 üzenetére
Köszönöm!
Helyileg ugyan ott kellene lennie mint az 1-es Thalia-ban?
Ebben a videóbán láttam. -
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #76628 üzenetére
Ez komoly, hogy klímás az autó, de nem raktak bele pollenszűrőt?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Tipikus bóbita. Fék tapos, kormányon kitámaszt és becsukott szemmel várja a csattanást...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
lsebestyen
addikt
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Pff, ezt még simán kikerülhette volna, nem volt mellette senki. Külön bónusz, ahogy besorol, leszorítva két autót is.
[ Szerkesztve ]
-
#40649216
törölt tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Szia írtam főtengely fogás kerék ügyben tehát nem ékes mi benne van de nem én cseréltem a vezérlést csak megvettem a szettet hozzá a szerelő nem rakja ősszel addig míg nem kerít hozzá ékes fogaskereket az mondja ék nélkül elmozdulhat mi a véleményed?
-
valaki_xy
tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Itt megemlíti a szerző, hogy feltehetően az autó érdeme volt a vészvillogó.
Egyébként melyik modellekben mikortól lehet benne ez a feature? Kipróbálni nem szeretném azért, csak kíváncsiság. -
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #76742 üzenetére
Szerintem Thalianál csak a Clio3-nál jött be, mert az elődei még a 98-as Cliora épültek. Az pedig 2005-től jött be.
A Clio 2-re épülő Thalia szerintem nem tudja ABS-szel se. -
zeon.hu
nagyúr
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #76759 üzenetére
Ja, az lehet, hogy motortartó. Nem sok minden látszik a képen. A lényeg, hogy a jobb első ABS hiba az azért van, mert ott dolgozott és megmozgatta a vezetéket stb.
Nem fog sírva fakadni, mert sok ilyen eset van, már megerősödött benne.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #76759 üzenetére
Ez már privátban és telefonon is megtörtént elmondtam mi a helyzet, csak megerősítést szeretne, mert kétségbe van esve, kollégája a "szerelő", félek ez csúnya ügy lesz.
Mert elvert szelepekkel 3 hengerrel vitte vissza neki.
Olyan szar a hangja, hogy még telefonban is hallottam, valamint kitette a csodalámpát is már a tökéletlen égés miatt.
Szerintem ez már motorcsere lesz, mert 3 hengerrel ha akármeddig is vitte, a hajtókar is kapott :(
Kifogott egy sose láttam 16 szelepes autót sufnist.
Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz LamerGyuri #76833 üzenetére
Ez két egymástól független kérdés volt.
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Kronos3000
senior tag
válasz LamerGyuri #76908 üzenetére
Köszönöm szépen.
Bontó lesz, ahol van találat ott sem rendelhető.[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77100 üzenetére
Kezdesz jó helyen keresgélni.
Na de leleplezem a dolgot, hiszen ti nagyrészt felhasználók vagytok nem kell tudnotok.
A feszítőgörgő rossz irányba van megfeszítve nem óramutató jásával megeggyező irányba hanem ellentétesen. Ennek köszönhetően a két tárcsa furatait, ha nézitek és egyenest húztok közé az nem párhuzamos lesz. Csattogott is szegény mint a fene. De mindjárt felteszem a bepozicionált képeket is. ;)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Atesz08
tag
válasz LamerGyuri #77281 üzenetére
rendben, köszönöm.
-
Dvix
senior tag
válasz LamerGyuri #77439 üzenetére
Neeeem, csak telefonrol irok de remelem ez masokat nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77439 üzenetére
Nem is volt. Több idő ékezetekkel beírni a szöveget. Ez a mobilos(tabletes?) "igénytelenség"(igen, néha pl. én is írok így), nincs hosszabban nyomott gomb az ékezeteknek, nincs shift, majd kötőjel, helyette egyszerűbb a space, stb..
(#77441) Dvix: meg lehet szokni, de az anyanyelv megédemelne annyi tiszteletet, hogy rendesen kiírjuk a szavakat.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77695 üzenetére
Ez nem Fejér megyére korlátozódik, nincs azaz hangosan ki merem jelenteni nincs olyan seat 2005 elötti ami nincs szétrohadva, csak az amelyik fanatikusnál van, de az meg nem adja el, mert már 3 tesla ára benne van.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #77752 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezért az EU-t kellene szídni... Ha társadalmilag alulról, és szolgálatói részről nincs hajlandóság a változásra, köszönhetően az érdekellentétnek, akkor valakinek ki kell erőltetni.
Már nagyon rég óta pár %-os növényi eredetű visszaforgatott, kezelt, és egyéb növényi olaj van a gázolajban, ebben ott nincs változás, csak mostmár ki is van írva. Az energiatartalma (növénytől függően) sem kisebb olyan arányban mint az etanolnak a benzinben.
Sőt, korábban, amikor a Mpetrolnál, az osztrák határhoz közel többször tankoltam, magas bio tartalmú üzemanyagot, akkor is jobban ment, ezen tapasztalataimat írtam is.Nincs ezekkel baj, a kutak, a cégek próbálnak spórolni az adalékokokon, próbálgatnak újakat, vagy nemes egyszerűséggel kihagyják.
Sőt, azt vettem még észre, hogy a sima alap gázolajokkal, néha csípős, savanyú szaga van az égésterméknek, pláne hidegen. Ez a komolyabb adalékolásúaknál, meg az alap Aldisnál nincs meg.
Én részemről továbbra is a 3. ill 4. generációs teljesen szintetikus "bio" üzemanyagokat várom. A petrolheadeknek is marad valami, de azért egy fokkal környezettudatosabb alternatíva is lesz."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #77752 üzenetére
Az megvan, hogy 5-6%-ot emeltek a bio komponens arányán, és a max fogyasztás különbséged ha ez a része 0 energiatartalmú lenne, akkor sem jöhetne ki ennyire?
Vannak méréseid esetleg?
Nekem a melóba járás napi 100km azonos körülmények között, és az E10 fogyasztáskülönbség meghatározására is remek, plusz ETBE-s (prémium) üzemanyaggal is megyek ugyanígy, úgyhogy van több kereszttesztem is. Az én tapasztalataim egybevágnak a hivatalos max 2%os növekedéssel.Bár ha húsz liter fölött fogyaszt a tied, akkor helyben vagyunk.
Sok kolléga év elején az esős időben egyből mutogatott az E10-re hogy mennyivel több fogy belőle (holott _sokkal_ többet rontott rajta a sok esőzés),meg hogy ennyi meg annyi km után áll itt meg itt a mutató. Az ilyen pontosságot inkább nem kommentálnám.Benir8: Mert a szívó benzinesbe nem fognak részecskeszűrőt és kettőstömegűt cserélni (5-600eFt) és kevesebb a hibalehetőség is. Évi 20-25k km alatt továbbra sem biztos hogy sokaknak megérné a dízel, beleértve hogy a szerelők hamarabb elvesznek a több hibalehetőségben sajnos. Nekem épp megérhetné 4 évre és azalatt várható 100k Km-re, de ha 1-2 dolog még beugrik (turbó/egyéb takarítás turbócső, üzemanyagrendszerben bármi, drágább biztosítások) , már nem vagyok előrébb a dízellel, plusz nem szeretem a szagát, és a hangja sem teljesen mindegy mikor kitolatok a garázsból az alvó család ablakai alatt. Egy 1.6 dCi esetleg szóbajöhet, B vágányon azokat is néztem, de eleve magasabb felszereltség mellett volt csak, és annyival nem voltak jobb árban azonos futásteljesítmény mellett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #77752 üzenetére
A Megane esetén:
E106.01 l/100km9.107 km and 547 l
*Premium Gasoline 1006.14 l/100km7.172 km and 440 l
Super gasoline6.09 l/100km11.185 km and 681 lFelénk nem volt kijárási korlátozás alatt sem nagy különbség, melóba jártam ugyanúgy, alig volt kisebb a forgalom, igaz, Tatán már pár hónapja egyszerűbb átmenni mióta összehangolták némileg a lámpákat.
*: A pályás/jobban megpakolt utaknál prémiumot szoktam tankolni, ez némileg felfelé viszi az átlagot, és kb csak a fele ami azonos körülmény a többi üzemanyagos tankolással. De a másiknál sem látok érdemi növekedést, ha a korai időt leszűröm, akkor is 5,69-5,72, ami egy deci sincs.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #77829 üzenetére
Köszi!
Ott Székesfehérváron még jó volt, tegnap kezdődött. Az a rangatozas amit te is tapasztaltal már ennek az elojele lehetett.
Most tényleg nagy szükség lenne rád... Kar, hogy messze vagy.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77829 üzenetére
Ebben az esetben csak kivenném, a szolenoid szelepet és megnézném, megtáplálva, hogy csak búg, vagy kapcsol is?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77911 üzenetére
Mi az, hogy derengett? Hogy raktad be és milyen LED-et?
Azok kb. olyanok lehettek, mint a kínai menetfényem...
Műszerrel megmértem, az előírás 1/4-e volt a fényerejük.
De a burán van E jel, így átépítettem, lavágtam a hátulját, raktam bele normális LED-eket, hozzájuk áramgenerátort, így faxa.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77913 üzenetére
Fura. Gondolom W5W-k azok is. Leállított motornál, gyújtás nélkül is derengtek?
Még a menetfénynél tervben van(sose lesz kész), hogy teszek be áramfigyelést, hogy mindkét oldalon a 4-4 ég-e? Bár ezek Luxeonok, nem gagyi LED-ek, a névleges áramuk 2/3-án meghajtva.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77915 üzenetére
Ott a pozitív negatív oldal volt a bibi.
Nem vicc. Elég lett volna a polaritást megfordítanod[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #77917 üzenetére
Akkor neked van valami kóbor áram a kocsidban.
Nekem is így viselkedett a ledszalag, de ott ugye polaritás független a dolog.
Világít mind a két irányban, ellenben, ha jól van a polaritás akkor lekapcsolva nem pislákol.Renault power
-
válasz LamerGyuri #77915 üzenetére
Némelyik led nekem is ilyen, hogy halványan pislákolva világít lekapcsolt állapotban.
Viszont ez nem can bus, hanem inkább minőségi probléma.
A minőségi, de nem canbus ledek normálisan működnek.Nálam led-el egy érdekesség van:
A hátsó tetőn lévő világításba, bármilyen led-et rakhatok a következőt csinálja:
Olyan fékezésnél - lassításnál, amikor szinte vagy ténylegesen megállok az autónál (lámpa - kereszteződés), akkor felvillan teljes fényerővel a led, egy másodpercre.
Ha halogén van benne, semmit nem csinál.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77947 üzenetére
Jaja, eredetileg a bal oldali égi, mint a ködzárófény. Nem tiltott a másik sem, de úgy már-már féklámpa érzést ad, így én nem kötném be.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz LamerGyuri #77947 üzenetére
Már nem emlékszem hol volt a helyes a válaszra a hivatkozás, de nekünk pl kressz oktatáson elmondták, hogy hivatalosan csak egy oldali, ha mindkét oldalon van opció, akkor a menetirány oldali hátsó ködzáró lehet bekötve.
Nálunk ez a bal, brit és gyarmati területen a jobb oldali, egész egyszerűen azért, mert a 3. pótféklámpa nem kötelező, ha pedig mind a két oldali ég, akkor rossz látási viszonyok közt, amikor használni kell, a féklámpa fényét elnyomná, ugyanis az ajánlott fényárama a duplája a féklámpának.Szóval, aki beköti Európa kontinentális területén a bal oldalit is, annak egy picit az édes anyukáját, pláne ha akkor is használja amikor nem lenne szabad. Ugyan ez az elsőre is, de az kevésbé balesetveszélyes.
Hogy miért van két oldalon? Költségoptimálás. Nem kell külön lámpa párost gyártani a két szisztémának megfelelően."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77966 üzenetére
Na jó, de az nem is nevezhető OBD interfésznek
Persze, nyilván akár rá is lehet tölteni olyan programot, ami egyből legyalulja a kocsi vezérlőit...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77992 üzenetére
Én meg a Silverstar 2.0-kat használom már jó pár éve. Ez 3200K.
Ezt már kivezetik, még 1 pár van itthon, mint tartalék.
A Night Breaker Silver 3300K van helyette.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #77992 üzenetére
Az a gyanúm, hogy egyes városi legendák is keverednek más dolgokkal. Pl a hidegebb fehérből sokszor okcsó LED vgy olcsó xenon amivel megpróbálják,amiknek sok a szórt fénye. Ugyanebből ha van melegfehér, szintén ugyanígy szórja a fényt, ha van szilárd részecske a levegőben (füst, por, eső, köd, stb) akkor rosszabbul látni.
Gyuri, nálad milyen fényforrás volt? (mondjuk izzók koppon 3500-3600ig mennek fel,aminek 5000 van a dobozára írva, az is)
Hány ember áltotta váltig hogy ilyenkor rosszabbul lát a xenonjával - majd nagyjának sikerült élőben is megmutatni náluk mi a baj. Aki szokot hasonló helyzetben fejlámpát használni, az tudja.
Gyári xenon fényszóró/minőségi fényforrással nincs ilyen baj (látjuk a szembejövő vtítőlencséseknél ahogy 'vágják' a ködöt). Ahogy a legtöbb gyári ledes fényszóróval sem (azért is hagyják el a ködfényszórókat szokszor, mert nem nyernek már a lenti ködfénnyel szinte semmit, mióta sokkal precízebb a fényformálás!).Tavaly 3200/3500/4300/4500/5200/5900/6500 Kelvines H7 fényforrásokat próbáltam mindkét autóban, összefényképezve, úton is próbálva. Én ködben és esőnél annyi difit látok ami a színhőméréklethez köthető, hogy jobban (fehérebbnek, kontrasztosabbnak) látszódnak az útburkolati jelek. Igaz, azonos fényerőt csak 3200-5200 Kelvinig tudtam összehozni*, felette a fényük is kicsit (vagy sokkal) erősebb volt, de ez is elég széles volt a korrekt összeméréshez szerintem.
*:amit pl refibe és ködlámába is használok csak 12W-os, az emelt fényű Osram és GE izzóval azonos a fény a garázsajtón, bár ez becsapós, fényképezővel mérve gyakorlatilag azonos (középső részen) a fény, de kicsit szélesebb a vetített kép, plusz mivel 4300-as a legmelegebb is, így már az is világosabbnak látszik (főleg az 5200es, az a kedvencem) mint az izzók. Ezért sem csak a szememre hagyatkozok.
Forceberg: GE/Tungsramból még van ilyen izzó, a Megalight 70es is hasonló,fehérebb picit a simánál é világosabb, de nem színezett búra. Bochnál is akad ilyen, de azt még nem próbáltam. Figyelj, a 90től színezett, és a Sportlightok is. Kb mindenütt rendelésre van csak a hetvenes.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #78034 üzenetére
Pont ezért van nekem is heko, mert ormótlannak ítéltem a szatunát.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #78066 üzenetére
Igen tudom, hogy akkor rendbe volt. Ez az alapjárati enyhe rangatas maradt amit te is tapasztaltal. Azzal még lehet visszamegyek, hogy mit gondolnak róla. A lényeg, hogy most nem áll le.
Valami biztos elment, én is ilyenre tudok gondolni, hogy újra tanítottak ezt azt.
-
harry
veterán
válasz LamerGyuri #78243 üzenetére
+ az 60Nm-tol indul, ami azert a legtobb melohoz sok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
válasz LamerGyuri #78243 üzenetére
Utobbi 2 alkalommal, amikor volt az aldiban, akkor 60-tol felfele indult, ezert nem vettem.
Reg nem lattam mar 28-asat az aldinal, de mar szuksegem lenne raEverybody lies.
-
Rellind
senior tag
válasz LamerGyuri #78386 üzenetére
Köszönöm az infókat.
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #78386 üzenetére
Mintha csak én írtam volna én a megbízható automatásokat 5 re tudom mondani, így ez is igaz, hogy 10 alatt van.
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #78485 üzenetére
Na ez az autósok 70-80%-át nem szokta érdekelni...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
válasz LamerGyuri #78485 üzenetére
Koszi! Nem tudom mennyire lehet ettol elterni mondjuk (tehat ha talalok hasznaltan gumit + felnit, gondolom esetleg szelesebb lehet mondjuk 6", es ennek megfeleloen valtozhat ET is, KO es KF ugyanaz persze). De majd rakerdezek a felnis topikban is talan ha aktualis lesz.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #78488 üzenetére
Egyetértek. Az élet múlhat egy méterrel hosszabb fékúton.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #78488 üzenetére
Szerintem mindenki használt abroncson közlekedik mondjuk (kivéve, mikor az új felszerelésekor kigurul az autó a szervizből). Más kérdés, hogy külön vásárolva (felni nélkül) szereléssel együtt a fajlagos költség 1 lekoptatott mm-re vetítve magasabb, mint az új gumikkal lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Llew
senior tag
válasz LamerGyuri #78611 üzenetére
Pedig könnyebb dolgom lenne.
szerk.: ja link nélkül tényleg nehéz. Szóval ez[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #78626 üzenetére
Még több levedlett nyugat európai autó lepi el kelet európát.
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #78953 üzenetére
Nem is szabad feszegetni.
Megfogod forgatod és közben egy határozott rántással ki fog jönni.
Nekem már benne van a kezembe, de neked is menni fog.Tehát megfogod erősen és tekerés közben megrántod kifelé.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen