Új hozzászólás Aktív témák

  • n@p@lm

    őstag

    válasz vg #141642 üzenetére

    Hasonló esetem volt.
    Megszüntettem a Net&Roll S TK csomagomat, Díjnetes számlázásom van.
    Amint megszüntettem, leválasztódott a Telekom app-ból is.
    Valahogy megkeresésre kerültem hogy díjtartozásom van (ami jogos mert tört hónapról beszélünk), fizessem be.
    Felhívtam őket ez miatt, kértem tőlük a számlát.
    Mivel elektronikus számlázáson vagyok ezért (első körben) nem tudtak számlát kiküldeni (a Díjneten és az app-ban), azt szerették volna ha bemondásra átutalom a tartozásom ami kemény 2236 Ft volt.
    Én meg úgy gondoltam hogy lótúrót, igen is küldjenek ki egy számlát.
    De csak nem akartak.
    Aztán kicsit erősködtem és kiküldték emailben a számlát amit már természetesen átutaltam.
    Ez idén februárban történt, de kellett futni vele pár kört.
    Vettess fel számlareklamációt, nálam is csak a Speciális Contact Center segített.

Új hozzászólás Aktív témák