Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz varsam #68760 üzenetére

    állapot függvényében, ez így akár jó vétel is lehet.

    vacs; szia, leválasztható a távszámláról adott előfizetés, más teendő nem nagyon van, de a my telekom felületen utána ellenőrizheted majd azért, hogy az elektronikus számlázás aktív legyen.

    otps; szia, most is vannak ilyenek (társkártya - otthoni szolgáltatás mellé is -, duonet...stb.), de elég tág a kör, tudni kellene, hogy mik érdekelnek.
    domino esetén csak 30 napra adott a kedvezményes árú mobilinternetes adatcsomag/bővítő.

    Sanyi.il; lehetséges, domino és havi díjas előfizetés is lehet belőle.

    Polllen; szia, a szolgáltató a kapcsolódó jogszabály által előírt egy év kötelező jótállást adja, azon intervallumon belül köteles biztosítani a feltételeket, illetve ha a gyártó azon túli kiterjesztett/korlátozott jótállást biztosít, akkor a szolgáltatónál vásárolt termékek azt is megkapják, de ott már a gyártó ahhoz adott feltételei a mérvadók, arra a kötelező jótállásra előírt feltételek már nem alkalmazandók.
    az általad írt vásárlási dátum óta változott a jótállási/szavatossági jogi szabályozás, amellett a szolgáltató szervizelési gyakorlata is, nincs már saját szervizes szekciója, hanem a gyártói/szerződéses szervizbe küldi a jótállás első (kötelező) évében is a készüléket.
    amit te bidéztél szövegrészt; a Magyar Telekom Nyrt. további 12 hónap korlátozott jótállást nyújt..., az az általam letöltött jótállási jegyen így van megfogalmazva;
    3. Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó által vállaltaknak megfelelően a Magyar Telekom Nyrt. a Fogyasztó számára esetenként további kiegészítő jótállást is nyújt, melynek feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a www.telekom.hu honlap tartalmazza.
    a feltételek pedig leírva a honlapon, amit te is írtál; első évben a szolgáltató is intézi, másodikban már csak a gyártói/szerződéses szerviz.
    kellően régi jótállási jegyet már nem találok, illetve a kapcsolódó korábbi tartalomra sem emlékszem pontosan, de ha a tiéden más, olyan a megfogalmazás, ami miatt a szolgáltató nem tud kibújni az ügyintézés alól a második évben - a módosítás ellenére van rá/lehet rá lehetőség, hogy számodra a kedvezőbb érvényesüljön -, akkor beviszed és továbbítják a gyártói/szerződéses szervizbe úgy, ahogy az első évben is megteszik.

    vatafakk; akkor is törölhetik.

    Vangelis; várható volt, néhányan sportot csináltak a nepperkedésből...

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák