Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Grillo #13998 üzenetére

    Igen vissza toltheted! :)
    Igen, mar 300km alatt fekete lesz az olaj. Elso alap hiba cserenel, hogy hidegen engedik le.
    A masodik ok, mindig marad bent valamennyi, a manualokban jelzik, hogy mennyi kell cserekor, es mennyi elso feltoltesnel. Harmadik,eg az evek, benne levo km-ek. A jo olaj nem engedi ki magabol a koszt, hanem lebgteti es nem hadja kicsapodni a blokkba. Letezik moso olaj. Uzem melegen le engedni a regi olajat. felonteni a moso olajat, es alapjaraton jaratni 10-15 percig. Mivel 4 literes kiszerelesbe is kaphato, ketszer is megcsinalhato. A vegleges le engedesnel viszont el kell dontani a motort, hogy minel jobban kofollyon. Ez kepes a kokszos lerakodasokat kiszedni. A" jotekony" kokszok meg nem leteznek, aki erre hivatkozik, miert nem erdemes megcsinalni, azon csak nevess egyet, es ignorald. :D Olyan nem letezik, minden larakodott cucc karosit, elobb vagy utobb.
    Olajcserekor az gumi gyuruket es a rez alateteket is cserelni illik. Filleres darabok, de sok kellemetlensegtol menti meg az embert.

    Csavar cserenel, nem mindegy milyen felulet kezelest kapott. Egyes felulet kezelesek reakcioba lepnek az aluminummal es bele rohadnak. Az aolajszuro haz fedele kis terhelesu tehetsz A2 rozsdamantes csavart, de figylej, mert ezeknek konnyebben kifirog a feje.
    Legalabbis en ezt tennem :)

    Indulaskor hidegen valtozott e a motor hangja, vagy jelentkezett e fust?

Új hozzászólás Aktív témák