-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Hali!
Senki nem mondta.hogy nem nyúlt hozzá 3 évig.
A nem szabad átereszteni az egy dolog. Sok olyan van, hogy nem szabadna oszt mégis.
Amit én saját szememmel láttam és tapasztaltam az abszurditás. Jó legyen, csak, hogy megnyugodjál, neked van igazad. Gondolom sokszor szedtél már szét motort és sokat is láttál szétszedett állapotban, ezért oly magas szintű a szakértelem.
A többi sok-sok ember a fórumokon akik hasonló olajos trutyiról mesélnek a szívó rendszerben a DÁJREKT felhejezése után, azok is biztos rosszul látták és abszurd dolgot állítanak.Az alapjárati és légtömeg mérési problémák is biztosan mástól voltak, nem a szűrő miatti olajos kosztól, ami előtte nem volt tapasztalható.Legyen igazad, ha így jobb, mivel én azokat nem láttam, csak olvastam róla.
mellesleg az olajfim réteg olyan vékony, hogy szabad szemmel nem is látod.
Az biztos, mert nem rakok ilyesmit az autómba. Inkább veszek olya motorral autót ami alapból erősebb,hogy ne kelljen ilyen sport dolgokat áruló boltokban olvasgatnom a dobozon illetve használati utasításokban olvasható HOLLYWOOD-i sztorikat a +teljesítményről fogyasztáscsökkenés mellett.
Még jó, hogy veled lehet kulétúráltan szmét cserélni.Némely más helyen, ilyenkor már anyázás megy.
[Szerkesztve] -
helkis
addikt
egyetértek, nálam egy autónál a fontossági sorrend a biztonság, megbízhatóság, gazdaságosság, kényelem, szolgáltatások, ill a power. aki utcára szánt autóját kezdi el átépíteni versenyautóra, (optikailag még elmegy szvsz, de vannak olyan megoldások, hogy görcsberándul a szemem ) az valszeg úgy is akarja használni, csak az a bökkenő, hogy az utcán!!
a héten költöztünk Veszprémbe, első éjjel fateroméknál aludtunk, mert csúsztak a munkások a lakással, szinte egész éjjel 22h-03h-ig zengett a körgyűrű, pár eszes üveghangig hajtott mocijától, kocsijától. csak gratulálni tudok nekik..
visszatérve: mindenki azt tesz a kocsijába/val, amit akar, csak utána vállalja a következményeit, nyilván azért 100Milla egy WRC is, pc-s szak-szóval élve, mert ''fel van húzva'', a megfelelő anyagokból, ill finomhangolással, mérési lehetőségekkel, tesztekkel, szvsz nehéz lehet leutánozni egy ilyet ''olcsó'' megoldásokkal, amit az utcai kocsikhoz kerülnek forgalomba. ami a lényeg, akinek több power kell vegyen erősebb kocsit, valszeg átalakítás nélkül is elégedett lesz vele.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Peter789
senior tag
itt azért most alapjában véve nem eszetlen átalakításokról, megsokszorozott teljesítményekről van szó, csak hogy hogyan lehet picit harapósabb, pörgősebb az a motor... manapság a sok környezetvédelmi pampogás miatt egyre több marhaságot tömnek a kocsikba, amelyek általában egyre rontják a gázreakciót, teljesítményt, és nem árt kitárgyalni hogy ezeket hogyan lehet kijavítani, korrigálni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
TasiA
senior tag
Érdekes, hogy mindíg a legkisebb, leghitványabb motornak van mindíg a legnagyobb hangja, amitől az ember nem hallja a saját hangját. Aztán jön egy mondjuk 2.5 , vagy 3.0, vagy esetleg valami nagyon nagy és semmi hangja, max egy kis mély duruzsolás oszt padlógázra olyat megy, hogy lesel. Érdekes, pl húzott dízelekre sem raknak ZIL kipufogót oszt mégis halkan mennek el úgy melleted, hogy csak lesel.( a füsttől ) .Mé kell egy 1000-től 1400cm3-is autóra nyitott, 60-as és egyébb okádás hangú kipufogó? Mee attó jobban megy? Gondolom! Teljesen egyet értek, én is útálom mikor a hatalmas teljesítményű csoda tuning autókat vinnyogtatják, oszt a picike fiacskámat meg nyugtatgatni kell, mert felriad álmából. Remélem az ilyen , ha egyszer elköltözik apukától, anyukától, akkor ilyen suhancok fognak egész nap és éjjel a háza előtt STREET RACSINGOLNI.
Szeretem nézni az ablakból, mikor már messziről lehet hallani, hogy wrűűűűűűűm-- wrűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűm, oszt kb 60-70re sikerült felgyorsulni úgy, hogy felverte az egész környéket.
BÓÓÓRZALOM! -
Peter789
senior tag
jaja, hiperszuper optikai tuningos durrogó F astra-k 60 lovas 1.4-es mocival, meg az 1000-es puntók vasalódeszkákkal a hátukon... kész röhej... de a homasita jól megél belőlük...
mondjuk kivétel, ha az az 1000-1400 ccm egy wankel motor...
ezek a hülyegyerekek nem gondolnak bele, hogy mindenki csak röhög rajtuk, hogy menőnek hiszik magukat? vagy a saját köreikben tényleg menők? mint a cigivel feszítő 10 évesek... szánalmaska...
de legalább a rendőr már kilométerekről tudja, hogy jön a hülyegyerek, és persze papírja egyik átalakításról se lesz, szóval fejheti...
[Szerkesztve]----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
dokar
addikt
merre fele költözöl? én a cholnokyn lakom, szoktam néha én is hallani az állatkodásokat. bár a hajnali madarakat jobban utálom.
btw vannak olyanok, akik szeretnek átalakítani (berhelős típus) és ennek a menetében sokkal nagyobb élvezet van, mint a már kész dolog használatában.extra - SEXRay
-
-
Peter789
senior tag
látványosabb műanyagozásokat, átalakításokat már elvileg külön kell engedélyeztetni, anélkül nem mehetne át műszakin se... a rendőr meg kérheti...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
igazából bármekkora átalakításhoz már kéne, de nyilván ha feltűnik a laikusnak is onnantól necces... küszöb, spolier, lökhárítók, etc...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
helkis
addikt
az Egyetem utcával párhuzamos Csikász Imre utcába költöztünk párommal, várjuk az ikreinket (még kb 5-6hét, egy fiú - egy lány lesz ) itt nagyon minimális a zaj, Győrben egy forgalmas útra nézett az albi ott elég gáz volt nyáron nyitott ablaknál élni.. Fateromék pedig a Levendula üzletháztól 2 percre laknak a Mikszáth-on, ott simán lehet hallani a gyűrűt éjjel..
én is szeretek barkácsolni, de csak olyan dolgokhoz nyúlok, amihez értek!
olyan szinten nem mernék belenyúlni az autómba, hogy az a biztonság vagy a megbízhatóság rovására menjen.. pedig kellene még kraft bőven ebbe az 1.2-esbe..
de már megszoktam, hogy nem igazi tigris, inkább olyan mint egy lajhár..
ha lenne zsetonom egy újabb mercire, tuti nem faragnék rajta semmit..
juteszembe, ha már összefutok egy benszülöttel hol van erre felé olyan autómosó, ahol kézzel mossák a kocsit, kívül-belül? opel-bolt? megbízható, nemlehúzós autószerelő? (ez utóbbira nincs szükség még (kopp-kopp-kopp), de ami késik..) előre is köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
deicide
veterán
az mitől lehet, hogy az elszakadt motortartó bak cseréje után ráz az alapjárat, aztán ha kicsi gázt adok elmúlik?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
helkis
addikt
válasz deicide #1714 üzenetére
rá kellett jönnöm, hogy mióta az a cél, hogy h2o, ill o2- jöjjön ki a kipufogókból, azóta az alapjárat a legkényesebb dolog egy modern autón.. szvsz kismillió oda lehet ennek a hibának:
kezd az elején:
-menj el egy hosszabb útra, magyarul kokszold ki, ha inkább városban használtad
-ecu-reset
-szívóoldal tömötetlenség ellenőrzés
-torok tisztítás (ink.: pillangószelep)
-alapjárati motor tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-gyertyák ellenőrzése
-kábelek ell.
-stekkerek széthúzása kontaktspray-vel kipucolás
-üzemanyagszivattyú és környéke ell.
-üzemanyagrelé ell.
hirtelen ennyi jutott eszembe.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
deicide
veterán
ja és a dátum és idő is lenullázódott a kijelzőn...
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
helkis
addikt
válasz deicide #1717 üzenetére
akkor valszeg lekötötte az aksit egy időre, hallani olyan szervizekről is, ahol bemész egy adott problémával, és kijössz több kisebb más nyüggel, magyarul az épp akkor ott állomásozó hasonló autókba szerelnek át alkatrészt a tiédből, vagy rendelésre lopnak ki valamit a kocsidból, persze a rosszat visszarakják
ez a magyar valóság. tisztelet a kivételnek!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
deicide
veterán
-
Foglalt név
addikt
-
deicide
veterán
a jelenség:
beinditom, beáll az alapjárat, 800-900 közé és remeg az egész autó, a hátsó szárny, a kormány, az ülések, minden, ha nyomok egy kis gázt, felmegy 1200 köré a fordulatszám, akkor teljesen megszűnik a rázkódás, ha lelépek róla és visszaesik a fordulat, megint rángat, de az alapjárat egyenletes, semmi baj nincs vele.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1721 üzenetére
rakjunk tüzet alájuk
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1724 üzenetére
ez rendben is lenne, ha eddig is ilyen lett volna, de otthagytam csütörtökön, addig mindössze az volt a baja, hogy 110 felett rázott, mondta, az egyik bakot cserélni kell, erre ma elhozom, és ugyanugy ráz (), plusz remeg alapjáraton...csak most elment hétvégére, majd ha megjön a srác, azért megkérdem, hogy ez igy jó-e...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
KrAt
veterán
Na ha már problémák
Nemrég néztem, intenzív gáznál magas fordulaton füstölt az autó (ezt ilyen 70 fölött értsd 2-ben)
Majd másnap néztem, hogy üresben járattam kb 5 percet (meg átálltam a parkolóból) és ha ráléptem a gázra, akkor nem füstölt, ha koppig nyomtam fél mp-ig, akkor egy kisebb felhőcskét eleresztett. Járattam még kb 10 percig, utána már sehogy nem füstölt.
Emellé társul 2 dolog: városban nagyonnagy fogyasztás (10+ liter) országúton vagy hosszabb úton meg nagyonjó (6-7 liter) és az, hogy apummal párszor valszeg elállítottuk a benyó-levegő keveréket (jóvanna, rossz csavart állított, azthitte, az az alapjárat ) és lehet, hogy ezáltal elállítottuk a karbit, így sok benyát kap, ezért füstöl magas fordulaton, és ezért magas a városi fogyasztás? Mert igazából nem hinném, hogy szar a motor, mert szépen jár, jó a hangja, alapon nem füstöl, középgáznál se, és mellé még sztem jól is megy -
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1726 üzenetére
110 felett rapszodikusan, van hogy nem, van hogy táncol a kormány, szoritani kell, de ez 110 felett végig megvan, akár 170nél is.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Foglalt név
addikt
Ennél a motornál nagyon nem mindegy, hogy használod. Hosszú úton 6 literből megálltunk vele. Mikor én ''állatkodtam'' benyalta a 12 litert. Karbit tudni kell vezetni, padlógázt nyomni ökörség. Annyit kell neki adni, amennyit kér. Olyan, mintha nővel lennél. Meg kell adni, ami jár neki, de nem többet, mert akkor megun, különben meg csak téged akar. Berakod egybe. Kuplung+gáz, aztán ha elindult figyeled. Van egy pont, ahol szinte szívja a pedált, érzed a hangján, ahogy engedsz neki, úgy akar egyre többet. Ha elkapkodod megfojtod vele. Csak érzéssel. Egy karbissal együtt kell élni. Nem olyan mint egy kurva, egy injektoros, akinek bemondod mit akarsz és csinálja, mert az a dolga. Itt kell, hogy mind a ketten akarjátok, cserébe sokkal nagyobb az élvezet. Áh...
Holnap szombat, akkor még nyitva vannak a kereskedések
Mellesleg én kb. minden héten szétkaptam a gépet. Benzinszint beállít, az összes járatot áttisztít, stb., stb. igényli a foglalkozást, de amit nyújt érte -
_seth_
veterán
Ha már kinek milyen gondja van napot tartunk akkor én is eleresztek egy kis listát
Műszaki óta(máj 27):
-Opel (GM) 10W40 SemiSynthetic => Castrol Magnatec 15W40 Synthetic olajcsere
-olajszűrő csere (Hengst)
-légszűrőbetét csere (TechnoFil)
-csomagtérajtó beállítása (nem volt a helyén)
-hátsó fékek (dob) tisztítása, kézifék beállítása
-első lökhárító ''felújítása'', én festettem le pirosról és volt ahol már lekopott a festék... most lefújtam újból de most le is lakkoztam... elmegy addig amíg le nem lesz festve rendesen
-lyukas kipufogó foltozása (középdob után hegesztés mellett lett lyukas)
-gyújtásbetét tönkrement, cserélve
-a gyújtáskapcsoló (gyújtászár) cseréje mivel a vége letört így a betétet nem tudja elfordítani, cserélve (ez nem volt kis meló mert a kadett állítható kormányosban nem egyszerű a csere, szal nem a kézikönyv szerinti kihúz-berak módszer hanem meg kell fúrni és lenyomni a kormányzárat a betétben és akkor már be lehet rakni az új zárat...), egy autóhoz már 3 kulcs van ajtók, indítás, tanksapka... ha elhagyom és vki a legmodernebb kinézetű kulcsot belenyomja az ajtókba mivel azt hiszi, hogy az kell oda akkor utána az ajtókhoz való kulccsal sem lehet nyitni őket... passzív védelem, ha beteszem az oda való kulcsot és játszok vele egy kicsit akkor már nyílik)
Várható:
-holnap rakok bele NGK gyertyákat
-gyújtáskábeleket is cserélek köv hónapban
-karbit lehet holnap megtisztítom amennyire hozzáférek
-+ még ki tudja mi jön...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Foglalt név #1729 üzenetére
Nekem 1.3S van, szintén karbis (Pieburg 2 E 3 kéttorkos, automataszivatós), ez akkor megy igazán amikor padlózok, gyári 0-100 12,4sec nekem óra szerint 12,3 sec, még mielőtt az órába belekötne vki nagyobb kerekek vannak rajta(éppen csak nagyobb) és a trafi is többet mutatott amikor megvágtak mint amit az órán láttam . 5 sebességes F13 vagy vmi más váltó lehet benne mert a többi kadetteshez képpest a sebesség-váltó-fordszám adatok nem egyeznek, nekem kevesebb fordulaton megy ugyanannyit mint másnak magasabb fordulaton.
Haverom 5,15-5,25-ös fogyasztást is kihoz az 1.3S+4-es váltóból Én ált 7-8-al számolok ha nyomom neki, 10-el amikor SPM MODE be van kapcsolva és 6 amikor csak úgy közlekedem vele mindenféle padlózás nélkül
Volt már brutál nagy fogyasztása is amikor máv rakodón szórakoztam vele, 2-esnél nem váltottam feljebb... + amikor elsőnek 3 majd csak 2 henger üzemelt... (5fő + 3 henger: 110km/h a max, 5 fő + 2 henger: 80km/h a max, 2 henger + már nagyon problémás motor: éppen csak gurult már... szelep eltört, 2 gyertya totál meghalt...).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1730 üzenetére
a gumit 1 hete ellenőrizták, a futóművet még nem nézettem meg, érdemes beállittatni? Mert volt pár egyenetlenség, amit megéreztem 140-nél...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1733 üzenetére
Azért kérdeztem, hogy lokalizálható-e a rángatás sebességtartományra, mert az általában csak centír szokott lenni. Mi éppen nyaralás elött jártunk úgy, hogy a 4ből 3 gumi pattant el egy hét alatt... Csodáltuk mi is, meg aki cserélte a gumikat is, hogy hazaértünk a pályán. A futófelület elég érdekesen nézett ki... Két szomszédos lamellat, amit egy kb. 2mm-es barázda választ el, kb. ugyanekkora eltérést mutatott az ideális körívtől, tehát kb. olyan volt, mint mikor egy 4 éves gyerek vonalzóval próbál kört rajzolni
Ha meg elmegy a futómű, kerékösszetartás, dőlés, az is elég érdkes egyenesfutást eredményez, főleg nagyobb sebességnél. -
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1735 üzenetére
centirozva volt, már 2x is, első esetben tökéletesen megoldotta a rángatást, most az 1 héttel ezelőtti centir azonban nem, de a dimbes-dombos 140es száguldás után kezdett újra remegni, akkor lehet hogy kapott a futómű...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1737 üzenetére
Szerintem nézesd meg, de vlmi jobb helyen(bár már szinte mindenhol egész jó gépparkjuk van hozzá, de szerelőből találni olyat, akinek a kókler is kitüntető cím lenne).
Bár az eredeti probléméra visszatérve, ez az alapjárati rázást nem igen fogja megszüntetni, de lehet miközben nézik a futóművet kapsz valami megváltó ötletet
[Szerkesztve] -
helkis
addikt
válasz Foglalt név #1729 üzenetére
nagyon ütős hsz!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
deicide
veterán
válasz Foglalt név #1738 üzenetére
én is remélem, jobb ötletem nincs, minthogy a kicserélt gumibak nem fér össze a már benn rohadókkal, vagy rosszul lett összerakva...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
_seth_
veterán
válasz Foglalt név #1736 üzenetére
+deicide:
Na igen... előzmény: női tulajtól (vagy legalábbis egy nő nevén volt az autó most, hogy ki használta azt nem tudom) szal női tulajtól került hozzám kereskedőn keresztül ahol az autó annyit állt, hogy lemerült az akksija... még hazajöttünk vele (100-120km) utána kb újabb 100 km és az akksi meghalt... mentem vele vagy egy hetet városban és gondoltam megnézem mit tud... 150-ig ment majd azt vettem észre, hogy már lassan az autó elejénél van a gázpedál annyira taposom de folyamatosan lassul... akkor tört el a szelep benne... de semmi gond... mentem még vele utána is csak rángatott nagyon + sokat fogyasztott... vszeg nem hajtottát ennyire az autót és nem tetszett neki, szelepcsere után mentem vele 180-at tavaly, idén 1x mentem vele 175-öt (nem ez az utazótempóm )
Szelepcsere óta egyébként egészen jó lett a motor bár alapjárat körül vannak gondjai (magasabb fordulaton szerelő úgy mondta, hogy elkapja a ritmust és akkor nincs gond vele).Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #1729 üzenetére
Ez igen Szépen leírtad
Karbi kitisztítását majd megeszközölöm, vagy majd segítséget kérek -
dokar
addikt
hátsó fékek (dob) tisztítása, kézifék beállítása
nekem is ez lesz kedden
holnap: szívó oldali piszkágatás (direktszűrő csere, cső toldás, T elágazás, saját szenzor beépítése közvetlenül a csőbe... stb)
jövő 7 vége: díszlécek eltávolítása, hűtőmaszk átalakítás, vonóhorog tartó eltávolítás, beömlők, majd ezek után festés
ma történt: váltó mellé kapcsolót tettem a középkonzol neonhozextra - SEXRay
-
N1
tag
válasz Foglalt név #1729 üzenetére
de nagyon igazad van, testvér!
sokaknak azért is zabál a karbi, mert nyomják mint a süket a csengőt.
itt a lábad a vezérlőkompúter, azt csinálja amit mondasz neki.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dokar
addikt
ott sok az egyetemista. hangosak, isznak, buliznak, zavarják a lakosságot. én már csak tudom, én is voltam.
sok egészséget a leendő lurkóknak. nekünk még várni kell legalább egy évet, hogy kitisztuljanak az asszonyból a szerek.
én a munkahelyen szoktam lemosni az autóm az udvarban. de a céges autókat mosatni szoktuk, majd megkérdem a titkárnőt, hogy hova szokta őket vinni.
tudok pár autósboltot és szerelőket is. bővebb információkért inkább keress meg skype-on vagy msn-en.extra - SEXRay
-
deicide
veterán
no, reggel elvittem futóművet állittatni, persze semmi baja, tökéletes. De az ottani szervizesnek is mondtam, hogy a gumibak cseréje óta ráz, erre felemelte az autót, alánéztünk, és az új bak nem elnyeli a motor rezgéseit, hanem átadja mindennek, ugyanis olyan kemény és annyira befeszül, hogy amig a többi régi bak szépen mozog, addig ezt rángathatod ahogy akarod, meg se nyikkan...valami minőségibbre kell cserélni, addig meg nyomom a gázt a lámpánál...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Calogero
addikt
Nha még 1 hét én is aktiv tagnak számítok itt
Már megvolt az átvét, készen van a komfort programozás is, már csak a vizsga van hátra.
Valmint megtudtam egy-két dolgot az Easytronic váltóval kapcsolatban.
''Az okosnak tűnő váltót felszerelték téli üzemmóddal is. A hópehely gomb itt nem a klímát kapcsolja, hanem a váltónak ad utasítást, hogy eleve kettesből induljon, és hamarabb váltson, így nehezítve a kerekek síkos úton való kipörgését. Szárazon, nyári üzemmódban viszont semmi akadálya a gumicsikorgatós gavallér rajtoknak. Ekkor a váltó elengedi a motort a piros fordulatszám-tartományig, és nagyon sportos menettulajdonságokkal kápráztatja a sofőrt. Egyetlen baj a lassításnál való szintén sportos visszaváltogatás, 30 km/h-nál simán visszavált egyesbe, amit kézzel ugye nem tennénk.
A műszerfalon a többi közé elrejtett sport gomb a futóművet alakítja a tempósabb haladáshoz megfelelőbbé, és a váltót is gyorsabb kapcsolásra készteti, valamint a gázpedál is érzékenyebb lesz tőle.''
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...