-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Köszi még1x
Egy kis képcsokor a sok dicséretért:
[link]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Daywalker
addikt
Nem vagyok egy nagy autó szaki, de nem értem mit keresett a rugók között gumi. Azt akkor szokták csinálni -- megjegyzem, eléggé durva megoldás, nem ajánlott-- , ha már rossz a rugó, és nagyon megül az autó (nálad is valami hasonló lehet). Az a baj, hogy a nagyobb kerék+gumi = nagyobb rugózatlan tömeg, ami előbb utóbb kinyírja a gyenge rugó+gátló párost.
Szerintem gyárilag befért volna a 195/50 (nekem is befért a Corsa alá, pedig /45 kéne), más Kadetten is láttam már. De mivel nincs Kadettem, ezért valószínűleg te ennek jobban utánaolvastál már
Egyébként szép otó lett
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1503 üzenetére
Nem csak rossz rugónál rakják be hanem akkor is ha nagy súlyokat visznek benne és még be is ülnek 5-en a kocsiba rendszeresen akkor beleteszik vagy akkor is ha nagy kereket raknak be és még nem férne el rendesen esetleg beleérne a kaszni.
A rugók, telók egyébként teljesen jók szal nem hiszem, hogy ezért rakták be (pénteken műszakin semmivel sem volt gond + gumi nélkül is szépen áll szal nem kell oda, hogy miért volt benne mégis hát passz... ami még lehetne az az utánfutózás de ez is kiesik mert nincs rajta vonóhorog és nem is volt
Szal csak az maradt, hogy vki aki nem értett hozzá berakta a gumikat... sokkal jobb a gumik nélkül, szépen rugózik a hátulja is + A képeken is látszik, hogy nem ül a hátulja mint sok kadettnek, hogy majdnem eltűnik a gumi a kaszniban. Tuti vmi szakbarbár rakta bele... sajnos sok pancser autószerelő van... pl találkoztam már önbeálló súllyal centírozás után valamint fékszervíz után pl nem légtelenítették a féket... az is szép volt főleg menet közben rájönni kereszteződés előtt ahol ott figyelt a STOP tábla nekem én meg csak a gázt nyomtam, hogy gyorsan átírjek majd máv rakodón megálltam és pumpáltam rendesen... igaz a kéziféket meg úgy meghúzta, hogy égett...
Megfelelő ET-vel rendelkező felninél befér gyárilag is de így, hogy nagyobb a hely később nem lesz annyira behatárolva, hogy milyen kerekeket rakjak alá + sokszor még megfelelő ET-s gumi is beleér az ívbe ha nehéz a hátulja, most pedig semmibe sem került megcsinálni...
Köszi
stangli: rajta vagy valamelyik képen?
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Robi_73 #1505 üzenetére
Tudom A kasznis mondta, hogy bukó és vissza sem rakta az autó összerakásakor.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Daywalker
addikt
Igaz, valóban be szokták rakni ha utánfutóznak, emlékszem, nagyon régen még újságban is reklámozták Sok kókler szerelő
Egyébként nekem a Corsán gyári 38-as ET kéne, ehelyett 37-es van fent az említett gumikkal, és itt is előfordul, hogy egy csöppet hozzáér a gumi széle az ív belső falához (de kizárólag hátul és csak nagyon szélsőséges esetben, valszeg /45 nem érne bele). Ezért vettem bele most a két állítható Koni gátlót, amit majd feszesebbre állítok és akkore remélhetőleg nem lesz gond (na meg azért, mert nekem is zajong néha a hátulja, 1-2 szilent már kuka, és akkor azt is megcsináltatom ezzel együtt) .
Egyébként a nagyobb gumi rendesen visszafogja az autót Tapasztalat.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja mégvalami _seth_: Mivel te jobban a témában vagy, ezért kérdezem - Mennyi most egy komplett csomagtartó ajtó fényezés kb.? Semmi extra metál vagy ilesmi, egyszerű fehér színű //Vettem hátsó szárnyat (gyári, ami a GSI-n is van) és ha megfúrom fényezni kell, meg az ablaktorló mellett van egy kevés rozsda//
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1508 üzenetére
Egy elem festése ha metál 15e, csomagtérajtó szárnyal együtt már 2 elem de nem kell két elem árát kifizetni átlagban, ez festőtől függ. Ha pl nem metál festés már csak 10e elemenként.
Nekem még ez a szépség vár festésre:
[link]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #1507 üzenetére
Hali!
Azt hittem a gyári ET az 49. Amúgy meg a 38 és 37 közötti 1mm, szerintem nem oszt-szoroz semmit. Esetleg enyhe kasztni munka? Pár mm-ert lehet símán kifelé nyomással is nyerni! Semmi baja nem lesz és fényezni sem kell. Nálam is ilyenek a hátsó ívek. Vissza van hajtva a perem széle befelé és még egy picit kinyomva a sárvédő lemez. Kb 2-3 cm-ert nyertem vele. Már csak elől kell megcsinálnom. -
Daywalker
addikt
A gyári ET nálam 100%, hogy 38. Persze, egy mm nem számít. Sajnos nálam nem egyszerű az általad említett ''nyomkodás'', mert az íveken kívülről műanyag elemek vannak. A farkeményítés szerintem majd megoldja.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Calogero
addikt
Astra H-találkozó 2007.05.27
[link]
Ilyen lesz mienk is ha megjön
[link]
A fóliázás még nagy kérdés.
Mivel gyárilag színezett üveg lesz a kocsin (elvileg, ahány kereskedőt kérdeztem egyiksem tudta hogy milyen lesz benne) így a szabály szerint nem fóliázhatom csak a két hátsót. De úgy meg nem szép, kisteherautó feeling.
Sokan azt mondják hogy fóliázzak, a rendőrők nem nagyon szoktak belekötni, csak a müszakin nem fog átmenni, csak ha addig leveszem a fóliát.
Szóval ha mégis a fólia mellett döntök akkor a képen látható fólia fog rámenni, ami azt hiszem 70%-os (30%-os fényáteresztő képességű), de lehet megnézem hogy 50%-os hogy mutat.
[Szerkesztve] -
Daywalker
addikt
Grat az otóhoz.
Fólia:
Tavaly változtak a jogszabályok, és ''H'' jelzéssel ellátott fóliával lehet minden szélvédőüveget sötétíteni (az elsőt csak a napellenző vonaláig). Ha erről adnak műbizonylatot is, akkor a vizsgán sem vágnak meg. Olvass utána neten
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Calogero
addikt
válasz Daywalker #1514 üzenetére
Már megtörtént:
Gazdasági és közlekedési miniszter 84/2005. (X.11) GKM rendeletének 3. §-a szerint személygépkocsik esetén, nem csak a hátsó oldalsó ablakok, de a hátsó szélvédő is bármely sötétségű fóliával jogszerűen ellátható, amennyiben a fólia magyarországi minősítéssel (''H'' engedély) rendelkezik, valamint a gépjármű két oldalsó tükörrel van ellátva. Pontosítva:
-A ''B'' oszlop mögötti üvegek (hátsó oldalsó, hátsó szélvédő) csak érvényes ''H'' minősítő jellel rendelkező anyaggal fóliázhatók, a fényáteresztéstől függetlenül.
- A vezető üléssor melletti üvegek is fóliázhatók olyan anyaggal, mely rendelkezik érvényes ''H'' minősítő jellel, de összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 70 %-nál
- Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes ''H'' jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál.
A gyárilag színezett üvegek 85-80% fényáteresztő képességgel rendelkeznek, tehát erre már a szabályos 70 %-osat sem tehetem fel.
[Szerkesztve] -
Daywalker
addikt
Hát szerintem, ha gyárilag 85%, akkor arra felteheted a 70%-ost, mivel ez utóbbi kevesebbet enged át mint az előbbi, nemigaz? De nekem pl. nem színezett és arra is vmi 70% van írva. Szerintem inkább menj el vmi normális fóliázó céghez és ott kérdezd meg, hogy mizu. Hátha tudnak kiskaput
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
22 éves opel kadettnél vajon meg lehet tudni, hogy milyen %-ban engedi át a fényt a gyárilag színezett üveg? (bronz, szélvédőn pedig az említett volnalig szintén gyárilag sötétített... vmi gazdag tulaja lehetett 22 évvel ezelőtt svájcban a kocsinak... elektromos ablak, osztott plüss ülések, 5-ös váltó, színezett üvegek...)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Daywalker #1519 üzenetére
Nah akkor majd megnézem alaposan mert eddig nem találtam semmit sem a fényáteresztésről csak az van ráírba, hogy bronz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Daywalker
addikt
Lehet, hogy akkoriban nem írták még rá...nem vesztesz semmit, ha megnézed
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
deicide
veterán
ma felraktam a krómozott rendszámtábla tartót, szép lett, csak hátul most meg a csomagtartó nyitógombja (fekete) nagyon elüt...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
bolondember
MODERÁTOR
Kedves Szakik!
Visszatért a problémám, csak most már kicsit furább. Az egy dolog, h alig indul az autó (asszem megérett egy akksicsere!), de 1-2 km után megint ''bekapcsol'' a ''kocsiba állított villáskulcs''-lámpa... És alapjáratnál kicsit egyenetlenül jár a motor. De a fordulatszámmérő nem nagyon mozog...
Hová (kihez) érdemes elvinni? tudtok adni tippet? (egyúttal az akksicsere mellett nem ártana egy légszűrő cserét is eszközölni, biztos ami ziher!) Éna amit eddig összeolvastam, arra tippelek, h vagy az AGR-szelep (vagy mi a lópikula) vagy a légtömegmérő lehet a bibi!
előre is köszi a tippeket!
(reklám heje: a szavoja-park beli madaras tacskónál lekézimosattam Vekit, viaszosbaszás, rovareltávolítósizé, felni-gumitisztítás, tehát mindencuzammen 2,5k volt 50 lokál valuta híján - kézimosásért nem vészes - és szépen dolgoztak, alig ismertem meg a saját kocsim... )Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
deicide
veterán
válasz bolondember #1523 üzenetére
EGR szelep, nekem is az okozta az alapjárat eltűnését, szét kell szedni és kitisztittatni, kb félórás meló egy szakembernek. De érdemes kiolvastatni a hibakódot, és akkor egyből tudni fogják, mivel van a baj.
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Daywalker
addikt
Mára jutott egy kis opeles izgalom.
Reggel megyek a kútra, a mutató majdnem fekszik. 42 litert tankoltam a 40 literes tankba (képzelhetitek mennyi volt benne a tankolás előtt ). Alig mentem 1 km-t, a lámpánál indulnék el, erre egy rohadt nagy torpanás...mondom WTF? Biztos hármasba tettem (bár még sosem történt velem ilyen). Na menjünk tovább, megint rángat, torpan...mondom ez nem 4 helyett 3 henger, mert annak más hangja van...egyszerűen kihagy, nincs benzin, majdnem lefullad...gondolhatjátok nem néztek hülyén h a váci úton úgy megyek, mint egy bakkecske. Árpád hídnál megállok, hogy felvegyen Ateszt (KrenAtesz), mert mentünk suliba SZAR ZH-ra...nagy nehezen kínok és rángatások között értünk el a bécsi útra. Szívem szerint nem kínoztam volna, de muszáj volt Nem lehetett késni. De az autó nem hagyott ott szerencsére. ZH után Atesszel próbálgattuk és egyre jobb lett a helyzet, de nem oldódott meg. Volt, hogy simán leállt miután lefékeztem.
Következtetés: tipikusan az a probléma volt, hogy a majdnem üres tankból kiszívta az összes mocskot a pumpa, és eltömődött a szűrő. Hazafele vettünk egy újat, elgurultam a szervízbe és kicserélték. Kopp-kopp, azóta mentem vele 55km-t és nem jött elő a hiba.
Ezzel egyetemben kicseréltettem a hátsó gátlókat a Konikra. Ég és Föld a különbség. A gyári egy sz*r, harmonikázni lehetne vele. Szóval nem csak szép piros, de feszes az úttartás, nem pattog, de épp elég kemény (jó beállításnak köszönhetően). Azóta a 195 széles kerék sem üt bele a kasztniba, mivel nem leng ki annyira Asszem mára ennyi izgalom elég volt
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
deicide
veterán
válasz bolondember #1526 üzenetére
azt sajnos nem tudom, én itt fehérváron hordom egy haverhoz, de ő most nyaral.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
bolondember
MODERÁTOR
Szép az élet.
Éjjel feltörték az autót, betörték a sofőr felöli (természetesen motoros) ablakot, elvitték a navimat töltével és a diszkmenem...
Hová kell ilyenkor vinni az autót, h megcsinálják az ablakot? Opel szervíz?
Valakinek BP-i tippje? a segítséget előre is köszi.
ui.: remélem boldog a tolvaj a szerzeményével....Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
KrAt
veterán
válasz bolondember #1530 üzenetére
A k*rva édes anyját
Sztem ha nem volt a rendszám gravírozva meg nem sorszámos az ablak, akkor kissebb helyeken is megcsinálják, kérdés, mennyi idő alatt -
bolondember
MODERÁTOR
nem mondok semmi csúnyát, pedig tudnék mit...
na ja, holnapra megcsinálják az üveget a zopelgombinal...
Azért, hazudnék, ha azt mondanám, h nem fordult meg a fejemben, h ha nincs benn a navi, akkor lehet, h vandálkodik is a kocsiban dühében - tehát elég tisztességesen megvan az esély rá, h így jártam jól...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #1532 üzenetére
Hát azért így sem volt szép látvány
Atesz: vagyok egész nap, szólj hogy hol és mikor jó Neked -
KrAt
veterán
válasz Foglalt név #1533 üzenetére
Mondj egy helyet és időpontot, du egész szabad vagyok
-
bolondember
MODERÁTOR
hát, nagy kaland volt a mai nap...
ha kicsit lenyugodtam, beszámolok róla - még lehet, h logout lesz belőle...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
[link]
a story...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Lord Myn
senior tag
válasz bolondember #1532 üzenetére
Hát nem tudom... Lehet, hogy akkor fel sem töri az autót. Vagy olyan helyen voltak a cuccok, hogy nem lehetett látni őket kívülről? Nekem az öreg VW-met törték fel még régen és elvitték belőle a rádiót, pedig levehető előlapos volt és jóval a parkolás előtt kiszedtem és elrejtettem az anyósülés alá, mégis megtalálták...
Ilyenkor mindig azt mondom, hogy az lenne a karácsonyi ajándékom, ha egyszer egy ilyet elkapnék miközben matat az autóban, bár akkor valszeg engem ítélnének el, mert hogy a faszi kéz nélkül menne haza az biztos..."War does not determine who is right - only who is left."
-
MrCsiT
addikt
Sziasztok,
Vettünk nem régiben egy 95-ös évjáratú, 2.0i , ''A'' Vectra (Coupe) járművet (C20NE motoros, 96.11 havi üzembe helyezésű), amiről szinte semmi infót nem találok neten, pedig biztos, hogy van másnak is ilyen. Pl. a biztosíték-tábláról egy ''melyik-jelecske-pontosan-micsoda'' jellegű leírás, rajz, stb. érdekelne. Találtam egy Vectraclub nevű oldalt ugyan, de onnan nem tudok letölteni,
mert
a, regisztrálva nem vagyok
b, díjat kérnek a FAQ szerint, amit nem tartok viccesnek, mert - vélelmezem - nem ők gyűjtötték össze egyes egyedül a feltöltött dolgokat, így meg pénzt kérni a letöltésükért.. hm...
c, még csak fent sincs az oldalon, hogy mennyi pénzt várnának a szegény balektól, aki beregisztrál(na).
Így a+b+c okán azért voltam kedves írni az ottani moderátornak, hogy a ''c'' kérdésemre feleljen meglátom, mit válaszol
máshol meg nem találtam a neten szinte semmit.
Képek az autóról:
[link]
[link]
[link]
Keresnék még hozzá új/bontott bal első lámpát/üveget (? -az a lukas), és hátsó lámpákat, ha valakinek van, írjon
üdv:
Mr.CsiT
szerk: linkek
[Szerkesztve]"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
MrCsiT
addikt
Köszönöm szépen a jókívánságot
Pill. még küzdünk a klímával, mert úgy sikerült megvegyük (..ráadásul kereskedőtől), hogy nem tudtuk kipróbálni a klímát, és később derült ki, hogy vagy egy tömítés rossz rajta, vagy a klímahűtő. Hétfőn reggelre jelentkeztem be egy klímáshoz, akit ajánlottak nekünk, aztán majd meglátjuk, hogy mit mond. Azon kívül kb. egyben van az autó, szeretjük is nagyon, és bár a feleségemnek némi időbe telt, mire megszokta a méreteit - eredetileg egy Astrát néztünk, de az végül nem jött össze - mostmár Ő is bátran vezetgeti
Legkésőbb a vizsga előtt (jövőre) szükségem lesz a hátsó lámpákból (ami a lámpatestből + a csomagtartóval együtt felnyíló részből áll) egy komplett cserére, mert egy-két repedésecske van rajta, és lehet, hogy attól már nem menne át a vizsgán majd, szóval valahonnan majd be kell, hogy szerezzem.
üdv:
Mr.CsiT
(jön a babánk júl végén, így nem lehetett 2 ajtós, bár az biztos szép lehet )
[Szerkesztve]"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
deicide
veterán
308km 12.2l benzinnel, ez a mai új rekordom...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz DeadMeat #1548 üzenetére
pár km hiján mindet kamion seggében 90-100al...Fehérváron kifogtam egy román kamiont, ami végigment előttem kecskemétig, visszafelé már több trélerrel jött csak össze
Nincs fedélzeti komputerem,hogy kiirja a pillanatnyi fogyasztást, de érezhető a szélárnyék, kb annyira kell nyomni a pedált, hogyha 1mm-t feljebb engedem, már motorfékez
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride