-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54186 üzenetére
de nem is arra gondoltam, mint egyszerű adagolós!
itt egy cikk, leírja a lényeget
a nyomás a mechanikus adagolóknál legalább 125 bar. Az érték motortípusonként változik, és sok mindentől függ.
A közös nyomócsöves dízeleknél egyáltalán nincs adagoló szerkezet. A hengerek előtt egyetlen cső van, amelyben irtózatosan nagy - mármint a mechanikushoz képes - nyomással várakozik a gázolaj. 1000-1600 bar, manapság akár még magasabb az érték.
a dti-k amolyan hibridek, már nagyobb nyomáson dolgozik, de még adagolós, ezért is drága az adagoló felújítása, ott is számít a nyomás. az enyém még a kőkorszaki dízel, annak minden előnyével, nálam az adagoló felújítás tömítés cseréből és beállításból állt a próba padon, az volt asszem 26 ezer ft!
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- BestBuy topik
- Hardcore café
- Filmvilág
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg