-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
ez a francos astra alig akar melegedni, túl sok hideg levegőt kapkod be a direkten keresztül. de ellenben úgy megy, mint a golyó. most ezzel az új katalizátorral nagyon el lett találva a tökéletes fojtás. ha lenne pénzem rá, akkor leméretném a verda teljesítményét. tudom rövid a váltó, kicsi a kerék, könnyű a verda és gyors az RPM felfutás, de akkor is csak egy 1.4-es moci van benne és olyan autókat elkap, hogy le se szabad írnom.
extra - SEXRay
-
fero02
veterán
-
őstag
Üdv Opelosok!
-
_seth_
veterán
Ismét egy F astra gsi? Hmm, szép darab valóban Ha jól látom motorból is jót választottál (C20XE) Kár az előzőért, hogy összetört A kadett nekem is meghalt: [link] így most b vectrám van már X20XEV [link] Nem olyan sportos érzésre mint egy gsi de azért ez a motor és a sportfutómű alatta sokat jelent
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
-
őstag
Nem, én leszedtem a mutatót és azzal állítottam be, általában olyan 7-10Km/h az amit csal, mikor beállítottam megnéztem 100-nál és 180-nál is, tökéletes lett, persze ez még a kék gsi-nél volt, a piroson még nincs beállítva, az nekem minden tartományban 5km/h csal, az annyira nem vészes.
-
őstag
Ha gyári a kerékméret, akkor elméletileg nem lenne szabad csalnia, csak fixen, nekem akkor volt ez a jelenség amikor nem gyári volt a kerékméret, pl.. téli guminál. De ha arányosan növekszik, akkor is érdemes beállítani a mutatóval, mondjuk 100Km/h-hoz, még is csak több köze lesz a valósághoz Más megoldás nem nagyon van beállítani
-
fero02
veterán
Tud vki egy megbízgató helyet/személyt, ahol tudnék venni bontott szervó szivattyút az Astrámhoz?
-
dokar
addikt
minden autó többet mutat, mint a valós. egyébként a km órán a W=1234 szám határozza meg a spirál utáni áttételt. neked mi ez a szám?
(#5814) TasiA: pl a mai 300-400 ccm-el nagyobb motorral rendelkező, de 200-300 kg-al nehezebb autók. mellesleg a mostani kor autóinak a kereke is nagyobb.
extra - SEXRay
-
TasiA
senior tag
Na jól van már?! de úgy mégis melyek azok??
Én az 1.8 90 lovas Vecivel is már elég sok vasat megszorongattam. Az is kb olyan nehéz mint a Te Astrád. Amúgy kevés olyan autó van manapság, ami 10s alatt tud. Hiába 1.6-1.8-2.0, vagy valami hipermegaűber dízel csillivilli ABC-vel a hátulján. -
urban racer
senior tag
Itt is reg jartam
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
_seth_
veterán
Az autó totálkár én meg pár napig kórházban voltam de túléltem
Escortod volt a gsi előtt, még emlékszem rá Igen, rengeteg 1.6-os van, talán a 80%-a a B vectráknak 1.6 16V, 1.8 elvétve 2.0 pedig alig van...
C20NE volt benne bizony, szervóval, toronymerevítővel, új fékekkel, új kipuff, zsír új gumi, xenon, alufelni bár a felnik és a xenon nem voltak rajta a balesetnél... költöttem rá nem keveset... egy csüt este történt a baleset és másnap ment volna műszakira...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz urban racer #5825 üzenetére
Olvass vissza egy kicsit
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
átlag mai családi autókra gondolok, semmi extra. ezeket a régebbi autók könnyedén lealázzák. milyen nehéz a veki? az astra 1 tonna.
de pl a céges ford focus 1.6 turbodiesel, aztán hiába a nagy nyomaték, mert az elveszik a nagy kerekek, a hosszú fokozatok, rövid RPM tartomány és a nehéz gépkocsi által.
sztem a tömeg a legfontosabb, utána a légellenállás, majd a motor teljesítménye.extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
urban racer:
-----------------------
Nekem szerintem elég nehéz autóm van mert üresen is majd 1,4 tonna gyárilag, a kerekei sem kicsit bár már nem ritka a gyári 16-17-es kerék sem de nekem csak 15" 195/65 van alatta, motorból van benne 2 liter 188NM és 137LE, gyári adat alapján pedig 10s a 0-100 de nagyon jól megy ha odalépek neki ellenben indulásnál érezhető a nagy súly, gáz kell neki, hogy meginduljon a nagy tömeg ugyanakkor az ültetés, a 4 nagy tárcsa és az ABS-ASR párossal nagyon jól kezelhető autó pedig ismétlen 1,4 tonna üresen, 60L a tank, csak a hifi van vagy 30 + én + egyéb cuccok...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Végülis visszajött ha úgy vesszük mert az, hogy nem egy rozsdás ócskavas volt sokat jelentett ezt a rendőrségi szakértők is elmondták, a toronymerevítő áldásos hatására is rátértek ami 2 nappal a baleset előtt került be... nekem még nem fizettek de nem is fognak sokat adni...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz urban racer #5834 üzenetére
Jobb későn mint soha
dokar: október közepe előtt én is kivettem a direktszűrőt és beraktam a gyárit Nem nagy munka és télen ki szereti a direktszűrőt tisztítani?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Túl lett akkor bonyolítva Nekem csavaros megoldással volt gumitömítéssel felfogatva, hogy hangtalan és rugalmas legyen ez volt 2 csavar és a gyárit is két csavarral raktam be bár a zsír új szűrőbetétnek annyi ideje sem volt, hogy egy kicsit koszolódjon. Ahogy néztem a vectrába sem lenne nehéz berakni a direktszűrőt de inkább ha ilyesmibe kezdek bele veszek egy K&N betétet a gyári házba bár nem olcsó (18e).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Kadettben is volt lyuknak helye a doblemezen, nekem ugye 1.3 volt alapból de azt ki sem ütöttem onnan, tervbe volt véve de úgysem a direktszűrőtől vártam a megváltást Tudat, hang, kinézet, ennyi elég volt Miután kivettem a sportlégszűrőt annyi időm sem volt, hogy tapasztalatot szerezzek a gyárival (c20ne már alapból a sportlégszűrővel lett beépítve) így nem tudom megmondani, hogy mennyit számít de talán gyorsulásnál mintha jobb lett volna de ezt lehet csak én gondolom így Ez már nem fog kiderülni...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
én leteszteltem, a direktszűrő mellé a hővédő pajzs egy parasztvakítás. nem a motor meleg levegőjét kapja. már 30-40 km/h fölött a beszívott levegő hőmérséklete 2-3°C különbséggel megegyezik a külső hőmérséklettel (olyan 80km/h fölött meg már teljesen). lehet, hogy másnál rossz helyen van, de nálam nagyon jól kapja a levegőt.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
itt a topikban korábban írtam pontos mérési eredményeket, hogy már kis dsz-ről nagyobbra történő váltás során is megnyilvánul a jótékony hatása. az hülyeség, hogy a nagyobb direktszűrőtől fullad a motor (sokan ezt hangoztatják). minél nagyobb, annál jobb. de a felület-fojtás hatásfok exponenciálisan csökken. nálam a legjobb tulajdonsága a dsz-nek az, hogy sokkal gyorsabban reagál az autó a hirtelen gázadásra. a hagyományos papírszűrő a dobozával és járataival nem igazán jó a nagyobb fojtás miatt és azért is, mert lassabb lesz az RPM felfutás, mivel a MAP szenzor később tudja csak érzékelni a kialakult légáramlást.
extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Nekem a kadettben szellőzött DE pl a légtömegmérő és a direktszűrő közé berakott adapter elrepedt a nagy hőtől mert közel volt a motorhoz így abból már a második volt benne 21e kilométer alatt és már a második is kezdett megrepedni... sajnos nem bírják a hőt ezért akartam oda hőpajzsot is rakni de már úgy voltam vele, hogy majd nyáron, már inkább semmikor De legalább megmaradt a direktszűrő mert nem volt az autóban
Pl a vectrámban már sokkal melegebb a motortér, le is van szigetelve, szűk is, a lökös mögötti dobrész is teljesen zárt, alulról is vannak akkora fémdarabok, hogy megreked a levegő...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
Persze a hővédőpajzs semmit nem ér, menet közben egy idő után már nem rosszabb a DSZ, persze én csak a c20xe-től tudok beszélni, nyáron a pesti dugóban úgy viselkedett mint egy 1.1 motor most meg kettőben sem tapad Nekem nem jött be, nagy volt a szívó hangja, ami az első két próbánál tetszett, de aztán mindig olyan érzésem volt hogy nagyobb a füstje mint a lángja most meg elől semmi hang csak hátul a kipufba, ez valahogy jobban bejön! Mondjuk 5000Rpm fölött megjön a hangja.
Az útviszonyok miatt nem lehetett 5.-ben nyomni neki, de majd egyszer megnézem a 0-200-at mennyi
[link]