-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
nekem a dsz alatt a sárvédő íven belül is van egy szellőzőlyuk, tehát alulról is kapja, továbbá minden fölös műanyagot és fémet kioperáltam a környezetéből és a VX hűtőmaszk is kapott ritkítást. most télen úgy közlekedem, hogy a hűtőmaszk és a radi között van bent 2 vastag kartonpapírból lemez, hogy jobban megrekedjen bent a levegő, de így is alig melegszik. talán a kerékjárati íven lévő szellőzőt is le kéne dugóznom. egyébként nem is lenne nehéz a dsz-hez torlónyomásos járatot kialakítani, de félek belevágni ebbe, mert sztem nagyon koszolná a szűrőt.
extra - SEXRay
-
őstag
válasz urban racer #5850 üzenetére
205/50 R15
-
TasiA
senior tag
Az enyém forgalmi szerint 1198kg. Ha egyszer lesz kehetőségem, leméretem.
Nagy kerekek: nekem a 17-el érezhetően veszített a póverbőő a gép, de legfőképpen a nyomatékból. Legalább is végsebességre megfutotta 17-el is azt, amit 15-el. Na de idén már csak 16-os lesz. A dízelek meg engem nem hatnak meg. Szeretem őket vezetni, mert kényelmes meg jó főleg, a nyomaték miatt, de gyorsulni? Némelyik tud akkora rakat fos lenni! Hiába 100-140ló, mikor kiforgatom és tolom a következő fokozatot , már eleve váltani sem egyszerű gyorsan és ehhez még hozzájön a jó kis turbólyukas késés. Ezeket a dolgokat nem szeretem bennük. -
TasiA
senior tag
Én is így vagyok. Régi vasam a dirket szűrő helyett meg volt oldva, hogy totálba kapta a menetszelet a légszűrőházba (volt is szívó hangja), ehhez természetesen volt még ordítós kipufogó is. Szerintem speciel szart se ért a kipuff, viszont a menetszeles dolog az jó volt. Mikor még nem csináltam meg, előtte kipróbáltuk légszűrővel, meg nélküle. Ugyan annyit gyorsult, meg ugyan annyit ment végre is. A menetszéltől viszont fejlődött a gép végsebességre, pedig a gyári papírszűrőt használtam. A mostani vasamban semmi hely nincs arra, hogy ezt megoldjam, a lököst meg nem akarom szétfaragni. Direkt szűrővel pedig csak rontanék nyáron, mivel majdnem lámpától-lámpáig tartanak a hűtők a mocitérben (klíma+vízhűtő) +a 2 ventillátor termel annyi hőt, hogy meg is fullasztanám a forró levegővel szerencsétlent.
Mostanra már a kipuff hangja is kezd zavarni. Minél csendesebb autót szeretnék, minden téren. A legjobb lenne a minimális/vagy semmi motorhang (csak fordulaton), semmi kipufógó hang és semmi szélzaj. Szoktam mososlyogni a racsingos suttyókon, mikor jönnek a "rednaaa" hangú csodaatókkal, majd rákészülnek, hogy de most jól megmutatják a világnak, aztán valahogy csak úgy alakul, hogy mögém kerülnek, mire rakom a 3.-at.[ Szerkesztve ]
-
-
TasiA
senior tag
válasz urban racer #5855 üzenetére
Azolyan videót, ami telóval készült és MP4-ben van, azt hová lehet feltolni? Illetve az olyat ami fényképezővel és valami hülye formátumban van?
-
-
TasiA
senior tag
válasz urban racer #5857 üzenetére
Az nem kép, hanem videó, csak digi géppel csináltuk, MOV a kiterjesztése és csak a Quick time tudja hangal együtt lejátszani.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz urban racer #5855 üzenetére
Hát nem nagyon hiszem hogy 100-nál mikor elrakod a 3.-at akkor még kapircol egy 150 lóerő körüli autó Hát most télen kapircol még negyedikben is, de a videók jó időben készültek.
Itt például a végén elrakom a 3.-at is 140-et mutatott az óra Maximum így kapircol 3.-ban, egyébkét nem nagyon hiszem!
[link][ Szerkesztve ]
-
őstag
Én szerelek eleget, van saját műhelyünk és elég sok raccsingos hordja oda a kocsit a kuplung és váltó gond szinte minden napos Én s mikor megvettem a piroskát, rá két napra a Mantás barátommal gyorsulni kellett, és az egyébként is keverőkanál váltó ami ezekben van, még az egyik csukló a váltórúdban szét is volt ugorva, így 3. végén nem négybe raktam hanem kettőbe az összes kipuf szelepet elhajtotta [link] azóta megcsináltam a váltómat, és lerövidítettem, mostmár nagyon zsíros mostmár vigyázok a váltásokkal, én speciel sokakkal ellentétben, gyorsulásnál váltáskor is visszaengedem a gázt, a tesóm pl.. úgy vált hogy a gázról lenem veszi a lábát, míg nem kell megállni
-
-
őstag
Nem csak abban különbözik, az egyik DIS gyújtásos, a másik Rotoros, más elektronika, más a befecskendező spricni, egyik 2 lukas a másik 4 stb.. stb.. az enyém 1992-es az első DIS-es moci, sőt A betűs rendszámom van, 1992 9.hóban vette a 3. kerületben egy pacák 2001-ig vezetett szervízkönyves, aztán lekerült szegedre, én meg onnan vettem meg!
Ui: Én most bontottam le egy GSI-t ha 2 hónappal ezelőtt szólsz, 80 000-ért adtam el a DIS-es mocit (c20xe) elvitték mint a cukrot
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Azt vágom a DIS+ régi közötti külömbségeket, csak egyedül ezzel nem voltam képben. Vásásrlással még azért várok. pénzem sincs rá, meg annyira még nem tökéltem el magam. Sajna kezd egyre kevesebb leni az NE. Nyárra lehet kicsit okosítok rajta, csak ugye pénzben alaphangon is 50 körül lenne és jóesetben max 130-lovam lesz. Viszont kicsit többért már XE-t lehet kapni.
-
őstag
Megéri c20xe-be fektetni, nagyon jó motorok, nyomatékosak, keveset fogyasztanak, és ha kell nagyon megy, és nem drága hozzá az alkatrész sem. Márha kell hozzá, én még nem költöttem semmit rá, csak olyanra amit én ba@@tam el pedig több mint 20 000Km ment már nálam ez a piroska abból 10 000 raccsing
-
TasiA
senior tag
Nálam a régibe beleszaladt 100-ezer, ebből jóóóóó sok racsing. Ebbe eddig 50 ezer a 2,5 év alatt, de már kevesebb a racsing. Amúgy ismerem a mocit, vezettem már pár olyan szívvel ellátott vasat. A legjobban talán a cimbi B Corsája lépett vele. Hát igen, nem csak megy is, de takarékos is.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én most vettem Március 8.-án ezt, a kék gsi körülbelül 30 000Km ment nálam, annak is ugyanilyen volt a mocija, arra sem költöttem semmit. Már én sem raccsingolok sokat, főleg a tél miatt, minden Péntek este szokott lenni itt nem messze illegál, kiszoktunk nézni, de jobbára már csak beszélgetünk egy jót a cimborákkal, meg nézzük a sok önjelölt raccsingost na meg én is öregszem már a 33. évemmel
-
-
fero02
veterán
Ha van vkinek bontós ismerőse, az kérem jelezze nekem.
-
KrAt
veterán
Ma haverral kicseréltük a termosztátom, most már tök jól bemelegszik, frankó lett
Utána meghajtottam kicsit, 100 kb 13 körül megvolt Szar indulással 22 éves technika
-
_seth_
veterán
b vectrából hogyan lehet leereszteni a hűtővizet egyszerűen?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
-
dokar
addikt
válasz urban racer #5883 üzenetére
és az én autómat is leszívtad.
egyébként zsír a verdád, nagyon erős. ilyennel én is ki mernék állni gyorsulni szinte mindenkivel.
extra - SEXRay
-
t1
addikt
válasz urban racer #5887 üzenetére
Gyere ellenem
Mikor mutatod meg a verdát? -
őstag
válasz urban racer #5884 üzenetére
Lassan itt a nyár
-
őstag
De cééép!
-
_seth_
veterán
Köszi a tippeket!
Vízcsövet kellene megbontani ez megy nekem is csak az a gond, hogy nem férek hozzá Amihez pedig hozzáférek az pont a felső vízcső a hűtőn valamint a kiegyenlítőtartály két csöve de ezeken nem tudom az egész rendszer leengedni majd feltölteni pedig vettem 10 liter kész fagyállós hűtővizet csak bele kellene önteni, elgurulok holnap a szokásos szervízbe és rákérdezek hátha tudnak a szerelők valami trükköt
Szívni nem szeretném.... kadettet a baleset előtti 1 órában tankoltam tele, ki akartam abból is szedni a benzint de nagyon rossz benzintolvaj lennék... vettem praktikerben direkt erre a feladatra kitalált csövet aminek a végén ott van a fém henger benne a golyó de 1. nem jött ki a benzin 2. már két olyan henger van a tankban mert a cső kijött de már nem volt a végén... gondoltam arra, hogy megszívom de hát nah... a benzingőz nem éppen emberbarát talán még a fagyállónál is rosszabb így még mindig tele a tankja de már arra is vannak tippek csak nem volt időm foglalkozni vele.
irmscher insignia: tesója az enyémnek Na jó nekem nem gyári irmscher tuningos de azért nah, mégis cask vectra utód az insignia az enyém alatta meg sport ültetőrugó, sport gátlók hozzá, típusspecifikus sportdob, hátsó lámpa, toronymerevítő és nagyon úgy néz ki mind irmscher (a merevítő nem egyértelmű mert olyat még nem találtam irmscherben de minden mást igen és gondolom ha a kinti német tulaj költött rá és a futóműből (rajta matrica, sorozatszám...) nem éppen olcsót rakott alá akkor már ott rakatta be a merevítőt is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Biztos? kezelési útmutatóban is csak olyat találtam, hogy alsó vízcsövet húzzam ki... húznám ha oda tudnék férni hozzá... kadettben mindenhez hozzáfértem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Politika
- További aktív témák...