Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    Az igazat megvallva, szerintem akkora különbséget nem fog okozni, ha városban közlekedve járatod be, vagy ha autóútra mész.
    Nyilván városban ne a dugóban állj 5ezer Km-en keresztül, mert az nem jó, a videóban is le van írva, hogy változtatgasd a sebességed, és tény, hogy ne nagyon forgasd a motort az elején, hagyni kell időt, amíg "összekopnak" az új komponensek.

    Nekem is annyi volt a C20NE generál/átépítés után, hogy az első 5-7 ezer Km alatt óvatosan vezetve közlekedtem az autóval, volt városi mászkálás ( nyilván nem a csúcsban ), volt sok M0-án krúzolás, nekem az jobban bejött, mint az autópálya, mert ott nem kell 130-cal menni ahhoz, hogy ne akarjon mindenki megölni azonnal, lehet komfortos 90-100-zal csorogni, ami fordulatszám szempontból kevésbé rizikós... 3-3,5 ezer fölé nem forgattam én sem, azóta volt bántva bőven, és köszöni szépen, jól van a motor.

    Inkább csak borzasztó unalmas ( volt legalábbis a hegyezett NE-vel ) ilyen nyuggerben vezetni, és mindig a fordulatszámmérőt nézni. Nekem aztán volt egy olajcsere is, biztos, ami biztos. :)

    Más téma:
    Tudja valaki, hogy a G Astránál a BC képernyő felső csíkján mit jelent az a stopperóra? Sose tudom, hogy nyomni kell neki, mert méri az etapot, vagy mi a szösz? :D

Új hozzászólás Aktív témák