-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitterix
őstag
-
-
Diniboy
aktív tag
Üdv egy OPEL (D)Astra F Kombival (1994-2002) lenne gondom , a bal oldalon semmi világítás nincs elöl-hátul .. se helyzetjelző, se féklámpa, se országúti, csak a tompított világít talán elől.
Biztosítékot nagyjából végignéztem de nem láttam hibát. Ami furcsa az irányjelző kattogását hallom ha indexelek , csak épp nem világít sehol bal oldalt.
Van valami ötlet ? -
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66950 üzenetére
Már be van építve,előtte csak "megforgattam" a kezemben és már vittem is.
GM jelzés rajta volt.
Most opelforumon olvastam pár 2013as bejegyzést,miszerint 107°C on nyit teljesen a termosztát.H-nál elég magasan kapcsol a ventillátor,113-116°C on.
Nemsokára megyek vele,figyelni fogom,felnyitom az elejét.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Diniboy
aktív tag
válasz Diniboy #66958 üzenetére
oke.... kicseréltem a fényszóró izzót és működik
hátul meg baloldalt van egy kis raktér az elakadásjelzőnek meg minek, oda bepakoltam az emelőt nemrég, és akkor kihúzhattam kicsit a kábeleket... megmozgattam a lámpatestnél és most minden jó hátul is
még jó hogy nem mentem egyből szerelőhöz, mennyivel lehúztak volna -
Doggy dog
senior tag
válasz Doggy dog #66959 üzenetére
Kerültünk 1et a városban 20-25km.
111 volt a maximum.Sikerült 1 nagyobb kereszteződésben kifogni 1 pirosat.Fűtés 0ra,109ről 110re,majd elindult lefele 109,108,107,106,105. Itt megállt.Ezek szerint működik a venti.
Miután hazaértünk, járattam az autó egy cigi mellett.109ről meg sem moccant.Kb 5 percig járt,de nem változott semmi.Maradt ugyanannyi,ventillátor nem indult,de valahogy nem akart fentebb menni.
Szerintem minden rendben működik.
Most már csak hajtani kell.
B-L-A-C-K & Declare köszi[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-
Doggy dog
senior tag
válasz Luck Dragon #66964 üzenetére
Miért?Mi baja a tiednek?
Valami felett átsiklottam?APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Szada85
aktív tag
Üdv Urak,
Gondoltam szakmai konzílíumra hívnám az arra fogékonyakat, ahogy egyre jobban beszippant az elkerülhetetlen, gondoltam feldobnék ide pár aktuális példányt, csak, hogy a meghitt fafaragás-ajándékcsomagolás-plázábanegymásontaposás mellett üdítöleg kiélhesse magát minden Opel szeretö.
Támpontok ( amit keresek ): 3.2 V6 Vectra GTS, kéziváltó, korához képest korrekt állapotban, színböl a " Moonlandgrau " a non-plus-Ultra, de tetszik feketében, és ezüstben is.
Extrák terén megalkuvó vagyok, de aminek örülök, ha van az a Xenon, bör ( füthetö ), parkradar, komolyabb ( navis ) rádió. Minden másra ott a Deutsche Bank kártya..1. példány:
- " Papperwagen", " állítólag " kevés Km, apró külsérelmi nyomok ( egyedül az ajtó az ami jobban zavar ), plusz kijelzö pixelhiba, ezen kívül jól felszerelt, elegáns ezüstben, szép gyárias ( ez plusz pont ) :
[link]2. példány:
- Gyári Irmscher csomagos darab, fullosan felszerelt, 6 éve a tulajnál, cserébe sokat futott ( ami a belsön is több helyen látszik ), meg erösen " hülyegyerek autó " benyomását kelti:
[link]3. példány:
- Étvágygerjesztö képekkel, erösen rendben tartottnak tünö darab, csak az a belsö, jajj, az a belsö.
[link]Szóval elö a legrosszabb énetekkel, a kíméletlen kritika percei/órái következhetnek.
-
roberto211
őstag
Következő a jelenség urak, erre kérnék segítséget.
Nem rég vettem észre..
Ugye meséltem itt h alapjáraton fulladozik össze vissza nekem a b corsa..
Mivel észrevettem(vagyis észrevettük mohabával ) hogy ez az egr szelep levan nagyon falazva(bevan öntve) így kizártam az egr miatti alapjárat ingadozási problémát viszont p1405öt mutat tehát a hiba megvan de akkor így valószínűleg tuti az elektronika..
Viszont következő van: Légtömegmérőre rávan dugva a kábel beindítom, nehezen beindul rángat, fulladozik elég intenzíven és egyszer csak lefullad pár mp után.. Lehúzom róla a kábelt, pöccre indul igaz kicsit magasabb az alapjáratom viszont nem fulladozik, nem rángat, jön-megy, semmi problem..
Kérdésem az lenne ,hogy van valami összefüggés az egr elektronikahiba és a légtömegmérő között avagy lehet h az egr elektronika nem is befolyásolja az alapjáratot ,csak a légtömegmérő hibás és ez miatt rángat, fulladozik alapjáraton ha rávan dugva?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Petyyyyy
addikt
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66966 üzenetére
Én a 3-as versenyzőre szavaznék még azzal az ocsmány kárpittal is. A 2-es valóban hülyegyerek autónak tűnik, az 1-es meg maga a vég. Hetedik és nyolcadik képen az az üléshuzat nagyon oláh, a kutya alá szégyellném betenni.
A 3-as számúba kerítenék egy nagy recaro szettet és csókolom. Színe szép, felni szép.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
válasz Doggy dog #66965 üzenetére
Nincsen semmi baj vele, csak a család egyik része elvitte.
Szada85
Ha lehet akkor eggyik sem.
De ha mégis választanom kellene akkor a hármast.Inkább a faceliftes változatát válaszd. Vagy amit fentebb linkeltek. Még ha picit spórolni is kell rá.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
Az a Caravan az ilyen " wannabe " OPC, bár megszoktam már, hogy ha van benne egy OPC váltógomb, már akkor sok hírdetésnél odaírják lókufircoló betükkel, hogy OPC, mert hat igazából csak egy hajszál választja el már töle...
A rendes állapotúak pedig inkább 10-12 Ezer között kelletik magukat, van olyan hírdetés is, ahol a tizenezres motorterében vidáman mosolyog szembe két iszonyat olajpermet-folt a turbó melletti motorborításon, ennél jobb állapotfelmérö lap nem is kell. Egy ilyen 6 ezer körülire szerintem legalább mégegyszer ennyi ráborulna rövid idön belül, a 12 ezres ársávban pedig már sok egyéb opció is lenne.
Egyébként sokat olvastam a Vectra OPC-röl, mert valóban az lenne az igazán sportos limuzin, de sajnos a Z28NET-et nem dícsérik az egekbe. Volt egy gyári visszahívási akció lánc-problémák miatt, szakadt is többeknek, viszont késöbbi bejegyzésekben is gyakran visszatérö téma a már cserélt lánc szakadás ( = motorkakukk ), többeknél 40-50 Ezer Km-rel a csere után köszönt el, ergo, még ha megvétel után azonnal cseréltetem ( amit alapból megtettem eddig mindegyik paripánál ), akkor sincs garancia arra, hogy hosszú, pihentetö karrerünk lenne közösen.
Természetesen tudom, hogy azt úgyis idöben hallani, és megelözhetö a dolog, csak a G OPC-n is idekint 700 juró volt ez a mutatvány, egy V6-nál egy laza 2-3 szoros szorzót szerintem rátehetünk, és ez csak a lánc, még jön mellé a turbicsekk ( elöbb utóbb annak is lejár a mandátuma ), és az efféle pénzszórási hajlamomat már kiéltem a G-n, plusz szívó V6-os vasam még nem volt, ideje kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz trassher #66970 üzenetére
A 3-mas nagyon megnyerö a képeken, illetve talán a belsö is kultúrált a futáshoz képest, egy utólagos börfotel-szettet pedig valamelyik Angliából importált autóból megmenthetek, az ülésfütés benne van, ergo gondolom plug&play lenne a csere.
A második jelöltön kívül mindkettöben megtalálom a vonzót más-más vonalon, illetve csak jövö év elején tervezek lépni, addig még hátha kerül fel valami finomság.Igen, a bolyhos szöszmösz üléshuzat frenetikus, lehet nekem meg szereznem kellene egy olyan Retro fagolyós verziót a´lá Taki Bácsi.
@Luck Dragon:
Sajnos a FL-es szériában már nem volt 3.2, meghagyták az 1.8-2.2-2.8V6 triót benzinvonalnak, amiböl nekem egyik sem szimpi, vagy powerben kevés, vagy amit feljebb is írtam, nem túl meggyözö a 2.8-ról ( OPC-ben is ugyanaz a Motor van ), amit olvastam róla. emiatt húzok a kis 3.2 felé, annál kevés negatív tapasztalatot találni, gyönyörüen szól, eröben kb ott van, mint a mostani G OPC-m, nyilván a karakterisztika más a turbó miatt, rugalmasságbi tesztben lehet megeszi a Vecit.A beltér tényleg hangulatosabb a FL-ben, ahogy finomítottak a szellözök körül, a kormányon, mondjuk az szintén passzolhat a FL elöttibe is szerintem, ergo össze lehet legózni egy finom járgányt.
-
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #66973 üzenetére
Erre a szettre gondoltam. Eddig csak h astra-ban láttam, ültem benne de ettől jobb ülés nem hiszem, hogy létezne opelbe.
Ahhoz a fagolyós cucchoz ilyen kormányvédő is kell, csak úgy ér valamit. Az az igazi retro műbőr amit fel kellett tekerni a kormányra és a zsinórral rögzíteni.Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66966 üzenetére
Hat en tovabb keresgelnek....
Az elsö az igenytelen tulaj benyomasat kelti....a serülesek egy dolog, de hogy koszosan fenykepezi az autot, a kepek minösege, a hatter, a poros müszerfal, közepen a 210 es matricaval....es hat ez az üleshuzat
A masodik az nem rossz. Jol felszerelt, valszeg kicsit hülyegyerek modjara hajtott, de azert talan normalisan karbantartott auto (lelkesedes ). Azt az ocsmany kipufogot azonnal leszednem es akkor lehet belelöle egy szep auto.
A harmadik nyilvan a legkomolyabb, mondjuk eleg fekete gyaszhszar/maffiozo feeling valahogy nagyon fekete....a nagyobb baj, hogy total fapad....a közepkonzolba beeszkabalt lakkfekete utolagos radio, meg az a navi odaerösitve föle jájjj...mondjuk ha utolag ezeket ki tudod küszöbölni bontobol, ebayröl, akkor akar az is lehet tuti
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Végre újra itt.
Hidegen az autó kicsit műanyag/csattogó hangot hallok a motortérből. Melegen már nem. Mi lehet az? Felvegyem a hangot?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66968 üzenetére
Annyi a közös bennük,hogy mindkettő befolyásolja az alapjárat működését is.
A MAF szenzor a motor szívócsövében levő depresszió mérésére szolgál.
A működése nagyban befolyásolja a motor működését. Az ECU ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.
Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel, stb. Ha tényleg ez a hiba, akkor érdemes cserélni.az EGR hibája nagyobb fogyasztást,teljesítményvesztést,alacsony fordulaton nyomatéktalan üzemet, egyenetlen alapjáratot okoz.Ha az EGR-szelep folyamatosan nyitva marad, megtörténhet, hogy a motor nem képes alapjáratú működésre.
(az meg + ciki,hogy nem tudsz,nem lehet hibakódot kivillogtatni)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #66976 üzenetére
Természetesen, nem a Jézuska fogja hozni az autót, csak mostmár aktívan nézem a hírdetéseket, azonban sajnos kb. 50%-a a Vectráknak automata, így a maradékból kell megtalálni a jót. Tudom persze, kell nekem ilyen réteg autót nézni minden alkalommal.
Nagyon egy rugóra jár az agyunk, nagyjából hasonlóan gondolkozom én is erröl a háromról, az elsönél engem is zavar a hanyag hírdetés, valamint, hogy ki van jelentve az autó már, így kipróbálni is macerás rendszám nélkül.
A másodiknak a felszereltsége nagyon vonzó, illetve az, hogy 6 éve a srácnál van Sem hangzik rosszul, de én is tartok töle, hogy sokat megélt autó lehet, persze egy megnézést megérhet Januárban, annyira nincs messze Tölem.
Na-na, az a kipufogó gyári Irmscher cucc ( mondjuk ettöl még engem is a hányinger kerülget töle ), szóval biztos aranyáron lehet eladni a hátsó lökössel együtt.A harmadikból pedig hiányolom az extrákat én is, különösen a xenont, meg a gyári navis rádiót, a bör még pótolható, viszont azon látszik a leginkább, hogy Volt gazdája. A full fekete dizájn nekem tetszik egyébként, pedig a nevemben nincs Don...
Szóval egyik Sem az az azonnal szaladnék érte darab, ami színben, extrában tökéletes lenne, az meg sajnos automata, attól pedig nagyon ráz a hideg, még meglátjuk mi kerül fel az elkövetkezö hetekben.
Erre mondanám azt, hogy instant megnézös, csak mivel ezen az egy oldalon van hírdetve, tartok töle, hogy már nincs meg:
[link] -
-
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #66979 üzenetére
Itt a videó. Nem tudom mennyire lehet kivenni a hangot amit írtam.
Melegen már nincs ez a hang!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66987 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szentkuti11
addikt
válasz Petyyyyy #66988 üzenetére
Az ár valóban sok, de a kormány nagyon erősen függ a sofőrtől, szóval ezek alapján még nem biztos, hogy rossz vétel. Van egy ismerősöm, aki egyébként nem gyilkolja a céges kocsijait, de kanyarokból kifelé, ha egyenesbe fordul az autó, mindig „csúsztatja a kezében" a kormányt, ráadásul még gyűrűje van, botrányosan néz ki nála bármilyen kormány 50 000 kilometer után, míg egy újrabőrözés nagyjából 1-1,5%-a a vételárnak, szóval ha valakinek van egy igazán sz*r példánya, akkor lehet, hogy ezekre az apróságokra rákölt néhány tízest, aztán keres egy madarat.
-
Petyyyyy
addikt
válasz szentkuti11 #66989 üzenetére
Igaz, erre nem gondoltam. Pedig most hogy mondod a gyűrűs sofőröknék a váltógomb is problémás lehet.
No, akkor már tudjuk, hogy erre is figyelni kell, ha a tulajjal tárgyalunk.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
gban
Közösségépítő
J kormánya is borzasztóan kopik, nálam is, ismerősnél is.
Pedig egyikünk se gyűrűs.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz szentkuti11 #66989 üzenetére
Pontosan! Nekem pk mind a ket kezemen van gyuru. Egy karika , meg egy pecset gyuru.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66993 üzenetére
El tudnék tekinteni attól a 15 nyúlmókustól jelen esetben, főleg hogy ehhez is hatos váltó van.
Mondjuk azt a boltot, kereskedőt, forgalmazót, beszállítót és bérmunkást is felkugliznám aki azt az igénytelen borzadály szőnyeget eljuttatják a vevőkhöz, mint ami ebben is van.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #66995 üzenetére
Kizártdologmernemtudom.
Egyáltalán nem ismerem a szériahibás hatos váltó legendát.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-