-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #67150 üzenetére
Honnan van hogy az első kinti? Azt írja Mo-i.
A másodiknak meg nem 730, hanem 850 az ára itthoni forgalombahelyezéssel. Az mégsem 200k plusz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
crabi
csendes tag
Sziasztok. Téma H astra.
Napjában többszőr bekapcsol magától az autórádió, elvittem szerelőhöz, ugyan úgy csinálta tovább csak ritkábban, elvittem egy autovillamosságihoz, ő is megcsinálta, aztán megint csinálja, ma lemerült az aksi, meg vagyok lőve sehova nem tudok vele menni. Mondjon nekem valaki valami okosságot, mert kezd kicsit elegem lenni már ebből. Cd30 as fejegységről van szó
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Directors
senior tag
Kezdésnek mondjuk visszavinném a szerelőhöz és elmagyaráznám neki hogy ha már fizettem akkor legyen oly kedves és tényleg csinálják meg. Persze ha fizettél érte......
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #67151 üzenetére
Az elsőnek a szèlvèdőjèn ott a nèmet unwelt matrica, a zöld kör alakú, fölötte a rendszámos hologrammos, tehát a nèmet volt hamarabb! Írni bármit lehet, a kereskedők èlnek is a lehetősèggel....
Ja, az nem is rendszám matrica, hanem osztrák ès svájci matrica!
[ Szerkesztve ]
-
Erről olvastam egy orosz oldalon, ha jól rémlik maga a fej egység kontakt hibás, maga kapcsolgat. Akkor nem lesz gond ha a hálózati csatlakozót lehúzód. Persze akkor nem lesz rádiód. De legalább le tudod ellenőrizni hogy maga a fej egységgel van gond.
Az illetékes ki cserélte másik CD30-ra azóta jó.
De nem feltétlen jelenti azt hogy nálad is ez a hiba. Ez csak tipp.
Használtan 15,000-Ft a sima szürke. A fekete 25,000-Ft körül vannak.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
-
roberto211
őstag
válasz diablo1984 #67154 üzenetére
De amúgy mivan akkor ha kinti? Én speciel kinti autók pártját fogom, mivel tapasztalaotm szerint kevesebb/vagy ugyanannyi pénzért sokkal korrektebb állapotú autót kilehet fogni mint itt Magyarországon, azaz karbantartottabb, mind esztétikailag mind műszakilag. Én a kövewtkező autóimat is kintről hozom majd valószínűleg, csak akkor már nem Osztrák hanem Németből vagy Hollandiából mintha jobb lenne ott a választék és jobb áron..
Kint egy jó állapotú g astrát amire talán kell költeni egy minimálisat kapsz 1300 euroért de ez tényleg jó.."kereskedő astrák" 800 kb de ennek sincs sok baja.. Tegyük fel pld egy köztes árat 1000 euro azaz 300-310e ft.. Ráköltesz kötelező szervizen kívül(ezt nem számoljuk szerintem) 40et ha pl valami baja lenne vagy kb 360 ba.. Euro 3 vagy iv es lepapírozása megvan 130 ból. Tartasz 490 e ft nál Ha van rajta tüv akkor olyan 460-70..
Na most hahun meglehet nézni h 600ig milyen astrák vannak... Vagy kinti lerugott 600euroért behozott, szétgittelt sz@r , vagy 1.2 es 0 felszereltséggel rendelkező alap gastra...
Megéri(még) hozni autót még saját részre is hidd el.. Én nem mondom el mennyiért vettem ezt a corsat mert kiröhögnél, pedig osztrákból és tudod mi baja van? (persze eddig amit felfedeztem ) Van egy p1405 hibakód de lehet nem fog érdekelni mert valószínű nem ez miatt fulladozik.. Csak akkor fulladozik ha rádugom a légtömegmérőt azaz nagy valószínűséggel ez a baja de jövőhét keddre szereztem egy kipróbált bosch légtömegmérőt 10e ért.. Illetve valahol ereszti minimálisan a hűtővízet erre nem agyon jöttem rá autószerelőnél majd megnézetem mert látok folyásnyomokat a csövön de akkor se tudom hol van.
Meg egy darab szelepfedéltömítést kell cserélni cakkpakk mert ott könnyezik.. Ezen kívül nem vettem észre rajta hibát..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #67144 üzenetére
A háznál van egy rövidtávos F astra ecotec motorral, az is patyolat tiszta. Úgy néz ki a modernebb motorok nem olyan érzékenyek erre, zártam lehet a rendszer, nem jut be talán annyi pára. Az én X14NZ-m sem éppen korszerű motor, rövidtávokon enyhén habosodott az is.
Ráadásul neked bödönöd is van, ha jól emlékszem. Az nagyban segít megelőzni a habosodást, nem?
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Nemt0m12
tag
Sziasztok.
Lassan olajat kéne cserélni egy Meriva A-ban kérdésem ez az olaj megfelelő lesz hozzá?
CASTROL MAGNATEC 5W40 C3, motorkód: Z16SEElőre is köszi.
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #67067 üzenetére
Azért cseréltem mert a vízszivattyú cseppent, azt cserélni kellett, és ránéztünk a vezérműszíjra, amiből egy 3mm széles rész egész hosszában hiányzott. Nem tervezett csere volt. A km valós, mert újonnan vettük.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ferike81 #67160 üzenetére
Így érthető akkor, gondoltam én nem azért cseréltetted mert nem volt indokolt, vagyis nemvolt biztos mennyi van benne. Legalább most akkor egy időre azt is letudtad te is.
Még valami eszembe jutott, mikor megnyomod a sport fokozatot, ugye átvált a kijelző piros színre, meg bekeményedik a futómű is, ezt érezni is, viszont a motorhoz is ad valami kis erőt nem? Mert mintha minimálisan megváltozni bekapcsoláskor a menetteljesítmény, de lehet csak én érzem így.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #67161 üzenetére
Elektromos gázpedál van benne ugyebár. Ugyanakkora pedálálláshoz nagyobb powert rendel - csúnyán fogalmazva. J Astra tesztvezetésen kipróbáltuk. Faterom ráállt 80-ra, sportgomb benyom és vrrrrrrmm.
Meg elvileg a kormányzáson is állít valamelyest, ha minden igaz, közvetlenebb lesz, kevéssé szervós.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #67157 üzenetére
Annyi a baj a kintivel, hogy gátlástalanul tekergeti a kinti exportos kereskedő ès aki eladásra behozza az is! Állapotra lehet jó, de nem egy ezer èves rom aminek a cserèjèt terveztèk, mert ott sem költenek rá eladás előtt èpp úgy lóghat a bele! Nèmet műszaki vicc kategória, az èn vectrám is szèthullot stabilizátorral vizsgázott le, a fèkbetètek is majdnem vason voltak. Ismerős passatja fèkje olyan rozsdás volt hazaèrkezès után is, mint egy kovágyműhelyben a hulladèk vas, ez meg műszakit kapott frissen kint....
Nem kell hanyatt esni a nèmet autóktól, míg fiatal ès szakszervíz csinálja addig jó, utána az is lutri.Mindenki maga döntse el mit akar venni, de a kintről hozott nepper által kínált autók 99% tekert ès nem mind1 hogy valamiben 150 vagy 3-400ezer vagy mèg ettől több is van, mert ott bármi bármikor....
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz diablo1984 #67165 üzenetére
Nem kell hanyatt esni a nèmet autóktól, míg fiatal ès szakszervíz csinálja addig jó, utána az is lutri.
+1. amíg van gari addig megy a szerviz, meg max utána pár évig (tapasztaltam saját magamon is). Aki ilyen 15+-s kocsit keres annak kint is nagyon észnél kell lennie, de már a 10+-s kategóriánál is. Kint sem hülyék az emberek, sok ismerős is amint hibát látott a kocsin dobta is el magától, és vitték is mert hát német csak autópályán ment.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Kaptam egyik haveromtól egy erősítőt+ládát amit a 3 ajtós F Astrámba szeretnék beletenni. Kábeleket hol érdemes elvezetni? A műszerfalat mennyire kéne szétbombázni?
-
roberto211
őstag
válasz diablo1984 #67165 üzenetére
Én nem is esek hanyatt a kintiektől mert vannak ám full hulladékok ez így igaz.. Nyár elején hoztam egy g3 1.4 benzint, alja nem volt vagyis talán a maradványok, küszöb nem létezett, a motor alján valami fával volt kiékelve valami nem tudtam megfejteni h mi lehet. Váltó k*ki volt benne, fék szintén ,mondjuk belül szép volt de szervon, meg azon kívül h "viszonylag kényelmes" volt a joker azon kívül hulladék volt. A vicc az h még 1 hónap tüv volt rajta, igaz nem osztrák-német hanem lengyel papíros volt de.... borzalom..
Viszont aki magának hoz be ott azért lehet szépeket találni viszonylag jó áron..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
_q
addikt
Sziasztok!
Kicseréltem a gyári G astra kazettás rádiót egy másikra. A régit el szeretném adni, de nem találom a rádió kódját. Ha jól sejtem a kód nélkül használhatatlan a rádió. Esetleg valami ötlet lenne, hol találom a kódot? Volt régen valahol rádihoz kiskönyvem, de azt nem találom.
-
Chiftain
aktív tag
Mostmár biztos hogy a termosztát lesz a mumusom! Tegnap este jöttem haza vidékről. Nagyjából 150 méterre a háztól megálltam egy pirosnál, egyből elkezdett dőlni a gőz a motorháztető alól. Azt a 150 métert még leküzdöttem. Leparkoltam a ház elött, felnyitottam a motorháztetőt. A termosztát környékén fröcsögött a hűtővíz, és erősen gőzölgött. Először azt se tudtam állítsam-e le vagy ne. Felhívtam a szerelőmet aki azt tanácsolta állítsam le. Megvártam míg kitisztult a motortér, újra beindítottam hogy lássam hol nyomja ki a vizet. A termosztátházon van az a derékszögű kis műanyag alkatrész, alatta szivárgott. Mielőtt először leállítottam elfolyt vagy egy liter hűtővizem. Csak gratulálni tudok annak aki kitalálta hogy műanyagból is jó lesz legyártani a nevezett részt. Remélem nem főtt meg a motor, még jól esne ha hengerfejesre vágtam véletlenül...
[ Szerkesztve ]
-
Chiftain
aktív tag
válasz diablo1984 #67172 üzenetére
Nemtudom mert a vízhőfok mutató végig 80 felett volt egy kicsivel. Amikor megálltam akkor ment 90-ig de a ventillátor be sem kapcsolt. Annál a kis műanyagnál volt vízveszteség, ahogy beindítottam a motort elkezdett ott kifolyni a víz. Abban bízok hogy a gőz csak a felmelegedett motorra fröcskölő víz volt. Ha nem akkor nagy a baj gondolom. Szerintem a túlnyomás miatt jött ki pont ott ahol a fém házhoz csatlakozik az a műanyag könyök, ha lehet annak nevezni. De lehet tévedek, szerelőm egyenlőre még nem ért rá megnézni, majd holnap vagy holnapután...
-
Chiftain
aktív tag
válasz diablo1984 #67175 üzenetére
Köszi, egyenlőre még nyugodt vagyok.
Remélem így is marad, de azért ez nagyban függ a károsodás mértékétől.
Viszont mivel a motortér elég szépen tele lett verve fagyállóval, van valakinek valami tippje hogy hogyan tudnám a legegyszerűbben és hatékonyabban kitakarítani? Az se baj ha csak hatékony![ Szerkesztve ]
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz diablo1984 #67177 üzenetére
Jaja azt nyilván meg akarom várni hogy cseppmentes legyen. Láttam ilyen brigéciolt supermarketben is. Simán otthon elvégezhető vele a mosás? Ronggyal vagy valami kefével?
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz diablo1984 #67180 üzenetére
Köszönöm a sok segítséget!
-
WZP
aktív tag
válasz mohabá 007 #67123 üzenetére
Ó, rajta volt/van az. A kép szerelés közben készült.
Az olajfogyasztás zavar... mert 2 éve még nem volt, de együtt tudnék élni vele, ha legalább a külvilág felé nem pumpálná
Kapcsolódó hülye kérdés: az említett szelepfedélházról jövő keskenyebb visszavezető cső másik végét nem tudom leházmozni a szívósorról, pedig azt aztán tényleg nem fogja semmi látható bilincs. Húzzam feszegessem, aztán majd lejön ? Nem nagyon mertem erővel nekimenni, mert féltem hogy valamit eltörök vagy leszakítok. Így néz ki. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Inter Arma Enim Silent Leges
-
Doggy dog
senior tag
roberto211
említetted,hogy vettél egy obd2-es kütyüt.
Lehet átsiklottál a kérdésem felett,hogy:
"milyet,mennyiért,honnan,H astrához jó-e?"APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
roberto211
őstag
válasz Doggy dog #67185 üzenetére
Nem lehet hanem biztos. Sok olvasás között elsiklottam.
Ebayről rendeltem, obd2 azaz a szabvány ha te h astrad is obd 2 es akkor elvileg igen jónak kell lennie..
Én ezt rendeltem, szerintem célnak megfelelő [link]
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #67187 üzenetére
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
odorgg
addikt
Valaki tudja milyen szervó olaj megy a G astrába gyárilag?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #67188 üzenetére
Ilyen van nekem is!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
"...az említett szelepfedélházról jövő keskenyebb visszavezető cső másik végét nem tudom leházmozni a szívósorról,.."
Ha neked az alapjárati kartergáz a szívósorra van visszavezetve,akkor nem tudom,hogy a csőcsonk milyen anyagból van,bírja e a feszegetéseket,csavargatásokat.Próbálj a csőbe WD40-et fújni,vagy kevés olajat beleönteni,és a csövet óvatosan mozgatni,hátha így könnyebben meglazul. Nem olyan vékony az a cső.
Ha a fojtószelephába van visszavezetve,akkor bátran cimbászhatod,tekerheted a csövet,mert annak az anyaga fém (spiáter) a csőcsonkja pedig rézcső,ami max kijön a helyéről,de visszadugható.Ez azért biztos,hogy így van,mert volt egy pár karbi a kezemben (van egy több mint 100 db-os gyüjteményem )
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
addikt
Sziasztok!
Nem is gondoltam volna, h van Opel oldal a péhán.
Kombi, benzines G-s Astrát vennék, de lehetőleg automata váltóval, de ha sok rosszat hallok róla, akkor marad a manuális. (sóhaj)
Szóval azt szeretném kérdezni, h G-s Astra automata váltóval az mennyire érdemes vétel (benzines)? Vagy inkább ne, mert sok nyűgje van, vagy lehet?Totalcar népítéletnél vagy ~600 cikk van, és keresni nem lehet automatára, szóval nem is tudom hol kezdjek utánaolvasni. A gyári ismertetőt, meg tesztet ismerem, de konkrétabb (szerelős) tapasztalatokra lennék kíváncsi. Eszembe ne jusson, vagy nyugodtan vehetek.
Dieselt nem akarok, a használtak ezekből már túl lehetnek annyi km-en (2-3száz ezer), h egyre drágább alkatrészeket kell majd cserélni benne; hiába mutat az óra keveset, a visszatekert órák országában inkább nem veszek dieselt. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Petyyyyy
addikt
válasz Thunderzolee #67193 üzenetére
Csodálkoznék ha a topikból lenne valaki, aki hiteles választ tudna adni erre - persze nincs kizárva. Baromi ritka az automacska váltós G itthon.
Szerk: Dobd be fb csoportokba is, ott valószínű előbb jön érdemi válasz.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szabonagyur
félisten
válasz Thunderzolee #67193 üzenetére
Automata minden gyártónál nagy lutri, minél öregebb annál veszélyesebb lehet ha nem volt rendesen olaj cserélve stb.
Rendes automatát néztél vagy az Easytronic csodát?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Petyyyyy
addikt
válasz szabonagyur #67195 üzenetére
G-hez volt Easytronic?
Nem csak H-tól került be?[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
addikt
válasz szabonagyur #67195 üzenetére
Nem néztem konkrét modellt, egy ideje kocsit kellene vennem, (suzukit inkább nem, így marad az Opel, abból meg a G is belefér a keretbe - 6-8száz ezer), és rendszeresen nézegetem a hahut.
Már volt is amit megvettem volna, (kevés km, + szervizkönyv volt hozzá), de van aminek a színe nem tetszett (piros, bordó), vagy papírok nélküli volt, vagy szimplán drága volt, vagy az ország másik felén, illetve mire rászántam magam, elvitték.
Meg amúgy nem sietek vele.Nem tudom Easytronicot láttam-e egyáltalán, ezt mintha nem olvastam volna se a felsorolásban, se a leírásban eddig sehol se.
Köszi a válaszokat.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Petyyyyy
addikt
válasz Thunderzolee #67198 üzenetére
A megjelölt ársávban szvsz nem fogsz találni auto váltós G-t, viszont manuálban egészen normális darabokat lehet találni állapotot tekintve. Ezt kezeld helyén, ha böngészem is a kínálatot, nem figyelem a km állást.
Melyik a keresett felépítmény - motor amúgy?
Ami szembe jön egy gyors keresés után:
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel