-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #45553408 #66800 üzenetére
Oda bőven jó.
Azt elfeledtem írni hogy az enyémen volt gyári sár fogok,csak az előző gazdija át tette a másikra, ezt pótolva ha szándékozol ilyent. Akkor első + hátsó pár 30E van. (Unix)
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz #45553408 #66802 üzenetére
Gondolod? Ha meg veszed akkor biztosan lesz átírási költség meg ami ezzel-azzal jár.
Azt, hogy utánna csinálsz rajta cseréket azt már nem tudhatom.
Az elmúlt időszakban voltunk itt páran akik most vettünk autót és itt szinte mertem állítani hogy a kötelezőket kicserélte.
Én ismét magamat hozom fel példaként, hogy szinte mindent cseréltem.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz #45553408 #66804 üzenetére
Értem már Még egy jó tanács,a kiszemelt kocsit egy független szervízbe tessék elvinni teljes átvizsgálásra, azt a tízezret nem szabad sajnálni érte. Mert akár sokat nyerhetsz vele.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #45553408 #66802 üzenetére
Én is nemrég vettem egy Opelt, nekem eddig pluszban ennyi ment rá:
Állapotfelmérés 5e
Átírás: 105e
Kötelező+Casco 30+105e
Gumiszőnyegek: 23e
Nagytakarítás (szagtalanítás, kárpittisztítás...stb): 25e
Használt téli gumi 60e
Futómű beállítás: 6e
Gyári ablaktörlőlapát: 12e
Akkumulátor: 30e
-----------------------------------
401eSzerencsére lekövethető nagy szervízen előtte volt, szóval arra már nem kellett költenem, viszont ebbe így szinte semmi nincs csak az olyan kötelező plusz dolgok ami szinte minden kocsit érint, és így is 400 ezernél tartok...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #45553408 #66807 üzenetére
Bármit veszel nézesd át, Opeléknál egy állapotfelmérés 5 ezer, nem nagy összeg, illetve a kocsi alvázszám alapján kérd meg őket mondják el mit tudnak róla, ott már sok minden kiderül ha volt valaha szervizben. Ezeket tényleg jó megcsinálni, tapasztalatból mondom, jó pár hónapig én is keresgéltem, és 10ből 9 kereskedő át akart verni a visszatekert kocsijával.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66789 üzenetére
nem szakszervíz de ez alapján szerintem menni fog.
Akku,akkutartó kivesz,tágulási tartályból a hűtővizet kiszed,a termosztátról a csövet levesz,(nyillal jelölt rész)
4 rögzítőcsavart kicsavar,elektromos csatit kiszed,és a termosztát a kézbe is van.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66810 üzenetére
Jó, Ő most kezdi, csak mondom mire számítson...
-
beg
veterán
Olajnyomás szenzornak van valami tömítés cikkszáma? Kicsit ereszt.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
#92891904
törölt tag
Szia Luck Dragon! Vagy amikor az autó közelébe érve, az autó érzékeli a kulcsot és kinyit, vagy ellenkezőleg bezár. Érdekelne ez az opció engem is,aktiválni kell valahol-valahogy? Köszi
-
válasz #45553408 #66817 üzenetére
Csak azért poénkodtam vele mert egy időben kezdtük el keresni autóinkat.
hafes
Nem tudom hogy ennek van olyan opciója hogy on/off.
Amikor volt az ajtó zárási gondok,mert a kulcsot kint hagytam a hidegben és új ellemet kaptak, itt segítettek . És az vált be amikor a kulcsot újra kellett taníttatni.A kulcsot beteszed mintha indítani szeretnéd,majd ki és újból be, ha jól rémlik.
És akkor újra üzemképes volt minden funkciója. Meg elég érdekes működik mert a nyitást nem mindig akarja meg csinálni, 10/4 alkalommal. De a zárást 10/7 alkalommal meg csinálja.
Nem tudom minek köszönhető ez.
A kulcs nem lehet szerintem mert az elemek újak, így szerintem az autó vevő egysége lehet a lúdas. Hogy ez hol helyezkedik el nem tudom,talán ott ahol a központi zár elektronikája is meglelhető.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
#92891904
törölt tag
válasz Luck Dragon #66818 üzenetére
Köszi! Csak azért kérdeztem mert nem emlékeztem ilyen opcióra,igaz nem mostanság volt hogy olvastam volna a kezelési kézikönyvét a kis karavánomnak.
-
roberto211
őstag
Sziasztok. Tudtok abban segíteni,hogy corsa b/f astra(gondolom u.a nagyjából az alváz) hol van elől hátul az emelési pont? Mert aláfekszek már mindenhogy de sehol egy jelőlés, egy "kiépítés" egy erősített részt nem látok/találok így meg nem merem megemelni.
Tudtok segíteni? Egy jelöléssel nagyjából hol van.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Directors
senior tag
Meg lett a hiba végre és most már szépen megy a kocsi. A hall jeladó adta meg magát.
Ez miatt robbantam le és nem volt szikra.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz roberto211 #66821 üzenetére
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66821 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
szentkuti11
addikt
válasz #45553408 #66830 üzenetére
Amikor egy autó egymillió forintos korba ér, ezek a dolgok már ritkán számítanak, kevésbé lehet ezek mentén vásárolni, vannak problémásabb és kevésbé problémás típusok mindenből, de a lényeg inkább az, hogy az adott példány hogy volt használva. Egy kézi váltós kocsi, amin öten megtanultak vezetni, lehet, hogy problémásabb lesz, mint egy automata, amit rendeltetésszerűen használtak (tehát nem 20-nál csaptak neki egy hátramenetet) és megfelelően karbantartottak.
-
roberto211
őstag
válasz mohabá 007 #66824 üzenetére
Köszi szépen , mindkettőtöknek.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
zolikaDB
veterán
OFF: Debrecenben jarkal 1-2 darab Prius III-as, azaz HYBRID, zold rendszammal. Ezt hogy? Azt nem csak a full elektromos verdak kapnak?
-
-
diablo1984
veterán
valaki mondja már meg nekem, hogy egy 101e km-t futott bőrkormányos astrán miért kell már a kormányt újrabőrözni? ennyi idő alatt max kifényesedik....gyanús....
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #66838 üzenetére
A pedálokban mintha már több km lenne mint 100e... olyan 300
(Váltószoknya újszerű, de a kézié kopott )[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #66839 üzenetére
de amúgy szépen ki van vixolva, de most egy nem hozzáértő megvenné, örülne, hogy sokáig nem kell rá költenie, mert még "bejáratós", közben meg egy kicicomázott(felületesen) tekert szemét.....
ezért félek én is mindig drága használt autót venni, mert sok a szemét a piacon, és a drágára is lehet költeni....
meg alufelnivel hirdetik, de szerintem ez az acélfelni a rá illő alu hatású opel dísztárcsával, mert a jobb első rommá van padkázva és a festés alól kilóg a plasztik színe.... az év kereskedője!
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz diablo1984 #66838 üzenetére
le kell kérni a rendszámot a helyszinen, abból azért hátha kiderül a futásteljesítmény.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
diablo1984
veterán
és ezért utazzak 400km-t hogy kiderüljön, hogy pörgetett a kocsi, max szétteszik a kezüket, hogy ez ilyen....
mindenre oda tudják írni hogy kívül-belül hibátlan, nem kell rá költeni, meg hasonlóak, én az ilyet ha megveszem, akkor komplett fék, futómű minden felújítást beszopom, mert engem zavar ha valami kopog, vagy nem fog, húz, meg hasonlók, míg az eladó szerint(kereskedő) ezek nem hibák.... -
tutis
őstag
válasz diablo1984 #66842 üzenetére
mivel a rendszám ki van takarva, ezért mondtam a helyszínt. Ha el tudják kérni telón a rendszámot, akkor megspórolják az utazást.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Bodrik
Volt szerencsém H Astra kombi négyfokozatú automatájával. Ez egy 1.8-as motorral volt párosítva. Akkor határoztam el hogy ilyenem lesz, csak sajnos nem volt a használt piacon belőle,csak amit próbáltam, na de ez egy másik történet.
Maga a motor tényleg jó volt, váltó is tette a dolgát, de szerintem kevés az a négy fokozat. Ez ott mutatkozik meg, amikor a legtöbbet használt utazó sebességi tartományban mindig a legtöbbet forgott a motor.
Városban 50-nél "ha jól rémlik" mindig 5000-et forgott ,ami teljesen érthetetlen. És ugyan ez 90-100 tempónál is.
Lehet hogy csak én voltam béna, és lehet vannak funkciók amivel ezt lehet kompenzálni, de én csak úgy vezettem ahogy a kereskedőnél volt.diablo1984
A linkelt képen lévő autónál az ténylegesen alufelni, de a palettából a legrondább szerintem. Ettől sokkal szebbek vannak. De ez szubjektivitást élvez.
Kilométer futásában egyetértek, sok árulkodó nyom van, az első az általad is észre vett kormány újra bőröztetése. Másrészt a sebváltó jobb oldali szoknyája is kivan már fehéredve, és meg van rendesen repedezve, és szerintem nem annak tudható be hogy nem volt bőr ápolóval kezelve, hisz egy 2007-es autónál ennyi futás teljesítménnyel sem szabadna ilyennek lennie ha nincs is ápolva. Más részt ugyan ez észre vehető a kéziféken is ahol a bőr és a műanyag találkozik.Más részt a kuplunk és a gázpedál egyforma baloldali erős kopás jelei is mutatkoznak, az enyémmel össze hasonlítva , nem is kicsi az eltérés szemel láthatólag.
Más azt nem értem hogy a kormányon lévő illesztések mért ilyen nagyok? Talán a lufis volt?Ha igen azt tudjuk hogy mivel is jár...
Meg a rendszám tábla kert is új elől, semmilyen felírat sincs hogy melyik városból vagy szalonból származik. Az is lehet hogy kinti tört autó volt, tekerve. Ez az én diagnosztikám.Egy kis plusz, a kulcsfoglalat is elég nagy réssel rendelkezik, az enyém nem ilyen, meg a hátsó csomagtartó védő fényes lemez is kivan, de gondolom a sok "cumotól. "
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
Azt el tudom képzelni, hogy zavarja a gyári - kevésbé minöségi - bör, és ezért újrahuzatja valaki. Nekem 240 ezernél az OPC-ben is fényes, öreges már a bör, annyira nem vészes, de ha megmaradna, valószínü újrahúzatnám én is, mert sokkal kellemesebb lenne.
De jelen esetben én is azt gondolom - föleg mivel a kormány huzat tényleg szinte vadonat új, hogy eladásra lett feljavítva az autó, csak elég amatör módon, hogy ennyire elüt a börözés, inkább nézett volna egy gyári, ép darabot oda, ha már... Valószinü a kormány müanyagbetétei is csak hanyagul lettek visszarakva, vagy levételkor sérült a patent, és már nem tudta visszarakni.
Igazából tényleg el kellene felejteni már a Km állást nézni, Magyarországon az autók hatalmas része kamu Km-rel hírdeti magát, mindegy, hogy otthoni, vagy Import darabok, lerágott csont, amíg keresleg van, addig kínálat is lesz erre.
Németországban is azt gondolom, hogy nagyon sok a kozmetikázott autó, most, hogy aktívan keresgélek rengeteg darabnál látni, hogy kilóg a lóláb. ( jellemzöen az otthon is népszerü 3-as propelleres dízel, 4 karikás tádéi-k )
Szerencsére amiket nézegetek Vectrákat, azoknál általában hihetöbb, de persze lehet, hogy csak naiv vagyok.
-
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #66844 üzenetére
Szerintem az Structure kerék, nem alu. Nekem is ilyen volt. Még a sérülés is, egyszer nekem is sikerült lepadkázni a jobb elsőt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #66847 üzenetére
Szerintem a lökös legyen a legkevesebb, 20-30 ezerből szerintem újra fújják.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #66847 üzenetére
a kombiban én azt nagyon nem szeretem ha szétbuzizzák, kínai fos(de nem odaillő) menetfény, sportkipuff(vagy vég) ilyen boyracer verda, ráadásul majd 10 éves és 2 milla fölött.... akkor inkább egy j caravan 1,6-os motorral párszázért drágábban....