-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
becsitibi
senior tag
válasz Luck Dragon #66747 üzenetére
Köszi,most voltam érte,nyomatékosabb lett,nem sokkal,de érezhető.2,4-es fordulatnál nem nyomtam jobban.3000-es fordulat felett 1000km-ig felejtős.
Volt ott egy dízel merci,ugyan így járt mint az enyém,fél milla volt csak az neki,ami nekem 180.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #66750 üzenetére
"... 5 liter kompletten el szokott fogyni 1 cserével..."
Akkor neked nem is kell cserélni,mivel addigra "teljesen" újat töltesz utána.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #66753 üzenetére
Úgy értem veszek 5 litert, ebből a csere alkalmával bele megy 3,6L a maradék 1,4 pedig elmegy utántöltésre a 10e km alatt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
h3lios
addikt
válasz Markizmark #66750 üzenetére
Halihó !
Nekem is voltak olajjal most tapasztalatok ...
Amikor megvettem az autót márciusban 5w40-es olajjal lett feltöltve a motor teljes olajcserekor, azt nagyon hamar megeszi. Hozzáteszem város only közlekedés megy nálam (ami nem tesz jót neki), így kb. 3500 km után 2 litert kellett utána tölteni 10w40-ből. Rengeteg mondanom sem kell. A motor halkan jár erre nincs panasz, csak ne zabálná ennyire a cuccost ami bele ment. 10w40 -el elvileg sokkal tovább kellene, hogy bírja, majd most kiderül, hogy mennyire fogja csipegetni a cuccot a közeljövőben.Egyébként megvolt a fagyállóval való feltöltés is, úgyhogy télre fel van készítve a cucc.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #66750 üzenetére
No, akkor lehet tavasszal bepróbálunk egy ilyet az astrán. Mert amúgy mi is castrolt szoktunk bele rakni, bár legutóbb pont quartz ment bele.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #66754 üzenetére
Tudtam én, de magas labda volt.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #66750 üzenetére
#Liquimollyrulez
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66739 üzenetére
1; kicsit mintha megtorpanna,de 1 mp és gyorsít.
Ami nagyon fura,hogy kollégám C180 kompressor mercijével álom indulni.Nálam hideg motornál a kicsit magasabb fordulat miatt ok,de üzem melegen,amikor 750 az alapjárati,eléggé játszani kell,hogy ne fulladjon,rángasson.Kollégámén gázadás,rángatás,fulladás nélkül megmozdítom.Mintha dízel lenne!
Egyébként hétfőre kaptam időpontot villamossági szerelőhöz.Kiméri 4e ft-ért,hogy az adott alkatrész valóban hibás e,vagy "csak" kábel probléma. Szerelőm nagyon javasolja ezt a kimérést,félek kidobott pénz.Vezetékeken nem látok semmi rendelleneset,semmi kókányolást.2; nem,rendesen indul.
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66766 üzenetére
Szerintem is jogos a félelmed.Én fordítva csinálnám,és hogy miért?
Mert a termosztát 11 éve teszi a dolgát,nem csoda ha már nem tökéletesen működik.(korábban nyit)Ha a vízhőmérő bekrepált(kimérte 4 ezeré),kicseréltetem,munkadíjjal 10 ezer minimum,de a termosztát már továbbra se lesz 100-as,azaz 14 ezeré sehol nem vagyok.
Én vennék egy komplett eredeti gyárit (22558Ft)ebbe benne van a vízhőfok jeladó is.A cseréhez kell egy keveset bontani,de max másfél óra alatt megvan lazán,még nekem is.(az időt csak azért írtam,hogy ne hagyd magad nagyon lehúzni,tudd meg milyen órabérrel dolgoznak)
Így bruttó 30 ezerbe kerül,de a jelenlegi hiba orvosolva,gond egy darabig nem lesz vele,de ha mégis,majd akkor lehet turkálni kimérni a vezetékeket.Neked kell eldönteni.
Fojtószelepház nem koszos?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66768 üzenetére
Remélem Láng,vagy Unixnál van eredeti termosztát!Itt van kedvezményem.Netről nem rendelném,ígyis vészesen fogy az idő karácsonyig.
Fojtószelepházat nem tudom hol van de ha megmondod hol van meg tudom majd nézni.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
tutis
őstag
H astrába zeneileg próbált már valaki "tuningolni"? Sajnos ugye a gyári cd erősítő nélküli, így elég karcsú a hangzáskép..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Declare
őstag
Egy kaksi a hangzaskep, inkabb igy fogalmazz
Nekem az autohifis topicban csinalta meg egy srac, aki nagyon korekt, szepen dolgozik es ert ahhoz, amit csinal. Autohif PiciPeti
Az mas kerdes, hogy sajna az erösitöm, amit vettem hibas igy par honap utan elkezdett neha nem szolni a bal oldal...ezt ideiglenesen az erösitö beallitasaval meg lehetett oldani, ne mostansag, megint kezdi....en is irni akarok neki megint, hogy segitsen talalni egy masikat.
Amugy erösitö, jelátalakito, elsö hangszoro szett csere es bitumenes ajto szigeteles lett nalam a tuning Sokkal szebb es jobb lett a zene.
-
Declare
őstag
erösitö: impact hq 50
jelzintatalakito: passz ez ahhoz kell, hogy minden maradjon az eredetibe, a fejegyseg, a multi gombok stb.
Eslö szett: DSL
Meg ugye kabelezes, meg az ajto burkolat a karpit alatt bitumennel.Cakk pakk 100k körül volt.
Az elsöket csereltem csak, az igazi hifisek azt mondjak, igy a jo, ha hatul is szol valami, az csak bezavar a kepbe. Ettöl meg bent vannak a hatsok is, ha csak ilyen alapzaj a zene a beszelgeteshez, akkor szoktam tolni a hatulülöknek is egy keveset, de amugy csak az elsök szolnak.
Az erösitö meg a hatso üles hattamlajara kerül felfogatasra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66772 üzenetére
A fojtószelepházra csatlakozik az a vastag könyökcső,bilincsel van felfogatva.Azt a részt kell szabaddá tenni,és ha koszos a fojtószelepház (pillangószelepház) belseje,kitisztítani.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #66779 üzenetére
En ezt irtam Neked szerintem akkor is, nincs tervben semmi upgrade Ezt a kics.szett erösitöt kellene kicserelni egy olyanra, aminek nincs baja es akkor faja....csak volt most mindig valami fontosabb
Majd irok a Petinek, hogy szoljon mar, ha valamelyik FB csoportban vagy valamerre szembe jön egy plug&play modon kicserelhetö alternativaja ennek az Impaqnak....hiaba jo amugy, ha egyszer nekem sz@r....pedig villamossagis szakihoz is elvittem, aki kicserelt benne par dolgot, meg kondit....utanna jo volt par hetig aztan ujra szorakozik
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66613 üzenetére
"...Van valahol lista az ECN hibakódokról?.."
Nincs, de most már bizonyos,hogy megeggyezik a hagyományos hibakód listával.A hibakód kiolvasás nálad rém egyszerű, korábban rosszul írtam.Nem kell semmit számolgatni,magától megmondja.
Így tudod kivillogtatniA MAF-fól lehúzta a csatit,dobta is a hibakódot.(felső számsor)Én is megcsináltam,kivillogtattam,nekem is ugyanaz az első négy számjegy (0100)
Ha jól látom,ha több hibakód van,szépen sorban adja őket.[link]
Alapjáraton mennyit forog a gépsas? (nyócszáz megvan?)
Óra megjavult,"nincs ugri-bugri"?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66781 üzenetére
En meg annyira sem tudom.... azt mondta, semmi rendelleneset nem tudott kinyomozni rajta ezert cserelt par kondit....passz, a lenyeg, hogy megint sz@rakxik, pedig amugy szepen es jol szol...összehasonlithatatlanul szebben, mint a gyari cucc (van magas, ami a gyari radioval gyakorlatilag nincs, közep stb ujra kellett hallgatnom a zeneimet, hogy melyik milyen is valojaban )
Aztan ez még fenyevekre van egy igazan jo zenei rendszertöl de nekem ez mar igy jo, megerte azt a penzt, amit raköltöttem.
-
Calogero
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #66783 üzenetére
Az gáz, ilyet nem csinálunk hogy hmmm nem találtam semmit, akkor mi legyen? Kicserélek pár kondit.
Egyik barátom zeneb.zi, hifib.zi - ő bolondult bele a Zafira OPC-be. Ha arra kerül a sor, ő fogja építeni a hangot a tütümben.Tideért részvétem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66778 üzenetére
Most sikerült a Lángnál rendelni gyári termosztátot.20ezerpárszáz.
Holnap megjön.Hétfőre próbálok szerelőmnél intézni időpontot.
Mennyire nehéz otthon kicserélni.Video esetleg.Van néhány villáskulcsom + csvarhúzóm
Fojtószelepházat holnap tudom megnézni,este céges eszemiszomdínomdánom!APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
válasz #45553408 #66790 üzenetére
Hát ha választani kell , akkor az első a karavánt, de amint látom maximum 1,5M a kereted akkor ezt is tessék megtekinteni. Hátha tetszik.
Nekem is ilyen karavánom van mint az első képen, én szeretem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz #45553408 #66795 üzenetére
Szerintem a 3-jelöltett ahogy a többiek is írták azt ne válaszd
Leírás alapján tényleg annyira szervizelt a karaván (1-es) akkor érdemes megtekinteni,meg lekérdezni a kekkhnél.Mondjuk ekkora kilométer futásnál nem biztos hogy kell, mert valósnak tűnik. Mert így képről állapotra nagy rendben van.Saját részemről, én is találtam magunknak egy szép kopelt, de motor generáláson volt, és ez ami eltántorít az egésztől.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz #45553408 #66797 üzenetére
Nekem szeptember óta van meg ,így túl hosszú távú tapasztalatom még nincs a kocsival kapcsolatban. Eddig lekopogom nem volt vele semmi gond sem, talán ez annak köszönhetően hogy kapott tőlem egy komplett nagy szervizt a megvásárlás után, mert még a legtöbb alkatrész még a gyáriak voltak. (Vezérlés, gyertyák,stb).
Szinte napi használatban van, arra készülj fel hogy nem verseny autó, a fokozatok igen rövidek, nekem kényelmetlen mondjuk Budapest belvárosban csúcsforgalmában cirkálni, már a kelleténél sokat kell váltani, míg a Fiatunknál mindig eggyel kevesebb fokozatban használom ugyan olyan körülmények között. Viszonyt kényelmesen nagy távokra igen ideális, többször is megírtam a fogyasztásomat a topicban vissza tudod keresni, jelenleg 5,8/100 van a mutatom mikor utoljára láttam.
A hűtés,fűtés nagyon jól szuperál, keveset kell várni rá, a klíma is szépen teszi a dolgát. A kedvencem az esti mód mikor, egy kulcs mozdulattal az autó beltere felvilágít . Vagy amikor az autó közelébe érve, az autó érzékeli a kulcsot és kinyit, vagy ellenkezőleg bezár. Igaz ennek köszönhetően eszi is az elemet a kulcsban.
Beltere nálam masszív, nem nyikorog, még a kalaptartó sem.Az ülései, aki a Olasz,Francia autókhoz szokott itt egyből azzal szembesül hogy igen németesen kemény, de még mindig kényelmesebb mint egy Skoda Fábiáé. Az viszont nagy piros pont hogy nagyon sok félle képen igazíthatom magamhoz az ülést, hosszabb távon nem fáradok el annyira mint a Fityo esetében.
A kormány precíz, de amikor mindig kormányzárat ráteszi az ki tudd készíteni. Váltó és kuplunk ugyan az mint az ülések, a Fiát után elég kemények.
A hátsó ülések jól variálhatóak, de eddig nem nagyon kellett ezt a szolgáltatását igénybe vennem, mert eddig bőven elfértünk a csomagtartó által kínált hely igénnyel, akár négy fő csomaggal is.
Eggyel kell vigyázni, ha kesztyűtartó ajtaját rosszul lett vissza hajtva ,és a kesztyűtartó hűtő ilyenkor az akkut meg tudja tépázni akár egy este alatt is.
A hangrendszere számomra bőven elég , hét hangszóró szorgoskodik a zene megszólaltatásáért , könyöktámasz alatti rekeszbe szoktam elhelyezni a telefonomat vagy MP4-et és AUX kábellel összekötve az autóval tudom hallgatni a kedvenc zenéimet. És a kormányról tudom vezérelni könnyedén.
Negatívnak tudnám felhozni , hogy picit hangos az autó, főleg akkor volt mikor négy évszakos gumikkal járta az utakat. De a télivel már azért sokkalta jobb. Nyári szettel szerintem még jobb lesz, és akkor nem lesz egy szavam sem.
Maga a menet teljesítményt nézve, nagyon stabil, főleg hogy csináltam egy futómű beállítást is, igaz nem lett volna rá szükség, de azért érezhetően jobb,feszesebb lett. Autópályán lehet kicsit kellemetlen a dolog,mert olyan 140- körül előzésnél már lomha szegény, de mást nem is vártam. Amúgy kifejezetten jó 130-ig, és bőven lehet vele előzni.
Röviden ennyi, ha van kérdésed, hát akkor tedd fel. maximum nem tudok rá válaszolni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.