-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindthecrap
aktív tag
válasz mohabá 007 #65399 üzenetére
én tegnap beálltam a parkolóban egy másik ugyanolyan kombi mellé mint az enyém, és vagy 5 centivel magasabban volt a fara. Meg lehet érezni, hogy lassabban tér vissza rossz úton. holnap megyek kicserélni őket, akkor fog kiderülni változott-e valami vagy csak megnyugtatás.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
_q
addikt
Sziasztok!
Opel astra G-be bluetooth-os mikrofont hova a legkönnyebb beszerelni? Az ajtóhoz bal oldalt szokás tudtommal és ott pont jó szögben is állna, de oda gondolom az ajtónál a műanyagot is le kell bontani, illetve fogalmam sincs, hogy a rádió mögül hogy hozzam ki a mikrofont.
-
-
trassher
addikt
Most beszéltem szerelővel. Azt mondta, ha olajos akkor így működik, a gázos áll vissza magától. Kíváncsi vagyok milyen beszerelve.
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #65404 üzenetére
Igaza van, mivel az olajos nincs nyomás alá helyezve, a gázosnak pedig az a lényege, hogy a gáz nyomás alatt tartja az olajat ami így feszesebb és kevésbé veszíti el megfelelő viszkozitását terhelés közben, pl felbuborékosodás miatt. A sima olajos nem rúgja ki magát. Összetolni könnyebben lehet bizonyos ellenállással, széthúzni pedig nagyon lassan mert akkor csillapít igazán.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #65406 üzenetére
Lehet, hogy még határértéken vannak, de majd érezni fogod a különbséget a 2 újjal. Az enyém is jó volt elvileg, de a csillapítók fészkének cserélésekor egy úttal cseréltem a 2 csillapítót is és azóta elég feszes a valaga, kicsit sportos de jól fekszik.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #65407 üzenetére
Én csak akkor érzem ,hogy nem "jó" mikor fekvőrendőrön megyek át. Amúgy semmit nem érzek belőle.
-
75kokoko75
aktív tag
válasz mohabá 007 #65389 üzenetére
Nagyon köszi.Ez tényleg egyszerűnek tűnik...
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #65405 üzenetére
Igazad van, nem tudom miért keverem 10-ből 7-szer a gázossal.
AMD Power: Ezek túl kemények, a komfortérzet nulla. Egyik barátom ültetett passat-tal jár. Vittem egy kört, azt mondta neki akkor sem volt ennyire kemény mikor a gumi beleért a sárvédőbe.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
Szűrőben volt még anyag, a szűrő viszont nem volt valami tiszta. Kicsit feltöltöttük, tankba nyál, légszűrőház felpattint, kis féktisztító és teker-teker-teker aztán lassacskán elkapta.
Üzemanyagszűrő láttán viszont kiegyeztünk egy "ülepítőtartály" tisztításban két hét múlva szerdán.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #65410 üzenetére
Nem valami sima csövet tett a csillapító helyére a szakid? Valamennyire jó, ha kemény, de ez már túl kemény amit írsz, biztos jobban fárasztja a kasztnit is.
Petyyyyy: Common-rail autód lenne már nem lenne. Bár ez se tett jót az adagolódnak az biztos.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #65412 üzenetére
Igen így érthető. Nekem muszáj volt felrakni egy kormányvédőt bármennyire is utálom. Bal oldalon már fényesre volt kopva a kormány. Elvinném én bőröztetni csak hát minden nap kell az autó, csőkulccsal meg csak nem kormányozhatok addig.
vebbful: A vicc az, hogy több tucat embert ismerek akinek újított már fel és senkinek semmi gondja nem volt vele. 20-30 milliós autók csillapítóit is oda viszik és jó. Tényleg nagyon kemény és félek is tőle, hogy szétvágja a szilenteket, bekötési pontokat. Úgy voltam vele, hogy várok hátha puhul de semmivel sem lett jobb. Mikor mérte a szerelő srác a hátsókat láttam ahogy ugrál az ülésben majd mikor kiszállt mondta, hogy a csillapítás jó csak nagyon kemény és szerinte nem ebbe a kocsiba való. Mondtam is, hogy szerintem a 90 lóerőhöz egy eléggé overkill kategória. Viszonyításként van olyan kanyar amit a régi csillapítókkal 90-100-al tudtam bevenni, ezekkel 120-nál sem billen a kasztni.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #65413 üzenetére
Az fix.
Márciusig bírja ki, aztán nagy generál.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
sziku69
őstag
Sziasztok!
Hódmezővásárhely fele nem jár valaki pestről, vagy a környékéről?
-
SPF
senior tag
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #65420 üzenetére
A20DTH 160LE
110, és 131 lovas kivitelben is van Insignia, ezeket nem vezettem még, de szerintem kell a 160 ló a nagy kasznihoz, ez szépen és dinamikusan viszi. Olyan nagyon sokat nem mentünk még vele hogy még megvan a céges egy darabig, de eddig nem tudok rosszat mondani róla...
Tegnap egy aksit kellett bele vennem, állapotfelmérésen mondták is cserés így számítottam rá (meg írtam is venni kell bele), de gondoltam várok vele még egy kicsit... 5 percig volt rajta a gyújtás a kocsin úgy hogy nem járt a motor, utána indítanám meg se nyekkent, így állapotfelmérésen tényleg nem hazudtak aksival kapcsolatban. Kapott egy ilyet gyorsan.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #65414 üzenetére
Nekem lesz ezentúl mit bőröztetni Bal oldalon nekem már nem fényes, hanem foszlik...
Mindent félretéve, árat, kort, mindent....
Hátsó kerék, 180 ló, V6, KÉZI váltó!!! Mit piríthat ez???
Omega 2.6 V6 -
ufonauta
aktív tag
Sziasztok!
Új vagyok ebben a topikban. Mindjárt kérdeznék is olyantól akinek esetleg B16XER motoros J Astrája van. Tényleg annyira lomha, hogy bűn lenne megvenni? Z14XE G Astrát váltanám le. Ahhoz képest is lomha?
-
-
gban
Közösségépítő
válasz ufonauta #65423 üzenetére
Nekem A16XER van, 60 lovas F-ből ültem át.
Azt mondanám, alacsony fordulaton nem nagyon venni észre eltérést, viszont pörgetve nem lehet összehasonlítani a kettőt.
Talán az jellemzi a legjobban, hogy a 116 ló nem a gyorsulásnál érezhető leginkább, hanem emelkedőn érezni hogy nem fogy el.
Pályán nem okoz gondot bemenni a belső sávba, nem lő ki de nagyjából elég, nem tartok fel senkit, ha nem 2 méterrel elé esek be.Postázást nem vállalok.
-
ufonauta
aktív tag
Köszi a választ!
Vétel előtt mindenképpen kipróbálok egyet, ha lesz rá alkalmam. Jómagam már kényelmesen elautózgatok. Ami nem jelenti a nagypapáskodást, mert ahol lehet ott megyek, mint a meszes. De úgy vagyok vele, hogy már nem akarok minden lámpaváltásnál versenyezni. Aki siet hagy menjen én meg majd elmegyek mellette amíg beáll tankolni a kúthoz. Viszont azt sem szeretném, ha egy előzés leizzasztana, mert nyomom, mint süket az ajtót, de a gép nem megy. A G astránál is van egy tartomány (90 lovas), ahol alég gázos az előzés. Például valaki mögé beszorulok 80-85 km-es tempóban és amikor jön az alkalom, akkor előznék. Noh ez az alkalom az amikor jó hosszú üres egyenes szakasz áll rendelkezésemre. Mert 85-nél 5-ösben elég lagymatag, 4-esbe visszalökve meg pörög mint a búgócsiga, de nem nagyon megy. Viszont 10 éve hajtom ezt a G astrát úgy, hogy más összehasonlítási alapom nincs. Ezért szeretném tudni, hogy megy e úgy legalább a J, mint a G? Hisz a tesztelők eléggé lehúzzák, dehát a turbósokhoz hasonlítva persze, hogy lomha. Turbóst viszont semmiképpen sem szeretnék.
-
-
-
gban
Közösségépítő
válasz ufonauta #65438 üzenetére
Nem annyira rövid azért hogy cink legyen.
Annál sokkal megfontotabb vagyok.
A korábbi 60 lóhoz képest rövid
De tény hogy nem kell relatíve túl hosszú utat belátnod az előzési idő alapján.
Viszont tényleg nem tapaszt az ülésbe. Jól kezelhető de nem rakéta.
Ki kell próbálni utána eldönteni.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz mindthecrap #65431 üzenetére
Fent vannak a jó kis téli papucsok. Barum Polaris 3-ok. Sokkal jobb az autóval menni. Annyira érezni ,hogy nem a nyáriak vannak rajta. Amúgy a nem rég linkelt tesztben a Barum elég durván jól teljesített. Mint mindig.
-
válasz mindthecrap #65431 üzenetére
Észre vettél valami változást az ujjakkal?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Chiftain
aktív tag
Na egy utolsó helyzetjelentés hőfok ügyében. Egyenlőre próba jelleggel beraktam egy kartonpapírt a hűtő elé. Eléggé sufnituning érzésem van tőle, semmi képpen nem lehet végleges megoldás! De a várakozásaimat felülmúlta. Városban 90 fok és szűk környéke a mutató mozgástere. Tegnap kis országút 80-90 között kb 2/3-nál a 90hez közelebb. Jövőhéten megyek szekszárdra, ott is letesztelem. Majd meglátjuk...
-
Doggy dog
senior tag
Polír kihozta az ajtóból a meghúzást.
3e ft volt úgy,hogy utána kapott aktívhabos gőzborotvát az egész autó![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #65443 üzenetére
igen, eddig a fekvőrendőr olyan volt hogy "zsupp... zsupp", most már csak elől van zsupp meg nem is zörögnek úgy a cuccok a csomagtartóban. nem fotóztam le de elég rendesen ki voltak folyva a régiek.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
válasz mindthecrap #65447 üzenetére
Gondolom akkor majd az elsőket is majd cseréled?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #65448 üzenetére
igen, azok még nincsenek kifolyva de érezhetően fáradtak, elől azért nagyobb projekt lesz, drágább is az első gátló és összetettebb a szerelés is. de mindenképpen tervben van, meg az első féktárcsa is az utolsó betétet kapta, legközelebb már kuka.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
válasz mindthecrap #65449 üzenetére
Majd ha meglesz az eleje is megírod ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Spórolós topik
- PlayStation 5 Pro teszt
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- PayPal
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- AMD FX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs