Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz Luck Dragon #68249 üzenetére

    Nálunk is egy hulladék... Új kora óta húz a futóműve amit egyik kötelező szerviz alkalmával sem tudtak megcsinálni, szintén új kora óta nem működött a gyári állófűtés az 5. márkaszervizben jöttek rá, hogy mit csesztek el a gyárban, csörög, zörög az egész, hátsó sárvédő csavarjai eltörtek (!) 3 hónaposan, platónál a szélességjelzők nincsenek a víz ellen szigetelve, nem ér el odáig a védőcső és még sorolhatnám.

    Hogy félig ON is legyen az új Vivaro-k nagyon jók 1.6 BiTurbo 145 LE Start/Stop rendszer AdBlueval megfejelve, hosszított, magasított kivileben. Fogyasztása dinamikusan vezetve 6,3-6,5 között alakul. AdBlueból azt mondták, hogy 5000 km alatt eszik meg egy töltetet de ennyit még nem mentünk velük. Ülések kényelmesek.
    Pro-kontra a leváltott T5 faceliftes VW Transporterekkel összehasonlítva:
    Kényelmesebb, alapból sokkal több benne az extra, fogyasztása a 10-12,5-hez képest ég és föld, sebességfokozatok jobban el vannak benne osztva, a T5-ben 6. sebességbe 90-nél épp elment.
    A tükör szörnyű!!! 3 felé van osztva vonalakkal, de baromira nem lehet érezni a hátulját, maradhatott volna a régi nagy ketté osztott tükör. Futóműve sokkal finomabb volt, bár terhelni nem nagyon lehetett. Hiányzik az összkerék, sokat megyünk földúton sárban. Ha valaki ilyet venne, feltétlen kérje a hátsó fűtést, mert az utolsó sorban meg lehet fagyni, ráadásul a motor nagyon lassan melegszik be.

    Tudom, hogy ez egy átcímkézett Renault, de PSA modellek elbújhatnak minden szempontból. Volt egy ideig előző szériásTrafficunk is soha nem volt vele semmi gond.

Új hozzászólás Aktív témák