-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #68149 üzenetére
Nem ennyi felhasználásra tartom természetesen, amit természetesen te is tudsz.
De lehet én vagyok a buta, azt hittem a leginkább igénybe vevő használati módot érdemes figyelembe venni.
De látom, nem elfogadható ha más valakinek a preferenciája.
Legalább állandók, kiszámíthatók a válaszok, csak a téma más mindig.Amúgy teljesen igazad van más tekintetben, én is K-t vennék a helyében.
De én nem újat vettem, hanem 6 éves J-t, és nem 4 fölött hanem csak épp 2 fölött.
Szóval minden döntést az összes körülmény figyelembevételével kell meghozni - jelen esetben ez nálam is a K lenne a fenti feltételekkel.
Az a 4,x M Ft az már van annyira sok hogy megérje még egy kicsit hozzátenni hogy egy sokkal jobb autót kapjunk. Mert én abból indulok ki hogy akkor költ el az ember 4-4,5M-t új autóra ha azért nem ez az utolsó fillérje, és nem is párszáz marad. De ez csak az én véleményem, nem akarom megmondani senkinek hogy márpedig csak ez az egy az elfogadható hozzáállás.
Ezért az se árt, ha megpróbáljuk megérteni, ha mások más feltételek miatt mást választanak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Attix70
aktív tag
Sziasztok,
Van egy X20DTH motoros B Vecim amivel nagyon meg vagyok elégedve. Kilátásba van egy Y22DTR motoros kombi B Veci. Mi a véleményetek ezekről a motorokról (Y22DTR) ? Olvastam, hogy akár főtengely törés is előfordulhat. Kettős tömegű lendkerékről is olvastam (újabb veszélyforrás).
Ha tudtok valami infót akkor osszátok meg velem is.
Köszi,Próbáljuk meg a mondatokat NAGYbetűvel kezdeni
-
Attix70
aktív tag
válasz diablo1984 #68158 üzenetére
Kombi, 2001 évjárat. Jelenlegi szedán 1998, nem igazán pakolható.
Próbáljuk meg a mondatokat NAGYbetűvel kezdeni
-
diablo1984
veterán
válasz Attix70 #68161 üzenetére
Gondolom nem durva az árdifi! Bemutatni akkor neked nem kell a b vekit, a 2,2es motor is tudtommal láncos, cseppet sem rosszabb mint a 2 literes dízel, az adagoló ha meghal rajta az lehet húzós, èn úgy tudom, hogy nincs benne kettőstömegű, èn c vekiben próbáltam azzal szèpen ment ez a motor. Minden koros dízel alfája ès omegája, hogy jó tulaja volt-e előtted, mert ha nem, akkor egy b vekivel is lehet szívni( volt itt a fórumban fgergely nevű srác, ő egy fekete dízel kombival szivatta magát, olcsón vette, asszem 400èrt, asszem már 2 milla körül is járt, de mindig szivatta valami).
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #68164 üzenetére
Adagoló valóban kulcskérdés az említett motoroknál, viszont 120 körül már teljesen fel tudják újítani. Elektronikus és mechanikus részt együtt.
trassher - Ne is mond. Néha lehoz az életről a csoport a rengeteg analfabéta miatt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Attix70
aktív tag
válasz diablo1984 #68164 üzenetére
Olvastam népítéletben, hogy olyan váltó van rajta mint a signumon és ezért gondoltam a kettős tömegű lendkerékre. Láttam videón törött főtengelyt (csak 2.2). Ezért parázok kicsit mert nem akarnám szerelgetni.
Próbáljuk meg a mondatokat NAGYbetűvel kezdeni
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #68168 üzenetére
Jelentős persze, de ha azt nézed, hogy a ~600K értékű autódra költeni kell 120K-t és utána megint jó biztosan a következő 300.000km-re vagy többre is, ha nem állatkodsz, akkor máshogy áll a mérleg.
A kasztnizás más, ott a gatyád elvihetik és megéri meggondolni, hogy telifény vagy másik autó.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz hdanesz #68150 üzenetére
Ha nem uj autot konfiguralsz, akkor az mindig olcsobb. Raadasul nyilvan a J astrakat akarjak kiszorni, azert azt erölteti. Meg kell nezni több helyen, mindig van különbseg szalon es szalon között.
Ha talasz egy bamutato vagy egy teszt autot, jelentös a kedvezmeny.
Hirtelen HaHu n rakeresve, ezek mind par km es uj autok, K astra, ködlampaval
Szoval en csak azt mondom, ahogy irtam is, hogy ma 2017 ben a J astra 1,6 szivot biztos nem vennem, ha fel millioval dragabban ott a minden szempontbol sokkal jobb K astra. Raadasul napi 50 km nem dugoban araszolassal szinte biztosan kevesebböl elautozol egy ilyen motorral, mint egy J astraval. Ha a garanci vegen azonnal bedöglik a turbo (azert ez extrem lenne....nekünk van 2008 as 1,4 tsi, elsögeneracios turbo, jobbara varosban van hasznalva, ezt mutatja az is, hogy 70-80k km van benne es semmi baja), meg akkor is valszeg a benzinen megsprolod az arat.
Olvass utanna a neten vannak tesztek, tapasztalatok, dicserik az autot is es a motrort is.
Viszont, mint latod, vannak akik maskepp gondolkoznak. Ezert jo a forum, sokfele gondolaot megtalalsz, aztan el tudod dönteni, melyik szimpi
-
Declare
őstag
"De látom, nem elfogadható ha más valakinek a preferenciája."
Nem, ezzel semmi baj nincsen . En attol maszom a falra, amikor elkezditek tenykent irni, hogy a turbos auto hogy megy tönkre, tilt le, robban fel, bonto...stb (bezzeg a szivobenzin, annak soha semmi baja nincs, az soha nem romlik el....jah hogy itt is van azert nem 1 motorcseres, hengerfejes stb..az nem szamit) Mindezt ugy, hogy semmi tapasztalatotok nincs turbos autoval, egyikötök sem hasznalt, vagy üzemeltetett ilyet. Valami remhir valahonnan megragadt, mert valaki, mondta, aki latta, hogy meseltek.....mindezt ugy, hogy egyikötök sem motorfejlesztö mernök, de azert km ekben adjatok meg a motor elettartamat...ez nonszensz.
Ird le, hogy nem ismered a turbos autot, olvastal rola rosszat is a neten, ezert nem bizol benne, mert a szivo, az amit ismersz, hasznalsz. Ezzel semmi gond, ez igy oke.
"Mert én abból indulok ki hogy akkor költ el az ember 4-4,5M-t új autóra ha azért nem ez az utolsó fillérje, és nem is párszáz marad"
Teljesen ez az en velemenyem is es ha visszaolvasol ezzel kezdtem! (amugy ha visszaolvasol, azt is leirtam, ha valaki sok eves hasznaltat vesz, fillerjeit élére allitva, ott en is megertem, ha szivot keres).
Az nem derül ki a kerdezö hsz-eböl, hogy mennyi penze van, nem is erdekel. Ö 4,1 millioert nezett egy J astrat 1,6 szivoval....2017 ben....ujjonan. Erre irtam le a velemenyem. Ennyi törtent
Raadasul azzal a felhasznalassal, amit irt, semmi extrem üzemet nem jelent az autonak, tökeletesen passzol a kis turbo benyahoz, amivel jo esellyel komoly üzemanyag megtakaritast er el egy J 1,6 szivohoz kepest, komfortosabb es sokkal modernebb auto, minden szempontbol.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Chiftain #68163 üzenetére
Igen én is arra gondoltam. Már ott rövid távon is érezni lehetett az eltérést. Pedig a TC fiúk nem szeretik az Opelokat.
Nekem meg sajnos hiába lett újra pasztázva a hűtöm. Szivárog így is valahonnan egy kicsit a víz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Ferike81
senior tag
válasz Attix70 #68156 üzenetére
Nekünk van 2.2Dti motoros Vectra. Most 325000km van benne. Isuzu motoros. Ettől többet nem is nagyon kell mondani róla. Ha olaj cserélve van benne rendszeresen, van benne hűtővíz, akkor csak tankolni kell, és kimegy a világból. Ezt a motort az Isuzu a kisteherautóiba rakta, elnyűhetetlen. Egy igazi igásló. Nem versenyautó, de a saját komfortsebességén végigmegy a világon. Nekünk üzemanyag miatt 150 ezernél turbót kellett cserélni, 220 környékén pár szilentet, meg most van épp szerelőnél olajszivattyú gond miatt. Ha a két Insi ennyire stabilan teljesítené az első 325 ezret, akkor elégedett lennék velük.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68172 üzenetére
Mert az 1,4t mennyit eszik? Ès az 1,6 szívó? Teljesen hasonló a fogyasztása, rövid távon is....
Amit nem èrtek, hogy neked mèg mièrt dízel van, ha ennyira faja a turbóbenzin? Mert osztod az igèt, de a kèrdező okait meg sem akarod èrteni, csak hülye, mert 2017ben szívó J-t vesz...
Zárjuk már le ezt a felesleges vitát, had vegye azt amit akar, számomra unalmas hogy ezt kell olvasnom ès hogy ennyire nem jut el hozzád az info!Amúgy van már 10 èves 1,4 turbóról tapasztalatod? Mert 1,6 benyásról bőven ès az nem alaptalan....
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #68172 üzenetére
Akkor nagyjából egyet is értünk.
Még abban is amikor valaki tapasztalatok nélkül beszél valamiről, elképzelés alapján - tőlem leginkább tapasztalaton alapuló tényeket olvashattál, és én is kibuktam amikor mások leírták, az úgy nem lehet, az nem működhet, stb., annak ellenére, hogy sok év tapasztalatát írtam le.
Az hogy sokat megyek városban, dugóban, és ezért elővigyázatosságból nem szerettem volna sok drága és kényes alkatrészt az autóba, amennyiben elkerülhetők, az valóban tapasztalat nélküli álláspont, de nem is írtam hogy tuti tönkremegy ennyi vagy annyi után.
De nálam is csak sokadik feltételek voltak ezek, mert használt vásárlásakor sokkal fontosabb nekem hogy milyen állapotút veszek milyen áron, mint hogy mik vannak benne. Mint ahogy az új autóknál is előbb-utóbb kikopnak a turbó és kettőstömegű nélküli verziók, nem nagyon lesz érdemes ezek alapján választani.
Lehetni lehet, csak ahogy az se mindegy hogy J vagy K, az se lesz mindegy hogy Opel vagy Dacia.Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #68176 üzenetére
Én se szívesen vennék turbó nélküli kocsit, oké hogy több a hiba lehetőség, de a menetteljesítménye is ég és föld.
[ Szerkesztve ]
-
válasz B-L-A-C-K #68178 üzenetére
Inkább a mai gyártóknak maga a strapabíróságot kellene megoldaniuk, és most nem extrém körűlménykre gondolok. De itt van a céges Pug, és új korátol vannak, futómű és kaszti gondok.. ,már három hetes korában az első két tornyot kellet cserélni.. ami nevetséges. De ez már nagyon OFF
Meg most kértünk idő pontot a Fiat tesztvezetésre, "Tipo"-ra. Most vannak akciók 3,9M-ért
Elég jól extrázot autót kapunk.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #68174 üzenetére
Basszus na latod, en ezt nem is vettem eszre, hogy ez nem a turbo, hanem a szivo motoros 1.4 de akkor legalabb a turbo ellenes tarsasagnak is szimpatikus a link
mobile.de n azert vannak 4,2 millio körül turbos K astrak is, otthon még erre varni kell egy picit Szivo 1,4 azert keveske....amugy en ilyen opciok mellett az 1.0 3 hengeres turbostol sem felnek, de ezzel aztan meginkabb egyedül leszek . Bar 1-200 ezer a különbseg az 1,4 turboert, akkor nem kerdes, hogy az kellene.
-
AMD Power
titán
válasz B-L-A-C-K #68178 üzenetére
Ez biztos. Nekem elég csak a tesóm 1.9 TDi (150Le) kocsijára gondolni. Pedig az nem egy mai gép, de mikor a turbó elkezd tölteni....
Viszont benzines turbót még nem próbáltam sohasem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
Engedjük hogy mindenki azt vegyen amit akar. Színről, szagról, mintáról és formáról felesleges vitatkozni. Egy a lényeg, villámos karika legyen az orrán. Annyira parttalan ez a szubjektív vita, hogy ennyi erővel a kárpit színén vagy a wunderbaum illatán is veszekedhetnénk. De minek is?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
-
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #68176 üzenetére
1. Olvass vissza itt a forumon, milyen fogyi adatokat linkelt be a forumtars az uj K astraval 1,4 turboval.
2. Miert van dizelem? Hat csak 3 eve forumozok itt....ha mar az informacio aramlasrol beszelünk. Amugy azert, mert palyan verhetetlen a dizel es nekem a km többsege ott szalad bele, raadasul a Nemetknel, ahol 90% ban tankolok a dizel kb 40-60 Ft al olcsobb. Szerintem igy mar össze tudod rakni.
3. Senkit nem hülyeztem le. Ha olvasod a hszeimet, a sajat velemenyemet irtam le, hogy en mit tennek.
4. A kerdezönek semmilyen okai nem voltak. Annyit irt, hogy szerinte jo aron, hozza lehet jutni 4,1 millioert egy J astrahoz, mert kifuto modell....semmi ok, vagy kerdes, vagy indok nem volt. Aztan leirta, mire haznlna az autot, napi 50 km, amiböl 10km varos kb....semmi extrem indok ne lenne egy uj turbos ellen....(mint pl a javareszt varosban araszolok 3 km t)
5. Van tapasztalat. Csaladban van 2008 as elsö generacios tsi, joreszt varosi hasznaltu. Ezt is leirtam 1-2 hsz el feljebb...(plussz kollegaim, ismeröseim körebe is van több), meg mint irtam kerdezz ra itt a Ph! n az autos es vw s topicban is. Van jopar tulaj...de ezt is irtam. (javareszük megelegedessel hasznalja az autojat)
(#68177) gban ez igy vilagos(#68182) beg igaz, üljünk kussba ne irjon senki semmit...egy opel forumban arrol vitazni, hogy valaki egy uj J 1,6 Astrat vagy egy uj 1,4/1,0T K astrat vegyen, valoban mindennek a legalja Nyilvan azt vesz amit akar, elmondjuk a velemenyünket....erre van ez a forum
Az mar egy masik kerdes, hogy azt amikor tenykent beszel valki valamiröl, ami legkevesbe sem teny, meg azon ragodunk, hogy egy 0 km es kocsi vajon 15 ev mulva, meg 300k km futas utan majd biztos ezt meg azt csinalja, hat ezt azert nem tudom szo nelkül hagyni.... ennyi eröböl vegyen egy Ladat, mert az aztan tenyleg faek es tenyleg bizonyitott....(#68185) hdanesz Irtam igen, ezt beneztem Inkabb 4,6 fölött vannak. Nemeteknel van 14 ezer euro alatt is, abbol indultam ki. Erdemes kiprobalni, beülni, megtapogatni, összehasonlitani mit tud, milyen egy J hez kepest...en amit irtam attol azt még tartom, hogy J t nem vennek ennyi penzert ujjonan ma már.
-
válasz Declare #68187 üzenetére
Arra kíváncsi lennék hogy az általad linkelt 1.4-es sima szívó benzines kivitel mennyire lehet dinamikus. Meg a váltó mennyire járhat rövid úton . A fogyasztása olyan 7/100 lenne maximum akkor az szuper lenne.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68187 üzenetére
Azt hogy hosszú távon főúton mennyit eszik(mennyit mutat) az autó, ott van Borokafa sedanja a fogyasztásával, az teljesen mèrvadó. Azèrt egy tsi az más gyár termèke(hulladèka), az opelről mèg nincs ilyen tapasztalat. Engem meggyőzni nem kell, te meg nem is tudnál ezzel az erőltetett stílussal, mert te mindent mindenkinèl jobban tudsz! Nem gond, csak zárjuk már le ezt a vitát, mert már 10 hozzászólásod is ugyanarról szól betű szerint, nèmet árakkal pèldálozol, mikor mi Magyarországon èlünk, itt meg sem fizetèsben, sem árakban nem ugyanaz a helyzet...
Kèrem kapcsolja ki!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #68189 üzenetére
Nekünk több mint 2 évig volt céges 6-os golf 1.2TSI, meglepően jól ment, és semmi baja sem volt.
-
Chiftain
aktív tag
válasz AMD Power #68173 üzenetére
Ja nekem is úgy tűnt eddig. De most a K astra meg az új Insignia tetszik nekik is.
Hűtő nekem is lyukas volt. Először töltöttem bele hűtő tömitő folyadékot. Ami 2 hónapra megfogta, de aztán újrakezdődött. Így a vége csere lett. Nem volt vészesen nagy a lyuk. De azért mégis csak csöpögött belőle. -
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #68188 üzenetére
Irtam, hogy azt benezetm. Amugy 0-100 at gyengebben futja, mint az 1.6 J astra....hat so-so. Szerintem az azert gyenge. Fogyija biztos kijön olyan körül. Nekünk van vw polo 1,4 el, az nagyon jol fogyaszt, ha nem palyan megy ellenben elözni ne akarjon vele az ember, csak nagy lendülettel
(#68189) diablo1984 Majd olvasd mar el megegyszer amit irtam, mert ez igy inkabb uj kommentbe kellett volna, hogy kerüljön, amit alkottal mindenesetben ebben igy, valoban nincs több. Switch off
-
Petyyyyy
addikt
Ti urak!
Kerékcsapágyat párban szokás cserélni?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
urban racer
senior tag
válasz Petyyyyy #68193 üzenetére
Ha nincs semmi hangja a párjának, nem lóg, nem szorul, akkor nem cserélném. Ha van már valami kis kezdődő baja, akkor cserélném. Esetleg ellenőrzés/olajozás, ha nem zárt csapágy.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KrAt
veterán
válasz diablo1984 #68195 üzenetére
És ha többet fordult jobbra mint balra?
-
Petyyyyy
addikt
Köszi urak. Én is a páros cserére tippeltem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen