-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Gonzο
senior tag
Erre esetleg valaki?
-
diegho
nagyúr
Reggel megint lefulladt, pedig nincs bekötve a szonda és az egr, viszont 10-15 másodpercig 1500-2000 kötött tartottam a fordulatot és szépen beállt az alapjárat, 5 perc után leállítottam és utána már szépen indult, alapjárat 600 körül. Lehet az extra hidegnek köze ahhoz, hogy újra lefulladt, vagy lesz itt más gond is?
-
beg
veterán
válasz Markizmark #68753 üzenetére
http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
Bal oldalt VIN number (chassis number), majd search. Sok infót megtudsz.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz adalbert1 #68746 üzenetére
Az persze. Mnd1 ,hogy 300e vagy 2 millió Ft. Mindegyik lehet nagy bukta. Amúgy én is azt javaslom amit a többiek írtak. Le kell kérni az Opeltől az adatokat. Nekem mondjuk szerencsém van mert van közvetlen kontaktom hozzájuk. A vásárlás előtti átvizsgálás meg Kötelező, főleg ha tudod vinni az Opelba.
A Szerviz 4+ program keretein belüli vásárlás előtti átvizsgálás ára 4 990 Ft. Ez az ajánlat kizárólagosan a potenciális vevő részére érvényes, amennyiben az autó eladója is jelen van:
vebbful Ezt egy Szentgothárdi kedves barátom mondta meg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diegho
nagyúr
válasz Markizmark #68756 üzenetére
Az egy dolog, hogy elindul, de amint visszakötöttem a szondát és az egrt nem volt alapjárat 2mp alatt leáll a motor, mint most és akkor 10 perc fordulaton tartás sem segít, 20km 5.-ben közlekedés sem. Kuplung benyom, 2mp motor áll.
-
beg
veterán
válasz Markizmark #68758 üzenetére
Anyós B oszlopán matrica? Ahová csukódik az ajtó. Ott a színkód helye egy matricán.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
válasz Markizmark #68762 üzenetére
Lehet butaságot írok, de a kocsi azonosító kártyáján?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz zolikaDB #68755 üzenetére
Nem, nem ilyen, de értem a tréfát.
Valami köze van a teletankoláshoz, mert ahogy a kútról kijövök érezhetően lusta az autó alsó fordulaton. Ha már többet mentem vele, tehát nincs tele a tank, akkor szépen megy.
Egyébként az én 1.4-esem odaállítanám egy 1,6-os G mellé. Nagyon jól megy, már mások is megjegyezték. -
Markizmark
addikt
-
válasz Markizmark #68765 üzenetére
Az a kis "hitelkártya" szerű. Amin rajta van az alváz , rádió kód, meg még 4-5 dolog.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #68766 üzenetére
Törzskönyve van és semmi más, ami kártya szerű.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mikoljan
tag
-
válasz Markizmark #68767 üzenetére
Esetleg motortérben, van valami adatott tartalmazó lemez a tűzfalon?
mikoljan
Köszönöm szépen 😊[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
Imádnám.... persze szigorúan benzinesben!
Új arc a régi testen: Opel Zafira
Teszt: Opel Zafira Tourer 1,6 CDTiEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #68771 üzenetére
Az összes újabb Opel belseje nekem nagyon tetszik. Sokat fejlődött az is elmúlt időben.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
válasz Markizmark #68762 üzenetére
Akkor lekaparták, leszedték, akármi. Azt akkor csak a szakszerviz tudja megmondani szerintem alvázszám alapján.
Se zárhíd plakett, se B oszlop matrica? Azért ez fura.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
válasz AMD Power #68772 üzenetére
Így van, az első generációs Igsigniától ,J-K Astra belső tere nagyon tetszik. Ezek az újak is szuperek. Ezzel megintcsak egyetértek veled.
Beg, ha jól rémlik valamelyik ülés alatt is van egy kárpit ajtóval elfedve alváz szám, esetlegesen még ott megtudja tekinteni nem?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #68774 üzenetére
Ma ismét "rájöttem" ,hogy miért imádom az 5 ajtós kocsikat. A 400*270cm feltekert szőnyeget lazán bevágtam az autóba. A csomagtér ajtó alig volt egy 30-40cm nyitva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
n3szt0r
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, van egy Opel Astra F Classic Salon 1.6 benzin 1999 gyártmány. 75 pacis.
Ebbe szeretnék tempomatot szerelni, mert rendszeresen hosszútávon vezetek.Gyári Opel programból és egyéb külföldi helyekről már tudom, hogy ehhez a szériához nem létezik gyári szett.
Viszont azt már megtudtam, hogy a a Vectra A-B és az Omega B sok részletben hasonlít hozzá.Találtam interneten egy eladó szettet, azonban felmerült bennem pár kérdés:
- Milyen mechanikával működik a gázbowden feszítése és elengedése?
- Honnan és melyik műszeregységből veszi a vezérlőelektronika az aktuális sebesség állapotot?
- Az indexkarhoz az alaptüskéken kívül tartozik még egy kilógó vezeték is, gondolom ez a tempomaté, viszont ezt nekünk kéne elvezetni a vezérlőbe?
- Sima egyszerű fordulatszám jelző nélküli műszerfal fel lehet készítve a visszajelző fény fogadására?
- pedál oldó kapcsolónak van valamilyen gyári rögzítő helye, vagy azt nekünk kéne valahogy rögzíteni?Sok segítséget előre is köszi!
Remélem van valaki aki már próbálkozott ilyennel.
Cserébe tudok segíteni Toyota tempomatok kapcsán
"Pull your finger on the trigger!"
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #68777 üzenetére
Millió ilyen szituáció volt már nálam. Nem csak az Astraval. Ezért is biztos ,hogy a következő is vagy 5 ajtós vagy kombi lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
trassher
addikt
-
n3szt0r
csendes tag
válasz Luck Dragon #68780 üzenetére
Sok opció lehet.
Milyen kocsi?
Valószínűleg kontakt hiba vagy a pedálok érzékelője random leoldja a tempomatot.
"Pull your finger on the trigger!"
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #68780 üzenetére
Pontosan mi a hibajelenség? Nem ártana több infó, hogy megfejtsük, miért nem tartja a tempomat a tempódat
Postázást nem vállalok.
-
Ritkán fordult elő eddig, de ma mondom tempómatott bekapcsolom. És nem történt semmi.
Nincs neki semmi előjele, semmi.
Lehet mindíg el kapcsolom az alsó gombjával. Mert béna vagyok. Ez is megfordult a fejemben.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #68785 üzenetére
Megnézted egész pontosan a leírásában hogy hogy működik?
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #68787 üzenetére
Nekem a J-ben a sebesség-állító görgőt lefelé mozdítva kell bekapcsolni.
Sosem volt tempomatom, nem is jöttem rá egy darabig, míg el nem olvastam hogy így kell aktiválni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
-
Na akkor Megnyugodtam egy picit hogy ezzel nem vagyok egyedül.
Nem tudom nálatok hogy van kialakítva meg hogy üzemel nálatok.De nálam a kormány mellett balra van egy kapcsolója +- jelzéssel.
Az index karon meg van több gomb.
Én Eddig úgy voltam hogy az elején az index kar legfelső gombjára nyomva az adott sebességét tartotta, míg a fékre nem léptem.
És ez így jó volt, többivel valahogyan nem is kezdtem el foglalkozni.
Majd holnap rá olvasók a könyvében.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #68791 üzenetére
Nekünk a kormányon van. Ezért is nem mentem bele hogy neked hogy kell, mert nem tudom.
Van egy bekapcsoló, ez billenő kapcsoló.
Van egy görgő, le-fe lehet vele állítani a 2 km/h-s lépésekben a tartandó sebességet.
Vagyis ha akarom, gáz nélkül föltolom 70-ről 90-re pl.
És van még egy billenő kapcsoló, ami törli a tartott értéket.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
amargo
addikt
Hi, látom más is keres J astrat, de az a kérdésem valaki Németországi behozatalon gondolkodott, amikor autót keresett?
Mert pl a németeknél nagyobb a választék.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68791 üzenetére
-
adalbert1
veterán
H Astrában mennyire gyakran kellett az első lámpában izzót cserélnetek? Olvasgattam a használati útmutatóját, és eléggé nem tetszik, hogy a kerékjárati ív felől kell cserélni, ezt azért kulturáltabban is megoldhatták volna.
Valaki esetleg nem tudja, hogy a most hétvégi akcióban lesz K Astrára is valami nagyobb kedvezmény? -
Tothgera30
Ármester
Utóbbi hónapokban nézegettem benzines 1.6-os (A16XER) 2012 (vagy utáni) Astrákat. Ugye itt a J és a H (Classic III) van képben. Pro és kontra, melyiket válasszam? A J Astra ára kissé húzós, de ki lehet fogni szép darabokat, bár nekem kombi lenne az ideális (időnként bringát hurcolok). Előny hogy kívűl-belül szépnek és modernnek mondható, viszont alkatrészek drágák hozzá, és jóval nehezebb mint a korábbi Astra. Viszont a H Astra klínálatából pedig egyértelműen a kínálat csúcsából lehet megfogni, patent állapotú darabokat, a belseje elég baltával faragott, alkatrészek olcsóbbak hozzá, és könnyebb is.
#68798 B-L-A-C-K: Azért a H-ból is akad felszereltebb példány, de ez nem mérvadó. Mindenképpen benzines kell, és mivel rövid távokon is van használva (ráadásul buta szerelőket ismerek), ezért a szívó motor csak előny.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gban
Közösségépítő
válasz amargo #68793 üzenetére
Én az osztrákoktól hoztam, magánembertől (tényleg orvos, fent van a praxisa a neten ).
Onnan drágább a lábon hazahozatal, de cserébe egy nap alatt megvagy, és esetemben ennyiért H-t kaptam volna ugyanilyen évjárattal, futással, szóval az ára is elég jó volt.
Plusz gyári alufelnin kaptam a nyári gumikat, a téli meg egy szezont futott Continental volt (gyártás szerint is 8 hónapos volt).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Mindenképpen J Astrát venném, H az elég fapad, J már ebből a szempontból jó, főleg ha sportülésest fogsz ki. Viszont sima benzinest biztos nem vennék, csak turbósat, de persze kinek mi az igénye.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Te tudod, én csak a tapasztalataimat írom le, mert én is ebben a cipőben voltam, én csak akkor vettem volna H Astrát ha kifutok az időből, szóval az lett volna az utolsó. Ajánlom neked ülj bele egy H-ba meg egy J-be vagy egy Insigniába, és egyből tudod miről beszéltem mint belső. A motor már a te döntésed milyenbe veszel, én J-be 1.4T vettem meg majdnem csak az orom elől elvitték, az alá biztos nem is adtam volna ha már ilyen típusban gondolkodom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen