-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomoty
aktív tag
válasz mohabá 007 #69344 üzenetére
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bandi0000
nagyúr
mikor ijedjek meg az olajfolyástól, nem tudom folyik e csak a motron látok olajat, vagy úgy mondom hogy olajos a motor, gondolom csak a tömítések, mennyire nagy munka kicserélgetni a tömítéseket? drága meló?
Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #69405 üzenetére
Hátööö...nekem is van egy apró olajfolyásom. Pontosabban könnyezik egy nagyon kicsit, de engem bazira zavar. Rálestünk - főtengely szimering, anyagár 45K.
Totális laikusként 2 óra elég kell legyen a cseréhez.Astra G
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Szép eredmény!
Elkészült a 9 milliomodik motor
Az új Insigniáé a 9 milliomodik Opel motor Szentgotthárdon1.5 benzines 163Le.... az nem rossz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
-
bbubby00
őstag
Sziasztok!
Van egy 11'es 110lovas Insigniánk. Mínuszokban felvillant a kijelző 3-4másodpercig, hogy olajnyomás alacsony, állítsa le a motort. Elvittük szerelőhöz, mondták, hogy kezdjünk egy olajgombával, majd meglátjuk mi a helyzet. Így is lett, sikerült kicserélni, azóta hidegindításnál ha fagypont alá csökken a hőmérséklet, kiírja mostmár 8-10másodpercig, majd elalszik.
Olvasgattam pár helyen, hogy szivattyút kéne benne cserélni, mert off lesz a blokk. Javasoltok belőle butángyártottat is? A motor hangja nem változott, nem kopog, csörög, viszont néha-néha úgyérzem tempomatnál, mintha betorpanna az autó egy pillanatra.
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Tomoty #69402 üzenetére
Mi értelme van a motort a pirosban gyilkolászni,ismerve a motoradatokat:
Legnagyobb/Maximális teljesítmény leadása 6000 rpm (percenkénti fordulatszám)
Legnagyobb/Maximális nyomaték elérése 3800 rpm (percenkénti fordulatszám)A tilos pirosba nem nagy dolog behajtani, de tudni kell,hogy előbb,utóbb jön a bünti..
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #69418 üzenetére
Az övé módosított motor,korábban volt szó róla itt is,meg az Opelfórumon is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz bbubby00 #69415 üzenetére
Hidegben nekem is ilyen (2010-es Insi 160ló), de ez elvileg természetes, már kérdeztem én is. A betorpanás meg nem ettől lehet.
110 lovasan elég lomha mi? Nem is értem egy ekkora kocsit hogy adhattak ki ennyi lóerővel...
[ Szerkesztve ]
-
Friss út információ.
6-út átlagos forgalom, M7-es csúcsa idő, tele van. Fehérvár tömve volt, de most már jól járható, BP Szerencstől, Rákóczi híd, M7-ig tele volt, lassan ott is járható.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz adorjant #69420 üzenetére
". .Az övé módosított motor,korábban volt szó róla itt is,meg az Opelfórumon is..."
Most jól összezavartál. nekem csak ezt írta:"..Z18XE ilyet is tud.. .."
Amúgy mi volt a tunying lényege,mert a végeredmény ez:"Kettesben 110-nél 7600-at." forog a motor"Az én 1.8-am meg tunying nélkül 110-nél 6200-at.Akkor meg ?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
javorszky
tag
Nem tud akkor senki valami orvosságot a gondomra?????
Legyél becsületes és korrekt !!!!!!
-
bbubby00
őstag
-
bbubby00
őstag
válasz B-L-A-C-K #69427 üzenetére
Nem mérettük le. Kecskemét mellett csináltattuk, emberünk tuti értette a dolgát, elég sok autó állt a portán és a "műhelyben" patyolat tisztaság. Előtte németben dolgozott, aztán hazaköltözött. Árban sem volt drága 50e kompletten, szoftvergarival (ha márkaszerviz lefrissíti, menjünk vissza és rendszám alapján visszatölti). Pesten 3éve mondtak 100+FÁT.
Ha jól rémlik 1,5-2órát matyizott vele, azt mondta, h valahol a 130 és 160as változat között lehet.
De amint kigurultunk tőle érezhetően fórgébb lett kigyorsításokra és a comp is 6.ban 90nél 4-4,2őt ír.
Azóta bírja a kuplunk, váltó is. (bár néha már hiába nyomom a gázt, csak felpörög a motor és nem megy).
Betudható annak is h németből vettük flottaautóként 170ezerrel. Most 210körül jár, de kitudja mennyi lehet benne.
Sokat költeni nem kellett rá. Kopó alkatrészek, meg egy turbócsőrepedés, ami típushiba.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
aleister
veterán
Aktuális a héten az első olajcserém. Ennek az oldalnak az adatai hitelesek?
4.5 litert ír a 2002-es 1.7 DTi-s Astra G-re. Mondjuk ez a 30.000 km-es csereperiódus gondolom csak vicc.Látom az összefoglalóbvan van egy rakat ajánlott márka. 5 vagy 10w-40-et tegyek bele?
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
Köszi!
Az ALCO Synth X 5W-40 8.7-ért a Bárditól vagy Valvoline Synpower 5w-40 7.5-ért (mindkettő tudja a GM-LL B-025-öt), valamint van még a TOTAL
QUARTZ INEO MC3 5W40 a Dexos2-öt 12.8-ért. Mindegyik 5 literes kivitel. Érdemes a másfélszeres felárat megfizetni az utóbbiért?[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz diegho #69435 üzenetére
Köszi a választ! Épp most olvastam át a Mannol oldalán a tévhiteket. Eléggé ekézhetik szerencséltleneket, ha ilyen cikk írására volt szükség.
Korábban hallottam az Eni i-sint-ről. Arról van valakinek tapasztalata?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
littlejohnny
tag
Kis segítséget kérnék: Astra J, sofőr oldalán, küszöbnél végigfutó gumitömítés rögzítéséhez keresek klipszet. Ötlet esetleg, hol/merre/milyen néven kereshetem?
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
Sikerült tenni 1 kisebb kört ma az autóval, csekkoltam, hogy nagyobb tempónál nem ráz -e az autó a múltkor kocc után. Semmi rendelleneset nem vettem észre, szóval a kerékkel szerintem nem lesz gond. Ellenben észrevettem, hogy az óra feletti burkolatból hiányzik a két csavar, azokat majd pótolni kell valahonnan, mert rázkódik a műanyag és megbolondulok tőle...
Olajat is néztem a szint rendben van, de 1 pici habosodást láttam. Bár annak is erősen lenne nevezhető, inkább csak lecsapódott a víz benne, ezért 1 kevés fehéres vízgőz is kicsapódott végig a nívópálcán. Legutóbb a szerelőm mondta, hogy a nagy hidegekben ez normális, illetve akkor, ha az autó nem tud rendesen felmelegedni. Ami nálam sajnos valid, mert 5-6 km-nél többet egyben nem megyek az autóval. Gondolom ha levezetnék egy 30-40-et, akkor el is párologna az egész, ami az olajban maradt.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
WP14
őstag
válasz littlejohnny #69439 üzenetére
Itt keresd, küszöb patent néven.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
3.2 V6 Saga, második felvonás:
A delikvens a következö:
[link]Korrekt hírdetés, alapos képek, az már ott is gyanús volt, hogy a vezetöoldali lámpa párásodik, szokványos használat nyomai megvannak.
Ma voltam megnézni, eladó
echtenémetszokásos Gyrosos Gyuri, de azt legalább korrektül hamar bevallotta, hogy semmi nem tud az autóról ( volt-e törve, hány tulaja Volt, szokásos egypálcás kérdések ), csak a szervízkönyvet ismételgette, hogy az vezetve van
.
Külsöleg okés, ahogy sejtettem a vezetöoldali lámpát elvesztettük a pára elleni harcban, de cserébe van az autóhoz egy vatta új jobb hátsó lámpa... ( a miértjére mindeddig nem jöttem rá ), B oszlop Kárbonfóliázva, korának megfelelö állapot, semmi vészes.
Beltérben a beülönél a bör nincs, ezt leszámítva normális állapotban, müködö navival, és annyi kék LED-del megbolondítva, hogy ennyi a F&F-ban nem Volt Blájen Skylineja alatt se...Ami belül világítani tud, azt kicserélték kékre. Nem elég, hogy hányinger, de még fénye sincs. Na sebaj, esztétika, gondoltam.Motortér korrekt, az autó sérülésmentes, a Motor több helyen olajpárás, eladó " ezt Sem tudja, a Motor jó "... Beindítom, könnyen indul, pici kerepelés, ciripeléssel vegyítve, de nem aggasztó. Hátul füstnek semmi nyoma, ez bíztató, a V6 bugyogástól meg instant sátortábor odalent...
Eszembe jut, hogy a szokásos olajkupak-nivópálca szeánsz elmaradt, Motor off, elöremegyek. Elsöre meg se bírom mozdítani a kupakot, pedig nem vagyok az a ropi alkat. WTF?! Két kézzel sikerül letekerni, utólag jobb lett volna úgy hagyni... Kupakon ujjnyi vastagon áll az a világosbarnás trutyi, a beöntö csö falán szintén, 3-4 szer annyi, mint a múltkor megnézett autónál.
Kérdeztem az eladót, hogy " Hát ez? Nem néz ki jól ", majd természetesen vázolta, hogy " itt áll az autó két napja a hidegben, ez biztosan csak a pára miatt van, az autó nagyon jó, és nézzem meg - közben már terelt a csomagtartó felé -, hogy jár hozzá 4 Irmscher 18"-os kerék is ".... Erösen gyanús Volt, plusz pechjére a kerekek pereme végigverve, a felszíne is sérült, szóval nem sikerült meggyöznie.
Igaza van, lehetne a pára miatt is a cucc, meg ugye hengerfejesség miatt is, és ezt a rizikót továbbra Sem szeretném a hátamra venni.Így a próbaútig már el Sem jutottunk, ezek után nem Volt hozzá sok hangulatom, 3000€ " nagyon minimálisan alkuképes " árat sajnos ez az autó Sem ért...
A heti V6-orgánum dózisom megvolt mindenesetre, szóval a keresés folytatódik.
-
-
-
válasz #45553408 #69447 üzenetére
Most ebben a másfél napban 350- Km tettem meg és ezalatt azt vettem észre hogy kezd előjönni a tavasz, és már a télen nem használt hobby sofőrök ,motorosok megereszkedtek a nap első sugaraira. És néha meglepő dolgokat lehet látni. Én nem azt mondom hogy ezzel gond lenne,hogy előjönnek, de azért jobban figyelhetnének autós társaira.
És azért írom mind ezt ,mert a parkolási szokások is ezt igazolják.
Auchan parkolóban aki egy kis Poloval nem tudd elférni, ott már nagy a gond!A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
h3lios
addikt
válasz Luck Dragon #69448 üzenetére
Ma nem tettem meg 20km-nél többet, de rengeteg retardáltat láttam az utakon. Merci Vito-val előttem úgy vágott át a faszi 3 sávot keresztben, hogy b.szott indexelni... Ha az ember kicsit elbambul akkor simán elkapja a másikat 1 ilyen megmozdulás után.
Parkolóban annó tanulóként is fogtam a fejem. Lekopogom de sosem volt gond a parkolási feladatokkal. Sokszor olyan kis helyre betettem a vasast elsőre, hogy még az oktatóm is nézett... (a mellettünk álló G Merci tulajjal együtt )
A kedvencem az volt, amikor Lidl parkolóban idősebb nő parkolta a Wagon R-t és láthatóan nem fét be a helyre. Le sem szarta, simán megnyomta a másik lökhárítóját. Szépen lassan tolta volna előre, ha tudja.... Ha az enyémet tologatnák így a szemem láttára biztos kiszedném az illetőt az autójából... Pedig nem vagyok egy kemény gyerek, viszont ha ennyire retardált / alkalmatlan a vezetésre, akkor nincs keresni valója az utakon.
Szerk.: Természetesen otthagyta az autót és inkább más helyett vásárolt vásárolni, amikor látta, hogy nem sikerült beállni....
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- Aliexpress tapasztalatok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek