-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Az én Astrám közel 10 éves, közel 250k km el és a váltón kívül mindene eredeti és semminek semmi baja nem látszik egyelőre. A váltónak sem a dízelhez van köze, hanem az olasz csapágyakhoz, ami eben a szériában van.
Szóval nálam kb 90k km óta van. Kb 6 liter/100 az átlagom, amiben az autópálya jelentős, nem 100 al csorogva . Beletankolom az 1,08 as átlagárú dízelt, akkor kb az jön ki, hogy 5800 € tankoltam bele (1,78M Huf)
Ha benzines lenne és csak 3 liter plusszal számolom az átlagot, ami ilyen használat mellett inkább nagyvonalú számítás és beletankolnám az 1,24€ átlagárú benzint akkor most 10.000 € nál tartanék kb (3,1M)
Szóval így nézve, eddig kb 1,3 Millio Huf amit megtakarítottam a dízelen....de kerekísd még lejebb, legyen 1 Millió mondjuk a megtakarítás. És ez akkor csak az én 90k km-em alatt....számísd ki 250k km re mi jön ki, meg vedd hozzá, hogy így kb 25k km/év a futása a kocsinak, ami dízeles esetében egyáltalán nem sok. Ha megnézed a német hahut, ott 2-3 éves dízelek vannak 180-200k km el....haverom is asszem 80k körül ment a múlt évben építésvezetőként.
Az, hogy mi meddig bírja a motorban, az jobbára a használattól (város vagy külterület) és az üzemanyagminőségtől, meg az olajtól és olajcsere sűrűségétől függ, de ez a 100k km ként porlasztócsúcs csere ez mondjuk a blődség teteje....ezt román gázolajjal se érnéd el nyugi
Szóval ha ezt gondolod, nem baj, csak írd oda, hogy "szerintem így lehet", mert így terjednek az ilyen hülyeségek, mint a km hez rendelt autóállapot stb...valaki kitalál valamit elkezdi írni aztán fut, mint a futótűz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen