-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Ha valami blődséget írok nézzétek el nekem,mivel csak a tulaj vagyok,de életemben nem vezettem (nem is fogok)
Astra Fcc 1.6 (2000) manuális klímája feltöltés után nem kapcsol be.
Balga kezdőként először a biztosítékokat nézném meg - bízva a szerencsében - ,de a könyvből pont a biztosítéktábla leírása hiányzik.
Segítene valaki,hogy a klímáért felelős biztiket hol,melyik táblán találom?UI:Amennyiben valaki ismer megbízható klíma szerelőt,kérem keressen meg privátban.
Segítségeteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
B-L-A-C-K
titán
Ide is berakom, ne legyen már nyomtalanul én is tudok balfasz lenni...
-
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
2001-es F Astrában mi felel a világítás működtetéséért? Relét hirtelen nem találtam webshopban erre, az index kar funkcionál így? Elmondom mi a tünet: tompított kapcsolására reflektor gyullad ki, ha előretolom az indexkart nem történik semmi, ha magam felé húzom felvillan a tompított.
-
mohabá 007
aktív tag
"....Segítene valaki,hogy a klímáért felelős biztiket hol,melyik táblán találom?.."
Ha ilyen a bizti táblád,ezeket nézd meg:
14 30 A fűtőventilátor,légkondicionáló rendszer
21 30 A hűtőventilátor,légkondicionáló rendszer[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #74635 üzenetére
Vetitesi kep ugyan az kell legyen (matrix led nel nyilvan nem), különben vakitana. A xenont es a halogent is ugyan ugy allitod be, ugyan ugy egyenes vonalban terjed mint minden feny csak maga a technologia reven sokkal erösebb fenyt general, ezert nyilvan a csova jobb oldala elörebb fog nyulni. Viszont ha a fal ele alsz ugyan azt a hatarozott kepet kell kapnod, barmilyen lampanal (led matrixnal ugye nem, ez benne a szep, hogy csak akkor huzza le a bal oldalat a csovanak, ha jönnek szembe)
Ha ugyanarrol beszelünk, csak elbeszelünk egymas mellet akkor csak ugy siman egy picit offos hsz
Az elsö es az utolso kep jol szemlelteti, hogy miert nem kell nekem halogenes auto
(#74652) B-L-A-C-K aki vezet az hibazik is ez van, nem tünik dramainak a dolog de nyilvan cseszi az ember idegrendszeret
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz stickermajom #74657 üzenetére
Az index kapcsolóban nincs kontakt.Az érintkező beégett,valamiért nincs a helyén,vagy szakadt a vezeték.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
Voltam amugy bent az Opelnel, megneztem az Astrat....hat sajna ez a kereskedes, ahol voltam egy vicc a köbön kategoria az a csavo baszki.....szerintem tegnap még az aldiban volt penztaros....akarmit kerdeztem, elkezdett kattogtatni a neten es felolvasta, ami az opel.de n van. A vegen mar komolyan majdnem feröhögtem
Lenyeg, hogy valoban 9 milliot el akarnak kerni, hogy egy 136 lovas dizel astraba beüljön az ember, raadasul pl a wellnes üles nelkül, sima komfort ülessel, leddel.....de hat egy fapad variacioba meg aztan vegkepp semmi kedvem nem lenne....
Utanna bementem a vw hez is. Hat azert azt kell mondjam ez az uj golf a led kijelzövel, navival azert egy komolyabb auto, mint az opel....ami persze igy is van kitalalva....ennek megfelelön ott 11 milliora jött ki a konfig hat mondom az embernek, ezt azert egy picit erösnek erzem ....erre ö: Igen?? Hat azert ne felejtsem el, hogy a legkomolyabb dizel motort konfiguraltuk navival.....most komolyan magam ala kellene csurrantani 2017 ben egy elsökerek hajtasu, 150 lovas, 6 sebesseges dizelmotortol meg egy navigaciotol?
Tudom, hogy beszeltük mar az arakat, de valahogy most ez megdöbbentett....utanna vegiggondoltam, hogy kifizet az ember 9 milliot mondjuk egy ilyen autoert. 3 ev gyorsan elpereg azert es azon veszed eszre magad, hogy 9 milliot kifizettel, amortizalodott az autod mondjuk bö 4 milliot, beletankolok mondjuk 1,5 milliot, van par olajcsere 150k huf, teligumi szett, casco, biztositas.....es akkor van egy 3 eves halal snassz autod, dizel motorral, ami kihalo felben van. Ezert havi szinten lebontva 3 ev alatt kb 17 millio forintba került, azaz havonta 470k huf ba brutal.....
Na a napi "naiv ember talalkozik a valosaggal" rovatnak vege
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #74660 üzenetére
nekem olyat produkált az indexkapcsoló pár éve, hogy indexelésnél felkapcsolta időnként a távolságit kapcsolócsere segített... valami 3-4ezer körül volt az utángyártott, amivel azóta sincs baj (még a gyári volt benne, ami 20év után adta meg magát)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz stickermajom #74663 üzenetére
szerintem egyértelműen csere, ha biztosan a kapcsoló rossz: ránéztem most cromaxnál és noname-ek 3ezertől indulnak, 4től meg már van pl. febi
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
stickermajom
addikt
válasz mephi666 #74664 üzenetére
100%-ra nem tudom sajnos, hogy a kapcsoló rossz-e, de a viselkedése miatt gyanús. Más alkatrészt nem találtam ami ezzel kapcsolatos lenne. Ha nem ez a rossz se bukunk nagyot, 3-4k nem sok érte és akkor a következő 20 évre megvan legalább. Imádom, hogy viszonylag egyszerű autó, enyémhez ugyanez 18k.
-
mephi666
nagyúr
válasz stickermajom #74665 üzenetére
jaja és cserélni se nagy művészet... elég kontár vagyok a kocsihoz, de egy csavarhúzó kellett csak és 5-10perc alatt kényelmesen megvolt a művelet árban meg, ha gyárit akarsz, ebből is ott van 18ezer körül
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
atyca
senior tag
válasz mohabá 007 #74658 üzenetére
Köszönöm,de sajnos nem segít.
Időközben kiderült a probléma oka.
A verda egy nepperen keresztül került hozzánk.Az eredeti tulajt megtalálva kaptunk infót.
A klíma ki lett herélve - gondolom a kompresszor - így nem csoda,hogy nem működik.
Hát ez a sz@pás
Gondolom bontott alkatrész nem ajánlott a reparálásra?Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Declare
őstag
Ezt mar tisztaztuk, hogy en nem azert jarok dizel autoval, mert szeretem szivem szerint lenne egy kis elektromos autom itt a hetköznapokra meg egy M4 ha olyan kedvem van, vagy hoszabb ut
Csak sajna a fenti kombora nincs penzem, igy marad a hibrid megoldas: a dizel. Mert veled ellentetben, tudok szamolni
-
válasz Declare #74661 üzenetére
Nem semmi.
Tudom hogy nagy dizlis vagy.
Minap volt szerencsém Fiat Bravo sport 1.9-JTD-hez. 150-pacis hatos váltóval.
Komfort terén az kell hogy mondjam hogy a H Astrára sajnos köröket ver . Fogyasztása nagyon kellemes, csendes.Lehet a Fiat után újból Fiat lesz, az értelmes darabok 1.7M-től indulnak 2-2,3M között patika állapotúak vannak.
És ha csak azt nézem hogy korban 2010-fölöttiek akkor nagyon is jó ajánlat. Típus hibák itt is vannak , valahogyan itt is szeret a fűtés box elfáradni.De benzines fronton is jó a helyzet 1.4T-120/140/150-es verziók hatos váltóval.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz stickermajom #74665 üzenetére
Van egy reflektor reléd ami jó,a tompított lámpák biztijei szintén jók,(mert ha össze-vissza is,de világítanak),ezért vezetékszakadás se lehet,van kontakt.
A kapcsoló normál esetben így működik:alapban a tomított világít,kart előre tolva átvált refire,hátrahúzva fénykürt.
Váltáskor a kapcsolókaron lévő érintkező megtalálja a megfelelő érintkezőt,és működik is.Ha a tompított érintkezője nincs a helyén,vagy át van égve,nincs kontakt.
Vegyél egy másikat max "középárfolyamon",utána szétszedheted megnézni,hogy mi volt a bibi.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74661 üzenetére
Nem értem az indokod, kint élsz te is, jól megy, kapod havonta a csilliárdokat Te is, mit neked 11 millió.
Egyébként nekem elég szokott lenni a konfigurátorban elbohóckodni a végéig, hogy lássam a végösszeget. Biztos velem van a baj, raktam össze már én is Astrát, Golfot ( benzinest ), Octi RS-t is, de valahogy nekem sem sikerült 10 millió alatt maradni.
Emiatt továbbra is azt gondolom, hogy ha "új(abb)" autóban gondolkoznék, akkor biztos, hogy ilyen 1-3 éves, keveset futott darabokat néznék, ahol már a kezdeti értékvesztés jelentös része "lement". Abból a pénzböl már szórakoztatóan erös GolfR-ek hívogatnak, Cuprák, ST-k, RS-ek, OPC-k is, de akár a nagy német triumvirátusból is lehet szemezgetni.
-
Declare
őstag
Kar, hogy ilyet nem irtam.
(#74673) Szada85: Igen, ezt is beszeltük es ennek is utannajartam. Opel Astra 136lovas dizli, 1-2 eves, 23k km el 23-24k körül van. Ez is azert komoly összeg, hozzajön a riziko, hogy volt hasznalva stb....Ugyanakkor itt is szepen bukik lefele még az ara, azonnal megugrik a havi költseg (biztositas).....szoval a lenyeg, hogy most azert igy komolyabban atragtam ezt az autocsere temat es az jött ki, hogy sokkal többe lenne az ujabb auto, minden fronton......es ez egyik sem olyan auto, ami wooooooooooohhhhhhh de kellene erzessel parosul Tanacstalansag a köbön egyelöre marad a GTC, most a DPF et kipucoltatom (azt mondtak vegyszerrel atmosva jelentösen megnyulik az elettartama es 1x mindenkepp erdemes megcsinaltatni, mielött kicserelteti az ember). Csak sajna azert mar mindjart 10 eves, 250 k km el, lassan lehet jo lenne kicserelni, mielött költeni kellene ra valami komolyabb hiba miatt
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Declare #74675 üzenetére
Nem-e?
itt és itt a kinti megtakarításokat részletezed, de itt és itt már magyarországi árakat az alkatrészekre. Mutass inkább hozzá egy kinti szervizlapot, amin látható a kettős tömegű és kuplung teljes cseréjének az összköltsége! Az itthoninak kb. duplája, ha nem több.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Declare
őstag
Es? Megegyszer leirom: 3 Milla kb az auto megtakaritasa a disel üzemanyag miatt.
Amugy megegyszer leirom (ezt is): nem a motornak volt baja, hanem az olasz rosszminösegü valtocsapagyaknak.....tehat a disel technologia miatt nem volt az autonak hibaja/szervizszamlaja 10 ev es 250k km alatt. Meg egy picit maskepp: ha nem ez a szar valtot szerelne be a GM, nem lett volna eddig semmilyen baja....se porlaszto, se dpf, se semmi. Egy kettöstömegü csere, talan....vagy nem...nem tudni. Az astraba kb 150k...itt kint legyen akkor 350k....es akkor mi van? Igy mar nyilvan nem eri meg ugye?
Gondolom nem erted, de többet sajna nem tehetek
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74675 üzenetére
Nyilván én is, mondhatni a saját magam ellensége vagyok, autób*zi révén ugyanis tényleg csak a valamiben különleges, vagy sportos, tüzes modellek mozgatnak meg, ez meg ugye magával hozza automatikusan a magasabb árat is. Ez van, ez a keresztem.
Elvagyok én is a Vectrával, igazából nem nagyon tudok olyan pontot mondani, amiben nem lennék maradéktalanul elégedett ( tágas, kényelmes, jó a komfortja, kellöen erös, jó motorhang ), mondjuk úgy 95%-ban tökéletes, a maradék 5 százalékot az dobná csak, ha az Omega vonalán maradva ez is a hátsókat nyikkantaná...
Akkor benne lenne még egy csipetnyi betyárság, hogy néha elveszthesse a tapadást a hátulja, ehhez a pahaszt V6 motorhoz úgy passzolna. -
Declare
őstag
Onnan indult az egesz, hogy leirtam, azert veszek dizelt, mert ez eri meg nekem...aztan kezdted osztani a sületlensegeket a porlaszto cserekröl nem tudom en hany km enkent meg a igy fel millio meg ugy....erre leirtam a storym, aztan elkezdted osztani itt az eurot/ft ot....abszolut nem erdekel ki hol lakik es ki hol hasznalja az autot. En igy es nekem ezert megeri....es ugyan igy megeri meg nagyon sok embernek...akar el tudod ezt kepzelni, akar nem
Mindenkinek olyan autot kell venni, ami neki jo/megeri. Van ahol a benzin eri meg, van ahol a disel es lehet van ahol a villany. Ennyi ennek a meddö vitanknak a lenyege.
(#74679) Szada85 nekem a hatsokerek hajtas a nagy vagyam varj egy kis havas idöre aztan mar megy is el hatul a tapadas vagy dobj fel hatra slick gumikat
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz Declare #74680 üzenetére
Dehogy ott kezdődött. Szada írt a cabrios élményautózásról, amire te azt írtad cabrioba nem passzol a dízel, mire én meg azt, hogy semelyik személyautóba szerintem De ezt belátták felsőbb szinteken is,be is tiltják hamarosan a füstokádókat.
Aztán jöttél a kinti üzemanyagárakkal, amikre az itthon élő magyarok egyike se kíváncsi, szerintem.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Skizz
addikt
Sziasztok
1.7 H astra motorkódok közül a Z17DTR hol áll a megbízhatósági ranglétrán?
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74680 üzenetére
Neeh, a kézifékrángatásból már kinöttem, egy-két télen tartottunk magunknak efféle "vezetéstechnikai tréninget" a havas, üres parkolókban, ma már jobban mozgatna néha eröböl megtáncoltatni a technikát.
Nem tartom magam drifternek természetesen, nem is lenne az a célom vele, csak néha picit érdekesebbé tenném az íveket. -
F_Gergely
őstag
Sracok kinek az apukaja klimazik csepelen? Kene privibe a telefonszama mert nem talalom.
-
atyca
senior tag
válasz mohabá 007 #74674 üzenetére
Nem túl sok lehet ilyenből,mert nem potyognak privátba az ajánlások...
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Feenyx
aktív tag
Sziasztok,
szeretném lecserélni a hátsó tárcsafékeket. Egy 2007-es Astra H Caravan-ról lenne szó 1.6 (Z16XE1) motorral. A felnim 5 lyukas. Jól tudom, hogy ennél hátra a 264 mm átmérőjű tárcsa szükséges, és 0,5 l DOT4-es fékfolyadék?
A következőket néztem:
féktárcsa:[link]
fékbetét: [link]
fékolaj:[link]Ezek jók lesznek hozzá ugye?
Előre isköszi!
[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a felni tipust? Opel porvédő kupak volt rajta, egy új corsan láttam. Lehetséges, hogy gyári? Nem tűnik annak De nagyon megtetszett! Elviselném a sajátomon .
[ Szerkesztve ]
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz atomanti19 #74688 üzenetére
Nem rémlik, hogy bármelyik Opelon lett volna ilyen gyári felni. Kupakot meg akármilyet rá lehet tenni.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
válasz atomanti19 #74688 üzenetére
Ez nem gyári.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Calogero
addikt
Igazán jól törik a villany-Opel: [link]
-
stickermajom
addikt
válasz mohabá 007 #74672 üzenetére
Köszönöm mindenkinek! Indexkart kellett csak cserélni valóban, most működik ahogy kell.
-
diegho
nagyúr
Szerintetek mitől lehet az, hogy ha tekerem a kormányt menet közben, akkor ropogó hangot hallok elölről és a kormány is 1-2 ponton mintha egy hangyányit koppanna.
Cserélve van az összes stabilizátor, szilenttel, lengéscsillapító, toronycsapágy, toronytányér, kormányösszekötő, gömbcsuklók és a hiba maradt. Rugók lennének rossz helyen?
-
B-L-A-C-K
titán
Kezdem megbánni hogy Insigniát vettem, tegnap nem kerülte ki a beton tömböt, ma meg eltört a motortérben egy nem olcsó alkatrész, és ragasztani se lehet már...:/
-
B-L-A-C-K
titán
válasz littlejohnny #74696 üzenetére
Opelbe nem kérdezted mennyi? Láttam 2-3 dodó alin, de ha nem ilyen 3-4 ezer Opeléknál akkor megveszem ott.
-
beg
veterán
válasz B-L-A-C-K #74694 üzenetére
Az semmi, de idővel az ablaktörlő lapátot is cserélned kell majd. Ja és állandóan fogy belőle az üzemanyag menet közben. Kár volt megvenni
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...