-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Hat magadat mindenesetre ne nagyon hibaztasd, a behuzott kezifeknek ehhez semmi köze....drukkolok, hogy ne legyen draga a mulatsag
(#74039) geleati 1-1 meresböl max nagyon durva saccolast tudsz adni. Max akkor ha szep lassan annyira fullratöltöd, hogy epp elkezd kifolyni a nafta, majd a kövi tankolasnal megint ez igy viszont nem nagyon ajanlott
En Excelben irom a tankolasokat es egesz jol kiadja.
-
lsebestyen
addikt
válasz mohabá 007 #74046 üzenetére
Novoth Tibiek esetleg?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz lsebestyen #74053 üzenetére
Köszönöm
Minden megoldás érdekel,ezért fel is teszem őt is a "listára". (még rövid a lista,ő az első )Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
tutis
őstag
válasz Declare #74052 üzenetére
Srácok SOS tanács kellene.
Úgy néz ki hogy új hűtőventilátor motor kellene a szerelő szerint.
Igen ám, de elkezdett dobálózni a számokkal.
hogy a gyári 160 ezer, és hogy nincs náluk hozott alkatrész, és hogy csakis nekem 68-ért tud gyárit hozni. (plusz25ezer munkadíj)Na elkezdtem utánanézni ennek.Bárdinál van Bosch, 2 fajta:
BOSCH (0130303314)
Hűtőventilátor motor
52.534 FtBOSCH (0130303300)
Hűtőventilátor motor
111.017 FtÉn az mondom hogy az enyémhez az olcsóbb való, de a szerelő a drágábbat akarja ideadni nekem.
Raádásul nekem féláras kedvezményem van a bárdinál, nem mindegy az ár.A szerelő 68ezerért akarja ideadni nekem a drágábbat, de szerintem kurvára le akar húzni. 25ből meglenne nekem az olcsóbb. Cromaxnál alvázszám alapján is az olcsóbbat hozza nekem.
Holnap felhívom a bárdit és a unixot is, alvázszám alapján lekérem, de tuti hogy az olcsóbb kell nekem. Mit lehet ilyen esetben tenni, ha tudom hogy átbasz a szerelő, és úgy tesz mintha a drágábbat szereli be, de az olcsóbbat teszi be az autóba?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
WP14
őstag
-
-
tutis
őstag
válasz Luck Dragon #74061 üzenetére
Úton vagyok a műhely felé. 1 óra múlva kiderül kinek van igaza. Elvileg ma reggel 8ra mondta hogy hozzák az alkatrészt, de a műhely 7kor nyit, ezért nyitáskor már ott leszek és elhozom az autót. Max annyi lehet a probléma ha tegnap délután mégis megcsinálták. De abban az esetben is átnézem az autót és az eredeti alkatrészt is.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
Declare
őstag
Az ilyennel meg plane visszaelnek, hisz ismerik a szitut. Hasznaltad az autot, bedöglött, jaj-jajj valaki csinalja gyorsan meg, mert nyilvan kell a kocsi....
A masik mondjuk az, hogy azert valoban van millio fele alkatresz, oriasi szorassal....hogy most egy dragabb jobb vagy sem, megeri e a felarat vagy sem ezek a soha meg nem valaszolhato kerdesek kategoria.
Csak s.o.s helyzetben megyünk mas szerelöhöz, vagy szakszervizbe idezet az autos naplombol (de ebben az esetben is mindenkepp konzultalnek a sajat szerelömmel, hogy latatlanban ö hogy iteli meg azt amit nekem mondanak, ajanlanak)
-
dave0825
őstag
Üdv. Lenne hozzátok 3 kérdésem, hátha tudtok segíteni.
1: Édesanyám vett egy C Corsát, amiben van multikormány, gyári rádióval, működik is, de másik fejegységet szeretne (usb, aux miatt), de olyat, amivel működik a multikormány is. Nagyjából rákerestem, a Pioneer-eket írták, hogy támogatják alapból. Melyik másikak még, vagy mindegyikhez lehet valami külön modult szerezni, amivel menni fog? Ha jól emlékszem, az én Kenwood KMM-122Y-om is támogatja, bár nekem G Astrában nincs multikormány, így nem tudom biztosan.
2: Tegnap a G Astrámon 2 első lengéscsillapító cserekor vette észre apám, hogy a jobb első féknél nincs ABS kerék, vagy nem tudom, mi a neve annak a fogas cuccnak, se kábel, se semmi. A bal elsőnél van, de a 2 hátsónál sincs, és szerinte kéne lennie. A motortérben fékrásegítőt van, és apám szerint akkor nincs benne ABS (nem is láttuk, gyors kereséssel, nagyon nem néztük át). Visszajelzője van a műszerfalon, világít gyújtáskor, de ki is alszik rendesen (nem együtt valami mással, tehát átkötve nincs, ezt már néztem). Tényleg minden keréknél kéne lennie érzékelőnek? Télen néztem, megcsúsztattam direkt, 2-3m-t csúszott, nem volt ABS, ki sem villant semmi. Az a furcsa, hogy ha nincs benne, akkor visszajelzője miért van, és miért van a bal első keréknél csatlakozó kábellal együtt, ami megy be a motortérbe. Van más olyan is a műszerfal óralapján, aminek a helye megvan, de led nincs a panelen, ABS mégis van, holott ezek szerint nincs benne (én úgy tudtam, hogy van, de nemigen foglalkoztam vele, hogy miért nincs).
3: Ugyanezen a G Astrán ha 3.-4. fokozatba kapcsolok menet közben, kicsit mintha kattanna (durranna halkan) valami a váltó felől elölről, akármilyen finoman engedem a kuplungot föl. 2.-ban és 3.-ban pedig mostanában sokkal lustább, mint eddig volt (1.4-ből adódóan eddig sem volt egy űrhajó), néha mintha megtorpanna, rántana egy kicsit az autón. Ez mitől lehet? Hibakód semmi nincs, gyújtótrafó-sor, EGR-szelep mostanában volt cserélve, lambdaszonda még nem.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
tutis
őstag
Na jelentem, elhoztam az autót. Odamentem nyitásra. Mondom kellene az autó, mert van olcsóbb lehetőség. Mondják jó, de ki van szerelve a venti. Na mondom szuper, akkor talán vissza kellene szerelni. Mondják, de hát az idő! Mondom szuper, van időm, megvárom.
Nem egész 8 perc múlva már vissza is volt szerelve a venti. Nem akartam beszólni hogy a cseréért ki akartak belőlem húzni 25ezer ft-ot munkadíjnak félórás melóra..
De azért egy 10-est így is elkértek, hibafeltárás, stb címszóval.
Fizettem és eljöttem.
Otthon lecsekkoltam a ventit, sajna a drágább kell. 68ezerért akarták ideadni a szervízben.
Én 57-ért fogom megvenni délután a bárdiban
De akinek nincs kedvezménye az is meg tudja venni pl
innen
57ezerért. beszéltem velük, keddre meg is lenne a cucc. De mivel nekem ma kell, így a Bárdinál veszem meg.
Délután be is szerelem magam. Pár csavar ki, venti kivesz, új berak, csatlakozók össze és kész is..
Így nulla munkadíj ár lenne. Mégse 25ezer..
Szóval tényleg csak megbízható szerelőhöz vigye az ember az autót, a 4 tölgyesi autószervízet továbbra is rabló bandának tartom. Nyerészkednek az alkatrészen, (oks, valamilyen szinten érthető), de olyan irreális munkadíjat akartak, ami bicskanyitogató[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
adorjant
senior tag
válasz dave0825 #74065 üzenetére
Hello!
Második észrevételedre annyi jut eszembe,hogy a bal első keréknél a sebesség jeladó van,ha jól tudom,abs-től függetlenül.
A torpanás lehet gyertya miatt is,ellenőrizd, de én az EGR szelepet kifordítva is kipróbálnám,hogy akkor hogy viselkedik az autó (nekem 2 hónap után már szarakodott az új,olcsóbb szelep...)
A hangot pedig mindenképpen hallani kellene,esetleg tölts fel ide egy videót a jelenségről, hátha tudunk segíteni -
odorgg
addikt
válasz dave0825 #74065 üzenetére
1
Én innét vettem ezt Pioneer fejegységhez. Ezzel megy a kormánytáv G Astrán. Viszont nem mindegyik fejegységen van csatlakozó hozzá, így vásárláskor oda kell figyelni hogy olyan fejegységet vegyél, amin van kormánytávhoz csatlakozó.
Több féle fejegységhez is van egyébként, igen.(#74066) tutis
Jól döntöttél. 10 perces munkáért 25 ezer, az tényleg rablás, és még pofátlanul az alkatrészen is nyerészkednének.. Az ilyeneket el kell kerülni.
[ Szerkesztve ]
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
dave0825
őstag
válasz adorjant #74067 üzenetére
Tényleg, az lehet, hogy nem is az ABS érzékelője, hanem a kilométeróráé.
Nem gyárit vettem bele én sem, 23 volt így is az EGR, 40 körül lett volna Delphi, amit már inkább ajánlottak. :/ Kb. 2 hete van bent. Gyertyát úgy 2 hónapja cseréltem, trafósort kb. 1 hónapja. Hogy érted, hogy "kifordítva"?
Nem olyan hangos, szerintem nem lehetne hallani videón, de megpróbálom majd lehet.
Egyébként nem írtam, hogy Z14XE motorkód, 1.4 benzin, 2003-as évjárat.
(#74068) odorgg: Köszi, ez nagy segítség.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Egy buta kérdés, fizikailag ha a műszerfalon nem tudom megnézni az ESP-vissza jelzés hiánya miatt , akkor azt merre található maga az egység?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adorjant
senior tag
válasz dave0825 #74069 üzenetére
Az egyik csavarral legyen rögzítve,és így szabadun tud járni a szelep,viszont kipufogógáz nélkül (a csatlakozó legyen rádugva,hogy az ECU érzékelje-működtesse)
Vízhőfok-gombát is szokták mondani,hogy az is okozhat ilyen torpanásokat,de én személy szerint 3db G Astrán sem tapasztaltam,de ha már a motortérben matatsz,nézz rá,hátha látsz valamit. -
-
-
-
tutis
őstag
Tudtommal a ventiben/hűtőben nincs hőkapcsoló ennél a típusnál.
Az a blokkban van valahol, illyen:Mivel ki volt szedve a venti, azért csak nem olyan kóklerek hogy kicserélik a ventit, holott a hőgomba lenne a rossz? Én is alapból úgy mentem oda hogy a hőkapcsolót nézzék meg elsőre, de azt megnézték és kizárták mint hibát
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
vízhőfok jeladó, lángautós kép.
1.6 benzin, Z16XEP 2004-es H astra.
DE a termosztátháznál van rajta, ahogy nézem a cromax-os leírást.
videó róla hol van[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
odorgg
addikt
Hidegen ha gázt adok, és felengedem, majd benyomom a kuplungot, felpörög a motor, mintha tovább nyomnám a gázt. Bemelegedés után a hiba megszűnik. (Z14XE)Mi lehet ennek az oka?
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
dave0825
őstag
válasz odorgg #74083 üzenetére
Nekem is Z14XE G Astrám van, az is ezt csinálja, normális, a szivató miatt van elvileg. Nem nagyon pörög föl, csak pár száz fordulatot, váltáskor veszem észre jobban, kicsit tovább szoktam kuplungot nyomni hidegen, úgy nem olyan feltűnő.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
mohabá 007
aktív tag
Fontos!
Mielőtt megveszed a hőgombát,nézd meg,hogy a hőgombáról elmenő vezeték biztosan a ventillátorhoz csatlakozik e.Azért mondom,mert nekem is van ilyen kétpólusú hőgomba,de az a hengerfejbe van beépítve,és az ecu-nak küldi a vízhőfokot,és van még egy hőgombám,de az három pólusú,és az kapcsolja a ventit két fokozatban.
(meg még van egy egypólusú is)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
K Norbi
addikt
Vettem az Opelba olajszűrőt, aztán csak néztem mikor Mahle OX 173/1D és a Hegst E600H D38 1:1 egyezik!
Nem tudtam belekötni, papír színe, lamellák száma.
Fekete erősítésen még öntés száma is egyforma A4 mindkettőn.
Ja mm-re megegyeznek! Tömítés dettó egyforma. Ez hogy lehetséges??Mármint a Mahle Micro Star bla bla, Hengst megint mást papírt használ.
NAGY LÓFASZT! Még belül van egy zöld hajszálcsík a papíron az is egyezik.
Vakítják a parasztot ezek a gyártók!
Hengst a töredéke árba... -
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #74091 üzenetére
Nem a fehér F-et kell nézni?
-
-
tutis
őstag
-
-
mohabá 007
aktív tag
Azt hittem,hogy látszik.Minden hozzászólásom alján az aláírásnál ez lészen odaírva:
(csak egyszer írtam le,mégis kétszer látszik)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #74098 üzenetére
Mobil nézetben ez nem látszik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #74099 üzenetére
A hiba nem az én készülékemben van (vicc vót)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...