-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #74502 üzenetére
Lehetseges, nem tudom, en ra voltam indulva, mert azt hittem, ilyen köztes megoldasnak jo, de igazabol nem. Nem rossz szvsz, föleg, hogy az automosos mikro karcok ellen ved....egy uj autonal, vagy egy ujkori autonal (profi polir utan) elgondolkoznek rajta....megis joval olcsobb, mint a folia es nem lesz tele az autod ezekkel a kis karcokkal.
(#74503) Petyyyyy az a 200 az kb a motorhaztetö olcsobb helyen is fel millio körül van, de volt olyan ismerös, aki olyan körül csinaltatta es egyreszt az nem olyan massziv folia, nem ved ugy, masreszt rondan lett megcsinalva. Itt amit mondtam, a "normalis", azt ugy ertem, hogy pl a motorhaztetö egy darab foliaval van bevonva nem többreszletben, ahol latszanak az illesztesek....masreszt allitolag ilyen önygyogyulos a cucc, azaz pl kulccsal nem lehet megkarcolni....majd kiprobaljuk
(#74505) MunezXBK viszont a polir nem ved sem az autopalyas köfelverödesek ellen, sem amikor neked nyitjak az ajtot a parkoloban
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
Ma ünneplem első
házasságiévfordulónkat a VekivelJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
Declare
őstag
válasz fcbarca #74506 üzenetére
Ahogy ajanlottak is, erdemes itt utannanezned/olvasnod ezzel kapcsolatban Gumis topic
A vilagon semmi nem müködik ilyen egyszerüen, hogy mi a jobb, mi eri meg stb Egy bmw jobb mint egy opel? megeri a felarat a bmw? Ezt senki nem fogja megvalaszolni neked kinek mi.
Ha pl sokat mesz autopalyan, plane nagy tempoval es/vagy jarsz sielni valahova (ergo különösen fontos a jo tapadasu gumi) erdemes (szerintem) mindenkepp egy relative jo minösegü külön téli es nyári szettre beruhazni. Ha nem mesz sokat egy evben, nem mesz sokat palyan es ott sem nagy tempoval, nem jarsz sielni stb, akkor erdemes lehet megnezned a michelinnek a crossclimate gumijat [link] ezt 80k körül talan megkapod es le van tudva a teli/nyari gumi 4-5 evre jo esellyel. Ebböl a legkisebb meret jelenleg sajna 15". Szoval ehhez felnit is venned kell....ettöl meg igy is megerheti a dolog.
Amugy en biztos hogy csak valami nevesebb gyarto gumijat vennem. Pl a Hankook egy jo marka es jo aron is megy, vagy meg olcsobb kategoria a Barum az is jol szokott szerepelni a teszteken. (aztan persze a legnevesebbek a yokohama, dunlop, pirelli, michelin, goodyear....de ezek azert mar eszrevehetöen dragabbak is)
Olvass utanna (ADAC tesztek vannak neten az is hasznos info, meg a gumis topic összefoglaloja, velemenyek).
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Milyen izzót tegyek a Meriva-ba, ha nem akarok vakon vezetni de nem is akarom évente cserélni?
-
AMD Power
titán
Lemondott az Opel vezére, tart a franciáktól
Karl-Thomas Neumann otthagyja az Opel vezérigazgatói székét a tulajdonosváltás utánCsak én gondolom úgy ,hogy ez nem jó jel?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Egyértelmű a győzelem....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz dave0825 #74498 üzenetére
Mégegyszer visszaolvastam amiket írtál,van egy,két dolog ami nem tiszta,de a végére járunk,ha te is akarod.
Elsőszámú gyanú gyanúm a leírtak alapján,hogy az autó jelenleg „vész üzemmód”-ban üzemel.Az erre utaló jelek:
1- nem akar gázadásra gyorsulni,csak lassan pörög fel,és bedadog.- "..nemigen lehet annak nevezni, ha kb. 2-3 km-ig tart, mire a 90-et elérem….50-ről kb. 80-ra egy örökkévalóságig tart, míg gyorsít. 5.-ben 90-ről 100-ra 2-3 km alatt gyorsít föl! 4.-ben 70-ről 80-ra tartott neki 5-600 méterig…”
- "…Kb. 100-110 a vége most, eddig volt olyan 145 max….”
Ezek szerint az ecu nem engedi felpörögni a motort akár 6000 ig is,mert kb: 4000 körül letilt.Engedi/nem engedi?
(nekem is volt vész üzemmód,ezek voltak a tünetek,4500 nál letiltott,nem engedte felpörögni.Vez tengely jeladónál volt gubanc)2- Valszeg azért nem vátozik semmi a csatik lehúzásakor,(lambdaszonda,map)mert vész üzemmódban működik a motor.
- Ha nem így lenne,akkor a map csati lehúzásakor az ecu érzékeli ha a map hibás,mivel a hibás működésű map " kihagyások gyorsulás közben,teljesítményveszteség " tüneteket okoznak.3- "...Korábban a gyújtás hibát is jelezte, az EGR szelep hibát is…”
Lehet ezért nincs tárolt hibakód se,mert amikor nem vész üzemmódba üzemelt,hibakód is volt.Lesz mit csinálni,de csak szépen sorjában.
- Akkusarut este levenni,hagyni pihenni reggelig,(az egész cécót akár lehet ezzel is bármikor kezdeni)majd sportosan,erőteljes gázadással gyorsítani,egész magas fordulatig felpörgetni a motort.Rosszabb nem lesz,de lehet meggyógyul.- Ha a helyzet változatlan,nézd meg a gyertyákat,egyformán vannak e kiégve,hézagok egyformák e.Ellenőrizd le,nem húz e át valahol a gyertyapipa,kábel,gyujtótrafó.kb 1 méteres vezetékdarab két végét megpucol,motor beindít,kesztyű a kézre,vezeték egyik vége test,másik végét közel a pipához,gyujtókábel-
hez tartva lassan végighúz a trafóig.Ha nem lesz áthúzás,iv,ok.- Ha már ott jársz,nézd meg mennyire koszos a pillangószelepház (fojtószelepház),ill a csatlakozó csövek épek,repedésmentesek e,tiszta e a kartegáz visszavezető cső,nincs e tele vizes trutyival.
- Ha a helyzet továbbra is szar,marad a vez tengely jeladó,és a főtengely helyzetérzékelő ellenőrzése.
- Amúgy mi a biztosíték arra,hogy a lecserélt gyujtótrafó most is hibátlanul üzemel?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diegho
nagyúr
válasz Markizmark #74514 üzenetére
Berner-es H7 került bele, pont dolgom volt Nagykanizsán és beugrottam a szervizbe egy cserére, mert az én kezem nem fér be, mindkettőt kicseréltettem akkor már és megcsodálták a 788ft-os OBDII olvasómat is
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74515 üzenetére
Édesanyámnak is volt hasonló gondja, neki a főtengely-jeladó volt rossz, neki sem jelezte ki a hibát, csak miután állítólag levették az akkusarut.
Az föltűnt, hogy most nem csinálja, amit 4.-ben, hogy 3-3500-as fordulaton fullad, elindul, fullad, elindul... Amikor csináltam a mérést, akkor ilyen volt, azóta nem jött elő ez. Viszont ugyanúgy nem gyorsul, 2.-3.-ban rángat még mindig, de följebb nem, viszont mondom, ugyanúgy nem megy.1.: ha padlóig nyomom a gázt, jobban gyorsul, morog, ahogy a levegőt jobban szívja, de jobban gyorsul valamivel. Gondoltam emiatt, meg olvastam is valahol neten, hogy nem lehet a gázpedál a ludas? Igaz, hogy az a furcsa, hogy folyamatosan ugyanolyan időközönként fulladt a múltkor, mikor mértem, az viszont nem lehet a pedál hibája.
2.: a map szenzort konkrétan észrevette egyből. Lehúztam, elindítottam, alig indult el, meg majdnem le is fulladt, dadogva járt alapjáraton. Ki is jelezte hibakóddal is azt hiszem, de a motorellenőrzés lámpával biztos, arra emlékszem.
3.: mikor kicseréltem a gyújtást, és az egr-t is, kitöröltem a hibakódokat ELM327 diagnosztikával (ez van csak nekem, ezzel mértem a lambdaszondát is).
Akksit lehúztam, de csak pár másodpercig, a fejegység beállításai nem mentek el (ezért nem akartam tovább, sokáig tart mindent visszaállítani), de az óra meg a dátum elment középről, hibakód utána se lett. Megnézem tovább ha lehúzom, pl. reggelig, ahogy írtad. Megnézem a többit is, viszont csak vasárnap lesz rá időm, meg jobb, ha apámmal együtt nézegetjük, még annyira nem értek az autókhoz, első autóm, 1 éve van meg, eddig sok gond nem volt vele. Inkább motoroztam eddig (meg ezután is ).Megnéztem a régi hibás trafóval, annyira hibás, hogy nem mindig volt rossz, néha működött rendesen. Visszaraktam azt, megnéztem azzal, ugyanúgy csinálta. Egyébként ahogy írtam, autósboltos ismerős mondta a gyertyákról, hogy együtt cseréljem, ezzel volt 1 hónap eltérés kb. Megnézem vasárnap a gyertyákat is.
Köszönöm az eddigi segítséget!
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
válasz Petyyyyy #74475 üzenetére
Így fényes nappal jobban látszódik a nyoma, egy kékeszöld színű autó a tettes. De biztosra szerettem volna menni, így megkértem a parkolóért felelős biztonsági céget hogy tessék utána nézni a dolognak. Lehet hogy most itt páratok ezt most felesleges dolognak tartjátok, főleg hogy körömnyi nagyságú dologról van szó. De nem hagyott nyugodni a dolog.
Szóval az elején nem nagyon mentek bele a dologba, de a végén csak-csak.
És először egy újabb Vitara állt be mellém,de nem az volt a tettes , majd később egy F Astrás érkezett meg,
Aki a gondot okozta, de a legnagyobb meglepetést az okozta hogy az egyik főnök a tettes.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74519 üzenetére
Majd még te kérj bocsánatot, amiért meg akarod tudni, nem? Még szép hogy kikéred magadnak - a felvételt is. Jól tetted, hiába csak egy ekkora rész, tuti engem is szét kekszelne az ideg.
De hogy egy másik Astra tulaj...nem is értem. Ahogy látom szépen le is vitte a fényt, szóval akármibe is kerül, fizesse ki. Lehet hogy szottyos 5-10-X ezer, akkor is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74521 üzenetére
Szvsz sehogy.
Ahogy látom alapozóig ment, nem érdemes maszatolni vele.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74523 üzenetére
Pontosan. De pánikra semmi ok, nem aranyárban van a művelet.
G kilincseit kiszerelve vittem fújatni. Srácok szedték szét és fújták, viszont nem rakták össze. a négy volt 10k. (metál)Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74525 üzenetére
A legfontosabbat kihagytam - én teljesen átfújattam, más volt az alapszín, mint a cél, azért is szedettem szét.
Ezt szerintem babrálás nélkül megcsinálják.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
_seth_
veterán
B Vectra X20XEV:
Hans-Pries alapjárati motor kőkemény 9e forintért szépen működik, pedig már próbáltam kb 3 márkát újban és ebből kettővel be sem indult az autó.
Valeo kinyomócsapágy viszont csak 5e kilométert bírt, ma elengedte az olajat... Valeo vízhűtő 2 évet sem bírt... érdemes kerülni ezt a márkát...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #74519 üzenetére
A madar fonok majd fizesse ki!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
Aki z14xe motornál 17 év után nem akar szentségelni a motorburkolat alatt elmenő légtelenítő vízkör műanyag(!) könyök idomának (motorblokk alu csonkjából kifelé jövet) törése miatt víz elfolyás indokával az út szélén szívni, az most cseréje ki hasonló idom fém megfelelőjével.
Ráér később megköszöni, nekem 3 órám és 8e forintom bánta, plusz idegeskedés, víz nélkül közlekedés.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
-
beg
veterán
válasz mohabá 007 #74532 üzenetére
Na ez az a szó amit kerestem
Nem tudtam hogy hívják leánykori nevén csak próbáltam körülírni.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
elistvan
senior tag
Sziasztok!
Bevallom eddig a Honda jazzeket nézegettem, de ahogy látom a meriva sem rosszabb. Ráadásul van belőle választék hazaiból is és fiatalabbakat is kapni lehet jó áron sokkal felszereltebben mint a jazz.
Van 2 kiszemelt Meriva A-m. Ő, illetve Ő. Tudnátok tanácsot adni? Árban mennyire van ez rendben vagy mennyit érdemes alkudni ha rendben találjuk a szerelővel? Mire érdemes ennél a típusnál odafigyelni?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Nem sokára eladó lesz G Astrám, árazásával kapcsolatban tudnátok segíteni, hogy kb. mennyit érhet?
Alap adatok: 1999-es, lépcsőshátú, X16SZR, óra185000-t mutat, valójában kb 260 van benne. Felszereltségéhez tartozik gyári manuális klíma, 4 tárcsafék, LG CD-rádió, vonóhorog. Az ablakok sajnos tekerősek és a tükrök is manuálisak.
Az autó tavaly áprilisban került hozzám egy budapesti kereskedésből, előtte Németben élte napjait. Mióta nálam van, jópár dolgot megcsináltattam rajta, így a következő tulajdonosnak azokkal már nemigen lesz baja. Ezek lettek cserélve rajta: 4 tárcsa+összes betét (Mindegyik Zimmermann), vezérlés+vízpumpa, olaj (Mannol 10W40), motortartó bak, jobb első kitámasztó gömbfej, ezt követően lézeres futómű-állítás, vízhűtő, klíma kompresszor tekercse, kesztyűtartó konzolja, szelepfedél-tömítés. Plusz vettem rá télre egy Goodyear Ultragrip 9 szettet. A kerekekről annyit, hogy elég érdekes a dolog, a kerekek 14"-osak, de a csomagtartóban egy 15-ös pótkerék van rajta kb. 0 km-es Continental gumi. Nyárinak egy 2013-as Toyo Vario V2+ van rajta, ami ugye négy évszakos, de én biztonságosabbnak tartottam megvenni rá az UG-eket télre.
Használata során folyamatosan vigyáztam rá, karban volt tartva, az esetek nagyon nagy részében csak Shell benzin volt benne, ha valami baja volt azt meg is csináltattam rajta, ahogy a fenti felsorolásból is látszik. Amikor megvettem nagyon szép állapotban volt, de sajnos nyáron egy "kedves hölgy" úgy váltott sávot a városban, hogy nem vette észre hogy mellette vagyok és meghúzta a bal elejét. Ezt nem csináltattam meg, 60-at mondtak rá, de csak pár horzsolás van a lökhárítón, valamint a kerék felett egy pontban minimális horpadás van. Sajnos télen is napi szinten használatban volt, de nem volt lehetőségem tető alá állítani, így mostanra mind a négy kerékíven megjelent a rozsda. Valószínűnek tartom, hogy előtte is olyan volt már, csak le volt kezelve.Ami egyetlen baja van most, hogy a jobb ablaktörlő mechanikája megkopott és lehúzza a lapátot az ablak alá, de egyébként szépen töröl.
90 körül néha kivillantja az EGR hibát, de utána el is szokott aludni rövid időn belül a lámpa. EGR tisztítva volt, valamennyit segített, de azóta is van, hogy felgyullad a lámpa.Előre is köszönöm a választ, és bocsánat ha OFF-ba kellett volna.
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
-
Skizz
addikt
Sziasztok
2009-es, szenzoros, tehát Auto állással rendelkező H astránál van lehetőség arra, higy nyitásra parkfényt kapcsoljon? Zárásra pedig kialudjon. Cosmo felszereltség, ha ez számít, és full halogén.
Továbbá: 2009, 1.7cdti 110 rendelkezik dpf-el?
köszi
-
Ha van benne komfort modul, ha igen akkor csak fel kell tanítani op-com kütyüvel.
És igen , 1.7cdti 110 rendelkezik pdf-el. Ahogy a 125-ős kivitelű is. Egyedül ha jól rémlik a 90-pacis nem.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Skizz
addikt
válasz Luck Dragon #74546 üzenetére
Na erre még visszatérünk.
-
Petyyyyy
addikt
Ha már itt tartunk: sima OBD-s kütyün keresztül nem sikerült megmondani a BC-nek, hogy mekkora a jelenlegi kerékméret és majd azzal számoljon átlagot, pillanatnyit meg stb. Ehhez már valószínű a gyári Tech2 kell.
Melyik Opel szervízt javasoljátok BP-n?
A lényeg, hogy ne nézzék hülyének az embert és ne az legyen az első, hogy na bmeg ennek is nem jó valami, aztán ide jön megcsináltatni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star