-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandi0000
nagyúr
nem olyan vészes vagyis de, de haver autós boltba dolgozik és 50-60% kedvezmény lenne, csak akkor úgy számolnék, hogy a legrosszabb eset az, hogy 1 milka az autó és 500k tartalékba ilyenekre, mert hiába veszek 1,5 milkáért mondjuk, abba is lenne tuti cserés kopó alkatrész
Xbox One: bandymnc
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #75697 üzenetére
Tul nagy a tavolsag a kettö dolog között, amit keresel, ahhoz, hogy egy multifunkcios megoldast talalj szerintem.
Miert nem nezel valami megbizhato, regi dizel dömpert, meg melle egy benzines hobby autot? Ha csak ugy autozgatni szeretsz, akkor csak elvezetesebb lenne, valami hatsokerekessel, mint egy dizel kombival(#75701) bandi0000 az 500k tartalek egy dizel eseten alap kell, hogy legyen, ha az üzembiztos hasznalat a cel. Ha alaposan atvizsgaltatod megvetel elött, akkor a komoly bajokat jo esellyel mind fel lehet tartni....ilyen öregebb dizelt csak ugy szabad venni, hogy az atvizsgalasra nem szabad sajnalni a penzt. Szvsz
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz bandi0000 #75701 üzenetére
Ez jó hozzáállás, így kell, mert általában nem nagyon tudják az eladók igazolni, hogy mikor történt vezérlés csere pl., meg hát a mai világban sok a nyerészkedő... Vezérlés szakadásnál meg tud meglepetéseket okozni a pénztárcának, főleg, ha 120-140-es tempónál történik.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #75702 üzenetére
Én teljesen megvagyok elégedve a dizellel, fogyasztásban nem érné meg a benzines de ezt már többször tárgyaltuk. Gázt én meg nem preferálom, kókányolás az autó üzemanyagrendszerében, plusz a tartály elveszi a helyet. Én megvagyok elégedve a dízellel, nyomatékos, lehet bele pakolni, nagy és kényelmes.
Nekem amit kellett köteni a B-re annak kb semmi köze nem volt ahhoz hogy dízel. Nem emiatt kellett ráköltenem.(#75698) bandi0000 :
Autótól függ mennyi az annyi, de pl C vectra esetén a vezérlés 30-40 ezer huf, fékeket ilyesmiket meg tudod nézni kell-e cserélni, ha kell azt meg belekalkulálod a vételárba. Benzinnél nagyon mellényúlni nem tudsz. -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #75704 üzenetére
En arra irtam, hogy ha jol latom, akkor kell neked egy verda, ami nagy, pakolhato, kenyelmes, de mellette szeretsz "csak ugy autokazni" es azt is sportosan. Namost a kettö az nalam nem fer össze
Megeri vagy nem eri meg, arrol meg ez esetben nincs is ertelme beszelni. "Csak ugy autokazni sportosan" az sehogy sem eri meg . Mondjuk nekem ez sem adja ki, hogy mi a jo abban, hogy közuton jössz mesz . Ha gokartozik az ember, vagy a ringen köröz az oke, azt ertem....de hat nem vagyunk egyformak
Az a B veki egy elatkozott joszag volt.....nekem semmi bajom a dizellel, en is azt hajtok tudod meg azt is tudom most mar, mi fan terem egy dizeles auto, nem csak a hülyeseget fujom esz nelkül, mint paran...
Szoval csak ezert irtam, mint tipp....
-
AMD Power
titán
Főleg a szabadidős autó az enyém. Belföldi kirándulások, bevásárlás és hétvégente munkába járás. Nagyjából ennyi. Igy jön össze kb ez az évi 8.000km. Az autó max évente 1-2x ha megvan pakolva. Ezért sem lenne probléma egy kisebb autó. Fiesta/Ignis stb.....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bandi0000
nagyúr
köszönöm a válaszokat, igen mindenképp benzin lesz a befutó
1,6-2/2,2 literesek között van lényeges fogyasztás különbség?
Még gondolkodok rajta, mert most még sulis vagyok, és vagy suli közben meg veszem a G astrát, vagy suli végén de C vectra
Xbox One: bandymnc
-
opr
veterán
Reszemrol hobbi es tanulas celra, illetve havi 1-2 nagybevasarlas.
Reszletesebben:
Hobbi: Konkretan ugy vagyunk vele, hogy ha mar kikoltoztunk, hasznaljuk mar ki, es menjunk el havi 1-2 alkalommal valami programra/latnivalohoz/akarmi. Pl most hetvegen elugrottunk megnezni a mercedes benz world-ot, nagyon kiraly volt.
Tanulas: Lakotars megkerdezte, hogy megtanitom-e vezetni (ilyet angliaban lehet). Amikor visszakerdeztem, hogy aramot vagy haztartast szeretne-e vezetni, merthogy ugye autonk nincs, elkezdte nezegetni, aztan mikor meglattuk mennyibe kerul egy alapvetoen jo, de azert utnivalo/eldobos "nemsajnalod" auto, vettunk egyet. Igy en is tanulom a hulye baloldali kozlekedest, illetve Ot is elkezdtem tanitani az alapokra, normal netrol szedett tananyag menten."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
WP14
őstag
Köszi a válaszokat, komolyan élmény volt olvasni.
A dízelre vágyóknak egy kis iránymutatás, hogy el tudják dönteni mennyire éri, vagy nem éri meg a közeli jövőben megszüntetésüket tervezett autót venniük.
(#75707) bandi0000 Szerintem 1.8-ast keress G Astrából, sokak szerint az egyik legmegbízhatóbb Opel benzines motor. Viszont mindenképp kérd az eladót, hogy vigyétek el szakszervizbe állapotfelmérésre, 8-10 ezer kb.
(#75708) opr Az jó buli lehet, el sem tudom képzelni a fordított oldali vezetést, ballal váltani.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
bandi0000
nagyúr
Nekem is csak szaladgálni kell, most még diákként megéri bemennem 30 km-re kecsóra bérlettel,vagy diákkal, de amúgy már nem érné meg, ott lennék mint benzinnel
illetve helybe is simán elszaladgálnék, mert oké bicajjal betekerek nem nagy dolog, de nem 2 perc, és van hogy 1 nap 3-4 szer be kell mennem a városba, és akkor az már sok idő
Van otthon 2 autó, mindig morog a fater ha elkérem, ebből van elegem, mert alaphangon horgászni vagy kecsóra beszaladok, mind1 hogy opel, vagy a lada, de ő viszont megy dolgozni, opellal kell menni 10kmre mert a lada ciki másnap itthon a városba meg a ladával szaladgál, ergó ha én holnap horgászni mennék, akkor az opelt morogva adná oda, mert akkor ladával kell mennie, de ha a ladával mennék horgászni az se lenne jó, mert ha másnap haza jön akkor a ladát használja de mikor kocsi vételre adnám a fejem, akkor jön a dumával h ne vegyek mert van autó, neki mind1 mivel közlekedik, jah persze
(#75709) WP14: Én is néztem, de kevés van belőlük, mindenesetre még majd át kell gondolnom, nem olcsó azért a fenntartásuk se,vagyis úgy ha nincs melóm
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #75705 üzenetére
Azt nem írtam hogy sportosan, csak hogy szeretek autókázni. Nekem teljesen megfelel a dizel, pályán is szerpentinen is. Ültem kollégám gyári fulos OPC Corsájában baromira nem jött be, az üléstől már minden bajom volt, baromi kényelmetlen, plusz a kemény sport futómű se volt szimpatikus.
Meg azért autót tartani hogy havonta mondjuk 1x beindítsam nem éri meg.
Autópályán is szívesen megyek az se kell hogy előzgessek tempomat be aztán ennyi. Maga az hogy autóban vagyok, és vezetek, csend és nyugalom, hallgatom a zenét, és élvezem hogy szabad vagyok
Két autót nem is tudnék hova tenni, így is telt a létszám otthon a 3 autóval a családban, plusz én ha veszek másikat a B még marad egyenlőre, így most 4 autó lesz(#75709) WP14
Látom nagyon a dízel ellen vagy, nem baj, kell ilyen ember is, tudod mint a Greenpeace
Aki dízelt vesz, általában tudja miért, és nem feltétlenül az üzemanyag miatt, hanem a teljesítmény miatt. Van aki is-is.
Nekem éves szinten fél milla a megtakarítás, és nem garantált hogy kell is javítani. Így nálam csak plusszos lehet. B vectrára ráköltöttem 1 millát, ebben egyedül az adagoló meg a turbó volt ami a dizel miatt kellett a többit ugyan úgy ráköltöttem volna egy benzinesre is. És igen, dízelt az vegyen akinek van pénze javítani is. De egy bizonyos éves futás felett már bőven megéri.
Kissé túlreagálod ezt a dízelt sztorit...[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz bandi0000 #75712 üzenetére
Ez nem tetszik? Ha valós km, akkor nagyon jó ár érte, el kell vinni szakszervizbe átnézetni és van egy fasza "csajozós" verdád.
(#75715) bandi0000Nem. 436500 a magyarországi forgalomba helyezés díja, oda van írva. A 400-as árából alkudsz kicsit és 8 kilóban állna meg akkor.
Vagy itt egy még "csajozósabb" cabrio. Ennek 6 kiló a vége, mert magyar papíros.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
opr
veterán
Be kell vallanom eddig ketszer sikerult iszonyatosan bekurni az ajtoba a jobb kezem, amikor hirtelen kellett volna valtani, de ezen felul a ballal valtas nem egy nagy kaland, ha mar a kezedben van a valto (ertsd: sikerult megtalalni nemi hadonaszas utan ), akkor mar sima ugy.
Ennel sokkal nagyobb gond, hogy minden hulye szembe jon a forgalommal (), illetve hogy az auto nem jobbra szeles, hanem balra.De mar berendeltem amazonrol a "kezdo hulyegyerek vagyok, legyszives ne dudalj ha lassan derivalom ki a jobbkanyart" magneses tablakat a kocsi elejere es hatuljara.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75716 üzenetére
Jogos. Azt nem is néztem, "kitűnő" állapotot írt. Azt is le kell alkudni belőle, mínusz 2 kiló és úgy már jó lehet.
(#75718) Gergőke88 Nem fos az, simán venném, javítás nem lenne sokban nekem
A cabrio meg jobbkormányos, és? Vizsgás.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
kmarci25
veterán
A miénk a klasszikus igásló (1,7 TDI Meriva, 2004). Nem szép, de legalább nem is gyors. Cserébe olcsón szervizeltetem. Napi 45-50 km városban (munkahelyek-otthon inga), 2-3 hetente pedig hétvégén 400 km pályán (szülő látogatás), plusz nyaralás, kirándulás stb. Így egy évben összejön 25 ezer kilométer nagyjából.
Ezek miatt muszáj az autó, a munkahely tömegközlekedéssel napi +1-1,5 óra lenne, a hétvégi utakról meg ne is beszéljünk."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
WP14
őstag
válasz Gergőke88 #75720 üzenetére
Az nem vészes sérülés, legfeljebb látványos. A V2000 Vectrám bal hátulja ötször csúnyább volt és saját elemei lettek visszaállítva, lakatolva, kihúzva és szép lett, nyúlvány nem volt sérült. De gondolom karosszériás vagy, meg kárszakértő, hogy ennyire értesz hozzá. Mellesleg, nem lett az fényezve a képen, nem tudom azt miből látod.
(#75723) kmarci25 Akkor az Isuzu motoros? Azokról viszont csak jót hallottam.
(#75722) B-L-A-C-K Jó, te menekülsz otthonról és autókázol, mint írtad, nem is neked szólt az ajánlat, ami nem mellesleg idézőjelben van, ha jobban megnézed.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
opr
veterán
válasz B-L-A-C-K #75722 üzenetére
Az attol fugg milyen lyanyok.
Az en megfigyelesem szerint az auto-csajozas temakor lebonthato igy:Van ugye az ertelmesebbje, na az pont szarik ra, hogy van-e autod. Ha van, es meg gurul is, az esetleg plusz pontot erhet. Ezt a not nem felszedni konnyebb ha van kocsid, hanem megtartani utana, de azt is csak azert, mert azert egy autoval konnyebb jo kozos programokat szervezni.
Van az egy fokkal hulyebb/igenytelenebb, azt ezekkel (a hirdetesekben szereplo autokkal) is sima ugy, de azert ezeknel erdemes minimum ket gumit hasznalni meg egy joejtpipa-hoz is.
Van ugye a nagyon hulye plazapunci, annal eselyed nincs, amig a jelvenyt nem csereled le bmw-re. Akar egy ladan is, igazabol tokmindegy, az autokhoz nem ert, csak van neki egy picike szubrutin az agyaban, ami annyit csinal, hogy labak default beallitasa a zarva, de ha bmw jelet lat, ez atvalt nyitva-ra. Sajnos az agykapacitasukat ennek az allapotgepnek a folyamatos mukodese kimeriti, ezek a lanyok altalaban megszolalasig gyonyoruek. Ebben az esetben is javasolt a koton, meg egy kezfogashoz is.
Es van az eggyel okosabb, a gold-digger fajta, azoknak altalaban azert van eszuk, legalabbis annyi, hogy gazdag foszernek tegyek szet es gyorsan lebabazzanak. Ezeknel mar nem feltetlen a kocsi orran a jel szamit, ismerik a kocsikat, ruhakat, markakat, mint a tenyeruket. Ezek igazabol nem buta nok altalaban (jobb esetben), csak iszonyatosan szamitok.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F_Gergely
őstag
Bontottam meg raktam már össze pár autót, így igen, tudom miről beszélek, mellékállásban meg autóvillamossággal foglalkozom.
Illetve van jó pár haver akik bontással foglalkoznak, és rendszeres nálunk hogy két autóból építenek egyet eladásra a megmaradt cuccokból amiket nem tudnak eladni, de így még pénzhez jutnak.
Amennyi pénzből megállna ez a tragacs, annyi pénzből veszel egy normálisabb autót, ez csak látszatra tűnik nagyon jó vételnek, aki rutinosabb az látja hogy egy roncs, és forintot sem ér, ezek a kupék amik normális állapotban vannak milla körül mennek, full bőr belsővel és full extrával. -
-
WP14
őstag
válasz Gergőke88 #75727 üzenetére
Az mit jelent neked, hogy nem passzol a színe? Tudod róla, hogy milyen mértékű sérülése volt? Te vagy a mentalista? Ha csak meghúzták parkolóban, de egy valaki, aki mellékállásban foglalkozik fényezéssel is, olyan fényezte, akkor mi van? Már szar az autó és roncs?
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Amúgy itt is, mint legtöbb topikban, van egy slepp, akik ugyanazt mantrázzák és aki nem áll be a sorba, az nem ért hozzá.
A dízeles linkelésemre se nagyon reagált senki, ahol egy hozzáértő hasonlót ír le, amit én is mondtam, de nem nagyon csodálkozom ám.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
F_Gergely
őstag
Neked hány dízel autód volt? nekem csak dízel volt, és szereltem is egy párat, és a sajátomat teljesen lebontottam és újra építettem.
Értem én hogy bassza a szemed a dízel mint olyan mert vannak ilyen emberek is, csak nem értem miért lovagolsz ezen? Nagy dízeles biztos nem lehetsz mert akkor nem beszélnél baromságokat. -
_seth_
veterán
Kicseréltem a nyikorgó hangot okozó fékbetét rögzítőkészletet:
Már időszerű volt a csereMivel volt egy kis időm így rögzítettem, hogy hogyan is működik a B vectra hátsó felfüggesztése, akit érdekel annak: videó A futómű minden eleme új, a festésük még hiányzik.
A rozsda valóban eszi a B vectrákat, ettől eltekintve egy G astra komfortjától sokkal jobbak, strapabíróak is, elég csak megnézni, hogy hány munkásbrigád jár most már b kombival és milyen állapotban vannak azok az autók Viszont költeni is kell rájuk, csak hátul 18 szilent... egy G astrában pedig van 2 hátul ha jól tudom...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75733 üzenetére
Nem volt dízelem, de több céges dízellel jártam, mindet utáltam. Talán a citroen HDi motorja volt a legjobb közülük, az még ment is.
Nem a szememet, az orromat "bassza" legfőképp a dízel és csak vásárlási tanácsadás címén linkeltem azt, amire "baromság" jelzőt aggatsz, pedig biztos vagyok benne, hogy a cikk írójának nyomába sem érsz tudásilag.Ha pedig csak dízelt vezettél, akkor hogyan tudsz viszonyítani benzineshez, ha semmi alapod nincs hozzá?
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
B-L-A-C-K
titán
Neked meg az nem tűnt fel hogy mindenki ellened van de te mindent mindig erőltetsz? Dízeled se volt még de szar fos mind. Metabondról se volt semmi érved, de lebeszéltél róla, majd utána előadtad te nem beszéltél le semmiről. Most meg kitalálod már utalok haza járni és kocsikázgatok ezért! Kezd egyre viccesebb lenni az ittléted.
-
Petyyyyy
addikt
válasz _seth_ #75735 üzenetére
Ez tényleg időszerű volt. Már attól is jobvan vagyok hogy látom milyen lett.
Amúgy meg jól írtad, ahogy azt F_Gergely kollegával beszéltük is a topiktalin a Vectra már magasabb kategória mint az Astra. Kényelmesebb, csendesebb. Astra város, Vectra pálya - csak a nagyságrendek miatt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
Egy rendesen karbantartott és jó állapotú dízel nem füstöl. Nyomsz egy padlót akkor sem. Ami füstöl vagy kormos a rendszer, vagy a lehúzógyűrű szar, vagy chippelve van lehet több oka, de egy korrekt dízel nem füstöl. Pont.
A cikk amit linkeltél, korrekt, de nem a dízellel van baj, mert nyomatékosabb jobb a hatásfoka mint a benzinnek.
A gond ott van, hogy egy dízel drágább autó mint egy benzines, és sok ember csak megveszi és nem fenntartja. Ezek a fillérbaszók, akik azt hiszik mert 5 litert fogyaszt semmit nem kell rá költeni. Ez nettó baromság, de és hozzáteszem hogy DE nem többet mint egy benzinesre.
Mindenki jön a mumussal hogy juj fúj dizel, juj milyen drága, persze annak biztos drága akinek nincsen rá pénze de megveszi mert egy gyökér.
Az vesz dízelt aki tisztában van annak fenntartásával járó kötelezettségekről, és megéri.
Nekem baromira megér, éves szinten fél milla megtakarítás, ez 10 év alatt 5 milla, és a kettős tömegű meg turbó meg befecskendező 200-300 ezer kmt bír. Hol megy el valaki 600 ezer kmt 10 év alatt? előbb rohad el az autó vagy cseréli le.
Mondom, én 1 millát költöttem a vectrára, mégse mondom hogy rábasztam, mert 4 éve van meg évente fél milla megtakarítás, tehát az első két évem nullszaldós volt, a második kettő meg behozott 1 millát, amiből most megtudom alapozni a következő autó vételárának a felét.
Nem kell szídni a dízelt, nem szar, az szidja aki nem ért hozzá, vagy sose volt dízel autója. És birtokolni meg céges autót vezetni két teljesen külön dolog.#75738) Petyyyyy
Én a mai napig le vagyok döbbenve hogy a vectra mennyivel nagyobb mint az astra, ahogy egymás mellé állítottuk a két autót.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #75738 üzenetére
Jaja, jó dolog új cuccokat betenni, ez legalább olcsó is volt, 1400 a két oldalra való szett
Holnap kicserélem még mind a 7 kipufogó tartó gumibakot is újra, az is le lesz tudva egy időre.
Nagyon nagy a különbség a 20 éves alkatrészekkel megtűzdelt futómű és a zsír új között, és szerintem annyira az ára sem vészes egy ilyen műveletnek, ami drága az a telók, rugók és lengőkarok, minden más onnan már csak pár ezres kategória, bár ebből darabszámra van bőven benne.A videó fő célja pedig az volt, hogy leellenőrizzem a xenon magasságállító mozgását, úgy látom tökéletes lett
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #75737 üzenetére
A menekülés otthonról félrement, ez igaz. Viszont a metaszart öntsd bele, biztatlak rá
Azért, mert nem volt dízelem, lehet többel jártam, mint te, tehát egyáltalán nem mérvadó a tulajdonlása, te nagyon okos.
Ha pedig zavar az ittlétem, akkor lelépsz, egyszerű ez.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
B-L-A-C-K
titán
"Ha pedig zavar az ittlétem, akkor lelépsz, egyszerű ez."
Az a baj nem veszed észre hogy nem csak engem hanem másokat is zavarsz...:/
Az meg hogy széthajtott céges fűstől és arról mondasz véleményt grat, benzines is lehet szar, de ami normálisan karban van tartva nem fűstől, innen látszik nem sok közöd van ehhez sem, csak megint az van olvastad neten Pistikétől hogy ezt mondta, és itt már erre hivatkozol...
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75739 üzenetére
Ez így korrekt. Annyiban nem csak, hogy mivel sok dízellel jártam, kijött néhány hiba is, amikről tudtam mekkora költségek, persze nem engem terheltek szerencsére, de tudom mennyiben fájt a cégnek és mennyire köpködtek rá...
Nekem minden benzines autóm hozta az árát, mivel saját autóimmal dolgoztam Ford Escort Xr3i-vel kezdtem a 90-es években és tudok viszonyítani, hogy azokhoz képest a dízelek nagyságrendekkel többe fájtak a tulajdonosoknak. Cikkben is írják, az igaz, hogy figyelve rá és megadva minden jót a dízel sokáig húzza az igát, de, ha egyszer valami elromlik, az igen zsebbenyúlós mutatvány onnantól.(#75743) B-L-A-C-K Te tényleg nem vágod, hogy ez egy nyilvános fórum és mindenki elmondhatja szabadon a véleményét, akármennyire fáj is neked, még én is?
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
kmarci25
veterán
Akkor az Isuzu motoros? Azokról viszont csak jót hallottam.
Azaz. Kerreg, brummog, mint egy traktor. Egészen tréfás. Egyébként szeretem, csak sokszor nagyon gyenge. Főleg városban, mikor előzéskor kéne egy kis kraft. Helyváltoztatáshoz viszont kitűnő, mert 6l körül eljárkálok vele még klímával is.
F_Gergely:És akkor arról még nem is beszéltem mikor a fillérbaszója a Lukoil-nál meg Auchan-nál tankol pancsolt gázolajat mert az OMV meg a Shell drága, és mennyire teszi ezzel tönkre a főbb alkatrészeket.
Egyetértünk, tapasztalat alapján már nem tankolok másutt, csak az ÖMV-nél.
Apropó: Horvátországban hol tankoljak? Van erről tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
F_Gergely
őstag
Alap esetben a dízelek 500 ezer km-t simán elfutnak, főleg ha láncos.
Kivétel mindig van, amikor kell cserélni idő elött valamilyen komolyabb alkatrészt de ez nem általános.
Sokan szidják az EGR-t, ugyan olyan kopó alkatrész mint bármi más, cserélni kell és ennyi.
A dízeleknél 200-300 ezer között szokott a turbó és nagy mumus a VP44 adagoló de ezek is bírják.
Aztán jön a hiszti, hogy megvette a tekertórás szart aztán kell költenie adagolóra meg turbóra. Utána meg szídja a dizelt mint olyat. Semmivel sem problémásabb egy dízel, csak általában jóval nagyobb a futásteljesítménye, jobban van terhelve mint egy benzines, jobban használódik.
Van dízleből is egy egy hibás széria lásd 2,5V6 ahol a főtegely kopik idő előtt szarrá, de kár általánosítani és alapvetően a dízelt szidni
B vectrát szídják mert adagoló meg turbó. Egy benzinesnél úgyan úgy szétmegy a turbó mint egy dizelnél.
Azt meg érdekes mód a sok rinyálós nyomorult nem nézni hogy van az autójában 400-500-600 ezer és még gyári az adagoló neeeeem azt nem , csak fostaliscska az autó mert tönkrement egy alkatrész.És akkor arról még nem is beszéltem mikor a fillérbaszója a Lukoil-nál meg Auchan-nál tankol pancsolt gázolajat mert az OMV meg a Shell drága, és mennyire teszi ezzel tönkre a főbb alkatrészeket. A mechanikus adagoló pont leszarja a gázolaj minőségét, de az elektronikus vezérlésű bizony baromira megszenvedi és csökkenti az élettartamot és teszi tönkre magát az adagolót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...