-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Nézz utána, mert úgy tudom, hogy a G Astra kormányműve bele applikálható és azon meg villanyszervó van, tehát nem kell vacakolnod a szivattyúval és a csövekkel.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
stefi76
tag
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Egy éve nézegettem már, itt van egy fórum, amit eltettem kedvencekbe:
szivattyú+olajtartály, csövek - abból az egyik alapban a hűtő is - kormánymű, illetve 5-ös vagy hatos bordás-szíjú tárcsa a főtengelyre és a generátorra az alapján, hogy milyen van a szivattyún.
GSI-ről való sima ékszíjas a buktató, mert olyan dupla-ékszíjas főtengelytárcsa némely blokkokra nincs - a nincs azt jelenti, hogy nem kompatibilis a tengelyvéggel - ami általában az F-astrákban vannak, viszont a sima-és az 5-ös-6-os bordás ékszíjtárcsa meg variálható és cserélhető ugyan azon a blokkon.
Nagyjából ez a helyzet, de ott a linken a részletes cucc.
Kormányoszlop meg marad, ott nincs buhera.szerk. hehe, a link lemaradt:
[link][ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Bocs a dupláért, de eszembe jutott valami. Azt mondják télen kéne téli pótkerék is. Ja ... csak a téli az forgásirányos. Akkor kapásból oldalanként kéne 1-1 gumi .... tehát cipeljek kettőt télen?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Én is ezt emeltem ki.
Gumist kifaggattam, mikor azt mondta, májusban cseréljünk, ha a nyárival elmegyek még egy szezont.
Elmondása szerint a téli a melegben lágyabb lesz, és nagy tempónál eldurranhat, de ez igen nagy melegre és igen nagy tempóra igaz leginkább. Valamint kanyarban jobban elnyúlik, ennyi a menet közbeni hátránya. A tesztben viszont később csúszott meg az adott sebességnél az adott kanyarban télivel - ebből nekem az jön le, hogy a kanyarbéli viselkedés, veszélyesség is nagyban sebességfüggő. Vagyis egy nagyobb ívű, gyorsabb kanyarban már lehet hogy a téli annyira elnyúlik, eldeformálódik, hogy lejjebb van a kicsúszási határ mint a nyárinál.
Valamint a futás közbeni hátrányok mellett sokan mondják (a gumisom is ezen a véleményen van), hogy igazából a nap, meg a nagy hő hatására az anyaga is "megüvegesedik" a télinek, ez sem válik előnyére.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
erikke17
őstag
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Voltam ismerősnél rányomtuk opcomra, ott volt az EGR meg talán az alapjárati motor is tárolódva, szóval hétvégén szétkapom. Le lett tesztelve EGR az működik, ugye ott volt, hogy kívánt kipufogó gáz visszavezetés pl. 20% és a teljesítettnél szintúgy 20% teszt alatt hebegett ingadozott alapjárat majd utána beállt és szép selymesen járt...
Azóta nem mentem vele de mindenképp szétkapom alapjárati végett mert szerintem fordulat emelkedés attól volt.. Ha EGR lett volna akkor menet közben is dobott volna engine check hibát műszerfalon és csak alapjáraton kaptam mikor emelte fordulatot 2000-ig...Vagy ha láttam h el kezdi emelni és mentem vel egy pár kilométert megállta utána jó volt szépen visszaállt fordulat...
Csak ne lenne olyan buta helyen az az EGR meg az alapjárati.. -.- X16XEL motornál...
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Megint mas, ha felraksz egy teli gumit egy tesztkörre es mesz vele egy kanyart, vagy ha nyaron hasznalod. Azon kivül nem tudjuk milyen volt a teli, milyen a nyari stb. Altalaban nem is akkor szokott baleset bekövetkezni, amikor az ember kigurul a garazsbol es megy az elsö kanyar fele....mesz par km-t 90 el, a teli gumid szepen felmelegszik es sokkal jobban fog nyalodni a kanyarba, fekezesnel stb. Az hogy eldurranjon a teli gumi a sebesseg miatt, az szerintem extrem pelda.
En baromira elitelem a teli gumival közlekedöket. Minden ilyen jellegü iras egyöntetü abbol a szempontbol, hogy egy fel nyari szezon alatt tönkreteszed a teli gumidat, ami igy mind nyaron, mind telen teljesen alkalmatlan lesz a biztonsagos közlekedesre. Egyreszt a minta extra gyorsan lekopik, igy telen mar nem fog kapaszkodni, meg az anyaga is felkemenyedik igy meg csuszni is fog. Ellenben nyaron a mintaja tovabbra is melyebb lesz, mint a normalis nyari gumin es az anyaga puhabb a kelletenel...szoval szerintem a nyaron hasznalt teli gumi az olyan lehet, mint egy kifejezett olcso vacak 4 evszakos...semmire nem jo, max magadat es masokat összetörni.
Szoval ha most marciusban bejön egy 20 fokos szep hetvege es mesz a kocsiddal teli gumival nem leszel egy idözitett bomba az uton, ha nem epp akkor akarod megdönteni az idörekordod A-B be. Szerintem kb ilyen szituban helytallo ez a resze a cikknek.
Azon kivül en nem tudom ti hogy vagytok vele, de en minden alkalommal amikor lecserelem a teli gumikat nyarira olyan szinten veszem eszre a kocsi viselkedesen, hogy nem imbolyog a kanyarban, hogy felelmetes. A lagyabb magasabb mintazatu teligumi egesz biztosan nem alkalmas biztonsagos nyari közlekedesre....ez szerintem 100%....aztan egy nyar utan mar telre sem....
A masik resze ez a potkerek ez tenyleg erdekes. Szerintem ez a good to know kategoria. Ha telen kenyszerülsz egy kerekcserere, akkor tudd, hogy nagyon rossz lesz a kocsi viselkedes....mivel ne meg se telen se nyaron nem csereltem kereket az ut szelen, szerintem van ez annyira elhanyagolhato kockazat, hogy ezert nem fogok gumigarniturakat cipelni . De mindenesetre jo tudni!
Ez kb olyan, mint a multkori cikk, amit AMD Power linkelet....a biztos az, ha van 4 teli, 4 nyari gumi a kocsidban, emelö es potemelö, potakkumulator, egy kanna benzin, olaj, sator, gumicsonak.....es minimum egy 4x4 es terepjarot is vontass mindig magad utan, ha veletlenül földcsoszamlassal talalod szembe magad vagy ha megjön az sms, hogy mindenki üljön at ey masik autoba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #31471 üzenetére
Szomoru ez...szerencsere en a környezetemben nem igen talalkozom ilyenekkel (otthon sem, nem Nemetorszagrol beszelek...)
Ez addig meg elfogadhato is lenne, hogy oke, nem volt penzem ra, összejöttek a dolgok stb....de rajta vagyok es cserelni fogok amint tudok.....mert magamra is es masokra is gondolok ha elkezdek közlekedni.....a komoly problemak ott kezdödnek, amin itt delelött felhuztam magam, amikor valaki elkezd ervelni amellett, hogy egyebkent milyen jo is a teli gumi mert puha es jobban tapad nyaron is.....es az hogy hosszabb fekut, instabilabb kanyarvetel es hogy telre pont azokat a tulajdonsagait vesziti el a gumi, ami miatt teli guminak hivjak, ezek csak "velemenyek"....
es akkor csodalkozunk, miert is balkanoznak kishazankra.....
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #31480 üzenetére
Eddig is chippes volt, szinte új korától. Most majdnem 180e van benne. Az utolsó ~10e km-en nem volt megirva. Eddig egy turbo (előző tulajnál 120e km körül), kettőstömegű kuplunggal(nálam 165e km körül), és egy szívósor csere(nálam 165e km körül) volt.
Sopron city :)
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #31502 üzenetére
Csak sejtés, mert ilyet nem szokás mérni tuningnál, de a szigorú károsanyag-kibocsátási szabályok is benne lehetnek a lehetséges okok között.
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #31502 üzenetére
Ez logikusnak is tünhet, de valahogy en akkor egy par zazalekos teljesitmeny növekedest tudnek elkepzelni
Valahogy akkor is tul sok rizikot erzek benne....de persze lehet, hogy nem gaz
(#31501) mohabá 007 : Na ez meg aztan vegkepp nem az en asztalom Ha van egy olyan kocsi, amiben van egy öblös benzines brutal nyomatekkal annak gyönyörü hangja van...de ez a leszedem a fojtast meg a katalizatort es "sport kipufogot" hegesztek a par 10 loerös kocsimra....na ez nekem egy szint a villamos matricaval
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #31672 üzenetére
Volt már szó róla, részletesen leírtam hogy mit és hogy próbátunk.
De összefoglalom neked röviden: felejtsd elPostázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #31672 üzenetére
Egyébként, még egy nagy guru is ODB-nek mondja, mint itt is páran.
Minden bántó szándék nélkül, OBD, On-Board Diagnostics a becsületes neve.
Tudom, a másik jobban hangzik, meg sokkal könnyebben kimondható, de hát ez vanPostázást nem vállalok.
-
veterán
válasz Markizmark #31672 üzenetére
Valóban nem egy sima kátyú volt, mentségemre szóljon, hogy emlékezetből "dolgoztam" :-)
Csak az rémlett, hogy az autó nem törik (látványosan), mégis nyílik a légzsák. Nem örülnék hasonló helyzetben. -
veterán
válasz Markizmark #31687 üzenetére
Nincs. Linked van hozzá?
-
veterán
válasz Markizmark #31689 üzenetére
na joooooó
Azt gondolom, az orosz videó nem beállított volt.[ Szerkesztve ]
-
erikke17
őstag
válasz Markizmark #31742 üzenetére
Alapjárati motor elkoszolódás? Volt takarítva?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
gban
Közösségépítő
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31742 üzenetére
Az szép kis story.... Vákuumcsöveket érdemes megnézni.
Nekem azt csinálja már egy ideje ,hogy néha mikor megállok a lámpánál egy 1-2 másodpercig magasabban pörög az alapjárat mint kéne. Azt leesik a normális fordulatra. Nem annyira zavaró így én ezzel nem foglalkozok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31747 üzenetére
Addig amíg csak ekkora a "probléma" nem foglalkozok vele. De persze ha kell kap majd egy új alapjárati motort.
Declare Jó kérdés... nem tudom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31803 üzenetére
Októberben meglesz a csere. Meg egyre jobban zavar az alapjárati motor egyenletlensége. Szerintem azt is ki fogom cseréltetni a dobbal együtt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31840 üzenetére
"Megtanultam már, hogy apámon, anyámon kívül senki nem akar nekem jót. Kivéve pár barátot. "
na látod erről van szó, nagyon jól mondod
és ez sajnos igaz az élet minden területén
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sziku69
senior tag
válasz Markizmark #31843 üzenetére
WD40 erről még nem hallottam. Most akarom majd valamikor megcsináltatni a tanksapka környékét. A belső lemez ( amit a csomagtéri műanyag ablak levételével lehet kitapintani) már ki van rohadva. Ezt pár hete vettem észre. Gondolom ezt is lehet valahogy javítani, amikor kivágják a lemezt.
Ami még a hibája. Amikor rázósabb úton megyek, akkor a kormány eléggé "kopog". Szerencsére ritkán megyek ilyen helyeken. Egyébként nagyon meg vagyok elégedve vele. Elég jól húz az 1.4-es 16v motor. Most voltunk lenn vele Olaszországban. Oda vissza 2500Km-en evett meg kb 0.5 liter olajat.
-
félisten
válasz Markizmark #31850 üzenetére
Ez a gyari periodus, amikor lefut a km, dobja a gep, hogy csere. Ezeken tobb szuro van. Apad biztos ifaval jart, mert a nyerges vontatokon mar 10 eve is 80-100 ezre periodusok voltak. Ezt ne bantasnak vedd, ez teny.
-
félisten
válasz Markizmark #31852 üzenetére
Es azon mennyi volt a csereperiodus?
Nem szukseges ez a stilus. Nem kell elhinni. Ki kell nyitni egy kezelesi konyvet. Semelyik nagyobb ceg nem foglalkozik az autoival, azt tartja be, amit elorirnak a gyartok es az autok problema nelkul futjak a kilometereket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Markizmark #31854 üzenetére
Azert 20 ev alatt eleg sokat fejlodott a motor es az olaj gyartas, nem kevesbe a szurok gyartasa. Fel kene ebredni, mar nem a kilencvenes eveket irjuk, 2014 van es euro 6.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Markizmark #31856 üzenetére
Pedig elmennek, az euro 5-os konstrukciok ugyan ugy gond nelkul futjak a 800 ezer 1 millios futasteljesitmenyeket, az euro 6-rol ezt meg nem tudhatjuk, hiszen gyerekcipoben jar. Egyebkent ha igaz lenne amit irsz, az sem lenne baj, mert cserebe kapunk tisztabb levegot. Manapsag nem kell fulladoznod egy kamion utan, mint 20 eve.
-
félisten
válasz Markizmark #31858 üzenetére
Ezek mind nem szamitanak, a legfontosabb az emberek egeszsege. Ha meg nem jottel erre ra, majd kesobb rajossz te is.
-
félisten
válasz Markizmark #31860 üzenetére
A gyarak eleg nagy bajban vannak igy is, amig mondjuk amerikaban le se szarjak a kipufogogazt, itt januartol csak euro 6-os besorolasu nyergesvontatokat helyezhetnek uzembe.Szoval orulj neki, hogy ezeknek a szigoru eloirasokkal egyaltalan megprobalnak megfelelni a motorgyartok, mert addig van mit enned, van mit innod es van mivel kitorolni a segged.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31878 üzenetére
én is a te véleményedet osztom írtam is zárójelben, hogy elvileg
én évente cserélem az olajat vagy 10 ezrenként, amelyik hamarabb van
kibírom évente azt a 8-10 ezer forintot szűrökkel együtt, és nem gagyi olaj megy bele hanem 5w 40 eneosén a motor hangján hallom, hogy jobb lett
mikor megvettem elég szépen szólt melegen a hidrotőke most egyre ritkábban hallom a hangját
1-2 olajcsere és hátha meg is szűnik mert kipucolódik a hidrotőke"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31880 üzenetére
érdekes mert nálam meg fordítva van
hidegen nincs hangjuk melegen jön elő akkor se egyfolytában hanem csak néha
gondolom nekem csak az egyikkel van baj és van mikor kap rendesen olajat és csendben van
neked meg már több is hibás lehet és nem csak el vannak koszolódva hanem más bajuk vanzsebbenyúlós téma, mert ha már szétszedi az ember akkor cseréli mindet
azt is olvastam valahol, hogy himbával együtt kéne elvileg cserélni az meg úgy már tényleg horror"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31882 üzenetére
próbáltad a fékolajas tisztítást amit lomha 8v ajánlott? [link]
olyat is olvastam a neten, hogy volt aki kicseréltette és utána is volt hangja (keresek linket hátha megtalálom még)
az a durva, az ember költ rá egy vagyont és utána is rossz(#31886) Lauda:
szerintem arra gondolt, hogy vagy 30 ezrenként kell cserélni vagy 1 év múlva amelyik feltétel hamarabb eljön[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31887 üzenetére
kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz a vége mindenképpen számolj majd be róla
(#31888) Lauda.
az én értelmezésem szerint:
1 év vagy 30 ezer km
tehát ha 1 év alatt csak 5 ezer km -ert megyek akkor is lecserélem mert eltelt 1 év
ha 1 hónap alatt megyek 30 ezer km -ert akkor is lecserélem mert megvan a 30 ezer[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #31896 üzenetére
ez melyik motor? mert hangra dízel, de van hangja nem csekély!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #31898 üzenetére
és mi baja? olyan mint egy 1,6 szívó D kadett motor.....
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31898 üzenetére
ha nem tudnám hogy szíjas azt mondanám, hogy még mintha egy kis lánc csörgés is hallatszana
bár telós vid ha jól látom azok meg becsapósak, mindenesetre csúnya hangja van"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #31908 üzenetére
én meg azt hittem, hogy a lagunamban van hidrotőke hang, de az ehhez képest csendes benzines!
-
sziku69
senior tag
válasz Markizmark #31848 üzenetére
Nem néztem, hogy a vonóhorogra jött-e válasz.
Én használtan 8ezerért vettem egy eredeti GM vonóhorgot kompletten vezetékkel együtt, szerencsére jó állapotban. Lepucoltam, lefestettem, elvittem egy helyi karosszériáshoz aki 10ezerért felrakta, és bekötötte. A műszaki vizsgáztatás 22ezer volt, ha jól emlékszem. Semmi papír nem kellett a vonóhoroghoz. -
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31946 üzenetére
Van benne persze. Nyáron is kell ,de persze nincs még benne olyan arányban ,hogy biztonságosan neki tudjak menni a télnek.
Nem szeretem a meglepetéseket...
Figyelmeztetést adtak ki a fél országra a várható fagy miatt
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #31948 üzenetére
Én sem tudom. Ez az első tele lesz nálam. Majd kúton leméretem a fagyás pontot.
Az októberi találkozót meg mindenki tartsa a kis fejében. Lassan konkrét dátum lehetőségeket is fogok írni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
erikke17
őstag
válasz Markizmark #31742 üzenetére
Na most nekem is szórakozik megint...
3 hete csinált, majd abba hagyta de azért kitakarítottam. Iszonyat dzsuva volt benne, csodaszépen működött tegnapig. Városban egyszer csak elkapta dili 980-1000 körül tartotta fordulatot volt hogy felment 1200-ra majd vissza ment utána megint fel egyszer kaptam sárga lámpát is...
Hazafele megálltam unokatesómnál rányomtuk opcomra P0505 IAC nincs jelen... Tesztet lefuttatva IAC-ra szépen hallani ahogy dolgozik.
Érdekesség mikor jó alapjárat 14-19 lépést írt opcom 900 fordulatnál, van mikor lépés ugyan úgy 14-19 és fordulat meg 1000-1200.Legérdekesebb az volt amikor startolni akartam és csak hajtotta olyan mint ha alapjárati nem nyitott volna mert ahogy nem startoltam tovább azon nyomban lefulladt. 3 kísérlet után pöcröff.
Szórakoztunk vele egy fél órát aztán azóta megint jó...
Fingom sincs kitakarítva alapjárati szépen működik és dilizik az alapjárat.. Már gondolkodtam azon, hogy falsot szív de honnan ha meg se lett bontva motor...
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
nagyúr
válasz Markizmark #31898 üzenetére
Akkor én innentől fogva kussban vagyok!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #31896 üzenetére
találtam egy érdekes írást ami szerint ki lehet venni a hidrotőkéket amihez elég csupán a szelepfedelet levenni
érdekes lehet még a jövőben, oldal közepe táján van: [link]
azt nem tudom, hogy minden motorra igaz -e amiben hidrotőke van[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #32063 üzenetére
Értem.
gzbotii Köszi a visszajelzést. Végre valaki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
adidas4death
aktív tag
válasz Markizmark #32096 üzenetére
Hát sanszos, hogy akkor már megadta magát nagyjából, csak nekem leszedéskor tört le..
Gondolhatod, hogy a gumisnál mennyire nézik a 90nm-t felrakáskor
Kezd gondolkodóba ejteni egy saját nyomatékkulcs beszerzése..
Nekem is ez ugrott be először, hogy megfúrni aztán kitekerni, hát majd kiderül nemsokára.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #32159 üzenetére
Engem valamiért ezek a nagyon kicsi autók taszítanak. Trendi meg minden, de ebből is egy normális verzió 4.5-5 milka kb. Annyiért már autót is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #32161 üzenetére
Megértelek. Én régen nagy Volvo *uzi voltam. Mondjuk ez a kiemelkedően biztonságos mivolta a Volvonak csak régen volt kiemelkedő. Manapság már nincs olyan előnyük a többiekhez képest. De mióta a Geely megvette számomra megszűnt a márka.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #32164 üzenetére
Ez a 850-re valóban igaz volt.
De ezek a mai autók. Szerintem elég kevés az eltérés már biztonság terén. Nagy volt a fejlődés az elmúlt 15 évben.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
adorjant
senior tag
válasz Markizmark #32164 üzenetére
Milyen szépen záródik az ajtó a végén
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #32164 üzenetére
Erre amúgy amit írtam ez a legjobb videó és válasz egyben. Ennyit számít 15 év biztonsági fejlesztés. A "tank" Volvo 940-t rommá töri a kis *os Renault Modus.
Nah. Akkor képzeld el ,hogy egy új J Astra mit tenne a 850 Volvoval.... rommá törné.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #32175 üzenetére
elvileg így, próbálom elképzelni csillogó feketében a tükröt meg bordóban a kocsit és tetszik ...szerintem ilyet venni fogok rövidesen
ui: talán még a karosszériamelóról maradt valamennyi festék is, ami elég lehetne a színre fújáshoz... de végülis nem rossz ilyen feketében: a spoiler is ilyen
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Linux kezdőknek
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen