-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
benvolio
őstag
válasz Luck Dragon #87423 üzenetére
Köszi!
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #87423 üzenetére
Az nem az XEP motor? Mert az szar, az XER ami jó, az 115 lovas.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Luck Dragon #87435 üzenetére
Az XEP twinportos.
Ezt olvasd végig: [link]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
válasz Luck Dragon #87475 üzenetére
2002-2004 között volt AF33 5seb hagyományos autómata is. [link]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87808 üzenetére
Az örök sláger. Plusz kardántengelyek és egyéb alkatrészek is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #87808 üzenetére
Szerencsére mi mentesek vagyunk az ilyenektől.
Utoljára wartburgot loptak tőlünk, aztán mikor új volt az A zafi az antennáját kb első nap ellopták (a C-nél már cápa antenna van ). Mostanában meg túl unalmas az élet...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87889 üzenetére
Remek kérdés. 5 évet szerintem azért kéne tudnia.
Hátsó sárfogó van, első nincs. Rögzítő szett sincs. Kalaptartó gumi sincs, ködlámpa dugó sincs, meg van még pár ilyenem mentve, ami nincs és bontóznom meg ügyeskednem kellett. Ez van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adorjant
senior tag
válasz Luck Dragon #87889 üzenetére
A műanyag szelepfedél deformálódik/dott, ez is okozhatja.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87901 üzenetére
Hümm. Elringet raktam fel talán, meglátjuk mit tud. Ha kicsit párázik az nem zavar, csak retket ne termeljen sokat. Ilyen alapon 5 évente tényleg cserélhetnék minden gumivackot
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87910 üzenetére
2,5k-ból már rendesebbet teszel alá, hajrá. Nem tétel. Ezért sem értettem miért gányoltak a szervizben vele anno.
Más: ködlámpa megdolgozott a pénzéért. Kegyetlen, hogy mi köd bír lenni errefelé. Viszont azt vettem észre nem is előre világít érdemben, hanem oldalra. Kicsit jobb, mert látsz színeket és mákod van elkapod az őzike tekintetét, talán erre jó. De nem csoda ez sem sajnos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87929 üzenetére
Az kicsit sok lesz. A kicsit sok alatt azt értem, hogy nagyon. Gyári meg nincs, az is Elring lesz esélyesen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #87934 üzenetére
Siman lehuztam egyben, miutan egy fokpiszkaloval megonditottam egy reszen.
Napom: [link]
I humbly and respectfully decline™
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87934 üzenetére
Bármi legyen benne, mindenképpen túl drága. Egy olajszűrőnél a Hengst ugye a gyári beszállító és a gyári gyári között 40 forint van. Ezt megértem. A minimum dupla árat egy szelepfedél tömítésnél nem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bucilali
aktív tag
válasz Luck Dragon #87946 üzenetére
Igen, garanciális...
Köszi és BUÉK Mindenkinek!
bucilali
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
-
lsebestyen
addikt
válasz Luck Dragon #88004 üzenetére
Jól emlékszel, szerepel is a
top20-ban. -
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #88004 üzenetére
Igényli a törődést, na. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #88014 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Luck Dragon #88023 üzenetére
Droidos MyOpel?
Kicsit ostoba, de ha hirtelen meg akarod nézni, hogy még mennyi nafta van benne, mennyi a km, és nem akarsz kimenni, vagy hogy hol a brében parkoltál, akkor hasznos.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #88060 üzenetére
Én mindig telefonon egyeztetek, kapok egy időpontot, aztán látszik mi történt utólag a szervizelőzményekben.
De csak olajcsere, szűrők cseréje, fékbetét csere volt eddig nálunk (2015 nagy szerviz után került hozzánk a kocsi, de 2016 fele volt a gyulainál valami féreglyuk).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Luck Dragon #88103 üzenetére
Nem vagyok oda a repülésért.
A másik hogy cuccokat vinnék amiket a gépre nem tudom feladni sehogy sem mérete miatt. Hazaküldésben nem bízok stb... Ezért marad a kocsis hazaút.
Igazából még Skoda Octavia 1-en gondolkodok. Szerintem az lesz belőle (csak benzines) de azért megkérdeztem az Astra-t ne az utolsó időbe kelljen.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88105 üzenetére
a 105 lovas még megkíméltebb lehet belőle.....
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88107 üzenetére
Elvégeztem ezt a tesztet: semennyire. Az alsó műanyag burkolat sokkal többet ér. Felülre ugyanúgy kell renes szigetelés és max arra takaróként menjen a szövet.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Luck Dragon #88105 üzenetére
Azt hittem azok a gépek nem megbízhatóak. Pontosabban az 1.9 TDI
Smoke some weed nigga!
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #88116 üzenetére
AF33 ha minden igaz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88124 üzenetére
Nincs tapasztalatom automata váltóval Opeléktöl, így nem tudok érdemben válaszolni.
Nagy sírás nem szokott lenni a klubban miatta, a tipikus automata részegységek (szeleptömb, wandler) idövel igénylik a javítást, cserét, ahogy a legtöbb más automata váltó is, ezek ára borsos tud lenni.@(#88129) FoLey-v:
Szívóbenzinhez képest valamivel bonyolultabb egy turbós dízel szerintem, több minden van rajta, ami el tud romlani (turbó, nagynyomású rendszer, részecskeszürö -DPF-, ilyesmi). Plusz a növekvö dízel-hiszti miatt talán kevésbé tartják az árukat, ugyan egyelöre Németo. jár élen a tiltásban, de nem tart semeddig sem átvenni más országoknak is. Ez csak feltételezés persze, de lehet mögötte valami.@(#88130) Tikakukac
Természetesen mint mindig igazad van, megkövetek mindenkit, a fenti autó egy rohadó foskazal, ha valaki a környéken jár, tegye meg, hogy legalább leköpi.@(#88133) polk:
Igen, láttam azóta én is. Sajnos az októberi képkivágás felbontása nem elég nagy, azon nehéz kivenni a rendszámot.Ezek után valaki legyen már oly kedves, aki rendelkezik Ügyfélkapus reggel (sajnos megpróbáltam mindent, de idekünnröl nincs mód) tegye már meg, hogy bedobja ide az autó komplett adatlapját, hadd csámcsogjunk rajta kicsit.
-
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88153 üzenetére
Nem nagyon szoktam vele menni ha melozok is akkor a szokásos céges busz.
Akkor maradok a benzines variánsnál.Petyyyyy
Okés megfogadom a tanácsodat.
De szerintem maradok a benzinesnél.
Amúgy a sima Vectra C-nél is ugyan ez a probléma?• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88166 üzenetére
Minden álmom valóra válna ha olyan 2.8-as mocis Vectrát találnék.
Még messze van február vagy március sajnos...
Ahhoz képest szép autó,főleg a GTS csak nemnagyon látni az utakon.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #88296 üzenetére
garázsban így be tud fagyni a kerék? Kizárt...
I humbly and respectfully decline™
-
angelside77
tag
válasz Luck Dragon #88296 üzenetére
Kézifék be volt húzva? Nem az ragadt be (nedvesség, rozsda miatt pl)?
Fagymentes időben is jártam már így. A kerékkulccsal megütögettem a felni hézagain át, utána kiengedett és nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
Rég feladtam, hogy embereket mentsek meg a világnak a fejükben levő szellemektől.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88294 üzenetére
Hacsak nem költöztél időközben valami jégkutató állomásra, ilyen nincs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Luck Dragon #88299 üzenetére
Úgy tűnik tényleg kellett neki egy kis melegség, mostmár magától jön,megy.
Meg a hátsó keréknél potyogtak a "finomságok"[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88303 üzenetére
Akkor erősen irány a szerviz, mert erősen beb@szna, ha befagyna a fék és csapágy vagy bármi más nagyon max -10 fokban. Földön nincs ilyen Napközben elmész valahova akkor meg tréler vagy viszel hősugárzót?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz Luck Dragon #88306 üzenetére
user error nem lehetett? ne érts félre, de ez hihetetlenül hangzik... kézifék ki volt engedve? sebességbe tetted?
I humbly and respectfully decline™
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #88306 üzenetére
Fogalmam sincs, még ötletem sincs, de még hallani sem hallottam ilyesmiről. Egyszerűen lehetetlen.
Mikor hasonlóra gyanakodtam egy új Niva volt az alany ami 3 hete nem ment és csillaggarázsos volt -8 fokban. De aztán ott is elég hamar kiderült, hogy csak a srácok nem tudták, hogy szovjet vas nem nyugati és ennek bőséggel kell gázt adni és engedni a kuplungot az égig. De még az sem bírt lefagyni. Meg egyáltalán mi fagyna meg. Még ha vízzel locsolgatod és jegesre vagy minden sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_q
addikt
válasz Luck Dragon #88308 üzenetére
Nekem is volt hasonló. Még tavaly ősszel belementem egy 20-30 cm mély 10 méter hosszú tócsába. Innentől kezdve néha olyan érzés volt mint ha beszorulna a kézifék, de 1 kattanással megoldódott. Mindig csak reggel csinálta. Egy nap mikor nem tolatva álltam a parkolóban, hanem orral, tehát másnap tolatva kellett kiállnom nem tudtam elsőre. Én is 3000 körüli fordulattal próbálkoztam, nagyon lassan engedett a fék annyit, hogy tudjak menni. Fék csere lett a vége, mert túlzottan megerőltettem a féket.
Tehát se tél, se fagy nem volt, még is valahogy a hátsó dobfékhez befolyt víz okozott némi gondot.
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88645 üzenetére
C vectra 1.9DT
Most nézem csergőnél a LUK lendkerék meg kuplung szettben 180 ez még emészthető...
Bár szerintem kuplungból kap eredeti gyári opelt, lendkerékból meg Sachs-ot. De elméletben csak a csapágy rossz, de nyilván ez csak akkor derül ki ha látja a szerelő milyen állapotban vannak a tárcsák. -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
c vekiben szerintem 1,9-esből csak a cdti-k voltak, 120 és 150 lóval. a dti-ket kisteherautókba tolták, mert valahogy nem rémlik a 2,2 dti-n kívül más motor benne ami adagolós lenne.
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
jah, a régi 1,9 dt, az a renault(trafic) féle dti(később dci) motor volt a vivarókban, sok köze nem volt hozzá az opelnek, csak a matricákat adta hozzá, de nem a fiat féle motor volt
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
3 fele dizel motor volt a Vectranal. DTL ez 100 LE, DT ez 120 LE es volt a DTH ami 150 LE.
A DT es DTL kozott semmilyen fizikai kulonbseg nincs csak mas a szoftver, viszont a 100 LE- verziot olcsobb papiron fenntartani (atiras, biztositas, gepjarmuado stb.) es a masik lenyeges, olcsobb hozza az alkatresz. Ez a ket motor meg 8 szelepes.
A DTH (pedig sokaig filoztam rajta nagyon) 16 szelepes motor, valtozo szelepvezerlesu szivosorral, de ellentetben a B vectraval ennel a motornal ezek a szelepek muanyagok, amik egyszer csak eltornek. Egy uj szivosor nem veszes mert 70-80 ezer forint, viszont nem igazan szerettem volna ha nekem a szivosorban barmi is eltorik, neadj isten "beszippantodik". Igy ezt a problemat megelozve inkabb maradtam a kisebb teljesitmenynel. A DT motorok masik hatranya, hogy gyenge M32-es valto van bennuk, igy ezeket chippelni se nagyon lehet, mert sem a valto, sem a feltengely nem birja el a lenyegesen nagyobb nyomatekot. De abban maradtam magammal, ha a valto kifingana, akkor rakok be F40-es valtot es akkor hozza tartozo feltengelyeket, es azt mar gusztustalan modon lehet chippelni. De egyelore ott tartok, hogy lesz vezerlescsere kompletten (szij, feszito, vizpumpa stb), olajok, szurok, es meg kell nezetnem a kinyomocsapagyat is. Aztan aprilis elso heteben muszakira kell vinnem, es valamikor majd a fekeket is csereltetnem kene (meg kb 10 ezer km van bennuk de nem akarom a veget megvarni). -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88662 üzenetére
Az nem szelep, hanem örvénycsappantyú (swirl flap) lesz inkább a szívósorban szerintem.
Legalábbis a legtöbb "változtatható" szívósorban azokkal szokták az egyik járatot lezárni/ nyitni a terhelés függvényében.
Ezek, illetve ennek a vezetöjének a csatlakozói készülnek müanyagból, ezeket szokták kivenni, és ledugózni, vagy kapni fémböl készült javítószettet is. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88673 üzenetére
Ha gyári újat veszel akkor az 70-80 ezer plusz munkadíj.
Hogy mennyit bír az lutri, szerintem olyan 200 ezer km körül de ez sok mindentől függ.
Van aki ledugózza, de ennek nem vagyok híve.Tankolás után kaptam egy kulcsos autó lámpát a műszerfalon gyújtásnál de motor indulás után elalszik...
Hát kissé beszartam, kezdődik a szopóroler?! Valakivel ki kell majd olvastatnom mi lehet a baja -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88673 üzenetére
Gözöm nincs, sajnos én egy egyszerü proletár szívóbenzint hajtok, nincsenek benne ilyen úri huncutságok, mint flepnis szívósor.
De ledugózottat lehet 30-35 ezer Ft körül kapni Vectrás csoportban, bár én is jobb preferálnám a gyári megoldásokat.[Itt van elég jó leírás a javításról], [itt pedig némi általános leírás pár csúnya képpel.]
-
qdak
addikt
válasz Luck Dragon #88690 üzenetére
Nézegettem, de nem hiszem
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz Luck Dragon #88694 üzenetére
Valamit ír a lekérdezés, hogy valami nem stimm a motorszámmal, nekem volt egy autóm amit kifizettem és nem tudtam névre írni
Az hogy most nem egy rakéta a c20ne nem zavar annyira.
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88756 üzenetére
Igen, én is így néztem minden hajnalban 4 körül jött a mail a friss hirdetésekről, meg kb félóránként óránként néztem én is a hirdetéseket, hogy miket töltöttek fel.
Kell hozzá szerencse, meg pl én csak pesti hirdetéseket néztem, nem akartam vidékre menni, még ha jónak is tűnt a hirdetés, meg alvázszám és rendszám alapján próbáltam minél több infót kideríteni, pl pontos felszereltség, km óra állás (volt olyan autó ami első napjától visszakövethető volt - el is vitték 2-3 nap alatt).
Szóval nem reménytelen, de tény hogy macerásabb.
Németbe szívesen mentem volna, de se ismerős nincsen kint, se németül nem beszélek, így eléggé halott ötlet volt pedig néztem kint is autókat 1-2 nagyon bestbuy vételnek tűnt, csak a fentiek miatt nem tudtam volna elhozni leginkább a német nyelv hiánya miatt. -
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88753 üzenetére
Privátban eltudod küldeni a linket?
Igyekezek szép példányt fogni.
athomi Az nembaj G4-ben is elől kényelmesen elfértünk,hátul meg úgy is tökmindegy számomra.
F_Gergely Igazából nekem is a kombi példány jön be jobban az Astra H-ból. A felszereltség nekem mindegy csak legyen benne elektromos ablakemelő,klíma,központizár,fűtés,fedélzeti computer.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
FoLey-v
addikt
válasz Luck Dragon #88771 üzenetére
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •