-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28969 üzenetére
Persze ilyenkor az ember próbálja magát "meggyőzni" ezzel azzal. De valljuk be egy 400e autó ami 1 millióban van és nem 5 év után meg több 10000 km után az finoman szólva is kész csőd és katasztrófa.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28973 üzenetére
Még a kasztni is gázos?
Hogyan lehet Magyarországon autót eladni?
Új Astra 998 ezerért, most akciósan 4,2 millióért. Közte 22 év[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JanR
addikt
válasz F_Gergely #28965 üzenetére
Az nagyon kemény Sajnálom nagyon, hogy így rászedtek..
Az én autóm ugyan 2 hónapja van meg, de még nálam is előjöhet bármi.szerk: Nekem a km volt tekergetve sajnos, meg a hátsó futómű valószínű akkora ütést kapott, hogy féktárcsa cserével és felni javítással járt, na meg volt egy kis elektromos anomália. Pixelhibás volt a központi kijelző, adott a tulaj egy másikat cserébe, hogy "pót", csak ki kell cserélni. Meg is tettem, az egész autóelektronika nyomott egy resetet. Még jó, hogy nem egyedül cseréltem ki, hanem pont nálam volt az elektromos szerelőm. És az utolsó a hosszbordás szíj + feszítőgörgők, meg generátor szabadonfutó. Szépen le volt fújva valamivel, hogy ne ciceregjen, meg ne zörögjön - cserés. Ami ennél a motornál elég kellemetlen, de ez van. Igazából tökéletes autó nincs, újra meg sokunknak nincs pénze, szóval kitartást!
(#28971) Lomha 8V: Az igen csak jó fogyi, annak ellenére amekkora és amilyen erős a motor. Nálam városban 7-7,5, hosszútávon 6,3 körül van (tudom, hogy nem kérdezted, de azért megosztom veled).
Milyen évjáratú az autód? Van valami vele, vagy relatív hibátlan?[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28969 üzenetére
Na ez az amit en mashogy gondolok....de lehet nincs igazam.
Azert is irom, mert emlekszem, amikor nezegettem a kocsikat es talaltam ezt amit meg is vettem, atolvastam a forumot es pont emlekszem amikor irtad, h nem egeszen 400k es milyen tök jo, csak van par hiba, h indexeleskor töröl egyet az ablaktörlö meg stb na nekem az elsö gondolatom az volt, h 400k ert venni egy dizel, kombi nagy kocsit, ugy hogy szep hosszu a hibalista amire felhijak elöre a figyelmem haaaaaaaat....AMD Power annyiert vette az alap benzines astrajat...egy jo allapotu trabi kb 100k....akkor 400k ert egy ilyen vectra
En is azon a velemenyen vagyok, mint itt is volt mar rola szo, h akkor inkabb valmiben kompromisszum (pl egy jobb allapotu astra vagy golf es akkor egy tetobox ha csalad utazik...) de az olcso husnak hig a leve....szvsz en egy kisebb jobb allapotu autot valasztottam volna 1 milla körül
en is pl 1 millioig akartam kocsit venni, de nem talaltam olyat, amibe nyugodt szivvel beleültem volna ugy hogy kint hasznalom legtöbbet Nemetorszagban es szivesen jövök vele haza is.
Irom ezt persze ugy, hogy nagyon sajnalom az eseted es drukkolok, hogy vegre összealljon es legyen egy jo autod! Es persze, ahogy en is irtam, utalom a hasznaltauto vetelt, mert örült nagy lutri....akarmilyen kocsi akarmennyi idös....
nekem eddig a kocsival kb 1,5 honap es 1500km utan ket ismeretlen dolog van. Az a bizonyos huhogo hang ami a motorbol jön es senki nem tudja a megoldast (talan majd vezerles es vizpumpa csere utan, ami 30k km mulva aktualis, elmulik, mert a szivattyu lehet csapagyas vagy ilyesmi....de meg fogom mondani a szerelönek ha ugyis szetszedik deritse ki mi az). A masik meg ugye ez a EML lampa amit irtam, hogy felgyullad nagy sebessegnel es szervizüzemmodba all a kocsi....ujraiditas megoldja. Ez volt egy ut soran 3x kb....remelem az EGRszelep pucolassal megoldodik. Egyebkent azota nem volt, pedig multkor mentem kb egy 30km t 180 al es semmi...remelem igy is marad, de ettol meg utana lesz nezve
Fogyasztas is tuti, 5,8-6,2 l ...minden jo vele, tart a szerelem ...a vezeto ülessel nem vagyok kibekulve...van olyan astra H tulaj, aki be tudja kenyelmesre allitani? szerintem lehetetlen
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28994 üzenetére
napfeny az nem art bar attol meg nem latod ha szar a tomites a turboban
Persze az ember mindig tanul, egyedül en is eleg kis gyamoltalanul alltam volna a dologhoz, jol jön egy szakertö szem...
Alapbol en amire irtam az az a teny, hogy veszek egy autot 3-400 ezerert es tervezetten is raköltök megegyszer ennyit....
En azt vallom ezügyben, h akkor ha van ra mod meg egy picit gyüjtök/hozzateszek, veszek egy normalis allapotu kocsit, amire ha ra is költök 100-200 at (mert ilyen akku, ekszij, csipp-csupp es pörögnek a 20 asok), ami mondjuk a kocsi ertekenek 10-15%-a az meg mindig jobban fest, mint hogy tervezetten is rakoltom az auto vetelaranak 80-120%-at...na en csak erre irtam, h en ezzel a gondolkodassal nem tudok azonosulni.
Remeljuk akkor azautovasarlassal kapcsolatos összes balszerencse most elert es letudtad egyben es innentöl mar csak felfele visz az ut
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #28984 üzenetére
Jogsi hello par evre!
Bar azt a bunko keket is kiemelnem a sorbol es elmagyaraznam neki a jobbra tarts fogalmat...sajna kis hazankban hemzsegnek az ilyen "minden es mindenki le van sz@rva körülöttem, mert EN eppen közlekedem..." Ha normalisan közlekedik a sietös auto had menjen ha masokat nem veszelyeztet, sajat gyorshajtas birsagat kockaztatja....sose lehet tudni ki miert rohan,nem biztos, h csak just for fun miatt....ezt nyilvan nem mentseg az ilyenre @Russian powaaa
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #29093 üzenetére
én is így voltam a passattal, bár azt felárasan vettem, de átcsesztek, döglött volt a motorja. hidd el, az még semmi amit ráköltöttél! olcsó dízelt venni, amire tudva költeni kell felelőtlenség, a dízelekre nagyon lehet költeni!
sógoromék lagunáját most vettem át 50 ezerért, kell rá 2 küszöb, egy első sárvédő és egy hátsó ív és mehet műszakira! gyertyát cseréltem benne, zsír pörgős lett a motor, majd kimostam a motorteret és azonnal kihagyott néha 1 henger...... bakker szeretem a benzineseket, az elektromos gyújtás beázását már teljesen elfeledtem.....
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #29093 üzenetére
Nekem hasonló volt a Polo. Én is úgy vettem meg ,hogy egy 6000Ft futómű alkatrészt kellett cserélni rajta. De utána... Minden ami lehetséges volt szarrá ment. A szervón kívül minden fos volt rajta.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #29096 üzenetére
én is letakartam a generátort, mondván az ne ázzon be, de már 10 éve csak dízeljeim voltak, a fene sem tudta, hogy ezeken a gyújtás beázik és szivat! egy fél órát köröztem mire az összes henger tenni kezdte a dolgát! remélem nem maradt benne pára sehol, de legalább a motortérben is látszik a lemez színe, tiszta retek volt, poros, meg az egyik bilincsnél olajfolyás, azt meghúztam és lesem, hogy ereszt-e még.....
de tény, hogy a vectra keresztbe hosszára veri menettulajdonságra, a francis max kényelmesebb a fotel jellegű ülései miatt, de kemény a kuplung, kemény a fék, a vectra meg ehhez full extrás!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #28951 üzenetére
Ez azért durva Én 2008 novemberében vettem a B1-es 2 literes benzines vectrát, kereskedésből 800e forintért. Elmondták, hogy a bal hátsó kpzár rossz valamint törött volt a bal oldali index vagyis csak repedt. Összesen ennyi baja volt a valóságban is. Azóta már én is sok alkatrészt cseréltem rajta de az elmúlt években összesen és már 100e kilométer is belecsúszott azóta.
A listáról ezek már nálam is cserélve:
Új kuplung tárcsa
Eddig 4 vasmagos szilent hátul
Kipufogó javítása, ez volt már nálam is
Hátsó tárcsafékek+ betétek, mikor elhoztam azt mondták, hogy cseréljem mert elkoptak, majd kb 80e kilométerrel később tényleg kicseréltem mert olcsón tudtam újat hozzá
Kéziféknél bowdenből a hátsó része cserélve, az első pici megvéve de még nem került beépítésre
Műszerfal izzóinak cseréje, de csak mert fehér smd ledeseket raktam be
Új indexkar helyett szétszedtem, meghajlítottam a megfelelő lábacskát és azóta nem kapcsolja fel indexeléskor a refit
Stab pálcák cserélve elöl, már többször is köszönhetően a irmscher 30/30-as ültetésnek, a 16-os keréknek és a rossz utaknakA többit nálam pl még nem kellett cserélni.
Ami még volt: motorcsere...(2013) olajnyomás gondok miatt ugyanakkor nézve a listádat én olcsón megúsztam (a bontott blokk is hozott némi bevételt azóta, gyakorlatilag már csak a blokk és hengerfej van meg, amit én vettem azon rajta volt minden így szinte a blokk ára már bejött)
Hátsó ív rozsdás már, de lehet csak köv októberben a műszaki előtt csináltatom meg, az, hogy terjed nem probléma mert úgyis teljes ívcsere kell Ami még előjött: balos féltengely csere kompletten, mikor megvettem már kattogot kicsit majd elhallgatott de tavasszal már nagyon rákezdett így egy bontott került bele
-Kpzárakkal akad gond de a javítás inkább időigényes mint drága, van egy marék mikrokapcsolóm így ha valamelyik megadja magát akkor kicserélem benne A vásárláskor amivel vettem kpzár annak is a mikrokapcsoló baja volt, persze a szaki kicserélte az egész zárat univerzálisra, mire belejöttem a szerelésbe én pedig megjavítottam és visszaraktam.
-Katalizátor is megadta magát idén, az is lehet, hogy megütődött és azért jött szét az alja mert csak alul volt eltörve és jött ki az ezüst színű cucc a kipufogón. (2014)
2x meg is törték sőt már 3x... jelenleg már csak a jobb oldala ami nem sérült mióta nálam van, így lett belőle részben B2-es kinézetű autó.
-Termosztát csere azaz termosztátok hadának cseréje megvolt, csak és kizárólag a gyári gm ami bevált.
-Elektronikai gond annyi volt, hogy egy korábban javított motorvezérléses kábelen a forrasztás megadta magát ami miatt néha szó szerint nem akart menni, sok időbe került mire meglett a hiba de azóta sincs gond vele.
-hűtő venti csere, megadta magátA hibák 80%-át én javítom, gyakorlatilag amihez nem kell csápos emelő feltétlenül azt nem bízom szerelőre mert amit én megcsinálok azt tudom, hogy ki van cserélve, szerelőkkel sajnos ilyen téren van már rossz tapasztalatom. Az pedig, hogy elrontok valamit szintén nem számít, tavaly nyáron 2x cseréltem vezérlést egy hónapban, a szerelőm fordítva húzta meg, rakta fel a feszítőgörgőt, persze pont akkor jött elő a hiba amikor az ország másik felében voltam...
Ami ezen felül volt azok már inkább az utólagos extrák: fényszórómosó (gyári), hifi, gps beépítés rejtett tmc antennákkal, parkolóradarok, 220V aljzat és adapter rejtve.
Elromolnia lenne minek mivel az elektromos tetőn kívül minden benne van ami árammal vezérelhető b vekibenMotort én egyszer mostam, nem lett gond belőle de annyi elég is volt, már fél éve le sem törlöm, szerencsére nincs miért hozzányúlni (vagyis éppen mindig lehetne valamit piszkálni de ha nem kell akkor nem nyúlok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #29123 üzenetére
Ismerősöd rosszul tudja A légzsák érzékelője a két első ülés közötti könyöklő alatt van. A lökhárítóban nincs érzékelő és levenni sem nehéz, egy emberes feladat emelő nélkül
Egyébként a légzsák érzékelője elég rossz helyen lenne a lökösben Amit ott lehet látni a lökös alatt az a hőmérőhöz tartozik. Szóval a légzsáknak gyorsulásmérője van. Minden légzsákos kábel sárga színű burkolatot kapott, innen megismered
Jók a b vekik, persze van már jobb is de a formája időtálló Még 2008-ban próbáltam ki vásárlás után, hogy mit tud az autó, 220-as tempóval simán ment tempomattal Azóta a 150-et sem érte el az óra... elég egyszer kipróbálni minden hülyeséget nem kell duplázni
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #29123 üzenetére
Hmm, szerekesztéssel a szerekesztett szöveget ismét berakta és hagyta külön a másk hsz-t, ilyet még nem tapasztaltam eddig
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #29127 üzenetére
Olyan kapcsolóra vadászom már egy ideje ami intervallumos
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #29239 üzenetére
De olyat helyet kéne nézni ahol van vagy árnyék vagy ne legyen több 25 foknál.
Nordik: Nekem Bosch van. De nem hinném ,hogy a Gates vagy a Dayco annyival rosszabb lenne. Ha nem lett volna ekkora kedvezményem én is ő közülük választottam volna.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #29259 üzenetére
nálunk amikor az alapjárati motor volt tiszta szutyok, akkor szórakozott... de ekkor inkább az volt jellemző, hogy ész nélkül pörgette a motort: kinyomott kuplungnál olyan volt, mintha a gázon állnál... pár perc után mindig beállt, de utána köv. indításnál megint pörgött ezerrel... kitisztítottuk és azonnal megoldódott a probléma
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #29471 üzenetére
Motorolajat melegen kell nézni sík terepen 5 perc állás után, addigra lefolyik a hengerfejből is az olaj. Szerintem ha éppen minimumon volt akkor 1.5 litertől lehet maxon.
Az ablaktörlőnél pedig a motoron belül elvileg kell lennie végálláskapcsolónak, lehet hogy az rossz. Vagy tényleg hiányzik valahonnan az a vezeték...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz F_Gergely #29770 üzenetére
. A kerdesem az lenne ha pl beallitom hogy 23 (automata mod) fok akkor ez azt jelenti hogy o 23 fokon tartja a kocsit ha kell fut ha kell hut?
igen
a 23 fok van akkor meg kikapcsol magatol es bekapcsol ha szukseges?
Ha inverteres (pl H Astra digi) akkor szabályozza a hűtés teljesítményét, különben meg ki-be kapcsolja (jó nagyot kattan és megkerül vagy 10 paci )
Állítsd viszont belső levegő keringetésre, hogy ne a kintről beszívott 40 fokos levegőt kelljen lehűtenie, hanem a benti 23-at szinten tartani. Sokat lehet így spórolni.
Ha kiszállsz a kocsiból, akkor száríttasd ki a klíma rendszert a computerrel mindig. Digi klímáknák az AUTO gombot kell nyomva tartani kivett kulcsnál és akkor beindul a kiszárító funkció. Így nem lesz pöcegödör-szag a kocsiban és nem nő a tüdődben csiperke!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #29827 üzenetére
"Szoporoller episode 5."
őszinte részvétem
rajtad kívül nem is ismerek mást aki ennyire beletenyerelt volna a kakibaa helyedben tényleg nem tudom mit csinálnék már vele hiszen nagyon sokat beleöltél amit nem fogsz viszont látni
lehet nem érdemes már eladni"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mycso
veterán
válasz F_Gergely #29903 üzenetére
Ha csináltak nyomáspróbát és álló helyzetben tartja is, akkor nem lyukadás. Működés közben engedi, akkor pl.: lehet kompresszor tömszelence, amit nehéz észrevenni (nyilván ez erősen függ a probléma mértékétől).
Ez viszont kompresszorfelújítást jelent, ami nem olcsó.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
INMOTEP
őstag
válasz F_Gergely #29930 üzenetére
Igy van ,a műszerfal alatt van egy komplett fütésbox ami igy néz ki [link] .Abban van a ventilátor,fűtőradiátor is többek között .Én Vectra B- műszerfalat és a fent nevezett fütésboxot nem 1x bontottam már ki...... .magát a műszerfalat aki tudja hova kell nyúlni kb 40 Perc alatt ki lehet venni a helyéről .Összesen 7-8 db csavar fogja .Ha a műszerfal kint van ......,a fütésbox már nagyobb feladat .Mert van ott még egy műszerfal tartóvas ,és azt is kikell bányászni hogy kitudd emelni a fütésboxot kompletten .Igazából ezt több idő kiszedni mint magát a műszerfalat és a fütésboxot .....
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #30007 üzenetére
Ma reggel azt vettem észre ,hogy folyik valami az autóból. Motorháztető föl. Minden rendben. Kinyitom a vezetőoldali ajtót.... annak az aljából csöpögött a víz. Utastér száraz volt mindenhol. Szerintem az ablak tömítésnél lesz valami probléma és ott folyik be a víz az ajtóba. Mit lehet ezzel kezdeni?
F_Gergely Én is szeretek itthon lenni. Nem is akarok menni sehová. Max csak úgy ahogy írtam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #30012 üzenetére
sajnos nekem sincs jó tapasztalatom velük
nekem legutóbb egy visszapillantó tükör kellett volna, gondoltam megkérdem a bontót
én is hátast dobtam olyan összeget mondott, így hát vettem új utángyártottat fillérekért"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #30012 üzenetére
Hülye az ilyen. 20e ft. Dugja föl magának.
Kisebb csoda történt az autópiacon
Szépen fogy az új autó, júniusban nem a Skoda Octavia volt a legnépszerűbbEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
INMOTEP
őstag
válasz F_Gergely #30012 üzenetére
Ha még nem sikerült szerezned keress meg nyugodtan ,nálam van kb 4 db mostis szerkezettel kompletten Igazi városi bontós betyárokat elkell felejteni ,a gatyát is leimádkozzák az emberről .És mondhatod nekik hogy újonnan meg a neten ennyi meg annyi ,csak annyit mondanak akkor azt kell megvenni .....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #30044 üzenetére
12,3-12,4 az teljesen jo ertek. A fullra feltöltött akku 12,5V. Ezen kivül, ha ezt megmered multimeterrel az max csak tajekoztatasnak jo....nekem ez a regi akku valoszinüleg zarlatos volt vagy nem tudom, de 12,3V volt a feszültsege es nem birta inditani az autot, mert nem tudta leadni azt a teljesitmenyt...
Amugy csak es kizarolag 74Ah akkut vegyel dizelbe, ha ram hallgatsz....nekem ilyen van.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #30048 üzenetére
Lefényképeztem neked az ajtónál lévő vízelvezető nyílásokat. Az összeset kipucoltam.
Egy kis pucolás után még ennyi ki is jött a vezetőoldali ajtóból.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #30132 üzenetére
Az nagyon jó! Köszönöm az aláírást is.
Declare Igen ez egy jó kérdés. Mondjuk ehhez kell pár év mire kiderül. Meg persze az is ,hogy 200.000km + után milyenek lesznek ezek a motorok.
Ez a Vectra csak nekem tetszik nagyon?
Főleg a hátulja.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #30132 üzenetére
Nekem egy Táborfalva-Berettyóújfalu-Táborfalva kör (kb 373km oda vissza) a 4esen 120-130ra belőve, 6,3-6,4-en állt meg a fogyi, bár 3 emberrel és kevés csomaggal + klíma nélkül.
Nem tudom még mihez/kihez viszonyitani mert nem nagyon van itt X16XEL kartárs, de szerintem nem olyan rossz.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #30169 üzenetére
Hát igen, én sem nagyon találtam még olyan autót amibe ilyen hamar bele tudtam volna zúgni mind külsőleg mind belsőleg mint a B veki Bár én a B2 veki belső gombjaival sem vagyok annyira kibékülve, azok már elindultak a nagyon letisztult sik kinézet felé.
Hát igen jók ezek a képek csak az a "szifon" a srác kezében ne ronditana bele a képbe.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #30203 üzenetére
3 éve járok vele...
Akinek nincs ilyen gumija, annak:
- futóműben nem volt semmi cserés, csak vétel után, amikor kiderült, h nem jó agyméretű alukkal járt az előző gazda...
- minimális eltérés a gyári váltómérettől
- mindenhol elfordul/elfér a kerék a járatban
- Hajdú-Biharban sem rázza szét az agyad
- a szélességhez hozzászólva: igen, ennél szélesebbnek nem látom értelmét, még ha a gyár 205-öt is ír elő, 1.4 alá is
- valahogy ez a méret normális márkából is jó áron van, ellenben a 205/50-el
- de mindenki azzal jár, amivel akar/tudF_Gergely: pár szemléletes kép
-
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #30413 üzenetére
Akkor nem vagyok egyedül az ilyen misztikus csatikkal ezek szerint, ezek a B vekik tele vannak meglepetésekkel Te miket találtál? Hátha ki tudjuk egymást segiteni
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
Új hozzászólás Aktív témák
- Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motoros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs