-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Peter.70 #74865 üzenetére
De, ha új autót szeretnél rendelni, akkor alapvetöen miért fontos, hogy van-e benne kettöstömegü, vagy nincs?
Lehetséges, hogy naívan gondolkozom, de amennyire olvastam róla, ezek 150-200 Ezer Km-t jellemzöen kibírnak normál használattal, ergo ha újként veszed, akkor azzal egy jó darabig ( 6-8-10, vagy akár több év ) nem lesz gondod, föleg, ha esetleg közben el is adod az autót, akkor pedig pláne nem.Vagy csak az én gondolatmenetem rossz?
-
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #74878 üzenetére
Az alapján a pár cikk alapján sajnos én is ugyanezt találtam róla, amit Te is írsz, eléggé megosztott az Internet népe a 3.0V6 CDTi motorról, az egyik fele szerint tök jó, mert Isuzu fejlesztés, mások pedig szídják, mint a lovat, mindenféle problémák miatt.
Az 1.9-nél is hasonlókat olvastam, a tulajok egyik fele szerint mint az álom, más pedig több hibára is panaszkodik. Ergó itt is - persze, ez mindennél igaz - ki kell fogni a jót. 1.9-böl nyilván több van - ergo bontott motyó is, ha szükséges -, a 3.0V6 otthon nem Volt annyira elterjedt, idekint Fritzlandban többet hírdetnek.Illetve az ilyen apróságokat érdemes számolni, hogy pl. izzítógyertyából több kell, ha cseréled, plusz a V6-okra jellemzö, hogy komoly mennyiségü höt termelnek, emiatt jobban kell figyelni a hütörendszer épségére, illetve a motortéri dolgok ( csövek, tömítések, gumi dolgok ) állapotára, mert jobban igénybe veheti öket a termelt meleg. ( én is most cseréltettem szelepfedél-tömítést a 3.2-n )
Amit még olvastam, hogy a 3.0V6 nem szeressen semminemü upgrade-et, míg az 1.9-nek lehet adni chipsz-et, akár még a V6 ereje fölé is lehet tekerni.
Illetve, hogy az 1.9-nél elvileg 6 sebességes váltó van, ott érdemes meglesni, hogy mi a típusa, az M32-es 6 gangos kéziváltó gyengeségei közismertek, nem tudom, ebben milyen van.Tudom, ezek nem nagy segítségek, de dízel vonalon csak ennyi infóval tudok szolgálni.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #74890 üzenetére
Én csak a 3.2-es benzines tapasztalatokról tudok írni. A csendességgel az a gond, hogy relatív, nekem az összes eddigi autómnál halkabb, 130-nál nagyjából 3000 körül forog a motor 5.-ben, és alapvetően csendes, egy minimális V6 hangot hallani a "távolban", de ennyi, kényelmesen lehet beszélgetni, a rádiót sem kell feljebb tekerni, hogy halld.
Szélzaj is szerintem itt még alig van, illetve a gördülési zaj sem számottevő. A gumik gyári, 225/45R18-ak, a nagykerékre váltáskor kapott új, Hankook Ventus v12 gumikat, én teljesen meg vagyok elégedve azok zajkomfortjával szintén. Hazautazáskor 9-10 órákat megyünk, és nagyon pihentető az utazás vele.
Nem tudom, hogy minden C Vectrára igaz-e, de Anyukám 1.6-ja, és az enyém szintén teleszkópos motorháztetős. -
Szada85
aktív tag
Ha már Xenon a téma.
Próbálta már közületek valaki Xenon-ból az Osram Night Breaker Unlimited-et?Annak a dobozán is virít a hangzatos +csillió százalék fényerö, stb., inkább az érdekelne, hogy a gyári Xenon szintén pompás világosságához képest tényleg számottevö-e a differencia a Night Breaker javára, hogy megérje a +5e/ Stück árat.( 10k a sima, 15k az Éjtörö ).
( Gondolkozom, hogy nem ártana egy tartalék szett-et elraktározni, mégiscsak tizenéves autó, ki tudja, mikor cserélt lámpicsokkal, és ha már veszek, akkor elötte körbejárnám a témát ).
-
Szada85
aktív tag
Ha van egy pici idöd, érdemes végignézegetni, a "Modelle" menüpont alatt kiválasztod az Astra H-t, változatonként meg tudod nézni, melyik motorhoz milyen váltó Volt:
Ezt így, hogy biztosan tönkremegy mind idö elött senki nem fogja egyértelmüen kijelenteni, az esélye elég nagy, ugyanis, mire kiderültek az okok ( pl a kenöanyag probléma, hogy mégsem lifetime, hanem cserélni kellene a váltóolajat ), addigra már rengeteg autóval böven túl voltak azon a Km mennyiségen, ahol cserélni kellett volna, ergo nem nehéz beleszaladni egy problémásba, szerintem.
Illetve ugyancsak erre utal, hogy Dojcslandban egész komoly ipar épült ki az M32 váltófelújításra, még az [m32.de] oldalt is létrehozták, szóval egy valós, létezö problémáról van szó.
-
Szada85
aktív tag
Nem tudom, hogy mennyit futott az autód ( meg a váltód is ), illetve, hogy teljesen megelözhetö-e a dolog, de a megfelelö idöközönkénti olajcserét biztosan meghálálja a váltó.
Az infós oldalon 1,9 Litert írnak olajfeltöltési mennyiségre, én valószínü szintén addig öntetném a szerelövel, amíg engedi, hadd lubickoljanak a csapágykák.
De ez csak tipp/egyéni vélemény, nem vagyok autószerelö sem, illetve a konkrét váltó típussal sem volt személyes afférom.A neten elég sok oldalon fennvannak a tünetek, YouTube videó hegyek is vannak, amiböl sejthetö, ha kezdi feladni a harcot a csapágyazás, ez alapján Te is meg tudod vizsgálni a tiéd, mi a helyzet.
Hírtelen ezt a két oldalt találtam, ahol a srácok erröl a témáról egyeztetnek:
Off-os autó, és inkább a komplett váltós sztori:
[link]Insignia fórum:
[link]Én a saját Vectrámon is meg fogok ejteni a következö nagyszervízkor egy váltóolaj cserét, biztos, ami biztos alapon.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Neem-nem, írtam is, hogy nekem nem ilyen váltó van a Vectrában, ismerösnek volt B Zafira OPC-je, ott Ö nem úszta meg a kalandot az M32-vel.
Nekem a Vectra saját, 5 sebességes F35WR-es váltója van fenn, mikor kerestem, hírdettek egyet, aminél a srác átszerelte 6 sebességesre ( igaz, azt nem írta, melyikre ), de alapvetöen ez az 5 gangos is elegendöen hosszú, nem Volt eddig olyan forgalmi helyzet, ahol kellett volna a 6.
Egy ideig szemeztem a H Astra OPC-vel is, ott olvastam elöször én is az M32-es "afférról", akkor kerestem kicsit utána bövebben. Aztán egyéb szempontok miatt nyert a Vekker.
-
Szada85
aktív tag
Nem tudom, eddig nem jártam utána, igazából a Vectrát nem is akarom nagyon reszelni, összerakták a gyárban, nekem teljesen jó így.
Mivel WR-es a váltója, így eleve hosszabb áttételezésü, óra szerint olyan 140 körül forog 3 ezret, ami még a halk tartomány, és fogyasztásban is rendben van, nyilván egy 6.-al valamivel kevesebbet forogna, ez tény, de így is teljesen oké.
@Skizz:
Én egyetlen egyszer voltam a tetöablakos Gsi-vel gépi mosóban, így nem releváns a tapasztalatom, de gondom nem volt belöle.
Én jobb szeretem a sima kézi mosót, de én autób*zi vagyok, szóval nekem ideális vasárnap délelötti program egy pár órás autósuvickolás. -
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #75140 üzenetére
Én, mikor gumicsere elött voltam, hasonlón gondolkoztam, hogy vajon mennyire hallasz meg pár dB különbséget?
Nekem a régi gumi Conti Sportcontact 3 Volt a felnin, arra rákeresve 74 dB körüli érték volt megadva, mikor kerestem az utódot, az értékek jellemzöen 68 - 72dB között voltak, a választott Hankook Ventus V12 evo-nak 71dB.
Gondolom persze, hogy függ az adott autó hangszigetelésétöl is, az egyén fülének "érzékenységétöl" de pl. én a Vectrában nem vettem észre különbséget, nekem a Conti Sem tünt hangosabbnak ( vagy csak bot fülem van, az is lehet ).
-
Szada85
aktív tag
Üdv,
Szerintem az elöbbi az tipikusan az az extra, amivel otthon nem sok autót rendeltek, ergo bontva nem biztos, hogy könnyü lesz találni.
Ahogy szétnéztem a nagy német apróhírdetéses oldalon, ott nagyjából 3-4 ilyen szettet árulnak bontottan, az áruk 30 - 60 Ezer Ft-nyi € között mozog.
Plusz ugye ehhez kell a FlexFix-es hátsó lökhárító is, ilyenböl 25 - 30 Ezer Ft-nyi € egy szett, plusz fényezés, illetve nem biztos, hogy megvan a középsö rész, ami a tartóhoz csatlakozik.
És még erre rájön az esetleges plusz kábelezés költsége, kérdés, hogy vajon mennyire más az ilyennel szerelt Corsák kábelkötege, ennek mindenképp utána kell járni.Ha nagyon kerekítve számolunk, akkor is valahol 80 - 100 Ezer Ft körülre állna meg ( tényleg, csak tippelve ) egy ilyen mutatvány, kérdés, hogy akkor nem éri-e már meg egy sima tetö / csomiajtó / vonóhorog bringatároló, azokból talán olcsóbban is lehet venni.
Természetesen mindezt a tudást az Internet biztosította, személyes tapasztalatom nincs ezzel a rendszerrel, de kiindulásnak talán valami.
Olaj kérdésben, ahogy írták is, az egyik ismert "ökölszabály" a 10 Ezer Km vagy 1 év, én is ezt vallom, Maximum 10 Ezer Km-enként cserélem az olajat, néha elöbb is, ha úgy jön ki, minden egyébbel ( szürö, pollen, stb. ).
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #75262 üzenetére
Abszolút lehetséges, hogy csak a gyárilag azzal rendelt autóknál építhetö ki, pl a padlólemez kialakitás, vagy bármi más miatt, direkt nem is írtam, hogy egyértelmüen átalakítható-e az övé, vagy sem, amit meg tudtam tenni, hogy utánalestem, hogy megközelítöleg - erös becsléssel - mennyi lenne csak maga az alkatrészek ára, hogy ennek fényében lehessen mérlegelni, hogy megéri-e belevágni az egészbe, vagy egyszerübb egy sima, csomagtartóajtóra rögzíthetö tartót vennie.
Illetve - direkt ezt is beleírtam, mint biztosabb forrás - szerintem mindenképp érdemes egy Opel szalont/ szervízt megkeresnie ezzel a kérdéssel, mielött belevág, talán onnan biztosabb infóval tudnak szolgálni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #75281 üzenetére
Nekem olajból mindig van egy 1Literes kiszerelés hátul, mert ugye a Veci a
szarfoshugyEcotec éra szülötte, és ha esetleg tartós pályázás végett meg-megcsippantana, akkor tudjak utánatölteni.Most nemsokára mi is megyünk külföldiába, szerintem hütöfolyadékot is bekészítek 1-2 Litert ( nyilván csak Placebo hatás, ha elnyekken valami az úgyse elég ), pótkereket meglesem, emelöhöz minden megvan-e, vontatókötél-mellény, stb.
Nyugodtan ki lehet nevetni, de nekem van 1-2 ilyen mini szerszámos dobozka is berakva ( cserélhetö bitfejes csavarhúzó, meg egy kis racsnis szett is ( bitek 5-16 közöttiek ), és gyorskötözö-köteg is hátra a tárolókba
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #75256 üzenetére
Azt elismerem én is, hogy alapvetöen munkába járni tényleg túlzó ekkora köbcenti ( shame on me ), egyszer talán én is felnövök, és megkomolyodom, addigra talán a Tesla Model S ára is elérhetö sávba kúszik ( vagy a fizetésem annyira fel ), addig viszont még kiélem a redneck énemet.
-
Szada85
aktív tag
válasz MaTpr0F #75324 üzenetére
Szia.
A Facebook-on a Vectra C, Signum Club Hungary nevü csoportba ha beregisztrálsz ( zárt csoport ), ott biztosan fogsz találni olyat, aki már túl van ezen a müveleten, elég sok tag van, értelemszerüen Signum, Vectra C-sek, és kimondottan segítökészek.
Sajnos itt a fórumon keveseknek van C Vectrája, nekem pedig egyelöre úgy áll a kárpit, ahogy kell, így nem volt szükséges a beavatkozás.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #75368 üzenetére
Akkor nem tudok kontrollcsoportként viselkedni, mert csak városi mérésem még nem volt ( illetve tudom, a csoport-hoz 3 ember kell ), most olyan 30-40% város, a többi autóút/autópálya ( az ott szokásos reggeli/délutáni forgalommal ) aránnyal áll 9,6-on a fogyim, bár, ha 11-en állna sem aludnék rosszabbul, ez egy ilyen játék..
Akkor engem lehet átbaxtak, mert auslanderként nem hívtak még szombaton dolgozni. Tudtam, olyan sunyi is volt a fejük.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #75421 üzenetére
Üdv a társasjátékban! ( mindenféle bántás nélkül )
Sajnos ez ilyen, az én Vectra keresésem is hasonló pokoljárás Volt, természetesen minden megnézett autó " megkímélt állapotú ", " korához képest jó állapotú ", "nagyon szép, nagyon jó" blablabla, és hasonló jelzökkel Volt hírdetve is, és bemutatva is, ehhez képest - ahogy a blogban is végigmentem rajtuk - élöben hamar kiderült, hogy mást jelent az eladónak és nekem is a " normális állapot ".Elöbb-utóbb fogsz találni egy rendes darabot, Fb-os Vectra csoportban is több tag hírdeti az autóját, szerintem 1.9 is van közöttük, ha még nem jártál volna arra.
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #75429 üzenetére
Nem ismerem a hátteret, de a mostanidon nem éri meg megújítani a müszakit, és akkor nyugodtabban tudsz plusz 1-2 hónapig keresni?
Nálam is hírtelen lett égetö a kérdés, váratlan fordulattal vitték el az OPC-t, utána én is majd 1 hónapig voltam kénytelen a Gsi-vel járni, mire sikerült kifogni ezt a Vectrát, aminél alapvetöen klappolt minden.
1.9-böl lehet több van, bár az extrázottságos kérdés miatt biztos nem könnyü találni megfelelöt.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandi0000 #75546 üzenetére
Szerintem, ha picit konkretizálod ( évjárat, felszereltség, motorvariáns ), akkor könnyebben lehet véleményezni, hogy sok érte, vagy kevés az 1 millió Ft.
Ahogy nézem elég nagy a szórás az árakban, 7-800-tól indulnak a valamirevalók, aztán a határ a csillagos ég. Ergó az 1 millió az kb a középsö sáv alsóbb szegmense, ettöl függetlenül biztos ki lehet fogni ott is korrekt darabot, de mindenképpen alaposan át kell nézni ezeket ( de persze ez mindre igaz ).
Engem egyébként meglepett, hogy milyen árakon mennek 2003-2004 körüli sima 1.6-1.8 benzinesek például, némelyikuk drágább, mint amennyiért én a 3.2-t vettem.
-
Szada85
aktív tag
Leírhatnám ( de erre ott a blogom - reklááám -, nyugodtan elolvashatja ott is ), de mivel neki nem a vezetési élmény az elsödleges, hanem - amennyire én a kommentjeiböl leszüröm - szeretne egy tágas, nagy csomagterü autót, amivel kényelemben tud utazni a családdal, és a lehetö legalacsonyabb fogyasztással, ezért nála mások a preferenciák, így egyik általam választott motor sem jön szóba.
Nekem a Z20LET-es OPC-m vegyes fogyija BC szerint 9,5 Liter volt, ergo valahol 8-10 Liter közé mondanám reálisan elérhetönek, én elég sokat is nyomogattam neki, azért is vettem OPC-t.
A Vectra most BC szerint 9,6-on áll, nagyjából valahol 8 (pálya, tempomat ) és 12 ( városi dugózás ) Liter közötti étvágyat lehet elérni, Ö leírta, hogy 5-6(-7) Liter körüli fogyasztást szeretne, ezért feleslegesnek gondolom a kampányolást. -
Szada85
aktív tag
SzívóV6 powa ma megint bizonyított, ~1255km-es utat abszolváltunk, a fogyasztás tempomat 135-el 8,3-8,7 között ugrált, szóval, ha a forgalom hagyná, és az ember kibírná, szemtelen értékekkel lehetne mozogni, de persze a forgalom se hagyja, meg én se bírom ki...
Az utolsó 2x40km-es szakasz(oda-vissza) szerpentines részén pedig áldoztam picit a hangorgia oltárán, ott felszaladtunk valami 10++ literre is, cserébe a Hankook-okat is sikerült lemeózni, maradhatnak. -
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #75796 üzenetére
A 7 litert kizártnak tartom, nem is szeretnék hiú ábrándokba kergetni senkit, inkább csak az olajos utáni második kedvenc téma víztükrébe akartam egy féltéglát beleb@**arintani, hogy ilyet is lehet vele, nahh.
(a nagy átlag továbbra is 9,5-11 liter között van, csak, hogy megnyugodjanak a kedélyek. ) -
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz Dave46 #76074 üzenetére
Szia,
barátnömnek 1 literes ( Z10XE ) C Corsája Volt, mint friss jogsis, elsö autónak, nem egy szélvész, cserébe a fogyasztása is baráti volt, szerintem városba önmagában az sem rossz választás, pályán a komótos 130-as sebességre még elég, belsö-sáv-terrorizálásra már értelemszerüen nem az igazi. A mi tapasztalatunk, hogy egyszerü, olcsón fenntartható kisautó.Viszont - mivel némi plusz kraft sosem árt, ha van a sifonérban, szükség esetére - én is egy 1.2 16v, vagy 1.4-et néznék, ezek jellemzöen némiképp jobban is felszereltek, plusz a power is ott van, ha kell. Szerintem.
-
Szada85
aktív tag
válasz MunezXBK #76160 üzenetére
Esetleg a [kfzteile24] oldalt nézted?
Én rendeltem már tőlük többször, gondom sosem volt velük, sem az alktrészek minőségével, se azzal, hogy más jött volna, lehet banki átutalással is fizetni, átutalás megérkezésétől számítva 2-3 munkanap alatt meg is jött eddig mindig az alkatrész.
Persze csak egy tipp, egy megnézést megérhet. -
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #76401 üzenetére
Engedd meg, hogy tiszteletteljesen ne értsek egyet veled.
Szerintem ez az autó messze van attól a stílustól, illetve egészen igényes kivitelezésnek is tünik, rendes futómü, ülések, stb, véleményem szerint nem egy hülyegyerekautó, optikailag is max azon veszünk össze, hogy ez a világoskék szín A embernek tetszik, B-nek pedig nem...
Azt pedig azért vegyük figyelembe ( a képeken nem látszik valóban, de betü formában igen ), hogy a gyári mocira rá lett pakolva az RC motorjának jópár eleme ( komplett szívóoldal ), kipu-oldal is módosítva van, és hozzá a motorvezérlö, ezekkel azért már nem lenne meglepö egy 150-160Le körüli ménes sem, amire még mindig mondhatjuk, hogy "lóphasz" persze, hiszen a
fotelszakértök"hozzáértök" szerint ma már 200Le alatt egy mélygarázsból nem tudsz kiállni az autóval, nem, hogy élményautózz, ugye ( cöhh-cöhh )...A kormány pedig, ahogy már el is hangzott velúr borítású, néha "kesztyüs-kormány"-ként is hivatkozott darab, aminek a rendeltetésszerü használata a fasza tapadás miatt kesztüvel szükséges, mivel a zsíros tenyered miatt elveszti a tapadását a bevonat... Ezért van rajta a kormányvédö is.
Hogy utcára van-e haszna, azon persze lehet vitázni, de pl. pályázáskor hasznos lehet, azt pedig, hogy a tulaj mire használta 3. autóként, nem tudjuk.Nyilván, elfogadom, hogy ahogy sok embernek, úgy például Neked is az autó csak egy közlekedöedény, ettöl függetlenül vannak olyanok, akik egy ilyenben is megtalálják azt az élményt, amit keresnek.
És abban is biztos vagyok, hogy ettöl a szerény teljesítménytöl is vigyorogva szállnál ki belöle, ha veretnéd vele egy kört... Egészen más egy akkori kisautóban 140 (50-60) Le, mint egy mai felfújt pléhbódéban.Vélem ezt úgy, hogy az én játszós vackom gyárilag még gyengébb (115), az építéskor valamit talán erösödött, de még mindig nem tudok vele kiállni elvileg a mélygarázsból, viszont 8 év alatt nem egyszer mentem már vele sebesebben zárt pályákon, szerpentineken, és utcán is, a legtöbbször utasom is volt, de még egyszer sem mondta egyikük sem félúton, hogy " Te ez egy gyenge, lassú szar, ´ájjámegkiszállok "...
Természetesen ez csak az én véleményem, abszolút elfogadom, hogy Neked nem tetszik a kis oroszlán, vagy nem látod benne a potenciált, ami pedig benne van. Béke.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #76413 üzenetére
Pedig mostmár tesók is ráadásul a mi autóinkkal, az új "házasság " óta.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76426 üzenetére
Nagyon patent állapotba hozod az autót, az én szívemet mindig melengeti, ha ilyet látok, hogy valaki egy idösebb vasat hoz szintre, megbecsüli, elismerésem.
Nagyon ízlésesen válogatod össze a kiegészítöket, a Zender lökösön a nappali menetfény ugye már rajta Volt, és nem Te dobtad rá?
Már, ha csak a gyárias Optik a cél, nekem valahogy nagyon rikít rajta ott elöl, hogy nem gyári. Esetleg eldugni a rácsok mögé, vagy valami más, kevésbé "szemet szúró" megoldás lehetne még improvement. Szerintem. -
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76428 üzenetére
Világos persze, illetve a Te autód, olyanná alakítod, amilyenre Te szeretnéd.
Olyan DRL-es ködlámpát én is láttam már, de én is úgy emlékszem, hogy annak nagyobb az átméröje, mint amekkora a Zenderben ki van alakítva, Zender lököst pedig nem fúrkálunk szerintem sem.Tegnap kora este én is belepróbáltam a Cool Blue Intense helyzetjelzöt, legalábbis a vezetö oldalra, az utas oldalhoz ki kell vegyem a légszüröházat is majd, szóval egyelöre csak összehasonlítás végett... Jobbnak tényleg jobb, mint a gyári sárgás színü helyzetjelzö, különösen felkapcsolt Xenonnal, de - lehet naívan persze - picit kékesebb-lilásabb fényt vártam.
Világosban még elég szembetünö a különbség, oké:
De sötétben, feltolt Xenonnal már kevésbé kivehetö:
Elsö körben jobb lesz persze tényleg, mint a gyári sárgás, de lehet ki fogok próbálni még valami más fajtát is, kíváncsiságból.
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #76446 üzenetére
Persze, világos, igazából a refinél nem zavar a gyári sárgás sem, folyamatosban nem nagyon szoktam használni a refit, max ha kiengedéskor villantok, vagy ha valamelyik Úrvezetö megfeledkezik magáról az autópályán a belsö sávban, azt gondolva, hogy az Auchan parkolóban korzózik, és már-már balesetveszélyes helyzetet okoz, bár szomorú látni a közlekedési morál ilyen mértékü romlását, hogy még ilyenkor sem érti Hösünk, hogy most miért jött a vaku hátulról...
A helyzetjelzök mennek majd be, mert nyilván még a fehéres szín is jobban passzol a Xenonhoz, mint a sárgás, a refit majd max akkor cserélem le, ha kiég, bár ilyen gyakoriságú felhasználással nem holnap lesz.
-
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #76497 üzenetére
Yep, C Veci csoportban is most járt így egy Tag, aki szintén addig Tetrisezett az OpCommal, amíg agymosta az ECU-t... Utána rögtön jött a csoportba kérdezni, hogy save game nélkül innen hogyan tovább?.
To all:
Próbálta már valaki ezt a fajta Osram Diadem index izzót?
[link]Mondjuk már megrendeltem, csak kíváncsi vagyok, van-e esetleg valakinek ezzel tapasztalat?
Ha nincs, akkor most leszek én az úttörö... -
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #76499 üzenetére
Sok okosat a többiek sem tudtak neki mondani, azon kívül, hogy elismételték, hogy 83-szor el lett már mondva a csoportban, hogy az OpCom nem ismeri az IDDQD-t, ezért aki nem biztos a dolgában, az ne nyomkodja ész nélkül, mert könnyü butaságot csinálni.
Illetve, hogy nagy eséllyel márkaszervíz látogatás lesz a vége, mert a Boss-Fightokat másképp nem tudja megcsinálni. -
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #76504 üzenetére
Azért az efféle user error-oknál erösen tudom fogni a fejem.
Kicsit persze sajnálom szerencsétlent, de amikor elöre fel van hívva a figyelme, hogy az ECU Reset opciónak a közelébe ne menjen, majd mégis sikerül neki a mutatvány, ott azért a - csúnya, gonosz dolog, tudom - mosolygáson kívül már nem futja más reakcióra.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #76520 üzenetére
Tényleg jó kis írás, sajnos több ilyen, és ehhez hasonló cikk is készült már, a gond vele, hogy sajnos nagy foganatja nem lesz.
Elég a kommenteket megnézni alatta, ilyenkor úgyis mindig az a kicsengése:
- Én nem is csinálom, csak épphogy gyorsabban megyek, ( mert ugye a seggbe vonatozás 130-nál is megvan, de a cikk 170-80-ról szól, így Örá már mindjárt nem vonatkozik),
- Oké, de én óvatos vagyok, velem úgyse fordul elö, ( nyilván Ezoterikus Erika megmondta neki elözö nap, hogy semmi ilyen nem történhet )
- Csinálom, de láttam az összes F&F részt, nézek Forma1-et is, óvodában is féktárcsa volt a jelem, így a véremben van minden...A fö gond szerintem az, hogy az ember/ az emberiség maga:
- türelmetlen,
- stresszes/ feszült,
- önzö.És aztán ezekböl fakad, hogy egyre többen ott, és úgy fordulnak meg/ki ahol akarnak, pirosnál megállnak ha akarnak, mennek, amennyivel akarnak, elöznek, ahol akarnak, ott és úgy parkol, ahogy akar... mert neki lehet, mert Ö nem ér rá, mert Ö Ö maga... szomorú.
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #76529 üzenetére
Igen, az elsö bekezdésben igazad van, mostanában egyre nagyobb divat ehhez hasonló cikkeket írni, TC-n is egyre gyakrabban vannak ilyen " megmondós " témakörben készült írások. A cikkekböl valóban legtöbbször hiányzik a konstruktív megoldás ( amire mondjuk újságíróként pont, hogy törekednie kellene szerintem is ), megint más kérdés, hogy pontosan mindenki tisztában van vele, hogy a felelös szerveknek eszük ágában sincs ebbe az irányba tendálni, talán ezért Sem törekedik senki az ötletadással. Pedig a pályákon egy átlagsebesség-méréses rendszer valóban simán megdobná a költségvetést, az embereket meg kicsit visszafogná.
Bár ez is csak a gyorshajtást fogná vissza, a leállósáv-on elözést, tolakodás, egyebeket kis eséllyel.A többi része a kommentnek nagyjából visszavezethetö arra a 3 jellemzö közül 1-1-re, amit írtam, Én is erre céloztam, hogy a közlekedési morál egyre katasztrofálisabb, és ebben nagyon sok minden belejátszik, bizonyos része az embereknek egyszerüen képtelen helyzetet kezelni, szituációkat megoldani ( márpedig a közlekedés nagy része erröl szól, hogy változó szituációkat oldasz meg sokszor ).
A jobbra tartás pedig nagyon fura, mert szerintem pl. elég sok helyen kinn van ( út feletti infó-táblákon is gyakran olvastam, út menti táblák is vannak sok helyen ), ergo ha nem is tudja, akkor is látja a kiírást.
Csak itt jön be, amit Te is írtál, és vonatkoztatható az " önzö " jelzöre, hogy
" Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat,...", illetve az általam írt feszült/stresszest kiegészítve a komplexusossággal igaz ez:
" Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. ".De ugyanez utóbbi megvan akkor is, ha 140-el mész a belsöben, és egy lomhább autó ( lehet furgon, vagy lassabb személyautó, mindegy ) 90-100-al az utolsó pillanatban kicsapja magát eléd, mert neki " joga van elözni "... :/
Illetve nagyjából megvan ez itt Németországban is, sokan itt is gondolkozás, nézés nélkül kijönnek eléd, utazgatnak üres külsö sávnál is a középsöben, ezért is írtam, hogy ez nem hungarikum, úgy ámblokk az emberiség zusammen romlik egyre szomorúbb irányba, viszont arányaiban itt kint egyelöre ritkább, mint otthon, legalábbis amerre én eddig közlekedtem itt.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #76530 üzenetére
Hosszabb útépítéseknél láttam jellemzöen ezt, Ausztriában most is kint van, elöre jelzik, hogy " Section Control ", az útépítés elején és végén kamerás rendszer, és mérik a két fotó között eltelt idöt. Ha kevesebb, mint amennyivel az adott sebességlimittel megtennéd a távot, akkor csíííz.
Erre az itteni magyarok nevü Fb csoportban is nagy höbörgés volt, hogy " De hát én 80-al mentem a Kamera elött, de mégis villant, igazságtalanság! ", mire valaki felvilágosította, hogy ott " Section Control " van Nyuszifül, az meg nem arról szól, hogy a két Kamera elött kell jól viselkedni.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz HoaryFox #76763 üzenetére
Igazi F&F korában épült német showautó ( annak minden elönyével, és hátrányával ) sokadik tulajtól, aki már nem óvta annyira ( görbített elsö felni, illesztések, stb. ).
Lehet, hogy az én gondolatmenetem rossz/más ,de egy végiggondolást megérhet.
Figyelmed/metekbe ajánlom a motoron levö moddokat, dBilas Flowmaster légszürö ( 180-200€ ), és a dBilas szívósor ( 6-800€ minimum ) önmagukban cirka 300 Ezer Ft-os kiadás, ki tudja mi van lehet még ott, ha tengelyek, kipuff, esetleg ECU is módosítva, akkor motorikusan elég komoly lehet ez az autó.
Az optikával kellene erösen foglalkozni, minden sztédzs83-as NFS kiegészítöt lecsákányozni róla, eladni, amit lehet ( LSD-ajtómodul, lökösök, Angel ), egy pacek Steinmetz optika körbe ( csak mert úgyis árulnak Opeles csoportokban ), a felnit meg vagy javíttatni, vagy eladni, és valami másikat venni rá.
Ami esetleg elöny lehet, ha be van papírozva (márpedig tuti be van, mert idekint, föleg egy ilyet úgy megzsanettoznak, hogy ezentúl fingani is a fülén fog ) a kerék, minden más, akkor elvileg ( legalábbis az utolsó infóm ez ) a honosítás során a Magyar forgalmiba is bekerül, az pedig egy Magyarországon egy nem gyári autónál ugyancsak nagy kincs lehet.
Egy matekozást megérhet, hogy egy alap 1.8-at ( 6-7-800 Ezer Ft ) mennyiböl okosítasz fel ezekkel a cuccokkal, és a linkeltböl kiindulva ( mindenképp alkudva, alapnak jó ehhez a sérült felni, a gumik ki tudja milyenek, stb ), eladva-véve a dolgokat mennyi lenne az annyi. Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Gmail
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen