-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz dSERiES #82284 üzenetére
Nagyjából igen, a BC 10,5 litert ír (de ilyen nem szabad sehova se kiírni, mert "Jajjistenem!", "Hogymeeennyiii?!", "Leesziahajad!" ) úgy, hogy azért gyakran meg vannak futtatva a lovak és a klíma is szinte mindig megy, tankolások alapján sem számolgattam vissza, mert a választáskor sem a fogyasztás volt a szempont, akkor pedig miért remegjek ezen utána. (minden nagyképüség nélkül )
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #82295 üzenetére
Nincs ezzel baj, a fizikát nem is nagyon lehet megb***ni, alapvetöen azért is szeretek mosolyogva hátrébb lépni a fogyasztásos téma felcsendülésekor, mert azt gondolom, hogy nagyon sok Opel is, -illetve nyilván más márkánál is-, különösen egy kisebb benzinmotoros verzió a fogyasztás/menetdinamika arányában sokkal rosszabbul teljesít a V6-nál, de valahogy az sosem röccenti meg a Zinternetet, ha pl. egy 1.6/ 1.8 szívó Zafira, Insignia, stb. tulaj ír 8-10-12 litereket, ezzel szemben ha bárhol megjelenik a 2.5/3.0/3.2-es számkombináció, máris ijedten vizionálnak minden gázadásra a kipufogón vízesésként zubogó üzemanyagfolyamot, illetve benzinkúttól benzinkútig élö autóst.
@(#82297) llwynog:
Köszöntem szépen! -
Szada85
aktív tag
válasz diegho #82321 üzenetére
Azt gondolom, hogy - ahogy ez nyilván mindegyik autóra ugyanígy igaz - attól is függ ez persze, hogy kitöl, mennyire karbantartottat veszel, megnézéskor láttam nem egyet, amivel nagyon be lehetett volna szaladni a f*szerdöbe.
De alapvetöen azon a véleményen vagyok én is, hogy nem egy túlbonyolított motor, és az eddigi tapasztalatok alapján csak megerösíteni tudom a kolléganöd véleményét.
Én cirka 30 ezer Km-t mentem vele egy év alatt, a vásárlás utáni nagyszervizen (olajak,szürök, szíj, vezérlés a járulékos dolgokkal ) és a 10 ezrenkénti kisszervizen (olaj,olajszürö, ékszíj, levegöszürö, stb.) kívül egyedül a szelepfedéltömítést kellett cseréltetni (a nagy ccm miatti hatalmas hö egyszerüen "megeszi" idövel ) pici olajpára miatt, ezt leszámítva semmilyen müszaki gondja nem volt ( holnap nyilván a 6 henger 8 felé repül, kop-kop-kop ), a 6 henger hangja továbbra is megbabonázó, böségesen elegendö szinte minden forgalmi helyzethez, szóval itt is erös az imádás.
Vannak dolgok, amikre oda kell figyelni, és akkor nagyon sokáig nagyon sok örömet fog okozni egy ilyen autó.
Az árakban elég durva szórás van, én egy éve a ~119 ezer(re tekert) Km-es autót 3550€-ért vettem, most pedig egy hasonló futásúért simán 4-5000€-t is elkérnek állapot és extrák függvényében.
(Az enyémet, 150 ezer Km-rel, elég jó felszereltséggel, 1 éves téli (17-es gyári felnin), 1 éves nyári (18-as Irmscher felnin ) gumikkal, vezetett szervízkönyvvel, meg az egyéb ínyencségekkel szerintem én is beáraznám valahova böven 5000€ fölé. És akkor már nem kellene sokkal kipótolni egy OPC-hez. )[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Zolabol #82354 üzenetére
Ez sajnos az a téma, amiben sosem lesz konszenzus, mindenki a saját bevált márkáját fogja javasolni, vagy azt, amivel neki tapasztalata van.
A 10w40 szerintem nem való ahhoz a motorhoz, ha megnézed a kezelési útmutatót, abban is nagy eséllyel 5w30 lesz, mint a motorhoz való olaj fajta, én maradnék a gyári elöírásnál.
A márka pedig, ahogy mondtam, egyéni preferencia lesz.
Én pl. az F Astrámban és a C Vectrámban is Liqui Moly olajat használok, és elégedett vagyok vele, de biztosan más is leírja majd a saját tapasztalatát más márkával. -
Szada85
aktív tag
válasz Romeo619 #82355 üzenetére
Én ugyan nem vagyok autószerelö, csak hobbi szinten reszelgetem a vackaimat, de nekem valahogy nem áll össze a helyzet, tényleg elég fura, amit leírsz. ( minden bántás nélkül )
Nem tudom, mióta ismered/jársz ahhoz a szerelöhöz, de elképzelhetö, hogy Öt kellene úgy egészben lecserélni.
Az, hogy olajnyomás gondod van, ott szerintem elsö körben az olajpumpát, annak müködését, esetleg olajsár miatti eltömödését nézném/nézetném meg,, nem rögtön lerántani a hengerfejet.
"Első körben hengerfejezni szerette volna a szerelő de olyan mélyen megvágta már a fejeket, hogy nem lehet és itt szökik el a nyomás, ezeken a vájatokon."
Ebböl nekem az jön le, hogy Ö fogta, hozzányúlt ("megvágta olyan mélyen" - bár bevallom, hogy nekem újítottak már fel hengerfejet, és ilyen, hogy "megvágjuk a fejet" említés szinten sem került elö ), és most emiatt szerinte gyakorlatilag kuka a HF... itt azért felmerülne az Ö felelössége, elvégre Ö végzett rajta valami müveletet, ami miatt javíthatatlan lett.
Ahogy félpercre meggoogliztam, 150-250 Ezer között dobált ki komplett z14xep motorokat, de kizártnak tartom, hogy egy ilyen gyakori motorhoz ne állna hegyekben az alkatrész, köztük a hengerfej is.
-
Szada85
aktív tag
válasz zsnorbi21 #82472 üzenetére
Érdemes elmenni egy gumishoz, megnézetni nincs-e szálszakadás valamelyik gumin (leveszi, körbenézi(tek)), illetve megpörgettetni vele centrírozógépen is, hátha csak valamelyik felniröl leesett a korábbi centrírozáskor felrakott kiegyensúlyozó súlyok valamelyike, akár amiatt is csinálhatja.
Elsö körben ezeket lehet érdemes megpróbálni, ha utána is fennáll, akkor lehet tovább kutakodni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Alias LaLee #82484 üzenetére
Ebböl így szerintem is elég nehéz megmondani a hiba pontos okát. Van bármilyen hibakód, check engine?
A gyújtótrafó sort ki is cserélte a szerelö egy újra, vagy honnan mondta meg, hogy biztosan nem az okozza? Nekem is volt Z20LET-es autóm, annál is lehetett érezni néha egy-egy röccenést alapjáraton, én rendeltem bele egy új Bosch trafósort, a gyertyacserével együtt azt is kicseréltem, és utána nekem például elmúlt.
A kiszerelt gyertyákat láttad, milyen állapotban voltak, milyenek kerültek bele?
Azt pedig, hogy a motor kopott valóban nagyon egyszerüen lehet ellenörizni, ahogy feljebb is írták, egy kompressziómérést kell csinálni mind a 4 hengeren, és máris egyértelmüen megállapítható, hogy mi a helyzet odabent.
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #82503 üzenetére
"Nem jelentős hiba okozza, csak épp rájönni nem lesz egyszerű."
Ehhez igazából élö adat lenne az igazi, és azon nézni az értékeket, a C20NE/XE-nél lehet emulátorral csinálni ilyet, XEV-nél nem tudom, de szerintem lehetséges kellene, hogy legyen, eléggé azonosak az alapok. Aztán a gyári értékekkel összehasonlítva gyorsan a végére lehetne járni.
Azt írtad az elözö kommentben, hogy "Szenzorok alapvetően jónak tűnnek..", itt mértetek, néztetek feszültség, elögyújtás, benyamennyiséget, vagy honnan jött, hogy nincs velük baj? Pl. a fojtószelep potenciométer valóban a padlógázhoz tartozó valós feszültségértéket adja, a légtömegmérö adatai helyesek-e, vagy valami ilyesmit tudnék elképzelni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82595 üzenetére
Melyik automata van benne? 6 sebességesből kettő is volt, AF40 és az 1.8-hoz valami VT-20E kódjelű.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82602 üzenetére
Akkor az az AF40-es automata lesz, mert a másik fajta az csak az 1.8 benzines variánshoz Volt.
Ez az AF-40 [más néven AWTF-80SC] egy elég elterjedt, és kedvelt váltó, rengeteg márka sok típusába szerelték, Opelnél pl. H-J Astra, Vectra, Insignia, stb..
Pl. a C Vectra OPC-ben is ilyen van ( más végáttétellel persze), én amiatt olvastam utána nemrég.[Ez egy elég jó összefoglaló magáról a váltó típusáról.]
Alkatrészt, bontott váltót biztosan elég könnyü szerezni, ha valami gondja lenne, mivel elég gyakori darab. Nagy szerkezeti hibáról (mint pl. híres M32-es eset) nem nagyon olvastam, az automataváltók hagyományos nyügjei tudnak elöjönni rajta, mint a vezérlö-szeleptömb, konverter hiba, de ezek ugye általában "kopó" dolgoknak számítanak az automatánál (ettöl persze még nem olcsó sajnos)
Inkább az árakkal érdemes tisztában lenni, pl. egy [szeleptömb 210.000Ft+ÁFA-tól indul], ergo megnézéskor érdemes alaposan kipróbálni a váltót, hogy simán, rángatásmentesen, ütésmentesen váltson oda-vissza, mert ha javítani kell, akkor zsebbenyúlós.
Az [insigniaclub fórumán]is van külön váltós topic, ott is érdemes végigolvasni, ott is repkednek a százezrek egy váltójavításnál.
És ez most abszolút nem lebeszélés az automatáról - még ha úgy is tünik -, inkább csak infó, amivel jó tisztában lenni, hogy ne akkor érje meglepetés az embert, amikor esetleg beüt a baj.
Még azt sem mondom, hogy a kéziváltó egyértelmüen jobb, mert annál meg ott van a kettöstömegü+kuplung, ami ugyanúgy kopik, és ugyanúgy egy vagyon a cseréje, ha esedékes, szóval tényleg csak infóképp írtam le, amiket én találtam az automatáról, így ezek fényében ki-ki tud dönteni, hogy melyik irányt választja.
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #82604 üzenetére
Biztosan nem mindegyik térdel le, én is ezt gondolom, viszont ha az ember ilyen váltóval tervez, nem árt tisztában lenni ezekkel is, mint lehetséges kimenetellel.
Különösen, mivel használtan tervez autót venni, aminél ugye - a ritka eseteket eltekintve, amikor minden számlával igazolhatóan megvan - nehéz garantálni, hogy megfelelöen karbantartották a váltót is olajcserével. Egy újkora óta használt, vagy ismert elöéletü autónál jobb a helyzet természetesen.
Ettöl még nem rossz váltó, ezt ki is emeltem a hozzászólás végén, illetve, hogy a kézi váltónak is ugyanúgy megvannak a maga jelentös kiadásai.
-
Szada85
aktív tag
Az, hogy hidegen mennyire lesz pl. hangja a hidrotökéknek, azt befolyásolja az is, hogy az olaj hidegen milyen viszkozitású (mennyire "folyós"), mennyire könnyen tud körbejárni a motorban indítás után, hogy mindent szépen kenjen.
- A 10-es hideg oldali viszkozitású olaj picit sürübb volt, ezért talán nehezebben járt körbe a motorban, ezért is lehettek hangosabbak a tökék, amig odajutott az olaj.
- Az 5-ös hideg oldali viszkozitású olaj hidegen "folyósabb", ezért könnyebben körbejár a motorban, könnyebben tölti fel a tökéket, és halkulnak el.
- Most a "szerelö" a legelsönél is magasabb, 15-ös hideg oldali viszkozitású (még sürübb, kevésbé folyós) olajat szeretne bele rakni, a fenti tételek fényében miként befolyásolja majd szerinted?Az, hogy alapjáraton a motorba egyébként elöírt (5W30)-as olajat nem tudja megfelelö nyomással szállítani az olajszivattyú (ezért villódzhat az olajnyomás visszajelzö), ott érdemes lehet levenni az olajteknöt a motor aljáról, esetleg az olajszivattyút is kiszerel(tet)ni, megnézni nincs-e olajsár, ami nehezítheti az olaj áramlását alacsony olajnyomásnál. Vagy akár csak a szenzor romlott el, az is lehet persze.
Az pedig, hogy kékesen füstöl bármikor, az általában azt jelzi, hogy belül a motorban valami nincs rendben.
És ezen egy sürübb olaj csak annyit javít, hogy kevésbé látod füstölni, de attól a baj belül nem fog megoldódni.
Hogy pontosan mi okozza a füstölést , azt pedig egy szervíz fogja tudni kideríteni leginkább.
Segítene elsö körben egy kompressziómérés, az ad némi támpontot, hogy mennyire kopott a motor, utána lehet tovább kutakodni, hogy pontosan mi is a hiba oka.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #82618 üzenetére
Hosszú ö elfogyott a céges laptopon - illetve tudom persze lehetne, ha átállítanám a Windows nyelvét németröl magyarra, de a kommentek írásának idejére nem szoktam, és nem is fogom. #badass
A szerviz helyett meg majd akkor ezentúl Werkstatt-ot írok, ott nem tudok milyen ékezetet elba**ni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #82624 üzenetére
Pedig fontosnak tartom, hogy az ember márpedig írjon helyesen, akár kézzel, akár gépen/telefonon, emiatt a szerviz szó nagyon is bosszant, dolgozom rajta. (láthatóan kevés sikerrel)
A napi munkában pedig annyit ugrálok a 3 nyelv között, hogy ez a két apró kis betücske már nem tud annyi ingert kiváltani, hogy még pluszban kattintgassak csak ezért. #genyógazdaságimigránsvagyoktudom
Köszönöm a kedves szavakat, pedig néha egészen magabiztos módon sikerül megcáfolni az értelmességemet, de látod, összességében mégis jól csinálja a dolgát a marketingesem.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #82638 üzenetére
Így van, az angol a harmadik, a tengerentúli lokációkkal az a közös nyelv.
@(#82639) -=RelakS=-:
Köszönöm az infót, sajnos kevés Windows-os hotkey-t ismerek, most bövült egy újjal. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82643 üzenetére
Esetleg a Facebook-os C Vectra, Insignia Club Hungary, illetve annak inkább adok veszek csoportját érdemes megkörnyékezni csatlakozási céllal, rendkívül összetartó közösség, és elég sokan hírdetik meg ott az autójukat elsö körben, van, amikor picit kedvezöbb áron is a tagok felé.
Egy próbát megérhet.
-
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #82663 üzenetére
Nekünk végül Opel márkaszerviz olvasott ki ECU-kommunikációs hibát, ezért vittük el javíttatni az ECU-t, 1-2 gyanús pontot találtak akkor a pixelfixes srácok, azt javították, plusz kapott az autó egy teljesen új gyári kulcsot is, azóta azzal használjuk, és az eltelt ~1,5 hónap alatt egyszer sem állt le, minden rendben van vele.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #82742 üzenetére
Azt gondolom, hogy lehet az embernek szerencséje, és elmegy alatta a vezérlés akár többet is, mint a gyári, én elismerem, ettöl én is alapvetöen inkább óvatos irányból (lehet néha picit talán túlzóan óvatos) megközelítve szoktam véleményt/ tanácsot adni, illetve a saját autóimmal én is ezt az irányt tartom.
Pl. talán 1, vagy 2 hete hírdettek itt kint 2 Vectra OPC-t, ami ugye láncos - tehát végítélet kétszer plusz örökkévalóság a néphiedelem szerint- ,az egyikben 106 ezer Km, a másikban 170 ezer körül volt, az elsöben szakadt a lánc, a másikban csak a feszítö tört el, és átugrott a vezérlés...nyilván a háttér nem ismert, de akkor sem árt pl. egy láncosnál is ébernek lenni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #82743 üzenetére
Az egy nagyon vonzó csomag, jókat is írnak róla, most volt laptiming-ban is, és a srácok is dicsérték.
Egyetlen bökkenö, hogy nem hiszem, hogy odaadják egy C Vectra OPC árában Kp-ért.
(Hitelt pedig kizárólag legvégsö esetben, akkor is max lakásra/házra veszek fel, autóra sohasem. ) -
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #82921 üzenetére
Plusz kell hozzá kompresszor, kvarchomok, védőmotyók, stb, kérdés még így is beljebb lennél-e vele, mintha ezzel foglalkozó szakemberre bíznád.
-
Szada85
aktív tag
válasz toth_janika #82987 üzenetére
A dízel akkor jó igazán, ha sokat mész vele éves szinten, és egyszerre is sokat, tehát hosszabb utakon. Városba nehezebben éri el az üzemi hőfokot, az jobban gyilkolja. A sok rövidtávozást a turbós benzines se szereti, néha azt is meg kell járatni, de a dizelnél egy fokkal jobban tűri.
Ha tényleg állandó városozásra vennéd, városon belüli rövid távos mászkálásra, gyakori indítgatásokra, akkor én is egy 1.8 szívó benzines, 140 lovast javasolnék.
Ha kell néha a boogie, és a pénztárcát se rángatja meg egy esetenkénti 5 számjegyes szerviz, akkor esetleg egy 2 literes turbós is mókás lehet, de az nyilván bonyolultabb technika, ami drágább lehet a javításoknál. -
Szada85
aktív tag
válasz toth_janika #82992 üzenetére
Tehát gyakorlatilag tökéletesen az ellentettjére, mint amit előtte írtál.
Ilyen nagyobb túrázásokra( Eger, Szeged, stb.), ha mellette ritkán van is város valóban szoba jöhet a dízel is.
Az, hogy melyikkel jársz jobban előre úgysem lehet megmondani, függ attól milyen állapotú az autó amit veszel.
Lehet dízel, lehet turbós benzines, mindkettőnél előjöhetnek olyan dolgok, amikre költeni kell, tehát a büdzsében mindig legyen ilyenre, ha belevágtok. Dízelnél a nagynyomású, a porlasztók, a szívósor, a DPF a turbó, a benzinnél a turbó és sallangjai, ezek mind jelentős kiadások ha javítani kell.
Az 1.8 szívó benzin egyszerűbb konstrukció, erőben rugalmasságban talán elmarad a többi motorvariánstól, illetve a váltója "csak" 5 sebességes, ami miatt pályán picit jobban forog a motor, mert a dízel és a turbós benzinesé 6 sebességes.Szóval ezernyi adalék, amit végig lehet zongorázni.
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #83020 üzenetére
Ilyen szépen álcázva sem becéztek még.
Egyébként az összes, az összes is belefér. -
Szada85
aktív tag
Hogy kicsit oldjuk a hangulatot.
13 nap ~4050km (2530 mérföld) Hyundai Tucson-ozás után ma végre újra mentem egy kört a Vectrával, óúú mama, hiányzott a hengerszám, meg annak hangja.
Nem rossz az a divatgombóc sem, de most helyreállt a Zen. -
Szada85
aktív tag
válasz Sza_Sa #83116 üzenetére
Teljesen hagyományos fritzrendszám, csak a többit elvarázsoltam feketeöves Paint tudásommal.
Bár az utcán, topiktalin mindenki lát(hat)ja, én a netre felrakott bármilyen autós képemnél szeretem "retusálni" a plakettet, régi beidegzödés.
(#83126) Declare:
Pedig ez "gyári" Irmscher rács, annak is az egyik variánsa, és mivel annó a szalonból "Irmscher csomaggal" jött az autó, így ez volt/van benne azóta. Ezért nem volt egyszerü felnit sem vadászni rá, mivel abból is csak "gyári" jöhetett szóba.A hátsó plakettek pedig vissza fognak kerülni, csak kb. az összes ragasztója most döntött úgy a legutóbbi mosós körnél, hogy köszi elég volt, és szárazoláskor szépen lepotyogtak.
Nemrég posztolt valaki egy osztrák újságból printscreen-t valamelyik Fb csoportban ( a forrás hitelességét nem tudom alátámasztani, sem cáfolni), miszerint egy Smart-os srácot azért baszkuráltak meg Bécs környékén 60, vagy 70€-ra, mert minden jel, felirat el volt tüntetve az autóról, márkajelzés, stb...
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #83135 üzenetére
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83208 üzenetére
1.8 benzin H keresésénél érdemes lehet szétnézni a német piacon is, ott sokkal szélesebb kínálatból (~10x annyi autó a HaHu-hoz képest) lehet válogatni, talán picit jobban is extrázottak az ottani autók, a hazavitel pedig nem akkora macera.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83212 üzenetére
Mivel minden Opel típust nem néztem még meg, ezért teljes magabiztossággal nem írnám le ezt így.
Amit ismerösi körnek nézegetek, azoknál fennáll.
C Corsából, ott pl. az otthoni piaci árakból innen esetleg egyel nagyobb motoros, picit jobban extrázott darabokat meg lehet szerezni hazavitellel, papírozással.
H Astrából hasonlóképp, ott pl. 1.8 benzint nézegetünk 5 ajtós, Caravan verzióban, az alapnál egyel-kettövel magasabban felszereltet meg lehet csípni.De pl. C Vectrából is otthon nincs, vagy csak nagyon elvétve a 3.2-es motoros is, a német piacon pedig találni 10-20 darab eladót is. (amiknek aztán persze X része az, ami megfelelhet az ember igényeinek)
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #83247 üzenetére
Mi az Opel Interat-ba vittük akkor az autót (ott van ismerös), de a "hagyományos" márkaszervizes folyamatokról nem nagyon tudok beszámolni, mivel csak kulcsot programoztak, illetve a hibatárolót olvasták ki.
-
Szada85
aktív tag
Én pl. mindig is fáztam az ilyen franchise-szervizektöl (mint otthon a KwikFit, vagy hasonlók, ott mondjuk személyes rossz tapasztalat is okozta ezt), de itt kint olajcserére minden alkalommal az A.T.U nevü szerviz-franchiseba megyek, polcukról választom az olajat, üvegfalon keresztül leshetem, hogy tényleg az kerül bele, amit választottam, ha meg bármi egyéb problémát látnak, akkor be is hívnak, hogy megmutassák, szóval abszolút pozitív a tapasztalat egyelöre.
Föleg, mióta a GSi-vel is voltam egyszer, amikor is sikerült két fiatal szerelöre a frászt hozni, az öreg szervizvezetönek pedig egyböl a szívébe lopni magam vele.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Markizmark #83274 üzenetére
Vagy túltekerte a klímát, és olyan hideg lett, hogy még a szürö is összerántotta magát.
-
Szada85
aktív tag
@ adorjant & toth_janika:
Gratula, és sok balesetmentes Km-t kívánok én is! (bár utóbbi járgánynál a "tetömentes Km" lenne a helytállóbb. )
-
Szada85
aktív tag
válasz gxcman #83504 üzenetére
Az is elég beszédes tud lenni, hogy a 2 literes turbós autók közül a második legolcsóbb autót nézted ki, a következö darabok 4-500 Ezer Ft-tal drágábban vannak, illetve innen felfele.
Ez nagy eséllyel nem ok nélkül van így, ergo nagyon alaposan érdemes átnezetni a konkret autót, mert az én véleményem is az, hogy valószínü fog kelleni költeni rá, ezért kerül ennyibe.A jól felszerelt relatív, sima egyszerü rádió van benne, 1 zónás a klíma, de persze nem annyira rossz. A vezetöülés ülölapja kívül szét van repedve, ezzel biztosan kell foglalkozni.
Apróság, hogy a felnis képen a felni eléggé meg van gyötörve, padkázás nyomok, szépen lefestve ezüsstel.
A használati módra elég jó utalás, hogy -szintén a felnis képen- Yokohama Parada gumik vannak rajta, ami ugye nem egy templombajárós keverék, szóval ez az autó szerintem hajtva volt rendesen.
A Z20LE* motorok pedig híresen kényesek a használatra, gondos tulajra, ha ütik-vágják, akkor lehet baj a turbóval, szelepszárszimmeringgel, hasonlók, amik mind-mind komoly összegek tudnak lenni.
Tehát, ha ilyesmi motoros autót tervezel, akkor mindenképp legyen elrakva egy kisebb összeg, mert elöfordulhat, hogy beköszönnek ilyen kiadások.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz collie555 #83594 üzenetére
Ez elöfordul sajnos, Anyum C Vecijében néha csak 4-es fokozaton indul el, az elsö hármon nem, ott meg az elötétellenállás tréfáskodik valószínü.
Nekem digitklímás van, gyakorlatilag folyamatosan megy, én is fel vagyok készülve, hogy elöbb-utóbb megmakkanhat.Nem kevés pénz igen, egy bontott biztos olcsóbb, csak ugye az megint rizikós, hogy 1 hétig, 1 évig, vagy 1 életig fog müködni.
-
Szada85
aktív tag
válasz collie555 #83613 üzenetére
A topicban elvétve akad C Vectrás, a legjobban akkor jársz, ha Fb-on rákeresel a Vectra C, Signum Club Hungary nevü csoportra, rengetegen vagyunk ott C Vecisek, és kb. mindent találsz alkatrészböl, ritkaságokból, nagyon jó közösség, és hip-hop lesz megoldás a kérésedre is.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83642 üzenetére
Milyen paraméterekkel nézel/ néztek H Astrát?
1,5 millióból pedig már azért innen kintröl is megáll egy szép, nem fapados példány Magyar rendszámmal, papírokkal. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83646 üzenetére
Nem rossz elképzelés, fontos, hogy legyenek célzott paraméterek (amikböl aztán majd úgyis lejjebb ad az emberfia idövel ).
Eddig mondjuk csak 1.8 benzineseket néztem hazajuttatási céllal, de meglesem majd a dízli kínálatot is.
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #83652 üzenetére
Hehe, 1-2 napja nagyon rámjött a dili, majdnem írtam Neked, hogy törd a malacot.
[Habababa]De aztán - lehet átmenetileg - sikerült lehüteni a kedélyeket.
Csak az a mocsok kísértés ne lenne ilyen erös...[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Szerintem ez hasonló, picit "hitvallásos" téma, mint az olajmárka. Mindenki arra esküszik, amivel épp tapasztalata van/volt.
Valószínü egy Varta is elzümmög pár évet, ahogy nagy eséllyel egy Banner is, vagy Jász akku féle cucc, akár az Exide.
Én a legutóbbi márkát használom, átlag 3-5 év között mindegyik autóban bírta eddig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest