Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz Reggie0 #182236 üzenetére

    De, nyilván, ezért sem fogom meg chipelni. De olyan jó eljátszani a gondolattal :P
    Mondjuk az is biztos, hogy mire ez a DPF nekem odalesz, az jópár év. Aztán ebből is kivetetem ha cserés lesz. Akkor meg jöhet a chip :D

    A fentebb leírt adblue-s hiba se semmi.. Ezek az EU besorolások nem normálisak...
    Nem elég, hogy szándékosan sz.rra terveznek mindent, mert kell a pénz nehogy már elmenjen 200 ezret hiba nélkül... és még a kötelező sz.patást is beteszik, EURO6 meg Startstop rencccer, meg DPF, meg ádblő.. :W
    Persze kell a környezetvédelem, meg fejlődni kell nem azt mondom, de máshol kéne kezdeni , és csak egy szoci abblue nélküli, DPF-et használjanak mondjuk a hajózásban. Ebbe ne is menjünk bele inkább :)

    Ja, gondoltam már én is rá, meg haverom is mondogatja néha hogy Hungaroring nyíltnapra felmenni, kipróbálni.
    Máshogy mozog mint az A6. De nem jövök rá miért más, nagyrészt az Erősségére tudnám fogni,
    Hát de ez az a Quattro pont hogy az orrát tolja mindig is. Főleg a régebbiek, pedig az A7-ben is még Torsen van! De mégis úgy érzem ,ahogy mondod,hogy ez jobban menne ki hátul és nem is értem... de az erő miatt gondolnám, meg hogy mégse avant :D
    Amúgy meg persze sín autó, olyan kanyarokat lehet venni 140-160-al...de nem sokszor próbáltam. Mátrába felnézek már vele ha lesz egy kis időm.

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák