Új hozzászólás Aktív témák

  • 1stVikman

    senior tag

    válasz Mágus2 #193641 üzenetére

    +Asbee
    Olajnyomás-érzékelő át van szakadva, az biztos cserés. Csatlakozót levéve csöpög belőle az olaj.
    Ettől függetlenül délután mérünk nyomást is.
    Szerszám van. :)
    Plusz adalék, hogy indultunk vásárolni a Golffal, az meg kiérve a faluból elkezdett rángatni. Vontatva jött haza.
    Megint a tankban lévő pumpa.
    Transfer fuel pump tesztet nem is futtattam le, mert olyan daráló hangot adott,, hogy inkább leállítottam.
    Ugye év elején volt ugyanez, akkor lusta voltam pumpát cserélni, csak ki lett mosva az egyébként tiszta tank meg szűrő csere.

    Szóval 2 autóból kettő OFF. :DDD :W
    Reggel volt szex, úgyhogy nyugodtan viselem még. :DD

    2014 2.0 cr tdi, 110kW crbc
    Melyik pumpa kell?
    A 0,5bar - os VDO A2C53434508Z
    vagy a 4,5 bár-is VDO 2803580003380.

    Annak idején úgy emlékszem az elsőt hozta a VDO katalógus, de jobb lenne egy megerősítés. :U

Új hozzászólás Aktív témák