Új hozzászólás Aktív témák

  • hdanesz

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz vzsryl #199114 üzenetére

    Az egyik probléma, ami inkább aggasztó: hogy a max. jelzés felett van az olajszint. Rögtön csere után nem ellenőriztem amikor elhoztam a szerelőtől. Másnap néztem rá (DFFA motor esetén - a használati leírása alapján leállítás után pár perccel kell mérni) és akkor már ennyi volt a szint.

    A szerelőt sajnos perpillanat nem tudom megkérdezni, hogy ő töltötte ennyire fullra (az eddigi autóim esetében sosem nyomta ennyire tele) mert nyaralni van. Én csak egyetlen dolgot szeretnék elkerülni, hogy az autónak baja legyen.

    Illetve ahogy Qru is írja: nekem az eddigi dízel autóimban mindegyikben (Fabia 2016, Superb 2015, Citroen C5- 2009) pár száz km után már feketedett az olaj. Egy dolog jutott még eszembe - bár jobban belegondolva kizárt :D - hogy az adblue miatt lenne ez.... (Eddigi dízel autók nem voltak adblue-sak) Ennek az esetében pedig 600 km után még olyan tiszta mint anno a vadiúj Hondámban vagy Kiában volt. :Y (Mindkettő benzines)

    Azt hiszem túlgondolom a dolgot. Megyek vele így ahogy van.

    Köszi a válaszokat! És a többieknek is....Faby és Qru.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák