-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekem van 5 db széles profi fényvisszaverő csíkkal (nem összezárós elöl, csak az egyik melóhelyen fel kellett kapni ruhára mindig a raktárban a targoncások miatt, és mindig rajtam maradt véletlenül, aztán mikor már megszűnt a cég jöttem rá hogy maradt nálam több darab), ezeket elosztottam az ajtózsebekbe 1-1db, a bal hátsóba 2db, illetve pluszban van egy gyári narancssárga a kesztyűtartóban
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
Nekem nincs egy sem, nem tudtam, hogy az is kell. Azt hittem, elég a láthatósági mellény.
rasotamas: nálam egy darab van a kesztyűtartóban, a többi a csomagtartóban a pótkerék mellett. Ha kell, felveszem azt az egyet, kiszállok, előveszem a többiekét és beadom a jobb oldali ajtón. Hátul nincs ajtózseb, elöl is csúnya, a kesztyűtartó meg kicsi.
Amúgy van 2 kicsi, 2 közepes és 2 nagy az 5 személyes kocsiban.
A pótkerék mellől lehet, szerencsésebb lenne átrakni a sárvédőív mögötti oldalsó tárolóba. Majd a következő takarításnál foglalkozok a kérdéssel.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #208154 üzenetére
[link] esetleg, bár Veszprém vagy Várpalota sem a szomszéd.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #208155 üzenetére
Szentgotthárdhoz képest minden jó messze van, van Szombathelyen is DPF takarító cég bár úgy gondolom ha ily sok idő a szerelés akkor leszedetem valahol a környéken, elviszem mosatni aztán visszaszerelés.. nem nagyon tudok mit kezdeni vele, beülök a meganeba aztán elviszem meg aznap remélhetőleg hozom is.
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #208144 üzenetére
Személyes tapasztalatom nincs velük, még nincs rá szükségem, de tervezem megelőzésképen a tisztitást, de nekem ők vannak közelebb, Veszpémben [link]
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
válasz imyourfriend #208156 üzenetére
Ha úgy viszed be valahova 1 óra alatt megcsinálják, ha előre meg van beszélve.
-
simonjoe
senior tag
Nem tudom. Arra határozottan emlékszem, h két fiatal srác volt. Aki "vegzált" csak mosolygott folyton, leggugolt a keréknél nézte egy darabig majd ment tovább. A másik meg csak jegyzetelt, szerintem valami mást, mert nem volt kontakt kettejük között. Belém égett, mert elég feszült voltam, nem értettem, h mi a francnak állítottak meg, ráadásul az autó sem volt nálam rég, így ha esetleg lett volna valami rókaság vele, na, az odab@..szott volna. Majd a végén illedelmesen elköszöntek, megsimogatta a kutyát, elengedtek, de még a tükörből láttam, h veszik ki a következő autót.
Olyan is volt, h a pálya lehajtó ívében állítottak ki Auszriában, ott meg csak a matricát nézte, és kérte az "ellendarabját". Én kint rohadtul vonzom Őket.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #208155 üzenetére
...velük csináltattam, nem a legolcsóbbak, sőt még a garancia sem az igazi, de személyesen beszéltem a tulajjal, meggyőző volt. Nem utolsó sorban, Ők gyártanak, fejleszetenek tisztító gépeket, tehát értik a metódusát. Elmondták, h a tisztítás utáni felszereléskor mit kell beállítani, cserélni. 21 júliusában 287e km-el vittem hozzájuk, teljesen hibamentesen működött még az autó, de már 168ml volt a massza benne. Közel két év és ötvenezer kilométer után most 9ml van a szűrőben. Közben chip is volt, de nincs semmi kivetnivaló a működésében, 1100-1300km között regenerál.
Ja, és ami nagyon fontos, h itt a fővárosban és a környéken mindenhol 30eHUF-ot kértek 2021-ben egy tisztításért a Varga cég majdnem a duplájáért 55ért csinálta![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
EGR-t nem bántották, az 160e km-nél volt cserélve, mert az előző egy picit "könnyezett" az alján, bár nem volt hibakód, meg semmi probléma vele, nem szórakoztam, kicseréltettem egy gyári újra. Már ebben is van 170k még nincs semmi gondja, sűrűn ellenőrzöm, de csak úgy, h alányúlok egy tiszta ronggyal, ha majd ez is kezd koszolódni-ereszteni, akkor cserélem majd. Tervben van a vásárlása már. Nem egy nagy tétel 130e HUF. Engem most sokkal jobban foglakoztat a kuplung és a kettőstömegű, mert még az is az eredeti benne.
Joe
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208153 üzenetére
Annyi kell legyen az utasterben ahanyan ulnek bent elvileg. Na ez nalam se tejesul. 1 biztos van bent talan 2... tobb biztos nincs.
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
DPF témához kapcsolódóan, tegnap megvizsgáltam 7.08g-ot számított ki és 12.09g volt a mért tömeg, ma megnéztem megint regeneráltam carista-val akkor lement 3.2g-ig a mért. Hazaértem és megmértem 4.51g valamint 7.11 volt a mért. 3.2g számítottnál azért állt meg, mert rányomtam enyhén a gázra, tehát ha van egy sík pl 20km-es szakasz és pl 4g-nál indít valaki egy forced regent 2200-as fordulat 100-nál pl. akkor egészen kitudja takarítani a dpf-et. Arról nincs információm, hogy ez mennyire segít plusz információ carista 24g kormot írt ezt az adatot nem tudom honnan szedte és ezt vitte le 4 környékére regen végére.
-
-
veterán
Na megvan hogy miért jelzett a bal első ajtóban lévő hangszórókra intermittent kontakthibát: Nyitott ajtónál nem szólnak.
Az átvezetésnél lehet a hiba? Tapasztaltatok már ilyet?https://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #208173 üzenetére
Kábel szakadás?
.........Megolt az ajtózár csere.
Sikkerült.
Egy burkolatt pattent rögzítője repedt meg.
Még tart meg minden de ha még 1x le kellene venni tutti lettörik.[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
Köszi a válaszokat, közben láttam 1-2 youtube videót róla, vmelyik délután rápróbálok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #208175 üzenetére
Igen ahogy mozog az ajtó a rideg vezeték megtörik
Vagy látványosan hogy kint vannak az erek is vagy csak a belsejében.
Már ha tényleg ott a hiba.Ki kell akasztani a védő burkolatot és megnézni. Ha nem látszik semmi akkor bontás és mérés.
Ilyen egy látványos vezeték szakadás[link], igaz ez opel és hátsó ajtó de ennyire képes elszakadni bármélyik kocsinál
Most zárcsere előtt én is ellenőritem mert ilyen vezeték szakadás lehet oka nem zárásnak nyitásnak is.
Az enyémnél a felső része volt a patentos az alsó része csak beakasztós. Nem szabad alsó részet feszegetni mert lettörik.
De ez az enyémnél volt ami 2005gyártás, csak azért írom ezt nehogy letörjön a fülecskéje.
Nekem szerencsém volt mert felül kezdtem[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
-
Keef_Lee
senior tag
A levegőszállítás csak 4-es kapcsoló fokozaton megy (manual).
A klímát (manual) nem lehet bekapcsolni, csak ha a ventilátor 4. (maximum) fokozaton van. (Ha ilyenkor visszaveszem 3-ra, akkor klíma LED nem világít és levegőszállítás is leáll.)
Mi lehet a gond? (Seat Arona 2018-as) Köszönöm. Pont nyárra kotlott meg valami. -
bul07
nagyúr
válasz Keef_Lee #208182 üzenetére
Valószínűleg
Vagy az ellenállás vagy a vezérlő attól függően milyen típussal van szerelve
4-es alkatrész
[link]
[link]
Alvásszám alapján rákereshető hogy milyen típus, [link] (néha nagyon lassú oldal), ide beírod és amit kidob ott rákeresel vagy a 9AB, vagy a 9AK , PR kódraHa az egyszerűbb ellenállásos azt könnyű kimérni és tesztelni is
Van egy hőbiztosíték benne általában az szokott kioldani, azt kimérni is egyszerű meg egy egyszerű áthidalással tesztelhető is( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #208183 üzenetére
Az elég szomorú ha ennyi idő után döglött be.
-
#34322688
törölt tag
Sziasztok!
Adott egy Skoda fabia 1.2 AWY- autó, valaki tudna segíteni abban, hogy hól található ebben a motorban az úgynevezett "kopogás érzékelő2 szenzor?
Van hozzá rajzom, de egyszerűen én nem találom.
Diagnosztika alapján ezt dobja hibának. -
#34322688
törölt tag
Köszi, megpróbálom megkeresni. Gondolom nem lesz egyszerű hozzáférni.
Nem tudom, egyáltalán, felülről hozzá tudok e majd jutni.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Megkérem kinek euro5 esetleg euro6-os autója van és van benne DPF megnézi miként alakul a számított és mért koromtömeg? Nem tudom hovatenni azt, hogy a mért ennyivel többet mutat.. 9.3 a számított és 17.16g a mért koromtömeg tegnap 2x50km-t hajtottam bele egész jól átjáratódott a rendszer.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #208190 üzenetére
Nem kell nézni, fordítva van egy rendes motornál. A számított a nagyobb és a mért a kisebb, csak városi autóknál van így, ahogy nálad...
Lehetséges okok...
1. Sokat használják az autót rövid utakra, nem tud öntisztulni menet közben.
2. Kopott a turbó, hamarabb televeri a DPF-et, mint ahogy a gép számolná.
3. Kopottak a befecskendezők, nem portlasztanak csak pisilnek.
4. Rossz a külömbözeti nyomás szenzor, nincs ekkora különbség, csak hazudik a szenzor...Lehet válogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
simonjoe
senior tag
válasz imyourfriend #208190 üzenetére
Engedd már el!! Működik rendesen?? Úgy sem fogsz pontos értéket kapni!
Ilyen adataim voltak(2009, 2.0 CR CBAB EUR4)930km-t ment regenerálás óta (250k futás)
kért: 12,6
mért: 9,9
850km-t ment regenerálás óta (275K futás)
kért: 12,9
mért: 12,0
1330km-t ment regenerálás óta (295k futás)
kért: 8,7
mért: 7,8
A tisztítás után már nem logoltam csak a regenerálási futást és az
olajhamu tömeget.Joe
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208190 üzenetére
Nekem a mértre minusz értéket mutat, a számolt mindig több. Nem tudom ez normális-e vagy nyomás szenzor gond, lehet csak app verzió függő vagy mert leállítás után nézem. De regenerálási időközök szerintem normálisak. 500-800 km után kb attól függ mennyi a város. euro 5 crbc. Amíg nincs valami rendellenesség addig annyira nem foglalkozom vele. Viszont majd vissza kell vinnem, mert valami nem lett rendesen vissza rakva, vagy flexi cső, mert lett tisztítás után hidegen egy kis kipufszag álló helyzetben, meg regennél brutál bejön az a tipikus büdös szag. Előtte egyáltalán nem, csak ha kb alá hajolt a kocsinak az ember akkor érezte picit.
Ilyen volt tisztítás után:[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208192 üzenetére
Nekem kb majdhogynem fordítva van, most tettem egy kisebb kört 100km/h-val haladva tempomatnál telíti mint a fene 10km alatt 17.36g-ról felment 18g-it a mért tömeg ezt követően odaléptem neki visszaesett 17.7g-ig a mért. 100km/h tempomatnál a mért koromtömeg szignifikánsan ment felfelé azt a 0.7g-ot hamar belepakolta a DPF-be.
IDE07084 csatornán folyamatában -0.005 - -0.007-et mér, ha leállítom akkor is
IDE07744 csatornán leállítva 0.7mbar alapjáraton 14.3mbar, menetközben felugrott 200-250 mbar értékre is a fogyasztásra és erőre nem tudok panaszkodni mert fogyasztása nagyon jó ereje is van nem érzek semmi csökkenést. kb 160km utazás után van majd 18g-nál ez nem túl kedvező.simonjoe: valahogy nem tudom elengedni, zavar hogy nincs rendben és addig nem nyugszok míg meg nem oldódik a dolog ez lehet egy negatívum nem tudok mit kezdeni vele.
Annyira engem sem zavarna ha 400-450km-t elmenne regenerálás nélkül de ez limitálódott 200km-re vagy kevesebb ez már kezd ijesztő lenni hogy mikor mondja be az unalmast.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz imyourfriend #208196 üzenetére
"Annyira engem sem zavarna ha 400-450km-t elmenne regenerálás nélkül de ez limitálódott 200km-re"
Így már értelek. Azt gondoltam, h elvesztél a számok bűvöletében.
Ahogy Mági írta, ez sajnos több összetevős. Szépen el kell kezedened "kibontani" és megtalálni, h mi okozza. Mit írtál, mennyi az össz km a talicskában??Joe
-
Keef_Lee
senior tag
-
Tin
veterán
Na megvolt az olajcsere. Motul Specific 0W20 ment bele, és sima Bosch olajszűrő. Mondjuk Bosch szerviz. 179€ volt, de ment az elektronikus szerviz könyvbe is a bejegyzés.
Holnap azért a garázsban megnézem az olaj színét és a szintet is, aztán rendelek 1 litert utántölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen házat vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest