-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Szevasz!
Érdekes kérdés. Nekem már két gyári szervizben mondták, hogy a 30 ekm egy kicsit sok annak az olajnak. Nekünk már 17 ekm-nél úgy dörmögött a motor, mint egy medve. Gondold el, hogy milyen lehetett, ha már a feleségem fülét is megütötte.....Szóval 17 ekm-nél olajcsere, és átállítás egy éves/15 ekm-es ciklusra. Árban ugyanott ott vagy. De ezt már korábban írtuk.
A bejáratás utáni olajcsere régen nagy divat volt, mostanra már leszoktak róla. A legfőbb érv, hogy miért cserélné le azt a drága olajat ilyen korán a kedves ügyfél. És mivel pénzről van szó sokan nem is törődnek vele. Bár nem tudom, hogy a mai korszerű gyártástechnológia mellett kell-e vele egyáltalán foglalkozni? Majd a többiek megmondják....
Bár az is igaz, hogy marsu írt egy dízel Octaviárol, amiben már 200 ekm volt rugalmas szervizintervallumról, és minden rendben volt vele.
Én azt mondom, hogy ez a rugalmas szerviz intervallum csak marketing. Meg kell adni a motornak, ami jár neki.
Ja, a miénk Oct I. 1,4.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen