Új hozzászólás Aktív témák

  • misimagaki

    aktív tag

    válasz atka76 #4527 üzenetére

    Szevasz!
    Érdekes kérdés. Nekem már két gyári szervizben mondták, hogy a 30 ekm egy kicsit sok annak az olajnak. Nekünk már 17 ekm-nél úgy dörmögött a motor, mint egy medve. Gondold el, hogy milyen lehetett, ha már a feleségem fülét is megütötte.....

    Szóval 17 ekm-nél olajcsere, és átállítás egy éves/15 ekm-es ciklusra. Árban ugyanott ott vagy. De ezt már korábban írtuk.

    A bejáratás utáni olajcsere régen nagy divat volt, mostanra már leszoktak róla. A legfőbb érv, hogy miért cserélné le azt a drága olajat ilyen korán a kedves ügyfél. És mivel pénzről van szó sokan nem is törődnek vele. Bár nem tudom, hogy a mai korszerű gyártástechnológia mellett kell-e vele egyáltalán foglalkozni? Majd a többiek megmondják....

    Bár az is igaz, hogy marsu írt egy dízel Octaviárol, amiben már 200 ekm volt rugalmas szervizintervallumról, és minden rendben volt vele.

    Én azt mondom, hogy ez a rugalmas szerviz intervallum csak marketing. Meg kell adni a motornak, ami jár neki.
    Ja, a miénk Oct I. 1,4.

    Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

Új hozzászólás Aktív témák