-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #4961 üzenetére
Hali,
na, majd legközelebb csajokat is szervezünk, hátha többen jönnek. D
VR6-Fan: ahogy Dodi elmondta, elég komoly fűnyíró ez, nem is gondoltam volna, hogy ilyenek is vannak. Igaz, az is komoly, hogy: "vinnem kell a fűnyírómat olajcserére, meg futóműbeállításra, mert jobbra húz"
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
majd ha megkapom a képeket akkor lehet csinálok még egy írást az autókról is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Szemi82
tag
Üdvözletem.
Nemrégiben feltettem egy kérdést hátha valaki tud segíteni.
A helyzet picit bonyolódott mert elmentem a géppel frankfurtba és egy laza 1260 km-es túra után hazaérve újra jelentkezett a gond ami már ott tart hogy csak akkor hajlandó kialudni a féklámpa ha kiveszem a bisztiét!
Na van e esetleg valakinek hasznos tanácsa? -
marsu
addikt
válasz Szemi82 #4965 üzenetére
Szia!
Tipus hiba ...
A féklámpa kapcsoló okozza a problémát. Csere szükséges. Garanciában elszámolható ... Sem időben sem költségben nem jelentős művelet. De a biztonság kedvéért kérj időpontot a szervizedtől, hogy ne kelljen sokat várnod. Lehet hogy egy fél óra alatt kész is lesz a csere.
Press any key to continue ...
-
tomcsi23
veterán
Baze, bírom, amikor 520d-s bmw-sek akarnak keménykedni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
lorcsi
veterán
fejtámlára való fehér VW huzatot külön is lehet kapni?
egy borán láttam ma a hátsó támlákon, nagyon jól nézett ki
-
tomcsi23
veterán
válasz Gebriel #4970 üzenetére
Nem igazán szoktam nyomulni, de a szemtelen bmw-sek néha kihúzzák a gyufát. Ráadásul, velem volt a beépített G-erő leszabályozó (asszony pajtás ), úgyhogy tényleg óvatoskodtam. Lényeg, 6-os kivezető - lámpánál mögém állt, aztán csak tolt rendesen. Mondom, kiállok, azt hadd menjen. Ment is, következő lámpánál pont átsoroltam mögé teherautó miatt. Zöld. Látom, hogy tolja neki kegyetlenül, füstöl a dízel mint a fene. Szépen "kullogok" utána, tartva a lépést. Kimegy külsőbe, én meg 110-nél egy jó kövér gázzal elhúzok mellette, hatodikban. Nem értem én az ilyeneket.
Egyébként egy 2001-2003-as e39-es lehetett, mert már ledes lámpája volt hátul.
A frissebbek már jobban nyomják - oda adott esetben már ki kell iktatni a fenti leszabályozást. Az mondjuk igaz, hogy ez a leszabályozás igen kedvező hatással van a fogyasztásra.No, vissza a bilibe, nem állatkodunk az utakon!
marsu: gondolom, már ültél ilyenben ott a cégnél.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #4979 üzenetére
Neked milyen gépállatod is van?
Ami ilyen szinten nyomja le a BMW-ketEgyébbként a múltkor én is így jártam, de én az ésszel nem a lóerővel győztem mivel az nincs az öreg favoritomban.
BMW tolt le az útról.
Mondom apám ha neked ilyen sürgős nyomjad lehúzódtam ment is.
Utánna jöttek a lámpák, amiket ugye én mivel minden nap a 17.kerben autókázok jól ismerek. Első lámpa lefékez zöld startol, második lámpa 2 sávos lett az út, piros satuzott, én meg szépen begurultam mellé
Itt kezdett ideges lenni, szokásos gázpumpálás
Zöld otthagyott tisztességesen, de sebaj következő pirosnál satuzott megint, én meg 3-asban szépen mentem sárga zöld 4 és otthagytam a BMW-st de nagy élvezet volt
Már csak a keresztúri út végén ért utol a gyakorló utca kereszteződésénél.
NA mondom ennyit a lóerőről, meg az ésszerű vezetésről(a kicsiknek jelezném ez szigorúan hétvégén kivitelezhető,mert azért a keresztúrin én is 130-al vágtattam végig)
Renault power
-
tomcsi23
veterán
Feltebb láthatod, de annyira azért nem erőgép.
Viszont az ilyen lóerő/súly aránnyal szemben nem kell sok. Pláne, ha még direkt nagyképűsködik is. Igazából semmi problémám nincs a BMW-vel, sőt anno hajtottam is egy e36-ost, csak a mostani köré alakult nézettel nem igazán értek egyet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
ujskodas
tag
Ma megvolt a 15 ezres szervíz! Olajat lehetett vinni és pecsételtek rendesen. Így került 16 ezer-be. 35 perc alatt végeztek, (1óra 30percet számláztak) olajat nem adtak vissza, úgy tűnik megtartották. (nem a régit, hanem ami az újból maradt volna utánapoccsintani, ha szükséges, igaz eddig nem fogyott semmi)
Amúgy szerintem az ég világon semmit nem néztek rajta, remélem legalább olajszűrőt raktak be újat, meg az én olajamat töltötték bele. Bemenni nem lehetett, az üvegen keresztül semmi nem látszott.
A garancia miatt viszont kénytelen vagyok márkaszervizeltetni.
Ennyi.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #4996 üzenetére
Jaja, nehéz neki az a nagy ház - nem is ezzel van gond, hanem ahogy tolt lefele a fazon.
Igen, 180-as, de ritkán van az összes előhozva. Asszonnyal meg lehetetlen is: "ne repülőzzél már megint"
Jáj, most látom a duplázást.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W