-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Anubis_9 #149581 üzenetére
502 00 vagy 504 00, utóbbi megfelel a rugalmas szervizintervallumnak is. Sokat törpöltem a kérdésen; arra jutottam, hogy mégis inkább 504-et teszek bele 15 ezerre is; ebből 5W-30 kell.
502-ből létezik 0W40, 5W40, stb.@ACAB95: esetleg gázolaj van benne, ha sok volt a város. Autópályán elpárolog, a benzin tuti.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Anubis_9 #149544 üzenetére
Kellene hozzá lennie szervízfüzetnek, abban le van írva mi mikor következik!
Más: a cèges transporterben amit mindenki hajt, javarèszt pályán, most 1 èvesen egr-t cserèlnek benne, a szervíz az adblue hibára mèg most sem jött rá..... Megbízható ez az euro6-os 2 literes cr tdi.....
-
tomcsi23
veterán
válasz Anubis_9 #114741 üzenetére
A számlában lesz ott (szvsz): beléptetés, gyorsvizsgálat, 4 lityi aranyáras olaj, olajszűrő, leeresztő csavar (a számlán tuti ), légszűrő tisztítás (szvsz nem cserélik, meg nem is fogják tisztítani sem), fékfolyadék csere (ildomos lenne, passz, hogy valóban lesz-e), utána fékhatásmérés, hibakód olvasás, inspekció nullázás, külső mosás (Ha direkt nem kéred, akkor csak a számlán lesz rajta ), ablakmosó feltöltés, +mobilitásgarancia, munkadíj és "köszönés". Ha nem találnak semmit problémát. Bp és környéki márkaszervizes tapasztalataim alapján.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz Anubis_9 #114759 üzenetére
A fix az 15 ezres vagy egy éves cserét feltételez, amúgy a kérdést megválaszoltad magadnak. Gyárilag a rugalmas, max 2 éves / 30 ezres km ciklus van beállítva, hagyd ezen, de cseréld 15-önként.
Minimális, párszáz Ft az árkülönbség az 502 és az 504-es olaj között, én 15 ezres intervallum mellett is a picit drágább 504-est szoktam vásárolni. A márkaszervizben biztos nagyobb az árkülönbség a 2 között.
507-es a dízelbe kell. Neked 1.4 TSI-be 3,6 liter fog belemenni (asszem'), vegyél egy 4 literes kannával.
Írják rá a számlára a megfelelést!!![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Anubis_9 #114750 üzenetére
Reggel menj be gyorsan egy normális autósboltba és vegyél 4 liter VW 504/507 szabványnak megfelelő olajat, kérd, hogy írják rá a számlára a megfelelést.
Az a sejtésem, hogy Veszprémbe mész szervizbe, ott esetleg meg lehet úszni 8 ezer/liter áron, de én mindenképp keresnék előtte egy autósboltot.
A következő kérdés, hogy melyik olajat? Pörögni fog tőle a topik! A Castrol Edge-re szavazok.
(Mannolt ne!)[ Szerkesztve ]
-
-
Anubis_9
őstag
válasz Anubis_9 #110408 üzenetére
Mégis sikerült infót találnom. A lökhárítóra olyan 140-160.000-et látok, de ez még nincs színre fújva és a radar érzékelői sincsenek bent. Szóval szerintem összességében 200.000-ben lehet egy ilyen. Lámpa búrára kb. 17-20.000-et látok.
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Rick4
félisten
válasz Anubis_9 #90053 üzenetére
Én szegedi vagyok, de én se itt helyben kérdezősködtem, hanem közvetlenül az importőrnél, aki ugye beszerelő is egyben. Ugyan itt már nem volt gari, de az ár valamiért náluk volt a legjobb, még Pestre felmenni is megérte, ha nem lett volna más dolgom, akkor is.
Az már mindegy akkor, de durván (náluk csak a szokásos mértékben) árazták be...
bajnokpityu:
Csak egy példa, Szegeden volt egyszer egy Skoda szalon, pörögtek a Fabiák, Octaviák, a "gyári gázos" autókat természetesen nem a gyárban szerelték, hanem ott a szalon mögötti műhelyben, első vizsgára már gázzal ment, ettől lett gázos. Amíg máshol ugyanaz a cucc 170-ből benne volt, és ott is leesett egy 20-as tisztán, itt 250K volt a felár. És vitték, mert hát gyári.[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
net84
őstag
válasz Anubis_9 #90032 üzenetére
A cellainfós játék a magyar közeggel szinte lehetetlen. Mire találsz egy értelmeset, aki hajlandó foglalkozni az üggyel, arra árkon-bokron túl járnak. Aztán még meg is kell keresni a szolgáltatót, hogy adja már ki az adatokat... Néha még a GPS adatok alapján történő keresés is nehézséget okoz nekik.
Inkább akkor az előttem szólók által linkelt okos kütyük valamelyike. Egy mini GPS kütyüvel én is szemezgetek. Már menetlevelet is könnyebb lenne írni vele.
Illetve nekem van bent váltózár. Árról nem tudok nyilatkozni, már bent volt. Kb. ugyanannyi kiszedni, mint bármilyen más passzív biztonsági eszközt (kormány-, pedálzár). De legalább az is idő és talán kevesebb bátorsággal ugrik neki.Read only...
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Anubis_9 #90048 üzenetére
Amikor én keresgéltem hasonló témában, és a váltózárat emlegettem az autószerelő kartársnak, szó szerint kiröhögött. Kiakasztják a bowdent, 2-esbe teszik, oszt' jóidő...
A blokkoló témához: kezemben volt, láttam működni, és úgy 5-6 évvel ezelőtt... Azóta úgysejtem fejlődött a technika valamelyest, sőt gondolom olcsóbb lett maga a ketyere is, így a "sima hülyegyerekek" számára is elérhetővé vált.
Ótószerelő egyébként az UW gravírt javasolta, a kocsit asszem 50 pontot firkálják össze, magyarul baszhatja az ellopott járgányt, nem tudja bontva M.O.-gon eladni. Hacsaknem ugye megy tőlünk balkánabbra, ott semmi sem számít....
Szvsz az ilyen HOME MADE "gányolások" a legjobbak, azzal nem állnak le szórakozni... Ami nincs kinyitva egy percen belül, azt otthagyják. Szerintem.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Anubis_9 #90032 üzenetére
Csak annyit az egész GSM kontra GPRS cucchoz, hogy egy kedves ismerősöm egy cigisdoboz méretű ketyerét mutatott nekem (igen fogtam a kezemben, nem a szomszéd tehenének az unokaöccse mesélte) amit bekapcsolva leárnyékolja a kocsit, és annak 1.5-2 méteres sávját. Évekkel ezelőtt volt a ketyere a fekete piacon 70-80e birodalmi magyar forint.....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Rick4
félisten
válasz Anubis_9 #90027 üzenetére
Egy váltózár beszerelése ~85.000 Ft lenne anyag- és munkadíjjal együtt egy Skoda márkakereskedésben.
Skoda márkakereskedésben nem hinném, hogy szerelnek ilyesmit, elviszik ők is a beszerelőhöz, ahol az utcáról beesve is megvan a feléből. Diamondlock a nyáron 46K-ért került bele egy Alhambrába.
Nem butateló kell, hanem okosteló töltőjével szépen elrejtve, és a kárpit alatt az akksira dugva, és előfizetve a cerberus nevű programra (5 készülék 1K-ért örökre) és akkor GPS alapon 10 méteren belüli pontossággal akár a saját telódról is követheted is, merre jár a gép. Ha viszik, akkor valószínű lesz náluk gsm és gps blokkoló, (50K a kettő) de ha pihentetik, ezeket nem hagyják benne. Akkor viszont meglesz.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
tresh
veterán
válasz Anubis_9 #90032 üzenetére
Nekem ebben a bent a telefon és ő lenyomozza hol van a kocsi dologba csak egy a kérdéses hogy fog e vele foglalkozni. Nem rosszból de az félnap hogy felvegye a bejelentést elinduljon a folyamat az még 2-3 nap az alatt meg már szerintem csavarokra szedik a kocsit. Mondjuk az érdekel hogy ezt hogy kezelik szóval mindenképp írd meg ha netán kapsz tőlük választ
-
tresh
veterán
válasz Anubis_9 #90027 üzenetére
Röviden kezdjük a legfontosabbal. Ha el akarják vinni akkor mesterlövészeket is állíthatsz az ablakodba , kutyát is köthetsz az autóhoz elfogják vinni.
Viszont minél több dologgal kell "pepecselnie" annál hamarabb fog másik autó után nézni. Ugyan is itt nem az lesz a kérdés hogy elviszi e hanem hogy mennyi idő alatt. Tehát ha van benne egy váltózár az kb 2-3 perc a riasztó se több és így tovább. Úgy gondolom ha egy riasztó+váltózár+gyári immon felül még egy indításgátló benne van kisebb az esélye hogy szöszölni fog vele kivéve ha nem egy porsched van mert az így is úgy is elviszi ha kell neki hiába betonozod a földbe vagy veszed le a kerekeit
A telefonos dolog nem rossz de ugye aki autót lop az fel van mindenre készülve ha profi, tehát 100 szónak is egy a vége. Megnehezíteni kell a dolgát (időben) mert gátolni nem tudod ugye se.
-
veterán
válasz Anubis_9 #88152 üzenetére
Szerintem az ajtók körüli gumikéder nyikorog hidegben.
Ényem (golf6) is csinálja, néhány hete kentem meg glicerinnel a kédereket, de mégis majd lekenem szilikonos ronggyal a napokban.@coonee: Octi 2-ben is hallatszott a benzin lötyögése Golfban érdekes módon nem, pedig padlólemez-rokonok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Hardcore café
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Ásványbotrány: Kongó választ és bizonyítékot vár az Apple-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest