Új hozzászólás Aktív témák
-
jasszer
senior tag
Jah, az airliners-ről ismerem, kicsit én is utánanéztem már. Eléggé ''dzsesszes'' lehetett a hatóság aki engedélyeztette ezt ebben a formában. Azthittem a Corsair képe a legdurvább, de az AF (amit áttételesen Te is linkeltél) [link] kenterbe veri...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
-
jasszer
senior tag
Nemtom, nekem nem lenne szívem megenni egy sütkérező/fényképezgető rákot. (meg nem is vok kannibál) Ha sok pénzem lenne vmi szutymállék kétfedeles kisgéppel repülnék el odáig, záróakkordként pedig csobbannék egyet a szárnyról, landolás közben.
[Szerkesztve]Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Ez igen helyes hozzáállás.
A landolás közbeni csobbanással egy gond van: nem lenne mivel visszamenned...
Van egyébként egy képsorozatom is erről még pár érdekes képpel (pl. pilótafülkéből nézve), ha érdekel, elküldöm.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
jasszer
senior tag
Más: látta már mostanában vki a SkyEurope ferihegyi beszállítóbuszait?
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Egy jóindulatú feltételezést megért... Furcsálltam, mire van nekik Sky-os feliratú rendes buszuk, most sem tudom, pedig tuti az övék.
Egyébként milyet használnak? Mármint a jónép (f)elszállítására?
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
jasszer
senior tag
Erre van, találtam linket az oldalukon: [link]
A beszállítóbuszok régebben pofás kis Volvo-k voltak, célirányos kiképzéssel. Ezeket mostanában nem látom (lehet h csak bérelték?!), helyettük ma pl. egy piros és egy fehér, rendes távolsági busz (!) volt, a piroson VOLÁN-logoval. De ez még semmi... régebben vmelyik utazási iroda buszát bérelték, pár napja pedig korareggel egy igazi, sárga Volánnal szállítottak be, ami így nézett ki kb, állapotra is: [link]
Azthittem flash-elek... Hajnali hatkor egy lepukkant távolsági busz korzózik az utasokkal az épület és a gép között...
Ma hoztam fényképgépet, a pirosat és a fehéret lekaptam, a sárga elbújt a lencse elől, ha le tudom kapni vmikor tuti h a Tékozló Homárnál fog landolni az anyag...
[Szerkesztve]Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Ariadne
őstag
Duuurva. Hm, nem hiszem, hogy a retro feeling miatt használnak ilyeneket. Spórolás a köbön. Valszeg csak azért nem sétáltatják az utasokat, mert azt nem lehet. De a lábbal hajtós kisautókig (buszig?) még eljuthatunk, ha így haladnak...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nRu3
addikt
ha már igy tesztik nektek St.Martin szigete akkor itt vannak az összes videos felvételek is [link]
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
jasszer
senior tag
Vááhhh... gyűlölöm a Wizzair-t. Ma is egy laza hétórás késés.
Nru3: meglesem, ha otthon leszek!Apokalipszis? Ezeknek?!
-
nRu3
addikt
Érdekes modon a malév magát úgy reklámoza ''az év légitársasága'' mert pontos stb... nos én eddig akárhányszor mentem maléval akkár hova mindig több órás késsésel indult a gép azota többet nem vagyok hajlandó maléval sehova sem utazni
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Ariadne
őstag
Hát, nekem nem ez a tapasztalatom. Évente 8-10 alkalommal megyek főleg Malévval, és az elmúlt másfél évben egyszer volt jelentős késés, egy-két óra, de ennyi. Fapadossal viszont egyszer utaztam csak, Skyeurope-pal, na az sok órát késett - igaz ez még az indulásukat követő második héten volt, Párizsból pozsonyi kitérővel (nem volt leszállási engedélyük még közvetlenül).
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Persze, de velem eddig egyszer fordult csak elő ilyen, szerencsére akkor pont nem átszállással mentem. Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik. Mivel kevesebb időt töltenek a földön, ebből szvsz következik, hogy sokkal nagyobb a késés esélye. Na meg akik még a buszokon is ennyire spórolnak, azoktól mit várjon az ember. Csak remélhetjük, hogy a kerozinnal meg a karbantartással nem spórolnak (na jó, tudom, azzal nem is lehet).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nRu3
addikt
-
jasszer
senior tag
''Csak remélhetjük, hogy a kerozinnal meg a karbantartással nem spórolnak (na jó, tudom, azzal nem is lehet).''
Egyszer volt olyan h az esti Wizzair Szófiai járat azért maradt ki, mert a gépnek sürgősen Katowice-be kellett mennie, időszakos átvizsgálás végett.
Ez így rendben is lenne, csak a repcsi nem olyan mint az autó, h elugrok vele vásárolni (+10 km), aztán túlcsúszik a kilométer-limiten... Úgy tűnik senkinek sem jutott eszébe h XYZ lajstommal ellátott gépük (egy az össz. hat közül!) épp akkorra fogja elérni az előírt limitet. Vagy ami még rosszabb: tudták, de ennek ellenére b*sztak szólni az utasoknak / törölni / átminősíteni a járatot.Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Avast
tag
[link] itt repülős videók vannak.
-
Rommel6600
őstag
egy hónapja utaztam kb fapadossal, skóciába mentem lutoni átszállással, oda skyeurope és ryanair vissza pedig easyjet és wizzair.
minden oké volt, egyedül asszem a wizzair járata indult vissza 20percel később lutonból, ami tűrhető.
Aki meg nem hülye hagy kb 3 órát az átszállásra és nincs semmi gond, megéri fapadossal menni sokkal olcsóbb. asszem zakk um pack ~30 ból kijött az egész utam Edinburghba, oda és vissza, na és ez olcsóbb is lehetett volna ha már előbb megveszem a jegyeket, csak nem tudtam még pontosan mikor akarok menni. szóval ennyit a fapados vs malév (és a többi) vitáról...
fapados rulz!
szerk:
''Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik.''
pfff
ezen jót röhögtem, szerintem ez egy nagy hülyeség. és akkor még enyhén is fogalmaztam, plussz nem is magyarázom: no comment
[Szerkesztve] -
Avast
tag
Szerintetek meik jobb?
Airbus VS Boeing? -
tildy
nagyúr
Mondjuk amennyi kaját a malév/lufthansa, alitali gépeken adnak... Nem is cosdálom, hogy inkább a házi kosztot választották..
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
veterán
Nagy élmény, és szerencsére manapság már egyáltalán nem elérhetetlen. 4 szer utaztam eddig repcsivel, oda-vissza út Korfura és Tunéziába. Korfus utakkal nem volt gond, malév gép ment. Annyi volt kellemetlen, hogy gyorsan ereszkedtünk le a szigetre, és nagyon szúrt a fülem (Korfun van Európa legrövidebb kifutópályája, a fele ígyis a tengerbe épült )
Tunéziába odafele korrekt volt, visszafele csupán 4órás késésvolt, és egy régi Airbussal jöttünk haza. A biztonsági intézkedéseket bemutató videó is hiányzott, kijelzők híján. De legalább élőben mutogatták el őket a szemrevaló utaskísérők"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tildy
nagyúr
Én eddig cirka 4-szer utaztam fapadossal.
2004 febr 25-én londonba Skyeuropeal , ekkro fél órás késséssel indultunk, mert jeges , havas volt a kifutópálya, talána mienk volt aznap az első gép Ferihegy 1ről.. (Olyan időjárást képzeljetek el, hogy felfele mikor jöttünk, egy kivágó kamion miatt megpördültünk)
Onnét Ryanair-Oslo: 0 perc késés. Viszotn kényelmetlen ülések...
Hazafele 2004 Május 26: Norvegianair, 20 perc késés... De ez jó volt...
Két hete: Wizzair P - Frankfurt, Hahn, 0 perc késés....
Párom wizzairrel haza: 10 perccel hamarabb itt volt akiírtnál.
Eddig a pozitív tapasztalatok...
Negatív csúcsok: párom utazásaikor Milánó , Frankfurt. Előbbi Alitalia/Malév, utóbbi Lufthansa. Lufthansanal legalább 30 perces késések voltak állandóak, Alitaliánál votl 1 órás is, simán, lazán...146 ezer forintos retúr jegynél, azért ez khm... Szal érted...
Úgyhogy én meg azt mondom , hogy nem ér annyit a sok nagy cég, amennyivel többe kerül, ha ugyanannyi idő latt (A jelek szerint hamarabb is) odaérek ahova akarok..."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nRu3
addikt
válasz Rommel6600 #425 üzenetére
pl fapadosal megyek mondjuk londonig és onnan megyek valami távolabi pontba és kifogom a szokásos késést amivel elsem érem a járatot , menetrendi gépnél ilyen esetben ha valami zür van átraknak másik járatra a légitársasg saját kölcségére, fapadnál ijenröl nem is lehet álmodni pfff Persze ha egynapal elindulsz hogy ha valami közbe jönn biztosan elérd a csatlakozást
de magyarázd el plzz''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
tiv83us
veterán
válasz Rommel6600 #425 üzenetére
''szerk:
''Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik.''
pfff
ezen jót röhögtem, szerintem ez egy nagy hülyeség. és akkor még enyhén is fogalmaztam, plussz nem is magyarázom: no comment''
Ezt kifejtened bovebben?Always Outnumbered, Never Outgunned
-
nRu3
addikt
Nagyobb légitársaságok sokszor csak azon okbol szoktak késni mert bevárja az átszálo és tovább utazó utasokat, vagy egyszerüen ''slot-ot'' kap a légi folyosok zsufoltsága miatt kell várakoznia a gépnek az üres folyosora( ezek szoktak lenni 10-30perc) de a több órás késés az már durva bármely légitársaságnál.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
tildy
nagyúr
Én Oslóba mentem Londoni átszállással. Reggel 7kor indultam, 8.30ra ott voltam, 13kor meg mentünk tovább Osloba. Tökéletes volt.
Tanárom Malév géppel jött Osloba, Amszterdami átszállással (merthogy csak iylen van) , Persze amszterdamban elkevertéka csomagját.. Képzelheted, ruha, minden benne...
Szóval ott meg ez is benne van a pakliban...
Mint mondtam én eddig csak fapadossal utaztam, és szerintem nem is nagyon fogok mással, kivéve ha a tengerentúlt veszem célba. Annyival többet nem ér. Akkro inkább többet várok, de annyi pénzt nem ér meg ...
Nru3: Mondom , milánói járatnál rendszeresen volt 1 órás késés. Szóval ez alapján is azt mondom, jobb hogy van fapados.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nRu3
addikt
Milyen szempont? ha a repülés élvezetében akkor a jó őreg gépek jobbak szerintem, ott joban lehetett érezni a hajtomüvek tolóerejét Kényelmi szempontbol pedig ez légitársaságtol függ ki milyen ülésekel szereli fell.
De ha választani kéne akkor inkább az europai Airbus-t.''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Rommel6600
őstag
nem egy ismerősöm repked átszállással és fapadossal már régóta, nekem sem volt problémám, az hogy egyvalakinek előfordult itt egy 8 órás késése az egy dolog. ez malévnál és a többi nagy légitársaságnál is előfordulhat (plussz a csomagokat ők is el tudják hagyni/keverni), hogy ő ezt fogta ki arra azt tudom mondani hogy nem volt szerencséje, megszívta. de ezért nem kell leirni a fapadosokat.
szerintem több a jó tapasztalat (már ár ár miatt is) a fapadosokról mint a rossz. A malévról és a többiről is lehet hallani csúnya dolgokat, szóval...
a másik: akinek van annyi pénze, nyugodtan NE menjen fapadossal, csengesse ki a rengeteg pénzt ugyanazért... meg is érdemli
U.I.: mint mondtam aki nem hagy rá 3 órát minimum az átszállásra meg is érdemli. ebbe meg relative elég sok késés beleférhet, de nembaj akinek vannak plussz tízezrei arra hogy ne várjon (és esetleg ugyanugy megszívja) ennyit, fizessen! Ha ezt veszem akkor én Sanstedben és Lutonban min 5000Ft órabérért várakoztam...
[Szerkesztve] -
nRu3
addikt
válasz Rommel6600 #435 üzenetére
A fapadosal 1 a baj ha össze is töröm magam de vanak olyan destination ahova alapba nem mennek.
Csak a késésekröl anyit jó magam doloztam ferihegyen , vannak ismerősök akik most is ott dolgoznak és szándékomban áll még ebben az évben vissza térni, igy a lényeg nagyábol ismerem a légitársaságok budapesti általános késéseit.''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
tildy
nagyúr
Nem fapadossal is van ilyen baj. Ha össze is töröm magam, 2004 nyarán egy olyan Budapest-Oslo járat sem volt fapadoson kívűl, amely ne szállt volna le útközben valahol...Azaz csak átszállásosak voltak.... A Malév konkrétan Amszterdamban.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tiv83us
veterán
válasz Rommel6600 #435 üzenetére
En eddig ketszer repultem fapadossal, abbol egyszer ket orat ultunk az allo repuloben, mert ket csoves eltevedt a repteren miutan becsekkoltak a csomagjaikat. Ok, vartunk rajuk fel orat.
Ekkor a kapitany aztmondta, hogy nem indulhatunk el a csomagokkal, ki kell szedni mindet ujra es atnezni, melyik az ovek.
Termeszetesen nem talaltak meg, akkor aztmondta, hogy vagy varunk meg, vagy pedig mindenki leszall es ramutat a sajat csomagjara es akkor kizarasos alapon itt hagyjak a tobbit.
Mar mindenki allt felfele, mikor benyogtek, hogy feltunt a ket suttyo kis pocs es megis elvisszuk oket a csomagokkal egyutt.
Kesz vicc volt amit csinaltak.
''mint mondtam aki nem hagy rá 3 órát minimum az átszállásra meg is érdemli. ebbe meg relative elég sok késés beleférhet, de nembaj akinek vannak plussz tízezrei arra hogy ne várjon (és esetleg ugyanugy megszívja) ennyit, fizessen!''
Tudod nem mindenkinek repkednek a gepei mindenhova 2-3 orankent. Van aki nem szeretne 8-9-10 orakat varni az atszallasra es elvarja, hogy 30-40 perces kesesnel tobbet a legitarsasag ne produkaljon. En inkabb megyek Air France-al vagy US Airways-el es tudom, hogy ok nagyjabol megbizhatoak, meg nem sikerult miattuk csatlakozast lekesnem.
Legutobb a Delta New York-Orlando jarata fel orat allt a kifutnal, mert valami elromlott a futomuvel. Jott nehany szerelo, megcsinaltak es meg igy is 30 perccel a vart ido elott szalltunk le Orlandoban. Tovabba repules kozben radiot hallgathatsz, kapsz enni-inni, valogathatsz a videofilmek, zenek kozul /a videojatekokrol nem is beszelve / es idoben ott vagyunk. Azt mar nem is emlitem, hogy meg helyed is van leulni, nem ugy mint az egyik fapados jaraton, ahol ket ora alatt miutan leszalltunk, nem ereztem az egyik vegtagomat sem, annyira elzsibbadt. /Foleg hogy a parasztja meg csutkaig hatratolta az uleset es annyi helyem nem volt, hogy lehajtsam a kistalcat/.
Persze ha Magyarorszagrol megyek Londonba pl, akkor egyertelmu, hogy az olcsobbat valasztom, de ha atszallasrol van szo, semmikeppen nem biznek a fapadosakban.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tildy
nagyúr
Azért ez a suttyó kis pöcsös móka uyge nem gondolod , hogy a wizzair hibája? Bár a csoamgkipakolás tényleg vicces...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
jasszer
senior tag
válasz Rommel6600 #425 üzenetére
''''Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik.''
pfff ezen jót röhögtem, szerintem ez egy nagy hülyeség. és akkor még enyhén is fogalmaztam, plussz nem is magyarázom: no comment''
Bár ugyan a többiek elég jól kivesézték ezt a kérdést, de még annyit érdemes hozzátenni szvsz h a spúrolás nem mindig vezet eredményre, ha benyalsz egy ötórás késést vagyonokba kerül helyben még egy másik fapadosra is átfoglalni. Nem beszélve arról h a ''fapad-repterek'' közül sok éccakára bezár, Wizzair egyik kedvenc játéka ilyenkor h a London lutoni gép Birmingham-be, míg a párizsi Lille-be repdes, onnan meg buszozhatsz...
[Szerkesztve]Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Rommel6600
őstag
''Tovabba repules kozben radiot hallgathatsz, kapsz enni-inni, valogathatsz a videofilmek, zenek kozul /a videojatekokrol nem is beszelve / es idoben ott vagyunk. Azt mar nem is emlitem, hogy meg helyed is van leulni, nem ugy mint az egyik fapados jaraton, ahol ket ora alatt miutan leszalltunk, nem ereztem az egyik vegtagomat sem, annyira elzsibbadt...''
azt ugye nem mondod komolyan hogy nem birsz ki 2 órát evés és ivás nélkül? (hogy vihetsz szenyát magaddal direkt nem irtam...)
mellesleg inni vehetsz a fapadosokon is, igaz hogy asszem a 0,33as itókák 1 ill. 2€ voltak legutóbb de még ha hozzáadod a jegy árához akkor is van különbség...
Nekem nem volt baj a fapadosok székeivel, pedig egy nekifutásra 4et is ''leteszteltem''
ja és helyem is volt leülni, pedig nem vagyok egy nádszál
[Szerkesztve] -
Kidus
őstag
válasz Rommel6600 #442 üzenetére
Olvasd el megegyszer, plz.
Kulonos tekintettel a vegereAssuming Control
-
tiv83us
veterán
válasz Rommel6600 #442 üzenetére
Latom fogod amit mondanki akarok
Nah ha utazo kedvedben vagy es van penzed, akkor repulj el mondjuk L.A.-be vagy Sidney-be fapados atszallassal, majd megerzed milyen fasza a repteri bufekben enni-inni 5-50 Dollarros/Euros arakon. Ket orat en is nagyszeruen kibirok, de mondjuk 20-at /csatlakozasokkal, mindennel egyutt/ mar lehet, hogy kevesbe. Raadasul meg azon is idegeskedni, hogy most epp mi miatt fogunk kesni orakat.
Soha nem mondtam, hogy egy rovid, EU-n beluli utra nem jo a fapados, de egy hosszabb uton biztos, hogy nem alapoznek a WizzAir-re mondjuk.
Arrol mar nem is beszelek, hogy a WizzAir-nel /de szerintem nem csak ott/pl. mekkora divat, hogy nem adnak hely jegyet, hanem aki kapja marja alapon mukodik. Voltak is belole balhek szepen Londonbol hazafele jovet.
Megegyszer mondom, nem vagyok a fapadosok ellen. De egy hosszabb utra csakis a nagy vallalatok johetnek szoba.
Biztonsag, megbizhatosag, kenyelem ezek nalam elsodleges szempontok.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Ariadne
őstag
Teljesen egyetértek, a vitaindító hsz-emmel én is erre akartam utalni. A konkrét elrettentő tapasztalat az ismerősömmel történt meg, aki Bordeaux-ba ment Párizson át. Annyit késett a fapados, hogy csak a másnapi géppel tudott odaérni... Én Malévval mentem, lyoni átszállással, pár óra alatt ott voltam. Ha időre megy az ember, munka miatt, akkor szvsz nagyon fontos lesz a pontosság. Persze egy nyaralásnál nem dől össze a világ, ha késik a gép, feltéve, hogy eléred a csatlakozást...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
paramedic
aktív tag
Így is lehet repülni...
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...