Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Zsoltika25 #386 üzenetére
"Volt már valakinek hasonló gondja? Jellemző ez a Tesláknál? "
Kiváncsiságból utána olvastam német teslás fórumokon, elöfordul.
A helyedben a kopogást is megnézetném.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Balázzs
senior tag
válasz Zsoltika25 #397 üzenetére
Árat nekem is írtak a Gen3 fali töltő cserénél, de nem kellett semmit sem fizetnem, sőt volt időpont is, mintha szervízbe vinném az autót, de pár nappal korábban arra jártam, bementem és cserélték, 5 perc alatt megvolt, utána még fél órát a szalonban nézegettem az új x-et.
-
Zsoltika25
csendes tag
Ma kaptam az app-ban meg az előzetes díj kalkulációt amiben van néhány dolognak az ingyenes javítása. Viszont az inverter cserére (anyag+munkadíj) majdnem 550 ezer szerepel. Persze írtam szerviznek, hogy ez most csak tájékoztatóan írták ide vagy komolyan gondolják, hogy fizetős lenne az inverter csere. Erre az volt a válasz, hogy "a látogatás során a gyári eredetű hibákat természetesen térítésmentesen fogjuk elvégezni".
-
Balázzs
senior tag
válasz Zsoltika25 #386 üzenetére
Majd írd meg kérlek hogy ment a javítás.
-
h1mpi
félisten
válasz Zsoltika25 #393 üzenetére
A MY sokkal komfortosabb, még a 20-as kerék ellenére is. Nekünk van egy RWD 3-as 18-as kerékkel, az sokkal jobba behozza az út hibákat. A MY LR berlini, ott sokkal kevésbé érezni.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Balázzs
senior tag
válasz Zsoltika25 #393 üzenetére
Annyit azért fontos megjegyezni, hogy ha model y-ont veszel, akkor valószínűleg berlini gyártású lesz, igen jó minőségű összeszereléssel és már frissített futóművel. Kérj próbavezetést a váci úti szalonban, van benn model y-on, fél órát kocsikázhatsz vele, vagy spanolj le itt valakivel, akinek van egy (szép ezüs )
-
Balázzs
senior tag
válasz Zsoltika25 #391 üzenetére
3 és az Y szinte ugyan az a kasztnit kivéve, de ne aggódj, rengeteg autót adnak el és pl. az ADAC tesztjén - igaz még nincsenek öreg autók - a model 3 jól szerepelt, mint elég keveset meghibásodó autó.
Nekem pl. a Gen3 tesla fali töltő volt gyári hibás, szó nélkül cserélték.
-
Zsoltika25
csendes tag
válasz Kapanyél #390 üzenetére
A hőszivattyú típushiba ezeknél? Tisztában vagyok vele, hogy mindennel lehet gond, volt egy pár autóm. Csak most kb olyan érzés ez mint amikor Range Roverom volt, ameddig megy addig hatalmas élmény, és ahhoz, hogy mindig menjen zsebbe nyúlós. És már nem bízok benne, ha most megált akkor ezt eljátszhatja máskor is. Amúgy pont be volt tervezve a csere Y-ra. Szerintem hamarabb meglépem mint terveztem.
-
Kapanyél
őstag
válasz Zsoltika25 #386 üzenetére
Ez egyedi. Ha a hőszivattyúd is gatya lesz, na az már ismert jelenség.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
h1mpi
félisten
-
Balázzs
senior tag
válasz Zsoltika25 #386 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál.
Szintén 2022. márciusi model 3! 28.000km, hibátlan. (kopp-kopp) -
h1mpi
félisten
-
Zsoltika25
csendes tag
Sziasztok.
2022.06-havi model 3-asom van amibe kb:16ezer van. Eddig csak a futómű nem tetszett, mert nekem nagyon kemény és már egy ideje valami kopogást is hallok elölről. Illetve nyikorog valami ha tekerem a kormányt. Aztán egy hete reggel úgy gondolta, hogy ő már nem szeretne menni sehova, kidobott valami hibakódot és hátulról hallatszott valami pukkanás is. Persze a szervizzel nem lehet kommunikálni csak az appon keresztül, de én ezt akkor még nem tudtam. Na lényeg, hogy most tartok ott, hogy kiderült, hogy invertert kell cserélni. Volt már valakinek hasonló gondja? Jellemző ez a Tesláknál? Megmondom őszintén, hogy a bizalom megingott kicsit felé. -
okoska74
senior tag
Szeretnélek megkérni benneteket, hogy akinek van lehetősége az szavazzon a következő Supercharger helyekre. Köszönöm
Supercharger-szavazás[ Szerkesztve ]
iMac 2013 Late ; Apple iPhone 11 ; Apple TV 4K 64Gb ; Sony KD43XF8505 ; Sony HT-XF9000 ; Sony WH-1000XM3 ; Toyota Prius III 1.8 HSD Premium;.... Ha a tények nem igazolják az elméletet, változtasd meg - a tényeket. Albert Einstein
-
Balázzs
senior tag
válasz public NMY #381 üzenetére
Igazán nincs mit.
-
Balázzs
senior tag
válasz public NMY #378 üzenetére
Ha van konkrét kérdés és tudok segíteni, írd meg és segítek, akár telefonon is.
-
Balázzs
senior tag
válasz public NMY #378 üzenetére
-
public NMY
csendes tag
Üdv.
0 km-es vagyok Tesla ügyileg, de nyáron Norvégiába utazunk, már az autót is kibéreltem, egy 3-as lesz. :-)
Jó sok kérdésem lenne, de lehet, hogy eleve válaszokat kapnék rájuk megfelelő forrásból. Lenne valakinek egy jó linkje, amiről érdemes elindulni és hasznos tanácsokat kapni stb.? -
Balázzs
senior tag
Napelem, otthoni töltés.
Jövő héten lesz egy éve, hogy megvan az autó, otthon 4,178.78 kWh bruttó ment bele teslafi szerint, egyéb helyen töltöttem még 100 kWh-t, supercharger netto 611.49 kWh.
Ha hosszú útra mész, úgyis kell valahol tölteni, remélem 200 HUF/kWh körül lesz az SC árazás, mert akkor az teljesen elfogadható véleményem szerint.
-
h1mpi
félisten
Vége az ingyen tőtikének, ki hogy fogja megoldani az otthon töltést?
- SuC
- más szolgáltató
- otthoni kiépített töltő
- munkahely?Fully electric lifestyle!
-
Balázzs
senior tag
Fali töltő gyárilag hibás volt, 3 fázis bekötése ellenére nem érzékelt csak egyet és alapjáraton is zúgott. Külföldi fórumokon olvastam, hogy a zúgás még normális is lehet, majd szoftverfrissítéssel megoldják, de villanyszerelő szerint ez inkább hiba. Bevittem, csere, azóta
az újjal nincsen gond, tölt szépen ahogy kell.Bekötési papíron inkább az lehet zavaró, hogy honnan akarod bevezetni a kábelt, de a papírkája szerintem szépen mutatja, mit hogyan és hova kell kötni.
-
mazsi
senior tag
Pont az van minden nap, átadás. A hazai arcok szinte csak ezzel foglalkoznak, mára nem is jut idő. A webshop-ot éve ígérik, fokozott tempóban öregszenek az ott dolgozók. Újabb szerviz pedig hamarabb lesz Ukrajnában, mint nálunk
Mi volt a baja a fali töltőnek? Nem feltétlenül triviális a bekötése elsőre.
Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
-
h1mpi
félisten
válasz werszomjas #363 üzenetére
Kevés a fizu...
Balázzs: van tervben második szerviz?
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Balázzs
senior tag
válasz werszomjas #363 üzenetére
Láttam, én simán vállalnék heti 1-2 napot, de főállásban nem csinálnám, part-time job pedig nincsen náluk sajna. Pedig akár az átadásoknál az alap dolgokat, vagy a papírozást lehetne így gyorsítani, könnyíteni, az úgysincs minden nap.
-
werszomjas
addikt
Pedig folyamatosan van nyitott pozíció.
Több munkakörbe is.
Lehet kevés a fizetés?
Sőt a napokban már Profession-on is láttam, hogy keresnek embert.[ Szerkesztve ]
üdv
-
Balázzs
senior tag
Voltam ma a Tesla budapesti szervízében és a szalonban is.
Az újonnan vásárolt, kb. egy hete beüzemelt 3 fázisú fali töltő (Tesla gen3 wall connector)
nem működött rendesen, visszavittem (se telefonra, se e-mail-re nem reagáltak, csak arra amikor az applikációban a szerviz menüben egyéb hibaként felvettem) és szó nélkül cserélték. Nem láttak még ilyet Ők sem, ilyen az én formám, kifogtam egy gyári rossz készüléket.Vann benn a szalonban model Y quicksilver és új fehér X is, jól néznek ki és az X az hatalmas, pláne a model 3-hoz képest.
-
Neoteric
addikt
Jó hallani, ezek szerint tényleg történt valami változás! Én is egy LR Y-nal szemezek, idén talán meg is lépem. Itt Ausztriában perpill jobban megéri venni újat, mert a használt ára 3-4 ezerrel alacsonyabb csak, viszont ha hardveresen is van különbség, akkor még elenyészõbb ez a különbség.🤔
Sok baleset mentes kmt! Lehet csak a fényviszonyok miatt, de ezt a szürke színt lehet le se fóliáztatnám, egész pofás. Fényezés is rendben van mindenhol?
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
h1mpi
félisten
válasz Neoteric #351 üzenetére
Átvettem a mai napon, pont a futómű lett a legnagyobb változás. Sokkal komfortosabb, mint a M3-nál. A plusz 234 LE is érződik, de nem olyan brutális módon, gondolom hozzá szoktam már.
Maga az autó is komolyabb lett, ahogy az ajtók csukódnak stb. és sokkal csendesebb. Egyszóval szerintem, aki teheti a 3-as helyett vegyen Y-ont Mivel a 3-as is marad, így hosszabb távon majd még írok, most még friss az élmény.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #347 üzenetére
Nem rossz, alakul ez az önvezetés. Köszi a linket.
-
h1mpi
félisten
10 napja rendeltem az autót, most jött a bekérő. Nem szórakoznak. Berlini Y LR Quicksilver 20"-os felnikkel fekete belsővel.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #343 üzenetére
Ezt nem tudtam, köszi, így még inkább agyrém.
-
VoidXs
nagyúr
Ez szabályozás kérdése, ahogy mondod, az USA-ban meg az egészségügyben nem adhatsz ki olyan szoftvert, ami itt elmegy. Biztonsági kérdésekben egy cég se szokott lobbizni, mert mindkét irányt megjárhatják.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #340 üzenetére
Lehet, de akkor miért hivatkoznak minden egyes tesztnél pl. AP sávváltásnál az EU-s szabályozás miatti körülményesebb végrehajtásra, ami az USA-ban egyszerűen csinál meg magától az autó?
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #331 üzenetére
Ezt még Elon sem tudja, majd kiderül.
-
h1mpi
félisten
-
tibaimp
nagyúr
Azt olvastam, hogy az új Tesla-k ára csökkent jelentősen. Ezt itthon lehet érezni, vagy ez hogy működik?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
h1mpi
félisten
Ha már így "beélénkült a topic" ki rendelt esetleg jó árasított Y-t?
Fully electric lifestyle!
-
VoidXs
nagyúr
Sziasztok! Ha most Enhanced Autopilot nélkül adom le a rendelésem, akkor ezt a csak szoftveres feature-t később még meg tudom venni? Ha igen, hol?
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Kapanyél
őstag
Köszi a válaszokat!
Ha létrehozok egy új profilt, az lemásol mindent abból a profilból, amiből létrehoztam az újat?
A tolatáskor lebillenő visszapillantókat hogyan kell beállítani? Ha engedélyezve van, elég csak R-be tenni, taposni a féket és beállítani?
A baloldalinál is működik?Villantani hogyan lehet? A bal bajusszal mit kell csinálni? Ugyanúgy meghúzni, mint más autónál vagy máshogy? (videókban mintha az csak a tompítottat kapcsolná be, ill. behozza a világítás menüt)
Hátsó ülésfűtést hátulról nem is lehet kapcsolgatni?Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
h1mpi
félisten
Nekem csak kézzel mossák és fent van 9 hónapja. Tökéletes állapotú, pedig még nem is spoiler ragasztóval tettem fel, hanem a sima 3M ami rá volt applikálva. A következőre is megy fel, majd ami jön jövőre csak arra nem karbonosat teszek, hanem sima fényes feketét.
[ Szerkesztve ]
Fully electric lifestyle!
-
-
Balázzs
senior tag
válasz Kapanyél #311 üzenetére
Amire tudok válaszolok:
- teslafi-hez kell egy regisztráció - bankkártyás - és annyi, onnantól rengeteg plusz adatot fogsz látni mindenről is,
- csak az sr-ben van gyengébb hifi, szóval Neked is jó hifid van,
- fényszórókat ne babráld, van menüben kalibrálás, volt aki hozzányúlt és mehetett a szervízbe beállítani,
- tetőablak nem sötétedik és nem világosodik, az olyan (gondolom gyári),
- menetközben nézni bármit is veszélyes lehet, ezért nem engedélyezik, ha nagyon kell vehetsz 300+ ezerét hátsó mini kijelzőt (tesland.hu), de kicsi és drága, én nem vennék, beszélgessetek
- profilok minden egyedi beállítást megjegyeznek (ülés, tükör stb.), rádiót nem tudom,Tuning: nincs, de egy led-es belső világításon gondolkodom (sr belül elég sötét)
-
Kapanyél
őstag
Üdv,
januárban veszem át a M3LR autómat.
Van néhány kérdésem…- utólag lehet rá vonóhorgot tetetni? (csak bringa miatt kell, bár az sem baj, ha egy kis futót rá lehet tenni)
- használ valaki Teslafit? Regisztráción kívül mi a menete, hogy működik?
- Zambelly Gyuri M3-akat is tud felügyelni?
- a premium hifi az sokcsatornás surround vagy csak sok hangszóró? (pl. Netflix alatt van térhangzás?)
- első fényszórókat lehet manuálisan állítani? (magasság, esetleg vízszintes állítás) vagy menüből, esetleg csak célszoftverrel?
- ki lehet ütni az állóhelyzeti médiát? (kölköknek jó volna menet közben YT vagy NFlx)
- a tetőablak milyen gyorsan sötétedik vagy világosodik ki?
- a profilok megjegyeznek minden beállítást vagy van kivétel? (pl. rádióállomások, fényszóró üzemmódok, bármi)
Ki mivel tuningolta, pimpelte föl eddig a sajátját?Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
tibaimp
nagyúr
Csak elméleti szinten kérdezem, a Tesla-knál a benne lévő valós kilométerrel lehet manipulálni (vissza lehet "tekerni az órát"), vagy az ilyen szerviz menü ezt is megmutatja?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest