-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz KTTech #14271 üzenetére
Szóval azt mondod ez a kábel akkor is megvan ha sima elsőkerekes a gép? Nekem nagyon hátsó elektromotor ellátó kábelnek tűnik, de mit értek én hozzá. Meg állítólag 21-től más, de megint csak az első probléma (nem értek hozzá). A sózás részt én is így olvastam csak nem 20 év hanem 3 (ezt mondjuk pl osztrákok hozhatják Európában is, ha minden igaz imádnak sózni).
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #14333 üzenetére
Ööö,
"Csütörtök reggel 7-kor indultunk és péntek délután 5-kor parkoltam le a magyarországi végállomáson, vissza szombat 14:30-kor indultunk és vasárnap 16:30 körül érkeztünk meg"Wtf? alvás-pihi hová lett beszorítva? : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #14333 üzenetére
Csak ámulok és bámulok a számokon, az én 7-8 literemmel jogosan merül fel a kérdés, hogy minek a hybrid akkor…de hát evvan, városban azért le tudom szorítani 6 alá is megfelelő odafigyeléssel.
Ezt az egy seggel vezetést 1-2 alkalommal kipróbáltam, de soha többet. Útközben olyanokat haluztam, hogy bármilyen keményebb cuccal felveszi a versenyt, hazaérve pedig majd’ 14 órát aludtam. Soha többet…8-9 óra egyik fele, félúton Németországban éjszakára megalszunk egy szállodában, másnap reggel jó kiadós reggeli, aztán frissen, jóllakottan, kipihenten újabb 7-8 óra és otthon vagyunk. Nálam már csak így működik. Öregszem.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #14397 üzenetére
Tudom. Ezért is kerül majd mindenképp 16"-os felni a bódéba, még, ha 17-es jár hozzá, akkor is, gumi szintén orvosolható. Csak általános jelenségként úgy találtam kutakodva, hogy nincs lényegi eltérés a HB auris és CT közt belső zajban. Felniméret számít ezeknél.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #14520 üzenetére
legkondi hianyat jobban toleralom amugy. Delutanra mar olyan erzesem volt, mintha homokot szortak volna a szemembe & torkom ugy kapart, hogy beszelni-nyelni nehezen birtam. Karoq, 1-es fok venti& 23 fokra allitott thermosztat, sok oras ut. Yarisban sokszor kikapcsoltam amúgy, annyira nem bírom, lakásban van, de kizárólag télen használom ruhaszárításra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nandow
aktív tag
válasz KTTech #14520 üzenetére
A mostani Corolla, Camry kapcsán lehet sok olyan véleményt olvasni, hogy hangosabbak, mint a kategóriatársak.
Azt aláírom, hogy a hangszigetelés plusz súlyt jelent, de egy dupla üveg nem nagyon vesz el a helykínálatból.
Lehetne ez opciós is, azt hiszem, az Astránál hallottam pl ilyet. És akkor mindenki el tudná dönteni, hogy mi a fontosabb: csendesebb beltér vagy a fogyasztás.
De a középkategórában, ahol a Camry is szerepel, ott lehetne alap a dupla üveg és a jobb hangszigetelés. Tesztekben mindenhol ezt említik negatívumként, hogy elmarad a kategóriatársaktól.[ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
válasz KTTech #14703 üzenetére
42L körül kattant a pisztoly, aztán még 6-8 deci ment bele, nem tudtam, hogy ez gyilkolja a rendszert. Eddig minden kocsin rá szoktam még nyomni 6-8dl- 1 litert első kattanásra. Tankolás után még úgyis mindig megyek 25 km-t kb. (Szombathelyen van kút, onnan nekem még annyi a vidék)
-
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #14703 üzenetére
Sok kattanást én sem erőltetem, de a 2. kattanást mindig megvárom. Pisztolya válogatja, némelyiknél túl érzékeny és sokkal hamarabb levágja, mint a többi, ezért mindig rányomok még egy kattanásnyit. Néztem carcarenut videóját ezzel kapcsolatban, nálam például nincs is semmi olyan felirat a tank ajtón amit magyarázott és olyan sincs, hogy várni kell, míg engedné kinyitni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KTTech #14790 üzenetére
2017 óta a közvetlen befecskendezéses benzinmotoroknál előírás Európában a GPF (Gasoline Particulate Filter). Mivel a Toyota új Dynamic Force motorjai (M15, M20, A25, T25, V35) mind közvetlen befecskendezésűek, ezért ott kell a GPF.
Linkek:
[összehasonlítás a GPF-el és a nélkül szerelt autóknál, RAV4 Hybrid included]
"Third, the full hybrid Toyota RAV4s were 2019 model year with the 2.5 litre engine"
"That said, in each case, the Europe vehicle was equipped with a GPF, while the US vehicle was not."[Toyota-Club.net - GPF]
"Particle emission limits for gasoline direct injection engines were first introduced in the regulations Euro 5a (PM) and Euro 6b (PN). To meet the current Euro 6d PN requirements, GDI engines should obtain a particulate filter (GPF)."Egyébként ez egyáltalán nem közismert, még autóteszteknél is bemondják a tesztelők, hogy hát azért jó a hibrid, mert nincs kettős tömegű, nincs részecskeszűrő, stb... Holott már van...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Senhi
aktív tag
válasz KTTech #14845 üzenetére
Most tényleg el kell magyarázni a forint jelenlegi helyzetét a nemzetközi pénzpiacokon és hogy ez hogyan függ össze a RAV4 árával?
Amúgy áprilisig itthon is garantált ár volt, de ez sem köti meg igazán a gyártó kezét, ha nincs autó, nincs minek garantálni az árát. Hátha megunja a parasztja a várakozást és visszamondja... lásd Tesla-k.
-
-
vicces
addikt
válasz KTTech #14940 üzenetére
Ezt jelzi is. Bekeretezi zölden és fel vagy le nyillal mutatja is hogy merre kéne változtatni a sebességet. Na majd begyakorlom.
Az actrossban ez kb egy oké gomb megerősíteni hogy új sebességhatár van és még jól is ismerte fel. A legtöbbször ott nem használom mert bizony nem jól működik
A másik meg hogy összelöttem a myt App-et az autóval. Meg a telefont Bluetoothon a rádióval. De eddig mindig vendégként indult a rádió. Ki tudom a nevemet választani és akkor bejön egy böngésző ablak a rádión ahol be kell jelentkeznem a jelszavammal. Csak az a baj, hogy minden egyes inditásnál ez így lesz kicsit unalmas a jelszó pötyögéssel indítani az autóutat.
Jah és mióta belöttem a myt App-et van navi is az autóban. Bár nem valami nagyszámnak tűnik.:)
-
KTTech
veterán
válasz KTTech #15054 üzenetére
Nálunk most a budget benzin (ASDA) 1.75font, azaz 2.07 EUR vagy 811 forint, pálya mellett meg 1.95 körül van a benzin (E10). Ennek az árnak már örülünk 3 hete még 1.98 volt a budget helyeken...
Mindenki ugyanúgy használja az autóját, mert más opció nem igazán van nagyvárosokon kívül (a tömegközlekedés kb felejtős, a munkahelyem közelébe se tudnék eljutni, 32km séta meg kicsit hosszú lenne, főleg, hogy a melóhelyen is ennyit megteszek, csak ott súlyokkal).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
válasz KTTech #15068 üzenetére
nekem még csak az első tankolás kb negyede-harmada ment el - kb 330 km.
munkába lefelé gurulok, szinte csak csepeg bele a benzin a myt app szerint. visszafelé viszont "hegyet mászok".
de van sok lankásabb rész. ott próbálom visszatöltetni az akkut is olykor. eddig 4,5 liter az átlagom.
munkatársam a keskenyebb gumikkat /205-ösek/ de szinte csak sík utakon közlekedve hozza a 3,7 nyári fogyit. télen ő is 4 fölött van.
öszintén szólva azt hittem jobb leszek a gázpedál nemnyomkodásban. habár ígysem olyan rossz. volt már hogy az oviba el tudtam menni oda-vissza tisztán elektromosan[ Szerkesztve ]
:)
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #15186 üzenetére
hja, okt 5én viszem a Jettát szigeteltetni, kerékjárati ívek, négy ajtó, tetőkárpit, opcionálisan csomagtartó. Főleg gördülési zajt "észlelek" amúgy, elvileg 69db(A)-s külsőkkel megyek (MCC2, 16"). . Nézegettem, 18-as felniket geizhalson, ránéztem a 18"-as méretbeli CC2 zajszintjére, és, 72db(A), az meg "masszív" VÉtelkor mondtam is az eladónak, hogy szempont volt a 16-os felni is, olyan okokból, mint komfort, fogyasztás, zajszint.
Cserébe kevésbé mutatós. Hát ilyet!
Amúgy érdemes lehet IS300H-kat is nézegetni, használtan OFC. Sokkal rövidebb-kompaktabb, mint a Camry, és nyugisra hangolva. Charles nem írta, hogy csak újat szeretne. Nekem amúgy jobban tetszik az IS, mert pont kellemes arányokkal bír& nem túl hosszú-nem túl nagy.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz KTTech #15242 üzenetére
Én múlt októberben rendeltem, áprilisban vettem át és volt árgarancia. Ha jól emlékszem ez két lépcsőben szállt el nyáron ahol vettem, először a cégeknek (aztán a kedvezmények is elköszöntek bár az már nekem sem volt túl combos). Mondjuk most nem tudom mennyire érvényes ami a toyota.hu-n van mert mindenhova oda van írva hogy 400 forint/euroig ami ugye egy éve még rémálom lett volna most meg lassan egy szép álom.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #15379 üzenetére
Na az fasza... csak azt nem értem, hogy miért csak azon a 2-3 tenyérnyi területen van elszíneződve, maga a bevilágított útszakasz egésze szép fehér továbbra is. Ezt keresztülvinni a garancián - főleg úgy, hogy 10-ből 9 ember nem is fogja látni mi a bajom, nem fogják tudni/akarni reprodukálni. Lehet egyébként külön magukat csak a körtéket cserélni vagy csak egyben kompletten a lámpa testet?
Más:
nagyon elkezdtem szemezni az új Nissan Qashqai E-Powerrel, szerintem gyönyörű lett a formája, mind kívül - mind belül, a soros hybrid hajtás megoldása, ill. hogy a motor egyáltalán nincs közvetlen kapcsolatban a kerekek hajtásával, azt minden esetben a villanymotor viszi át, sokkal szimpatikusabb. Állítólag pont a párhuzamos hybrideknél jellemző odalépéskori laggolás sem létezik itt a Nissan esetében, ami a Toyota/Lexus hybrid megoldásán azért megfigyelhető.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KTTech #15436 üzenetére
Az ujjal meg hasonlo tapasztalatomnem volt. Eddig egyszer allt hosszabb idot, de az keso tavasszal volt.
Anno mind2 priusunk (P2 es P3) is volt, h tobbet allt majdnem 1 honapot. Volt egy kis szivas a "melyalvas" vegett, de az akksival semmi gond nem volt. Igaz a vegen mar mindkettoben sarga Optima volt mert en nem akartam kiserletezni a sok rossz tapasztalat vegett a Varta es tarsaival a gyariert meg hiaba fizettem volna akar sokat is (egyebkent Yuasa) ha varni kellett volna ra 5-7 hetet.Ettol fuggetlenul szerintem beinditani es menni vele egy kisebb kort (~15km) nem akkora problema, de a melyalvas megakadalyozasara eleg csak gyujtasra tenni meg a beinditas sem szukseges.
Gondolom ez az ujabb tipusoknal azert mar kisse mashogy van.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #15436 üzenetére
Sajnos a Relaxban elég sok dolgot nem emeltek át, ami a hagyományos fizetős extended warrantynél még benne foglaltatott, többek között a fényszórókat. A Relaxnál egyedül a magasságállító motor van már csak benne.
Egyébként átfutottam az aktuális listát és meglepődtem, tavaly június óta több tételt is módosítottak/kivettek belőle. Tisztán emlékszem, hogy akkor még valamennyi futómű elem, beleértve a suspension arms, joints and bushes benne volt, mára ezek kikerültek... Nem tartom vmi korrekt lépésnek. [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen