-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelekyle
őstag
válasz
This_is_Ice
#20996
üzenetére
Youtuben elég fasza megoldásokat lehet találni. Ha az embernek van ideje, egy hobbi projektnek tök jó...
Anno csináltam elektronikákat, ha lenne időm belefognék. -
RaGi91
senior tag
válasz
guftabi96
#20995
üzenetére
Úgy tudom nem jött össze neki elég támogatás, hogy megérje neki folytatni nagyban, ill. elektronika problémásak is lettek a váltók és még egy visszahívás is lett, hogy javítson egy másik hibát.
Legutolsó posztja:

"De ennyi volt, több váltót nem adok el, nem készítek, nem lesz semmi, buktam az egészen, ráadásul leginkább időt és energiát amit soha nem fogok visszakapni ! Visszautalni nem tudom, nincs miből !"
-
guftabi96
addikt
Egyébként a sráccal mi a helyzet, aki saját H váltót jezdett csinálni?
Sikerült neki teljesen befejezni? -
Csabnett
tag
válasz
kelekyle
#20970
üzenetére
Szia! Még jelen vagyok a fórum és a virtuális verseny világban is
Ha időm engedi akkor neki állok egy-egy pár váltófül készítéséhez!!! Bár most már nem akkora az igény iránta :s
Szóval, ha bármilyen kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, privátban megtalálsz! További szép napot!
-
T.Peterka
csendes tag
sziasztok.
Elővettem egy ezer éves, régi , gagyi kormányom, kiváncsi voltam, hogy működik win7-en.
Driver nincs hozzá, nem is találni. Playstation csaltakozós, de van átalakító usb-re, amivel a windows 7 fel is ismeri magától, viszont USB Joystickként. A probléma az, hogy a kormány tengelye rendben van, de a gáz és fékpedálokat csak egy sima gomboknak érzékeli, nem tengelynek. Szóval, mintha gombok lennének vagy 100% vagy 0%. Ráadásul ugyan azoknak a gomboknak mint ami rajta van a kormányon, szóval ha lenyomom a gázt, úgy érzékeli, hogy a 3-as gombot nyomtam le akormányon.
Valamit lehet ezzel kezdeni, vagy mindegy?
-
#48967168
törölt tag
válasz
#48967168
#20982
üzenetére
Úgy tűnik megvan a ludas!

A Fana analóg kézifékem fogott be egy nagyon picit, erre nincs külön app az AC-n belül, de amikor a kormány konfigurálásánál ránéztem látszott egy minimális elmozdulás alapállapotban is.
AC-n belül a megoldás egyszerű volt, az érzékelési tartományt módosítottam kicsit, mindjárt szaladni kezdett az összes paripa!

De ettől még gariztatás lesz, ez már a második kézifékem ami elhalálozott, köszi Fanatec!

-
kozmy
őstag
Üdv!
Ha valaki használ Fanatec CSR-t az dobjon már rám egy privátot lenne 1-2 kérdésem.
Köszönöm.
-
#48967168
törölt tag
válasz
Shodan
#20981
üzenetére
Igen, használom a kuplungot, de minden indikátor jól működik! (Nem csúszik a kuplung, nem fog be a fék, sem a kézifék)
Este próbálok egy üres online futamot venni, hogy van-e változás, meg kipróbálom a Dirt
ally-al is, hátha ott is csinálja...Van egy régi visszajátszom, azon be lehet hozni a telemetriát? Mert akkor látnám, hogy mekkora volt ott a gázpedál-állás maximuma és össze lehetne hasonlítani egy friss méréssel...
-
Chrys_
addikt
válasz
Chrys_
#20886
üzenetére
Összeraktam a hétvégén a paneleket, és felcseréltem emiatt a váltót és kéziféket, hogy a jobb oldalit is fel tudjam szerelni. Eredetileg két balos panel volt, de az egyik cserekeret jobbos volt.
A bal oldali panel felfogatásánál a menetet kicsit meg kellett fúrnom még egy előző szerelés alkalmával, mert a csavarral könnyen tönkrevágtam, amikor nem kapott bele rendesen. A Base tetejét le kell nyomni egy kicsit, hogy belekapjon a csavar a menetbe.A kábelezést még korrigálom, vennem kell néhány rövidebb darabot, valamint a paneleket közösíteni akarom egy hub-bal.
-
-
DigitXT
félisten
Dehogynem, csak többe kerülne, mit a kormány.

A tévhittel ellentétben mielőtt feltettem a költői kérdésem,
használtam a keresőt... Abban nem reménykedem, hogy
vki rámír, hogy van ilyenje 5-10K-ért. Többet nem szánok
az egészre inkább megveszem a T300RS-t, ez meg kuka. -
#48967168
törölt tag
Van egy érdekes problémám a Fana V3 pedálommal:
Az eszközkezelőben 100%-os minden tengelyének az elmozdulása, a játékon belül az applikációk szerint is maximálisan be van nyomva a gázpedál, de a hosszú egyenesekben az azonos autók simán átugornak, és körrekordjaimtól is sok-sok mp-re kerültem.
Az AC topiktársak szerint pedálgond, de hogyan azonosítsam be? És pláne hogy dokumentáljam hogy a Fana foglalkozzon is az üggyel?
Van esetleg ehhez valami külső program?
-
Joshi
titán
válasz
DigitXT
#20968
üzenetére
Brain75 műanyagból gyártott G25-höz csapágyházat, hogy aztán DFGT-hez készít-e azt nem tudom. Szerintem kérdezz rá.
(#20969) Vitatigris ha nem akarsz drágább kormányt venni újonnan, akkor nagyon nem tehetsz mást mint megveszed a T150-et. Nem írtak róla rosszakat, lehetne kicsit olcsóbb de kb ennyi.
-
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20968
üzenetére
Kérdezd meg tőle, hátha tud külön is csak alkatrészt. Amúgy én is anno kerestem rengeteget, hogy alkatrészeket honnan lehetne szerezni de nem nagyon találtam semmit...
Amúgy végül vettem egy DFGT-t, alig használt, két és fél év garancia. A könyvelő nem vállalta be a T150 elszámolását

Anno volt itt egy srác Csabnett, aki csinált DFGThez pillangó váltót és árulta hardverapron...
valaki megtudja mutatni ez hogyan ment, kerestem a fórumon láttam fotót róla de a rögzítést nem láttam ? Csinálnék valami hasonlót itthon. Nem rossz a két kis pöcök a kormány mögött, viszont amikor elforgatom a kormányt és akkor váltanék, akkor nehéz megtalálni... -
Vitatigris
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek a t150-es megéri első kormánynak?
Esetleg részletesélménybeszámolót tudnátok irni róla?
A cikkben írt bekopás bekövetkezik használat során?
Drágább kormányt ha nem muszály nem szeretnék még venni. -
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20966
üzenetére
Már egyszer írtam neked... meg a keresőt használhatnád

Nála biztosan -
ozoli78
tag
válasz
Dzsidzsi32
#20962
üzenetére
driverében is tudod
viszont minden egyes gép elindításnál a manual mode-nál pipa ki és vissza különben képes kicsit fogni a fék
azt hittem ez csak nálam van de nem ,mondták mások is ,hogy sajnos ilyen -
Shodan
őstag
válasz
Dzsidzsi32
#20962
üzenetére
Igen a kis tekerő eltűnt, én úgy tudom hogy a pedal tulajdonságainál lehet állítani.
-
hejbaa
csendes tag
Üdv!
Pár hónapja vettem egy Trust kormányt használtan. Nem valami profi kormány, de azért leírnám a tapasztalataimat, hátha valakinek hasznára válik... Mielőtt megvettem, nem sok infót találtam róla.. Az egyik népszerű hipermarketben 10-12e körül adják most...Én 2-3ezerért vettem, már nem is emlékszem, ennyit bőven megért nekem. Típusát nem tudom, ráírva nincsen, szerintem GXT 27. USB és Playstation 2 csatlakozó is lóg rajta. Eddig egy Logitech Dual Action gamepad-el játszottam, főleg LFS-el. Sokkal profibb vagyok ezzel a gagyi kormánnyal is, nem bántam meg, főleg ennyi pénzért.
A gépre dugva azonnal működik (Win7), nem gondolkozik, könnyebben felismeri, mint egy sima USB-s egeret. A rezgés visszajelzés kamu. Játék nélkül is rezeg. Ha elfordítom a kormányt vagy gázt nyomok rögtön rezeg... De ki lehet kapcsolni, akit zavar. A legfontosabb pedig, hogy lehet állítani a kormány érzékenységén. Ezt mindenképp meg kell tenni, minden csatlakoztatás után, mert enélkül szinte használhatatlan. Nem valami pontos, de én jókat játszok vele. A legnagyobb hibája, hogy a gázt és a féket egy tengelyre veszi. Egy joystick-ként felismeri a gép (plusz a gombok persze), a jobbra-balra a vízszintes tengely, a gáz és fék pedig a függőleges. Ha egyszerre nyomok gázt és féket, az ugyan az, mintha egyiket se nyomtam volna meg. Ez elég kellemetlen, mert erős autóval fékezés közben nem tudok a fék elengedése nélkül a visszaváltáshoz gázfröccsöt adni és simán megcsúszik az erős motorfék miatt. Eddig csak Assetto Corsa-val próbáltam a kormányt (de azzal jó sokat) ott erre van beállítás, ami segít.
Újonnan talán nem, de használtan simán megéri, főleg NFS-hez meg hasonlókhoz. Használt oldalak tele vannak hasonló kormányokkal. Aki meg komolyan gondolja az nagy ívben elkerüli ezt a minőséget
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Jó állapotú, működőképes Logitech G25 vagy G27 váltót keresek megvételre. Végső esetben olyan is érdekel, aminek a hátramenet fokozata hibás, de minden más működik.
-
DigitXT
félisten
válasz
Shodan
#20954
üzenetére
Anno volt 1 db szobánk.
Szóval egyben a háló is. Na, a füles jó a hangra,
este zenét is úgy hallgatok, az FFB attól még felébreszti a párod*, ami gáz.
Megjegyzem, ezért is adtam el rohadt gyorsan pl. egy 6800GS-t. Porszívót
megszégyenítő hangja teljesen ellehetetlenített minden 3D tevékenységet.
(Aki ezek után azt mondja, miért nem vettem fel fülest, hogy ne zavarjon...)*: nyilván, ha egyedül laksz, vagy külön gémer szobád van, ez nem gond.

Szerk: ha nem lenne világos, nem engem zavar az SRW-S1 sem. Vagyis de,
csak nem közvetlenül: engem az zavar, ha mást ébreszt fel az alsó szinten.
Értelemszerűen nem én vagyok, aki alszik olyankor: a füles ezen nem segít. -
Chrys_
addikt
válasz
Dzsidzsi32
#20951
üzenetére
Én 1 dampert vettem amit a fékre tettem. Nem rossz ötlet, csak az a baj vele, hogy nem lehet elég finoman beállítani. Nálam egy fokozatnyi változtatás a beállító csavaron az optimális beállítástól túl sokat jelent, utána már alig lehet a pedált lenyomni. Mindegy, úgysem kell tekergetni, ha már egyszer be lett lőve. Valaki még a gázpedálra is rakott, én arra biztos nem teszek.
-
DigitXT
félisten
válasz
Dzsidzsi32
#20951
üzenetére
Anno vettem egy V1-et 50-ért kis hazánkban. Borzasztó keveset használtam,
így 1 év után eladtam 42-ért. Kolléga ráunt fél év alatt: visszavehettem volna
35-ért, viszont a T500RS-t nem tudtam megvenni mellé (majdnem összejött),
ami végül nem is baj, mert nagyon a T300RS + 599XX szett felé húzok...
Na emellé kéne egy normális pedál, ami simán lehetne egy V2/V3 is, de most
megint egy V1-et venni (jelenleg 37K a licit és 10K a posta) nem nagyon érné
meg... Persze nekem lehet, hogy a T300 se érné meg, ha a DFGT-m "hibájára"
1,5 év után jöttem rá: nem teljesen tökmindegy, milyen vasat nem használok?
Komolyan a legtöbbet még a Formula Force GP-t nyúztam 2002-ben...
Azt se tudom, a G25-öt miért kellett elkótyavetyélni: 2009-2011 közt volt.

Ja, várjunk csak ugyanezért. Kihasználatlanság. Szimezni sosem szimeztem,
a TDU-ban meg gyorsabb voltam gamepad-del. Vmint sokszor játszottam az
éjjel (akkor értem rá), amikor az FFB-s kormány csattogása elviselhetetlen.
Megjegyzem, az SRW-S1-em is jó hamar visszakerült a dobozába, mert olyan
ótvaros hangos rajta a két váltógomb, hogy két szobával arrébb is felébreszt!
Sajnos nem tudtam kimoddolni belőle (rugó nyomja a mikrokapcsolót, vhogy
az egész egy Q.nagyot kattan, beleértve az olcsó műanyag házát, akármilyen
finoman nyomom meg), szóval azt sem használtam, pedig... amellé vettem a
V1-et! Nem röhög: a DFGT kicsivel később került képbe, az adapter meg csak
most, szóval... Miért írom ezt? Passz. Talán magamat győzködöm...
Ui: pont az tetszik a T500/T300-ban, hogy sokkal halkabb, mint a G25 volt.

-
Dzsidzsi32
tag
válasz
DigitXT
#20948
üzenetére
Van a kornyezetemben,akinek V3 van. Azt mondta ,hogy nagyon jo. A damper kit-et viszont felesleges megvenni,mert nincs sok jelentosege. Hozzateszem en meg nem probaltam. Nincs tapasztalatom vele. Nekem V2 van. Nagyon jol elvagyok vele. 1,5 ev alatt szettapostam a load cell-t benne
Bedoptam a tartalekot. De rendeltem meg 3at tartalekba
Nem akarok megvalni a pedaltol. Lehet masnal tovabb tartott volna,de en kemenyebb beallitason hasznalom,mert jobban erzem igy a blokkolas hatart. Egyebkent ebayen van most elado V1 . -
Shodan
őstag
Na ki csapott le a t500-ra?

-
iamfabric
csendes tag
válasz
This_is_Ice
#20939
üzenetére
Sajnos ha mentek ha nem visszaáll,alap állapotra. Fogalmam sincs miért csinálhatja.

A linket köszönöm azt hiszem az oscarolim is erre épül. -
Enton
addikt
válasz
This_is_Ice
#20939
üzenetére
Ps4-re, hogy lősz be jackspadet?
(#20942) This_is_Ice:
Tudom hogy nem éri meg az árát de van ám rajta két ilyen damper kit(80euro/db) is állítható keménységgel, plusz a posta is olcsóbb mintha kintről kéne megvárnod. Ha lenne rá pénzem már megvettem volna, de mivel nincs rá keret addig jó nyálcsorgatónak.
-
tobias88888
őstag
Amúgy a DFGT pedáljához van egy nagyon egyszerű fix:
[Nekem bevált fekete színben] -
iamfabric
csendes tag
válasz
This_is_Ice
#20936
üzenetére
T3PA-pedált szvsz nem érné meg lecserélni pro-ra, hanem egy Fanatec Clubsport V1-et vennék. Viszont ennek a beszerezhetősége nagyon nehéz.
-
iamfabric
csendes tag
Sziasztok!
Kezdő simesként segítségért fordulnék hozzátok!
Ps4-en játszom egy thrustmaster T300al és egy T3PA pedálszettel. Project Cars-al próbálkozok és visszaolvasva az oscarolim.pt oldalra támaszkodva próbálom a ffb-t beállítani. A kérdésem egyik fele az lenne hogy melyik fajta beállítás esik a legközelebb a valósághoz illetve Ti melyiket használjátok vagy ajánljátok?
A kérdésem másik fele egy probléma, akármit állítok a garázsban, free practice módban minden visszaáll az eredeti beállításokra hiába mentek rá. Sőt ha ugyanebben a módban változtatom a ffb beállításokat, return the pit-re nyomva is visszaállnak a korábban módositott értékek alapállapotra. Másnal is van ilyen probléma?
Előre is köszönöm a segítseget.
További szép napot Nektek! -
This_is_Ice
tag
válasz
tobias88888
#20935
üzenetére
Tehát adott esetben, hasonló összegért valószínűleg a T300 éri meg jobban.
Esetleg pedálra nincs valakinek ötlete? T3PA-nál mondjuk egy fokkal jobb, de nem csillagászati összegből? -
tobias88888
őstag
válasz
This_is_Ice
#20934
üzenetére
Személyes tapasztalatom nekem nincs, de nem egy ember váltott T500ról T300ra (nem az alap pedállal) sok sok fórum alapján

-
válasz
DigitXT
#20930
üzenetére
a pedálsora nálam van

a th tx gyári sorát kellett leváltania - pontosabban a g27-em egykori pedálsorát, de mindkettőnél sokkal jobb.
persze nem egy fana, de rugósból a legjobb, amit próbáltamamúgy én is agyaltam rajta, de mivel csak ps4re kéne (amim meg nincs), ill. az az "álló" pillangó is zavaró, egyelőre elvetettem.
használd majd egy fél évet és ősszel jöhet hozzám 70ezerért
-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20929
üzenetére
Hehe, akkor gyorsan le kéne csapnom rá... Igazából elég jó árban van.
Kár, hogy nincs meg hozzá a gyári pedálsor, mert akkor visszavenném
a Clubsportot, és nyugodt szívvel vennék T300RS-t, T3PA nélkül is, lol.Az a bajom, hogy ezek rohadt drága cuccok már. Kéne még egy TH8A,
az plusz 50K: hol van már, mikor komplett G25-öt vett az ember 40-ért?
Jó az gagyibb, mint ezek, tiszta sor: nézem az összehasonlító videókat,
és nem sírom vissza a fogaskerekek zakatolását. Szíjhajtás rulez.
(Elméletben.
) -
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20926
üzenetére
Ha már itt tartunk akkor használt T500RS bevállalható? Vagy új T300RS a jó?
Mindkettőhöz Ferrari kormány lenne, de az egyik 30 centis (a másik csak 28).
Ami viszont a T500 mellett szól, hogy Clubsport pedál járna hozzá, amit pont
ismerek, mert korábban az enyém volt, LOL. A két szett 120 ill. 141K lenne.
Az a bajom, hogy a T3PA-tól "fázom" az itt leírtak alapján. A Clubsport még a
T3PA-PRO-nál is pöpecebb, legalábbis ezt mondja a tulaj, aki azt el is adta.
Értem én, hogy a T3PA is eladható, és vehetek mellé Clubsportot, de macera.
(A T300-as szett mellett szól, hogy precízebb az FFB, kompaktabb a ház, stb.
Ja és persze vadiúj. Szóval ha csak nem gyári hibás, baja garantáltan nincs.)Szerintetek? (Bárki válaszolhat, már elolvastam, amit írtak - nehéz a döntés.)
-
válasz
neilszab
#20915
üzenetére
létezik, hogy jelentősen gyengébb pedált kapott volna a t150, mint a tx vagy az f430? (t100-ra nem emlékszem pontosan és most elbizonytalanítottál, de az se rémlik gyengének - mármint gyenge ellenállásúnak)
lásd még (#20919) guftabi96 kommentjét, pontsan úgy érzek, mint ő

ellenben a th pedálok a kinézetüket meghazudtolva igencsak "kemények", rögzítés nélkül szvsz igen használhatatlanok ... (értsd: simán csak padlón szvsz simán elnyomja az ember, mert olyan ellenállásuk van)(#20925) Jocohun - szívesen

-
This_is_Ice
tag
-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20923
üzenetére
Azért elég régóta megfordulsz itt a topikban, tudhatod, hogy neilszab kicsoda:
elég ha csak elolvasod a topik összefoglalót, ami kemény két mondatból áll...
(De mindegy is: én kérek elnézést, nem gondoltam, hogy tényleg nem tudod.)Amúgy én sem azt írtam, hogy csak egyet láttál.
Hanem azt, hogy azt írtad,
hogy láttál, így momentán azt tudhatjuk, hogy egyet biztosan, azt persze nem
tudjuk, hogy ezen kívül hányat.Amúgy ha hányat, akkor nem is kell. Nyehehe!ON: én is szétszedtem a DFGT-met, tehát láttam belülről... de ettől nem lettem
a szakértője a felépítésének. Pláne, hogy visszaolvasva a topikban csapágyház
törése jellemzően nem sokaknak volt a típussal, ellenben mondjuk a G25-ökkel.
(Amivel - szintén visszaolvasva - neked is vannak elég komoly "tapasztalataid".)Szerk: és komoly alatt a "kínkeserves szenvedőset" értem.
Kellemetlen, na! -
DigitXT
félisten
válasz
guftabi96
#20919
üzenetére
Sőt, én azt is szeretem, ha a fék nem esik be... Az azért elég para, ha igen.

Viccen kívül, ilyen szempontból egy load celles megoldás kb. verhetetlen: olyan
szinten érezni "nyomáspontot" akármilyen teniszlabdás potis pedállal lehetetlen.This_is_Ice: igen, szerintem. Azért elég vicces volt feltételezni pont neilszabról,
hogy nem látott még DFGT-t belülről. Rólad meg azt tudjuk, hogy egyet igen.
-
Agyzuzo
addikt
T3PA tudlajokat kérdezem - nekem a gáz túlságosan kis ellenállású, azt nem lehet valami trükkel erősíteni? Rádobom az 50-es lában és egyből tövig megy, biztos van akinek ez elég, de nekem kéne oda valami kis plusz hogy nyomnom is kelljen.

-
neilszab
őstag
válasz
This_is_Ice
#20911
üzenetére
Láttam már belülről, olyan amilyen, de ettől függetlenül a vezetési élmény és az irányíthatóság szerintem jobb, mint a T150. Vagy ha neked van olyan, aminek a tengelye már kilazult/bejáratódott, akkor kérlek írj kicsit erről, mert nagyon érdekel... mennyi idő kellett hozzá, mennyire más az érzés, stb?
#arty:
A pedál tök ugyan az érzésre és ellenállásra is mint a DFTG. Nincs köztük érdemi különbség szerintem. DFGT-be tehetsz squash labdát, a T150 pedálját nem néztem "kompatibilis"-e vele.
-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20911
üzenetére
Nem tudom pl., hogy láttál-e már dfgt-t belülről
Szerintem többet látott, mint te...
ON: miért adja el "mindenki" a decemberben vásárolt T300RS-t?

Karácsonyi ajándék volt, aztán nem jött be a gyerkőcnek, vagy mi?
A "többedik" hirdetést látom: most akarok venni, de elbizonytalanít.
(Csak nincs velük valami baj?
) -
válasz
neilszab
#20910
üzenetére
és a pedál!

(de ezt csak a más TH pedálok alapján mondom, melyek igen hasonlóak, mint a T150é, ill. a DFGT-ét is próbáltam és az konkrétan szvsz élvezhetetlen kategória, olyannyira nincs ellenállása egyiknek se. bár lehet ezt alapból moddoltan kell használni és ebből is indulsz ki)
-
This_is_Ice
tag
válasz
neilszab
#20910
üzenetére
Konkrét tapasztalat alapján, cimborámnak is javasoltam megvételre nem véletlen, a váltófüleken kívül ezer más dolog szól mellette. Nem tudom pl., hogy láttál-e már dfgt-t belülről, nekem volt hozzá szerencsétlenségem, sajnos nem tudok a jó ízlés határain belül nyilatkozni róla. A kerék közepén lévő három négyzetcentiméteres matrica logó meg nem hiszem, hogy leküzdhetetlen akadály.
-
neilszab
őstag
válasz
This_is_Ice
#20908
üzenetére
Konkrét tapasztalatok alapján mondod, vagy csak amit olvastál, hallottál?
Én már próbáltam T150-et, a váltófüleken kívül semmi más nem szól mellette a DFGT-vel szemben. Szerintem.
Mondjuk az is új volt, így a kormánytengely "szorulás" ott is fennállt, nem tudom, hogy aki régóta használja, annál bejáratódott-e már a cucc...

-
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20906
üzenetére
Láttam, olvastam. De van itt hardverapron egy arc, aki javít ilyeneket.
Tetszik a T150 csak az a ronda PS logó nem kell a közepére, de a Ferrari is rusnya. DFGT ízlésesebb. De T150 a gari, opciónális kuplung és váltó miatt tetszik. Néztem sok youtube videót és azt vettem észre, hogy a T150nél a játék sokkal lassabban reagál a fordualtokra, DFGT gyorsabbnak tűnik, talán kisebb a latency? Ennek lehet valóság alapja? -
kelekyle
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
Driving Force GT-t vegyek használtan ? (újonnan már nem kapni) Vagy inkább egy Thrustmaster T150 újonnan?
30körül mozog a DFGT, 44 lenne a T150 (nettó).
Melyiket ajánljátok ? Van esetleg hosszabb távú tapasztalat T150ről? -
schawo
titán
válasz
stairmaster
#20900
üzenetére
Ha leolvasod a pontos típust, akkor tme-nél, rs-componentsnél, farnellnél megtalálható. HR Elektronika meghozza neked a listaár+10%-ért.
Ha ide beírod a típusjelzést, vagy legalább csinálsz egy olvasható fotót a feliratos feléről, akkor segítek megtalálni.
-
Kommy
veterán
válasz
stairmaster
#20900
üzenetére
de a te pedálodban nem potméter van hanem hall szenzor. Tahát egy olyan cucc ami nem tud kikopni mivel mágneses úton működik. Tehát a két rész között nincsen fizikai kontaktus.
Nézd meg , hogy a képen bekarikázott csavarok meg vannak e húzva: kép
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! LG 24GM79G-B 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 PLUS GIGABYTE 750W
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Jackson elektromos gitár
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest










Hanem ketté van törve.

(Azért jó a Ferraris perec.
Akkor inkább nem dédelgetem az álmot 



tome0001
