Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz bul07 #23817 üzenetére

    Mi a bizonyítékod hogy nem adta fel? Nagyobb az esélye annak, hogy szállítás közben elveszett az apró zacskó, az pedig egy harmadik fél hibája, akit nem tudsz értékelni. Nem fogja az eladó a negatív értékelést továbbadni a postának.
    De ahogy gondolod.
    A szállítási idő csak egy alpont az értékelésbe.
    Azonkívül nem azért vannak fent az AliExpressen, hogy csak a pénzeket szedjék össze, ha nem kapják meg a vevők akkor úgyis dispute-t kellene nyitni és a sok dispute egy eladónál nem egészen jó dolog, így az a néha előkerülő vélemény, hogy csak pénzre utazó csalók vannak az AliExpress-en, azért nem egészen fedi le a valóságot.

    Ezek valami tesztek voltak hogy pár forintnyi valamiket elküldik-e? Ők kínaiak, de nálam biztos lenne egy minimum összeg ami alatt szóba sem állok a vevővel, mert csak a tranzakciós illeték nálunk több mint itt bármelyiknek az értéke.

    Az Aliexpress oldal trükkös néha, de egy F5 oldalfrissítés elő tudja csalni, vagy csak rákattintani a Store névre vagy a Feedback szövegre, persze ez akkor jó, ha be is vagy lépve. Az is lehet hogy böngésző valami beállítása miatt nem kerül elő.
    A pontos okot már nem is keresem, néha előkerül, akkor pár kattintással meg tudom nézni.

    A RU kezdetű számok sem egészen nemzetközi postai nyomkövetési számok, kinézetre igen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák