-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
nagyúr
válasz TTomax #40300 üzenetére
Nekem is a gyanum hogy gyorsan kitakaritjak majd a forgalombol oket.
Mindenesetre eleg erdekes lesz ha egy evet sem lesz jelen a piacon
Meg az sem kizart, hogy az AMD visszahivja majd a Vega VII-eket a Navi release utan, majd mennek Instinct-nek ujra ahova valok lettek volna.
Nem tudom van e fizikai elteres amugy Vega VII es a Instinct tesoja kozott, szoval sotetben tapogatozom...
-
Tyrel
őstag
válasz Devid_81 #40302 üzenetére
Sztem Instinct-nek visszaalakítani meg visszahívogatni őket nem érné meg anyagilag, de a VII biztosan rövid életű lesz, azon sem lepődnék meg ha titokban már most le lenne állítva a gyártása... amennyire még lehet belőle kereslet (az a havi 10db) akkora készlet van már belőle a piacon, a 7nm gyártósor meg most már igencsak kell nekik másra...
(más alatt a Navi-ra gondolok, én vagyok itt az az ügyeletes hülye aki még mindig úgy gondolja hogy augusztusra abból megvehető termék lesz)
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
D013
aktív tag
Nem tudom hogy végül megérte-e kiadni, azok után hogy azért több hideget kapott, mint meleget. Az egész egyfajta "tűzoltás" volt a cég részéről. Ami nem biztos hogy jó ötlet volt, mert a nép fáklyákkal és vasvillákkal kiáltozott kp a kapu előtt, hogy hol a "Navi!". Ez persze vicc, de én magam majdnem vettem egy 2060-at, de a jelenlegi pénzügyi helyzetem miatt főleg, akkor is kivárok. Viszont a terv az hogy bármit is adnak ki idén, a legerősebbett veszem le a polcról, mivel erre a gépre (i7-4790, 16Gb ram) nem vagyok hajlandó többet költeni és nem is tudok, ennyit bír az alaplap, kimaxoltam. Innen a kövi lépés az teljes konfig csere lesz, vagy laptop, csak az nagyon drága mulatság, évek múlva persze.
-
pengwin
addikt
Szerintem az RVII-et még biztos gyártják egy ideig, mert fizikálisan megegyezik az Instinct-tel, ha nem tévedek.
Biztos nem juttatnak belőle sokat a konzumer piacra, mert jobban megéri a másik paicára eladni, ahol egyébként is sokkal versenyképesebb, még a magasabb áron is.Szerintem nem véletlen, hogy RVII-ből nincs egyedi tervezésű változat egy gyártótól sem: csak jelzésnek kellett, hogy igen, az AMD még jelen van ezen a piacon. Viszont a gyártópartnerekkel gyanítom közölték, hogy ne induljanak rá nagyon a kártyára, mert nem lesz piacon sokáig... és az RTG elmúlt pár éves teljesítményét figyelembe véve sejthető, hogy nem szórakozhattak agyártpartnerekkel azzal, hogy beugratják őket a kútba.
Üdv, pengwin
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Radeon VII-et sokáig gyártják majd. A Navi a közelében sem lesz FP64-ben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jacek
veterán
Legnagyobb problémám hogy majd kijön a Navi és lecserélhetem a 3 éves 1080-at egy kb ugyan olyan erős kártyára? (
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Instinctben is értékesítik. Az annyiban több a Radeon VII-nél, hogy van RAS is. Viszont ennek azért ma komoly ára van, tehát aki mondjuk nem akar RAS-t, de kell az FP64 annak ma jobb a Radeon VII.
Gamer szinten azért fontos az AMD-nek, mert ahogy látod a cég idén szponzorált címei nem állnak meg 8 GB-nyi VRAM-ra vonatkozó igénynél. A Division 2 pályaszakasztól függően elmegy 16 GB-ig is max részletességnél. Az Ubisoft szerint 13,7 GB kell, hogy ne legyen akadás. És ez nagyrészt azért van, mert az AMD rendelt bele egy nagyobb textúrapackot. Ez a HBCC-vel egy vezető stratégia a részükről. Arra költik most a pénzüket, hogy az érkező játékoknak a legnagyobb részletességen ne legyen elég 8 GB-nyi VRAM. Na most ezt nyilván akkor éri meg megtenni, ha van hardvered hozzá. Persze a HBCC is jó, de az akadások számában azért megmutatkozik a dedikált VRAM előnye: [link] - lentebb van egy kis táblázat, hogy mennyit akadt a Far Cry 5 az egyes hardvereken, az egyes módokon belül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jacek
veterán
Értem én hogy benzin
De tragikus sajnos hogy 3 éves kártyát nem tudok leválltani, vagyis le fogok megint zűdre
-
Petykemano
veterán
válasz Petykemano #40297 üzenetére
Az elmúlt órákban nőtt az esélye, hogy ez az értesülés helyes.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában csak a NYÁK egyezik. A komponensek mások. A RAS miatt az instinct más követelményeket teljesít, mert itt feladatkritikusnak kell lenni, míg a Radeon VII-nél ez nem igény, hogy évekig leállás és probléma nélkül működjön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Jacek
veterán
válasz Televan74 #40313 üzenetére
Ez így van aki most 480/580-on van egy ideje teljesen jó lépés élesz ha árban is oda lőnek, kicsit az 2060/70 alá.
De mint mondtam 3 éve lesz juliusban a gépemben az 1080, cserélnék VR miatt. Radeon VII nekem kevés mert tényleg nem gamer kártya.
Na mindegy azt veszem majd ami van, heggesszenek össze nekem két Navit hogy egynek lássa és pl VR-re is jó legyen és vásárolok -
Petykemano
veterán
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Abu agyvize felforr. 3..2..1...
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Envo_
aktív tag
válasz Petykemano #40320 üzenetére
Akkor ajánlom hogy az első kommentet is olvasd hozzá:
"The API's used on the consoles are different from the PC. The xbox one uses a custom version of dx12. The dx12 on PC relies on an abstraction layer in order to work that it's not necessary on the console. The ps4 uses their own API which should resemble the vulkan or dx12, since they provide more control to developers.
Other thing that you don't count are shaders. On PC need to be compile before using them. The shaders are like programs that run on the GPU and need to be compile against the architecture of the Graphics Card in order to run. So the developers need to be sure that the shaders works on all the GPU, AMD, NVIDIA and INTEL (if supported), and also different families of each vendor (not the same the pascal gpu's and the turing ones) by using a common language. In consoles they need to aim just to the console ones, so they precompile the shaders and make them part of the game files (the reason why console games normally occupies more space on consoles than the pc version). If you remember Doom 2016 was optimize for amd gpu's using shaders intrinsics that make use of the optimize version from the console to feed them to graphics card (It is a little more complicated than that). This is one of the reasons why Doom on AMD performs better compare to NVIDIA equivalent at the time. Also remember that the consoles cpu's are weaker than pc. If they make games to compile shaders on the consoles the games will stutter like hell or will make the load times longer (One of the reasons of the state of load times at the start of the generation ).
So to resume: there are special optimizations on consoles to make the games run faster, from the API level to the handle of shaders. "
Ehhez hozzátenném, hogy pont a napokban (kb pár hete) jelent meg itt IS a hír, hogy az MS elérhetővé akarja tenni a konzolos API hívásokat Windows-ra.
Egyébként az egész kérdés tárgytalan annak függvényében, hogy MÁS AZ INTERFÉSZ, tehát az API. Az optimalizáció azt jelenti első körben, hogy van egy API, és megpróbálom minden esetben az optimális hívással megoldani a kívánt viselkedést. Amint akad egy olyan dolog is, amit meg akarok hívni, de nem szerepel az API-ban (pl Windows portolás), akkor máris komplikációk lépnek fel. Szinte biztos hogy vagy "hackelni kell" egy majdnem jó megoldást, ami rosszabb lesz, mint az eredeti, vagy már tervezés során figyelem előtt kell tartani mind a két platformot, amit manapság szinte senki nem szokott csinálni. (Nem véletlen, ez a fajta tervezés kb 1,5x több erőforrást igényel egy hagyományos szoftverfejlesztési folyamatban, pénzben is meg munkaerőben is)
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Olvastam.
Nekem az az üzenete, hogy a konzol chipek nem egy AMD gpu IP teljesen custom módon a Sony és MS irányítása alatt felépítve teletűzdelve mindenféle saját okosságokkal, amik kilétét még a Radeon mérnökök előtt is hétpecsétes titokként kell őrizni...
hanem:
egy AMD APU, amibe egy-két extrát, ami lehet egy Arm processzor, esetleg valami saját újítás, de döntően a nextgen Radeonból áthúzott tudás és a secret suace nem az egyedi hardver, hanem az egységes hardver (és egy egy hozzátartozó egyedi api), amire, ezért rá tudják optimalizálni a szoftvert.[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Envo_
aktív tag
válasz Petykemano #40322 üzenetére
Tehát akkor mi a probléma, amit fel akarsz vetni?
-
Petykemano
veterán
Probléma az nincs
Csak újra azt a témát feszegetem, hogy mennyire navi a nexgen console.
Amire abu agyvize mindig felforr, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz, és bárki aki ezt mondja, az nem ért hozzá és nem érti, hogy mennyire egyedi, speciális, különleges hardver a konzol.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #40324 üzenetére
Nem különleges hardver a konzol, csak más. A Microsoft és a Sony ragaszkodik a saját IP-ihez. Az AMD-nek pedig igazából mindegy. Felőlük rendelhetik a Navit is, csak abba nem tudják belerakni az egyedi kéréseket. Ugye a Sony és a Microsoft nem rendelkezik egymás licenceivel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Egyrészt remélem hogy ez vicc, hogy áttérnek ők is a 4 számjegyű rendszerre, másrészt hogy ilyen pofátlanul az Nvidia következő generációjának felső kategóriás számozást használnák. Másrészt jó ez hogy jön egy olcsó népkártya a 2060 ellenfelének, de hol van a 20 TFLOPS-os Navi? Vagy az majd később? Csak mert nekem ez az egész Navi széria úgy néz ki mint vmi olcsón gyártható cucc, de erőben nem skálázható jól felfele. Mindenesetre ez a 1080 szint 8-9 tflops szint igy 7 nanon elegge nem nagy durranás, de persze mivel az rx 580/1060 a legjobban fogyo kartyak igy valahol ertheto.
Csak velhetoen valami ilyesmi megy a next gen konzolokba is, es jovoallosag szempontjabol kene az a megszelloztettt 12-14 tflops. Arrol nem beszelve hogy elkeserito hogy elvileg GDDR6ot kap, ami ugye alkalmatlan 4K alatt a ray tracingre. Nem ertem hogy konzolon miert kell eroltetni ezt a kozos ram+vramot, kapna 12GB DDR4et ami olcsobb talan mint a GDDR6 es akkor VRAMra maradna tobbpenz HBM2/HMB2E-re normális bus widthdel.Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz GeryFlash #40326 üzenetére
Mondjuk 7 nanon ilyen teljesítményt hozni 150 wattal, ez is az AMD specialítása...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
X2N
senior tag
De Abu eddig is tudtuk hogy problémák vannak a memória kezeléssel a videokártyákon, amire a vega megoldást kíván nyújtani akkor miért van az hogy az AMD-nél gondolnak egyet és fullrafeltöltik a vramot ezeknél a címeknél?? Persze gyors a HBM de nem pazarló ez? Kicsit overkill-nek érzem mert szerintem a nagy része nincs is megjelenítve a képernyőn...láttunk már erre példát, pl bethesda anno felskálázta az eredeti textúrákat és kiadták valami bődületes méretben. Most akkor így a vega 64-et ki is végezték mert annak csak 8GB vramja van? Mindenki mehet Radeon VII-t venni? Jó lenne tudni hogy tényleg mégis mi a valós igénye egy játéknak vram menyiségét illetően. Nem csak ilyen generált dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
GeryFlash
veterán
Hát az elég tökön lövés lenne, mivel addig jön az Nvidiától Ampere 7 nanon és az tényleg fog valószínűleg tudni 20-25 TFLOPS-ot
Egyébként most jött a hír, Az új PS5 SSD vagy SSHD-val fog jönni, erősen épít a raytracingre, Navi + Zen2 kombó, és bedobtak egy olyan blöfföt is hogy támogatni fogja a 8K Grpahicsot amit kizártnak tartok maximum gyengébb grafikájú játékoknál lehetséges.
X2N: Valid amit ABU ír, azért van hogy az Nvidiások akik a 2000-es szériánál is szűkmarkúan mérték a VRAM-ot most szívjanak. Persze ha ezt az Nvidia csinálná így, hogy szól az Ubisoftnak hogy a full szar grafikájú Division 2 egyen meg habiból 13,5GB VRAMot, akkor világra szóló vernyákolás menne itt hoy mit képzel az Nvidia hogy a konkurens céget feleslegesen (semmi nem indokolja ennél a textúra minőségnél/polygon számnál a 13,5GB-ot) szopatja.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
X2N
senior tag
válasz GeryFlash #40330 üzenetére
Igen én ezt tudom hogy ez volt a cél(Szívok is a vram miatt mert nekem meg renderelésre kellene 12-16GB, ergó nem tudok mire váltani), csak szerintem a Vega64-nél sem ez volt a legnagyobb gond hogy "csak" 8GB vram van rajta. Azt is tudom hogy a Radeon VII az Instinct professzionális kártya gamereknek kiadott változata, persze ott mások az igények, oda lehet kell ennyi memória, 2 chipet meg nem volt gazdaságos gyártani így lett ez...de így akkor látszik hogy az egész VII csak kényszer termék, hogy legyen valami mutatóba és ne legyen égés mert csúszik a Navi. De emiatt nem kellene generálni mesterségesen a gépigényt. Az Nvidia sem adja a Quadro-kat a gamereknek. Mi lenne ha az Nvidia fogná és kiadná az RTX Quadro 8000-t mint játékos kártya? 48GB vram mondjuk zsír lenne
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Ribi
nagyúr
Linkelt tesztnél is elfelejtik megírni, hogy az 8 gigás vega miért teljesít HBCC nélkül is sokkal jobban mint a 2080. Gondolom ilyenekre kár is kitérni. Vagy csak "jól" kell tesztelni.
Illetve más FC5 frame time tesztekben közel sem ilyen tüskés eredmények jönnek ki.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-t nem érdekli igazából, hogy milyen gondok vannak szoftveres szinten, amitől a VRAM nem használható hatékonyan. Nekik a Vega óta van hardveres memóriamenedzsmentjük. Egy sorral lehet kezelni ezt a problémát a hardvereiket, vagy ha erre is képtelenek a fejlesztők, akkor a driverben bekapcsolható a HBCC szegmens, és konfigurálható a mérete is. Szóval a Vega esetében, ha egy program kér mondjuk 16 GB-ot, akkor annyit kell tenni userként, hogy megnyitod a Radeon Settings programot, 16 GB-ra húzod, majd alkalmazod, és máris 16 GB-osnak látja minden program az amúgy 8 GB-os VGA-d. Ezt egészen 64 GB-ig meg tudod tenni.
(#40332) Ribi: Az teljesen driveres tényező. Az AMD és az NVIDIA eltérően menedzseli szoftveresen a memóriát. Az AMD DX11-ben is egy nagy 7,75 GB-os szeletként használja (plusz 256 MB-os gyorsítószelet), míg az NVIDIA 8 darab 1 GB-os szeletként. 8 darab 1 GB-os kiosztás esetében gyorsabban fragmentálhatók a szeletek, tehát hiába van összességében ugyanannyi VRAM, hamarabb elfogy. Ez tisztán szoftveres probléma, nem a hardver tehet róla.
A Far Cry 5-höz adtak ki textúracsomagot. Azt nem szokás a tesztekben telepíteni, mert nagyon megnöveli ám a játék VRAM-igényét. Itt telepítve volt, ezért más a frame-time.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
X2N
senior tag
Jobban teljesít frametime grafikonon persze, de azért nem szar a 2080-se. Ez csak 1 játék, viszont a zöld biztos hogy kevesebbet fogyaszt és nem melegszik annyira, és nem kell neki 650W-os táp. Egy átlag user már ezek miatt sem vega-t fog venni. Egyszerűen ennyi kevés sajnos, pedig én is gondolkozok ha eladom a 980Ti-t akkor elég lenne nekem egy Vega56, és HBCC-t használnák valami Freesync-es monitorral, de mostanában már amúgy se játszom sokat. Jelenlegi játékokra meg ez a kártya is bőven elég 2560x1080-ban.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Envo_
aktív tag
válasz Petykemano #40324 üzenetére
Szerintem nem kellő pontossággal/háttértudással interpretálod az eléd tárt dolgokat. (pl Abu írásai)
-
félisten
válasz GeryFlash #40326 üzenetére
Mondjuk a cikk utolsó mondata érdekesen világít rá az ár megközelítésére.
" With the GeForce GTX 1080 currently listed on Nvidia’s website at US$549, it’s likely gamers will end up heading over to the red team for a Navi 10-powered RX 3080."
A 2060 nem ennyibe kerül, de még a 2070 sem.1080 ki van már listázva Nvidiától.
Szóval így érthető lehet miért az 1080 nal példálóznak és nem a 329-350$ körüli 2060 nal.Nem biztos, hogy olcsóbb lesz mint az RTX generáció, már ha igaz ebből bármi is.
Ha GTx 1080 / RTx 2060 teljesítményt adnak akkor 300 dollár alatt kellene hogy adják.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Televan74
nagyúr
Tudhatnád hogy ez topik mindig a csodavárásról szól.Nem kéne ezen már meglepődnöd!
Egyénként ha hozza a GTX1080 teljesítményét(ami a RTX2060 fölött van egy picivel) akkor jó lesz az.És ha ezt megvehetem 259$/€ áron akkor a azért odab@szna az RTX2060 329-350$/€ árának.Tudjuk azt is a PS5 hírből hogy az AMD -nél is dolgoznak a Ray Tracingen,az hogy a Navi10 mennyire lesz képes futtatni az még a jövő rejtélye.
Majd a tesztek és a bolti ár tudatában meglehet mondani hogy mennyire sikerült nekik.Addig minden csak találgatás egy csipetnyi fantáziával fűszerezve.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
félisten
válasz Televan74 #40338 üzenetére
Szerintem azért ez nem csodavárás kategória, inkább a cikket minősíti, nem is az AMD-t. Belőtték az árát az 540 dolláros GTx 1080(ami 420-450$ volt gyakorlatban )és 320 dolláros Vega közé ha 1080 teljesítményű lesz a Navi. Hát jó ezt én is meg tudtam volna mondani
250 dollár azért merész, mert ha 8 GB RAM lesz rajt GDDR6 ból, az még mindig elég húzós. Kb. 65- 70 $ ami az előállítási költség 40% a lehet egy 250 $ MSRP áru kártyának és akkor a többi részéről még nem is beszéltünk. Szerintem ha Vega 64 sebességű lesz, ami ugye a GTx 1080, akkor 300 dollarra tippelek, esetleg minimal haszonnal 279$.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GeryFlash
veterán
Nem teljesen értem, ha 300 dollárért adnának egy 5-10%kal erősebb 2060-at az miért ne érné meg az AMD-nek, vagy az ebben az ársávban keresgélő vásárlóknak? Alá áraznak 30-50 dollárral a 2060-nak aminél kicsit erősebb is lesz (ha minden igaz) és támogatni fogja a raytracinget, az más kérdés hogy annyira lesz érdemes bekapcsolni mint a 2060-on
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
félisten
válasz GeryFlash #40342 üzenetére
őő ki mondta hogy nem érné meg? szerintem félreértettél valamit.
Szerintem Nvidiának van erre tartalék terve,esetlege vagy GTX 1180 amit pletykálgatnak vagy GTx 1170.vagy csak árat vág.meglátjuk először jelenjen meg és hozza a kötelezőt, mert nekem nagyon gyanús ez a 3 éves Pascalhoz való hasonlítgatás, mikor már a Turinggal kell versenyeznie, nem a GTX 1080 nal...Mire kijön szinte egy éve már a piacon lesz az RTX. Valószínűleg azért van ez, mert marketing szempontból jobban hangzik az előző gen felső kategóriás kártyáját mércének venni, mint az RTX széria legkisebb tagját.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
Akit mélyebben is érdekelnek a szoftveres dolgok, itt megtalálja a 2019-es gdc-s amd-s anyagokat
-
félisten
válasz awexco #40344 üzenetére
Miről szólt a kommented és mire válaszoltál? nem látok kérdést sehol, nem tudtam hogy arra szükséged van .
Furcsa nyelvet beszéltek,nem látok összefüggéseket ..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
GeryFlash
veterán
,,mert nekem nagyon gyanús ez a 3 éves Pascalhoz való hasonlítgatás, mikor már a Turinggal kell versenyeznie, nem a GTX 1080 nal...Mire kijön szinte egy éve már a piacon lesz az RTX. Valószínűleg azért van ez, mert marketing szempontból jobban hangzik az előző gen felső kategóriás kártyáját mércének venni, mint az RTX széria legkisebb tagját."
Addig igazad van hogy marketing, de nem (hiszem hogy) azért mert az előző generáció csúcsa, hanem mert ott lehet példálózni hogy mittomén a 1080 400-500 dollár. Nyilván a 2060-tal kellene összemérni, de annál csak 30-50 dollárral olcsóbb. Ettől függetlenül Tensor magos VGA-kat az Nvidia nem fogja olyan könnyű szívvel árcsökkenteni.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
awexco
őstag
Közeledik a megjelenés jönnek a pletykák .
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.