Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Multiban több eltérés lehet, mivel sokkal több szabad és egyben használható erőforrása marad a CPU-nak. Nincs egyetlen szála sem a Mantle rendernek, míg a DX-nek 5-7 aktív rejtett szála is van. Nincsenek hazardok sem a driverben és az API-ban, nem kezel külsőleg szinkronizációt. Ha ezek nagyon leküldik az fps-t, akkor a Mantle ilyen helyzetben simán tud kétszeres sebességet.
Az EA-től függ. A kód kész van.
Ma leginkább driverlimit van. De ha egy játék használja az IGP-t a dGPU mellett, akkor könnyen kitalálható, hogy az ellen sima CPU-nak nincs esélye. Ettől persze még így is gyorsul.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

