Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz huskydog17 #49368 üzenetére

    Senki nem tagadja le es mar az Epic is foglalkozik vele mert lathatoan a studiokat nem erdekli elegge ahhoz, hogy megoldjak maguk. A donteshozok a lead-ek, director-ok, stb, akik a vegso dontest meghozzak. Hiaba tudnak a programozok es tech artist-ok megoldani, ha nem kapnak ra idot es tamogatast hozza. Ebbol az egeszbol meg az jon le, hogy az engine a hibas mindenert, mikozben ez nem igaz, sok mindenert igen, de nem mindenert. A pso caching is hasonlo. A studio donthet ugy, hogy a caching a menuben megtortenik es ennyi, de donthet ugy is, hogy nem erdekli, majd runtime megoldja az engine es kesz. Tudjuk melyik mivel jar. Errol sem veletlenul tartott az Epic eloadast es nem veletlenul alakitottak at a pso caching-et (a Fortnite-ra ra is fert, bar az a skin-ek miatt sosem lesz teljesen jo). A hitching-rol is tartottak, mert ott is latjak, hogy nem tiszta minden a fejekben.

Új hozzászólás Aktív témák