-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁrPi2
senior tag
Sziasztok,
Egy kicsit bizarr a sztorim végén egy dolog.Nemrégiben upgradeltem Curve Blackre (ingyenesről) a három hónapig havi kettő eurós akcióban.
Már a napokban ( azt írja hogy 19-én) kellene érkeznie a Fizikai kártyának.
Most még (vagyis már csak) virtuális kártya nézhető meg (..azonos végű a lentebbi számmal) a Curve appon belül (a "régi" nem). Mindemellett a "régi" fizikai kártyámmal tegnap is panasz nélkül vásárolok két-három ezer forintos tételben élelmiszert és Étteremben .Viszont egy bizonyos havi előfizetésem amit eme "régi" kártya számadataival régóta minden hó 20-án vonnak és vonnának ,most declined lett.
Ez az előfizetett szolgáltatás (linuxakademia) az első declined -et is észlelte és explicit leírva jelezték hogy mikor próbálják újra a terhelést.
Beléptem ehhez az előfizetésemhez és fölvettem fizetési módnak a Curve mostani virtuális kártyájának számadatait, amit föl is vett rendben .
Várakoztam a nyolc órát, de az újra terheléskor is declined lett. (Mind a szolgáltatás site felületén, mind a Curve appban.)Ekkor eltávolítottam ezt a "fiz.mód" bejegyzésemet (új Curve virt card-omat) innen.
Ekkor kaptam bizarr emailt: A "Revolut Business" !!! értesített hogy
Subject:"A saved card has been deleted by LINUX AKADEMIA LTD"Your card ending 4159 was deleted
Hi there,
LINUX AKADEMIA LTD has deleted a Mastercard ending 4159 which was saved to your account.
Best regards,
Revolut BusinessVan ugyan Revolut -om és benne revo virtuális kártyám, de nincs ilyen számvégződésű , és nem Business ügyfél vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Call of Duty: Black Ops 7
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Monitorkalibráló eszközök
- Suzuki topik
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Dell XPS 13 9380 FHD, 16GB RAM, 256-512GB SSD, szép állapot, számla, garancia . Utolsó db.
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 1000GB 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- Apple iPhone SE 2020 64GB független, fekete
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
