Keresés

Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz dchard #47696 üzenetére

    Hogy Tin idézett hozzászólását idézzem "azt szűrtem le, hogy a diginél ez úgy van, hogy a garantáltat az idő 80%-ában azért legrosszabb esetben is hozzák" . Tévedés, ez az összes többi szolgáltatónál is így van, a minőségre vállalt részt lakossági csomagoknál az NMHH írja elő, nem pedig az van, amit a szolgáltató szeretne (vagy az előfizető megálmod).

    pongyolán fogalmaztam. nekem úgy tűnik, hogy a diginél "normális", hogy nem hozza a névlegeset sebességet, de a garantáltat igen, legalább az idő 80%-ában, a többinél meg (de nyilván azok lassabbak is) nem feltétlenül ezt tapasztalják a felhasználók. ezért, aki vált egy 50/5-ös, tényleges annyival működő csomagról egy 1000/200-asra, és nem annyit (vagy közel annyit kap), nem érti, hol a "hiba".

    nem lehet amúgy, hogy azért van ennyi panaszkodó, mert valahogy a digi hálózata nem hasít annyira, mint régen? hogy most kezd telítődni sok helyen? vagy hogy központi probléma volt abban az időszakban, és mindenki tapasztalta? én is látom, hogy az ország több helyéről írja mindenki, hogy kb december óta van ez a probléma, és nálam is. amikor viszont először idejöttem kérdezni nyáron, és utána néztem a topikot még ősz végéig, kevésbé volt jellemző ennyi probléma.

  • Aszi10

    tag

    válasz dchard #47696 üzenetére

    Moderálni kelettt igen ezért elnézést is (mert minósitettem a digit egy "b" betűs szóval...nem primitiven káromkodtam),De sztem ezt igy normálisan is le lehet írni ahogy te tetted... az meg hogy ő mire gondolt te a jót vetted ki belőle, én meg úgy értelmezem ahogy leírta.Ha normálisan akarta volna írni nyilván másképp fogalmazott volna, ennyi én itt nem bántottam egyikőtöket sem hanem egy kérdéssel fordultam a fórumhoz,igen lehet először kicsit indulatosan de az a szolgáltató felé irányult. :)

Aktív témák